İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Draeger Marka Cihazların Ve Diğer Ventilatör Cihazlarının 2023 Yılı Bakım Onarım Hizmeti Alımı

İhale No 2634273
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 30 Aralık 2022
İhale Tarihi 2 Ocak 2023 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih

: 30/12/2022

Teklif No

:

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

:  Erdinç ADIYAMAN  (Satınalma Memuru )

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

:

Firma Tel & Faks & E Posta

:

Yetkili Adı Soyadı

:

 

Sayın …………………………………………………………………………………………… Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 

Sıra

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim Tarihi

1

DRAGER MARKA EVİTA 2- DURALİGHT- EVİTA4- EVİTA2 DURA- OXYLOG1000 MODEL VENTİLATÖR CİHAZLARININ YILLIK BAKIM VE ONARIMI HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

7

ADET

 

 

 

2

DRAGER MARKA BABYLOG 8000 MODEL VENTİLATÖR CİHAZLARININ YILLIK BAKIM VE ONARIMI HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

13

ADET

 

 

 

3

DRAGER MARKA C2000 KÜVÖZ CİHAZLARININ YILLIK BAKIM VE ONARIMI HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

23

ADET

 

 

 

4

DRAGER MARKA TI 500 TRANSPORT KÜVÖZ CİHAZLARININ YILLIK BAKIM VE ONARIMI HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

2

ADET

 

 

 

5

DRAGER MARKA PRİMUSS MODEL ANESTEZİ CİHAZININ YILLIK BAKIM VE ONARIMI HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

10

ADET

 

 

 

6

IMPACT MARKA EAGLE II MODEL MR UYUMLU VENTİLATÖR CİHAZININ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

2

ADET

 

 

 

7

STEPHAN MARKA SOPHİE MODEL VENTİLATÖR CİHAZININ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

               

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

:

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Ödemeler Hizmet alımlarında ortalama 90 gündür.

NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ

: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 02/01/2023 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır.  Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır!

NOT

:

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

 

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

     

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

 Erdinç ADIYAMAN

Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 DRAGER MARKA EVİTA 2-/EVİTA DURALİGHT - EVİTA4 -EVİTA2 DURA- OXYLOG1000/ BABYLOG 8OOO/BABYLOG 8000 PLUS MODEL VENTİLATÖR CİHAZLARININ PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA/MAL ALIMI HARİÇ)

TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.     İŞİN YERİ: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Ek Binaları

2.     İŞİN SÜRESİ: 01.01.2023-31.12.2023

3.     İŞİN TANIMI: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların yıllık periyodik bakım ve onarım işidir.

DRAEGER

EVİTA 2- DURALİGHT - EVİTA4 - EVİTA2 DURA-OXYLOG1000

VENTİLATÖR CİHAZI

7 ADET

2 DÖNEM

DRAEGER

BABYLOG 8000

VENTİLATÖR CİHAZI

13 ADET

2 DÖNEM

 

Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri

Draeger marka EVİTA 2- DURALİGHT - EVİTA4 -EVİTA2 DURA-OXYLOG1000 BABYLOG 8000 - BABYLOG 8000 PLUS Model Ventilatör cihazları

Arızalı olsun yada olmasın ; sözleşme süresi içinde 2 dönem cihazın genel bakımları yapılacaktır. Her bir bakımda öncelikli olarak ,

S Cihazın iç ve dış temizliği yapılacaktır

S Cihazın Teknik kontrolleri

S Cihazın fonksiyonel testleri

S Kuru hava basıncı,/ Oksijen basıncı

S Oksijen kalibrasyonu / Flow kalibrasyonu

S Modül rack kolu ayarı

S Vent enginee fan filtre temizliği, kontrolü ve değişimi

S Display unit fan filtre temizliği ve kontrolü

S Exhalation valve assembly kontrolü

S Gas inlet filter(02-Air)kontrolü

S Batarya testi

S Servis kalibrasyonu ve testlerinin yapılması

S User kalibrasyonlarmın yapılması

S Checkout prosedürün tamamlanması

S Basınç kontrolleri

S Mod kontrolleri

 

 

4.       ŞARTNAMENİN KAPSAMI:

4.1.    Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.

