İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Dr-rad Marka Dijital Röntgen Cihazının 2022 Yılı Bakım Onarım Hizmeti Alımı

İhale No 2364396
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 31 Aralık 2021
İhale Tarihi 31 Aralık 2021 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

+%y

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 30/12/2021 Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Erdinç ADIYAMAN (Satmalma Memuru )

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76-366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

       

Sayın................................................. Hastanemizin

ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.


 

Sıra

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim

Tarihi

]

DR-RAD MARKA X4-D MODEL DİJİTAL RÖNTGEN CİHAZININ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT:

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Odemeler Hizmet altınlarında ortalama 90 gündür.

NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLÎ

: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldınm/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 31/12/2021 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır!

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsimjmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsimjmzaJfCaşc)

Erdinç ADIYAMAN Satmalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

F.23.002.01

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI S.B.Ü. BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

D&-RAD MARKA X4-D MODEL RÖNTGEN CİHAZLARININ PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA/MAL ALIMI HARİÇ)

TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      İŞIN YERİ: S .B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Ek Binaları

2.      İŞİN SÜRESİ: 01.01.2022-31.12.2022

3.      İŞİN TANIMI: S.B.Ü. Bursa Yüksek îhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların yıllık periyodik bakım ve onarım işidir.

4.

dr-rad

X4-D

RÖNTGEN CİHAZI

1 ADET

2 DÖNEM

 

Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri

• Arızalı olsun yada olmasın; sözleşme süresi içinde 2 dönem cihazın genel bakımları yapılacaktır. Her bir bakımda öncelikli olarak.

 

 

 

Metin Kutusu: ✓
✓
v'
v'
v'
Metin Kutusu: X ışın tüpü Tüp taşıyıcı StatifCihazın iç ve dış temizliği yapılacaktır Kumanda paneli ve elektrik panosu Zemine monte statifler ve aparatlar Tavana askılı statifler ve aparatlar Asansörsüz yüzer-gezer masa ve aparatları ^ Asansörlü yüzer-gezer masa ve aparatları, S Bilgisayar sistemi S Görüntü sistemi ✓

V

 

 

 

S Sabit masa

Bukili akciğer statifı kontrol ve bakımları yapılacaktır.

5. ŞARTNAMENİN KAPSAMI:

3.1.    Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.

3.2.                         Firma, bakım-onanm hizmetini başka bir firmaya devredemez.

5. GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:

5.1.    Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta içi 08:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp

firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya uzaktan erişim ile müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir. Uzaktan erişim ile sorun giderilemezse yüklenici firma 24 saat içerisinde arızaya yerinde müdahale edecektir.

5.2.     Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibratöı* cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.

5.3.    Firma öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek, eğer parçasının onarımı mümkün değilse kurumdan yenisini almasını talep edecektir.

4.          :4. Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değiştirilecektir.

5.5.     Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.

5.6.    Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHECK - LİST ) şeklinde Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna ya da Klinik Mühendislik Sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.

5.7.    Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir.

5.8.    Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.

5.9.     Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte, firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

5.10.       Cihaz arızasının bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 4 (dört) saat, şehir dışı 24(yirmidört) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, gecikilen gün kadar bakım-onarım süresine ilave edilecektir.

5.11.     Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç iki iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

5.12.     Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır. Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.

5.13.       İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.

5.14.     Bakım anlaşmalı firma kullanıcıya “Kullanıcı Eğitimi” klinik mühendislik birimde çalışan personele “Teknik Servis Müdahale Eğitimi” verecek ve sertifıkalandıracaktır.

5; 15. Firma,bahsi geçen cihazların aktif çalışma süresinin (up-time)” Strateji Geliştirme Bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 94 sayılı 2012/30 genelgesinde belirtilen ideal oranda (%95)

 

olması gerekmekledir ibaresine göre hareket edecektir. Aksi takdirde geçen her süre için bakım süresine iki kat süre eklenecektir.

5.H>. "Yüklenici, 7 Haziran 201 1 tarihli. 27957 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği nin 23.maddesinde "(2) Kurulum, kalite, kontroltestleri, kalibrasyon veya bakım- onarım gerektiren tıbbi cihazlarda söz konusu işlemler imalatçının öngördüğü şekilde gerçekleştirilir" ibaresine göre bakım, onarım, kalibrasyon faaliyetlerini gerçekleştirecektir.

5.17.Yüklenicinin arıza tespitine istinaden hastane idaresi tarafından alımı gerçekleştirilen yedek parça yüklenici tarafından hastanenin belirlediği tarihle takılacaktır. Yedek parçanın değişimi durumunda cihaz avın arıza} a deam ediyorsa yedek parça farklı bir firmadan temin edilmiş olsa dahi yedek parça yükleniciye teslim edilir ve yedek parça livatı (kdvdahil) bakım-onarım anlaşmasının hak edişinden kesilir.

5.                                 TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:

6.1.Bakım onarım yapacak firma. TS 12426 Yetkili Servisler" Tıbbi Cihazlar Kurallar veya "