4.2.                         Firma, bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

5.   GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:

5.1.    Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta içi 08:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkım kullanıp firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.

5.2.     Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.

5.3.    Firma öncelikle arızalı parçanın onanmı yoluna gidecek, eğer parçasının onarımı mümkün değilse kurumdan yenisini almasını talep edecektir.

5.4.    Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değiştirilecektir.

5.5.     Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.

5.6.   Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHECK - LİST ) şeklinde Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna ya da Klinik Mühendislik Sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.

5.7.    Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir aksi takdirde oluşabilecek arızalardan yüklenici sorumlu olacaktır.

5.8.    Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.

5.9.     Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte, firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

5.10.     Cihaz arızasının bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 24 (yirmi dört) saat, şehir dışı 4&(kırk sekiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki) iş günü içerisinde anzayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

Murat TA M AÇ---- ^alLsurs^İl^^fîf

Sitil «1 o:

Tosimr Kay't YeW«S»

5.11.     Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç iki iş günü içinde tyedek parçaları değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idâri şartnamede bertilen cezai müeyyide uygulanacaktır

5.12.     Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır. Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.

5.13.    Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler (Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve bağlı Ketsel Polikliniği, Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binası, Kalp Merkezi Ek Binası, Nilüfer Ek Binası) arasında yer değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, artı bir servis ücreti talebinde bulunulmayacaktır.

5.14.      İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.

5.15.    Bakım anlaşmalı firma kullanıcıya “Kullanıcı Eğitimi” klinik mühendislik birimde çalışan personele “Teknik Servis Müdahale Eğitimi” verecek ve sertifıkalandıracaktır.

5.16.       Firma,bahsi geçen cihazların aktif çalışma süresinin (up-time)” Strateji Geliştirme Bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 94 sayılı 2012/30 genelgesinde belirtilen ideal oranda (%95) olması gerekmektedir” ibaresine göre hareket edecektir. Aksi takdirde geçen her süre için bakım süresine iki kat süre eklenecektir.

5.17.       Yüklenici, 7 Haziran 2011 tarihli, 27957 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 23.maddesinde “(2) Kurulum, kalite,kontrol testleri,kalibrasyon veya bakım- onarım gerektiren tıbbi cihazlarda söz konusu işlemler imalatçının öngördüğü şekilde ^gerçekleştirilir” ibaresine göre bakım,onarım,kalibrasyon faaliyetlerini gerçekleştirecektir.

5.18.       Yüklenicinin arıza tespitine istinaden hastane idaresi tarafından alımı gerçekleştirilen yedek, parça yüklenici tarafından hastanenin belirlediği tarihte takılacaktır. Yedek parçanın değişimi durumunda cihaz aynı arızaya devam ediyorsa yedek parça farklı bir firmadan temin edilmiş olsa dahi yedek parça yükleniciye teslim edilir ve yedek parça fiyatı (kdv dahil) bakım- onarım anlaşmasının hak edişinden kesilir.

5.19.      Anzalı ,Depoya kaldırılan, veya idare tarafından kararla kullanılmayan veya revizyon gerekli olan cihazların bakımı yapılmayacak. Firma Bakımı yapılamayan cihazlara ücret talep etmeyecektir.

5.20.    Klinik Mühendislik Birimi gerek duyduğunda veya durumun aciliyetine göre Hafta sonları ve mesai sonrası firma cihazlara müdahale edecektir.

6.                                 TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:

6.1. Bakım-onarım yapacak firma, teklif verdiği ilgili cihazları kapsayan yetki belgesi veya cihazların üretici firması tarafından verilmiş Teknik Müdahale sertifikası sunmalıdır.

6.2. Bakım onarım yapacak firma, TSE 12426 Yetkili Servisler” Tıbbi Cihazlar Kurallar veya "TS 13703 Özel Servisler Tıbbi Cihazlar - Kurallar” standartlan kapsamında belgelerini sunmalıdır.

6.3. Üretici firmalar için, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı “Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini” sunacaktır.

6.4. Firma teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim, unvan listesi ve eğitim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna göre hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin isim, unvan listesi, diploma ve

uuiiu t unısas t.A.rt.

 

eğitim sertifikalarının fotokopilerini verecektir. Sözleşme süresi içinde personel değişikliği olması durumunda idareye yazılı olarak bilgi verecektir.

6.5/ Firmalar teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış f “KORUYUCU BAKIM FORMUNU” (CHECK - LIST ) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım formlarını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.

6.6.   Bakım-onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım onarım yapacakları cihazlan kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarına dair belge ve eğitim

*          sertifikalarını sunacaklardır.

•6.7. Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf,yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır .Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onanırımda gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır)

6.8.   Bakım anlaşma kapsamında hizmeti sunacak teknik servis sağlayıcılarının ve bu kuruluşlarda görev yapan ilgili teknik personelin ÜTS’ de kayıtlı olmalıdır.

jbU üursa YuKseft İhtisas E.A.H.

Metin Kutusu: v3.ü. Burs'!flurat TAMAÇ

Sföl No:J^M65*l67

 

DRAGER MARKA C2000/ Tl 500 MODEL KUVÖZ CİHAZLARININ PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA/MAL ALIMI HARİÇ)

TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.       İŞİN YERİ: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Ek Binaları

2.       İŞİN SÜRESİ: 01.01.2023-31.12.2023

3.       İŞİN TANIMI: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların yıllık periyodik bakım ve onarım işidir.

DRAGER

C 2000

KÜVÖZ

23 ADET

2 DÖNEM

DRAGER

Tl 500

TRANSPORT KÜVÖZ

2 ADET

2 DÖNEM

 

Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri

Drager C 2000 marka küvöz / Tl 500 / CS2000 İsolette Model Transport küvöz cihazları

Arızalı olsun veya olmasın; sözleşme süresi içinde 2 dönem cihazın genel bakımları yapılacaktır. Her bir», bakımda öncelikli olarak;

Metin Kutusu: Transport küvöz Ventilatörlü ise
V	Kuru hava basıncı kontrolü A/ basıncı kontrolü
V	Batarya kontrolü
V	Elektriksel ve Mekanik kontroller yapılacaktır.
V	Mixer kontrolü
V	O2 sensörü kontrolü
S Cihazın iç ve dış temizliği yapılacaktır

S EGT testi

S Tuş paneli kontrolü

S Terazi kontrolü

S O2 çıkışı kontrolü

S Hava filtresi kontrolü

S Dahili kalibrasyon kontrolleri yapılacaktır.

S Elektriksel ve Mekanik kontroller yapılacaktır.

S Filtre değişimi yapılacaktır.

S Mekanik aksam kontrolü ( servis pencere kilidi vb.)

4.       ŞARTNAMENİN KAPSAMI:

4.1.    Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.

4.2.                         Firma, bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

5.   GENEL ONÂRIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:

1

5.1.     Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta içi 08:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp

S.B.H BlttfiUlett İtlttğ.W fltHast MAtinİKA^AORMAN Taçmlr Kayıt Yetkilisi

firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.

5.2.     Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.

5.3.    Firma öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek, eğer parçasının onarımı mümkün değilse kurumdan yenisini almasını talep edecektir.

5.4.     Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değiştirilecektir.

5.5.     Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.

5.6.   Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHECK - LİST ) şeklinde Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna ya da Klinik Mühendislik Sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.

5.7.    Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir.

5.8.    Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.

5.9.     Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte, firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

5.10.    Cihaz anzasmın bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 24 (yirmi dört) saat, şehir dışı 48 (kırk sekiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç* 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir. Onanm belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

5.11.     Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç iki iş günü içinde yedek parçalan değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır

5.12.     Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır. Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.

5.13.    Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler (Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve bağlı Ketsel Polikliniği, Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binası, Kalp merkezi Ek Binası, Nilüfer Ek Binası) arasında yer değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, artı bir servis ücreti talebinde bulunulmayacaktır.

5.14.      İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.

 

5.15.    Bakım anlaşmalı firma kullanıcıya “Kullanıcı Eğitimi” klinik mühendislik birimde çalışan personele “Teknik Servis Müdahale Eğitimi” verecek ve sertifikalandıracaktır.

5.16.       Firma, bahsi geçen cihazların aktif çalışma süresinin (up-time)” Strateji Geliştirme Bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 94 sayılı 2012/30 genelgesinde belirtilen ideal oranda (%95) olması gerekmektedir” ibaresine göre hareket edecektir. Aksi takdirde geçen her süre için bakım süresine iki kat süre eklenecektir.

5.17.     Yüklenici, 7 Haziran 2011 tarihli, 27957 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Tıbbi Cihaz Yönetmeliği”nin 23.maddesinde “(2) Kurulum, kalite, kontrol testleri, kalibrasyon veya bakım- onarım gerektiren tıbbi cihazlarda söz konusu işlemler imalatçının öngördüğü şekilde gerçekleştirilir” ibaresine göre bakım, onarım, kalibrasyon faaliyetlerini gerçekleştirecektir.

5.18.      Yüklenicinin arıza tespitine istinaden hastane idaresi tarafından alımı gerçekleştirilen yedek parça yüklenici tarafından hastanenin belirlediği tarihte takılacaktır. Yedek parçanın değişimi durumunda cihaz aynı arızaya devam ediyorsa yedek parça farklı bir firmadan temin edilmiş olsa dahi yedek parça yükleniciye teslim edilir ve yedek parça fiyatı (kdv dahil) bakım- onarım anlaşmasının hak edişinden kesilir.

6.                                 TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:

6.1.    Bakım-onarım yapacak firma, teklif verdiği ilgili cihazları kapsayan yetki belgesi veya üretici firması tarafından verilmiş cihaz grubuna ait bakım-onanm eğitim sertifikası sunmalıdır.

6.2.     Bakım onarım yapacak firma, TSE 12426 standardı “Yetkili Servisler-Tıbbi Cihazlar için Kurallar” kriterlerine sahip, TSE tarafından verilen “TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi’ni sunmalıdır.

6.3.    Üretici firmalar için, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı “Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini” sunacaktır.

6.4.    Firma teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim, unvan listesi ve eğitim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna göre hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin isim, unvan listesi, diploma ve ya eğitim sertifikaların fotokopilerini verecektir. Sözleşme süresi içinde personel değişikliği olması durumunda idareye yazılı olarak bilgi verecektir.

6.5.     Firmalar teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMUNU” (CHECK - LIST ) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım formlarını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.

6.6.    Bakım-onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarına dair belge ve eğitim sertifikalarını sunacaklardır.

6.7.      Bakım anlaşmalı firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf,yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır .Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlanna göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır)

6.8.                         Bakım  anlaşma kapsamında hizmeti sunacak teknik servis sağlayıcılarının ve bu kuruluşlarda görev yapan ilgili teknik personelin ÜTS’ de kayıtlı olmalıdır.

t

6'ti U Bursa »ukssk Muraî TAMA

DRAGER MARKA PRIMUS MODEL ANESTEZİ CİHAZLARININ PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA/BAKIM KİT DAHİL)

TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      İŞİN YERİ: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Ek Binaları

2.       İŞİN SÜRESİ: 01.01.2023-31.12.2023

3.       İŞİN TANIMI: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların yıllık periyodik balan? ve onarım işidir.

DRAGER

PRİMUS

ANESTEZİ CİHAZI

10 ADET

2 DÖNEM

 

Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri Draeger marka Primus model Anestezi Cihazları;

Arızalı olsun ya da olmasın sözleşme süresi içinde 2 dönem cihazların genel bakımları yapılacaktır. Her bir bakımda öncelikli olarak ;

•          Cihazın iç ve dış temizliği yapılacaktır

•         Kanister bakım /ayar

•            Hipoxy Koruma sistemi bakım kontrolü .. •   Hasta Devresi Seti Kontrolü

•îsöVsp» Vetilatör kontrolü testi

•         Atık gaz sistemi kontrolü

•            O2 ve N2O giriş filtreleri kontrolü gerekli ise değişimi

•         Air inlet filter kontrolü ve temizliği

•            Yardımcı O2 flov/metre testi

•         Vaporizör o-ring kontrolü ve değişimi

•         Anestezi monitörü ve veııtilatör batarya testleri

•          Suction regülatör testi

•          Anestezi monitörü bakım ve kalibrasyonu

•         Vaporizoı* ölçümü

•          Vaporizor o-ring kontrolü ve değişimi

•          O2 sensör kalibrasyonu

•          Flow sensör kalibrasyonu

•         APL valfi kontrolü

•         Ventilatör körüğü testi

•          Genel test ve kontrollerin yapılması

•          Anestezi ventilatörü bakım ve verifıcation testi

 

KARAORMAN

VTaşırır Kayıt Yetkilisi

5.1.   
Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta içi 08:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını

^î^p&caktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.

5.2.     Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane klinik mühendislik birimine teslim edecektir.

5.3.      Bakım ya da arıza sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır.

5.4.   Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHECK - LİST ) şeklinde Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna ya da Klinik Mühendislik Sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.

^.Sr Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir.

5.6.    Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.

5.7.    Cihaz arızasıııın bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 24 (yirmi dört) saat, şehir dışı 48 (kırk sekiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olması halinde ise parça temini yüklenici firma tarafından sağlanıp ücretsiz takılacaktır ayrıca en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir. Arızanm belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

5.8.    Yüklenici Firma, arızası tespit edilen parçaların arıza süresinden itibaren takip eden en geç 2(iki) iş günü içinde değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır

5.9.     Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde bakım anlaşmalı firma tarafından yedek parça değişimi yapılacaktır.

5.10.     Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler (Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana bina. Kadın doğum çocuk hastalıkları •fedası Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binası, Kalp Merkezi Ek Binası, Nilüfer Ek Binası) arasında yer değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, artı bir servis ücreti talebinde bulunulmayacaktır.

SBÜ Bursa fuKsek ıhtısaşEAH.

 

 

5.11.      İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.

5.12.     Bakım anlaşmalı firma kullanıcıya “Kullanıcı Eğitimi” klinik mühendislik birimde çalışan personele “Teknik Servis Müdahale Eğitimi” verecek ve sertifikalandıracaktır.

5.13.             Firma, bahsi geçen cihazların aktif çalışma süresinin (up-time)” Strateji Geliştirme -bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 94 sayılı 2012/30 genelgesinde belirtilen ideal oranda (%95)

olması gerekmektedir” ibaresine göre hareket edecektir. Aksi takdirde geçen her süre için bakım süresine iki kat süre eklenecektir.

5.14.     Yüklenici, 7 Haziran 2011 tarihli, 27957 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Tıbbi Cihaz Yönetmeliği”nin 23.maddesinde “(2) Kurulum, kalite, kontrol testleri, kalibrasyon veya bakım- onarım gerektiren tıbbi cihazlarda söz konusu işlemler imalatçının öngördüğü şekilde gerçekleştirilir” ibaresine göre bakım, onarım, kalibrasyon faaliyetlerini gerçekleştirecektir.

5.15.     Arızası tespit edilen yedek parçalar onarım yoluna gidilmeden yenisi ile yüklenici firma tarafından ücretsiz değiştirilecektir.

5.16.      Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir aksi takdirde cihazda oluşabilecek arızalardaıı yüklenici sorumlu olacaktır.

6.                                 TEKLIF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:

6.1. Bakım-onarım yapacak firma, teklif verdiği ilgili cihazları kapsayan tek yetki belgesi ve

.-.A-*ya ilgili cihaz grubunu kapsayan bakım-onarım eğitim sertifikası sunmalıdır.

6.2. Bakım onarım yapacak firma, TSE 12426 standardı “Yetkili Servisler-Tıbbi Cihazlar için Kurallar” kriterlerine sahip, TSE tarafından verilen “TSE Hizmet Yeterlilik Belgesrni sunmalıdır.

6.3. Üretici firmalar için. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı “Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini” sunacaktır.

6.4. Firma teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim, unvan listesi ve ilgili cihazların eğitim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin isim, unvan listesi, diploma ve eğitim sertifikaların fotokopilerini verecektir. Sözleşme süresi içinde personel değişikliği olması durumunda idareye yazılı olarak bilgi verecektir.

6.5. Firmalar teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış '‘KORUYUCU BAKIM FORMUNU” (CHECK - LIST ) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım

'• formlarını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.

6.6. Bakım anlaşma kapsamında hizmeti sunacak teknik servis sağlayıcılarının ve bu kuruluşlarda görev yapan ilgili teknik personelin ÜTS’ de kayıtlı olmalıdır.

SBÜ Bursa YuKseK ıntisas E.A.H.                                                                     

Murat TAN1AÇ            / T . ....... ..               ıc.

Sicil No/ltfM65i 67     ( [V                           lB.IL Yİ*ree* Ihttf.v* OtJlasL

ÂRAORivıAN K^yıt YöimiioI

İMPACT MARKA EAGLE II MODEL SECHRIST MARKA MILLENIUM MODEL STEPHAN MARKA SOPHIE MODEL VENTİLATÖR CİHAZLARININ PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA/MAL ALIMI HARİÇ)

TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

 

1.     İŞİN YERİ: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Ek Binaları

2.     İŞİN SÜRESİ: 01.01.2023-31.12.2023

3.     İŞİN TANIMI: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların yıllık periyodik bakım ve onarım işidir.

İMPACT

EAGLE II

MR UYUMLU VENTİLATÖR CİHAZI

2 ADET

2 DÖNEM

STEPHAN

SOPHIE

VENTİLATÖR CİHAZI

1 ADET

2 DÖNEM

 

Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri

Arızalı olsun yada olmasın ; sözleşme süresi içinde 2 dönem cihazların genel bakımları yapılacaktır. Her bir bakımda öncelikli olarak

Ventilatör cihazları için;

S    Kuru hava basıncı,

S    Oksijen basıncı

S    Display kol ayarı

S    Modül rack kolu ayarı

S    Vent enginee fan filtre temizliği ve kontrolü

■S   Display unit fan filtre temizliği ve kontrolü

S    Exhalation valve assembly kontrolü

S    Gas inlet fılter(02-Air)kontrolü

S    Batarya testi

S    Servis kalibrasyonu ve testlerinin yapılması

S   User kalibrasyonlannın yapılması

S   Checkout prosedürün tamamlanması

4.     ŞARTNAMENİN KAPSAMI:

4.1.    Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.

4.2.                        Firma, bakım-onanm hizmetini başka bir firmaya devredemez.

 

5.1.     Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta içi 08:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde ,Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde anzaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.

5.2.     Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.

5.3.    Firma öncelikle arızalı parçanın onanmı yoluna gidecek, eğer parçasının onanmı mümkün değilse kurumdan yenisini almasını talep edecektir.

5.4.     Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçalann listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değiştirilecektir.

5.5.     Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçalann yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçalann anzalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.

5.6.    Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHECK - LİST ) şeklinde Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna ya da Klinik Mühendislik Sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formlan kabul edilmeyecektir.

5.7.    Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımlan, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.

5.8.     Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte, firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

5.9.     Cihaz arızasının bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 24 (yirmi dört) saat, şehir dışı 48(kırk sekiz) saat içerisinde anzaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

5.10.     Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç iki iş günü içinde yedek parçalan değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır

5.11.     Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır. Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.

5.12.    Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler (Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve bağlı Ketsel Polikliniği, Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binası, KVC Ek Binası, Nilüfer Ek Binası) arasında yer

 

değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, artı bir servis ücreti talebinde bulunulmayacaktır.

5.13.      İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.

5.14.       Firma,bahsi geçen cihazların aktif çalışma süresinin (up-time)” Strateji Geliştirme Bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 94 sayılı 2012/30 genelgesinde belirtilen ideal oranda (%95) olması gerekmektedir” ibaresine göre hareket edecektir. Aksi takdirde geçen her süre için bakım süresine iki kat süre eklenecektir.

5.15.     Yüklenici, 7 Haziran 2011 tarihli, 27957 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Tıbbi Cihaz Yönetmeliği”nin 23.maddesinde “(2) Kurulum, kalite, kontrol testleri, kalibrasyon veya bakım- onarım gerektiren tıbbi cihazlarda söz konusu işlemler imalatçının öngördüğü şekilde gerçekleştirilir” ibaresine göre bakım, onarım, kalibrasyon faaliyetlerini gerçekleştirecektir.

5.16.      Yüklenicinin arıza tespitine istinaden hastane idaresi tarafından alımı gerçekleştirilen yedek parça yüklenici tarafından hastanenin belirlediği tarihte takılacaktır. Yedek parçanın değişimi durumunda cihaz aynı arızaya devam ediyorsa yedek parça farklı bir firmadan temin edilmiş olsa dahi yedek parça yükleniciye teslim edilir ve yedek parça fiyatı (kdv dahil) bakım- onarım anlaşmasının hak edişinden kesilir.

5.17.                             Arızalı    ,Depoya kaldırılan, veya idare tarafından kararla kullanılmayan veya revizyon gerekli olan cihazların bakımı yapılmayacak. Firma Bakımı yapılamayan cihazlara ücret talep etmeyecektir

5.18.      Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir.

^.TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:

6.1.  Bakım  onarım yapacak firma, TS 12426 Yetkili Servisler” Tıbbi Cihazlar Kurallar veya "TS 13703 Özel Servisler Tıbbi Cihazlar - Kurallar” standartlan kapsamında belge sunmalıdır.

6.2.  Üretici firmalar için, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı “Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini” sunacaktır.

6.3.  Firma  teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim, unvan listesi ve eğitim sertifikalarım ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna göre hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin isim, unvan listesi, diploma(elektrik elektronik teknikeri, biyomedikal teknikeri, biyomedikal mühendisi ) veya eğitim sertifikaların fotokopilerini verecektir. Sözleşme süresi içinde personel değişikliği olması durumunda idareye yazılı olarak bilgi verecektir.

6.4.  Firmalar    teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMUNU” (CHECK - LIST ) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım formlarım Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.

 

 

 

 

6.5. Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf,yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi)

■’ûo oursa juksök ihtisas E AH

Murat T/.

Sipi NadtfS/165167

fiyat vermek zorundadır .Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımmda gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır.

6.6. Bakım anlaşma kapsamında hizmeti sunacak teknik servis sağlayıcılarının ve bu kuruluşlarda görev yapan ilgili teknik personelin ÜTS’ de kayıtlı olmalıdır.

 

 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)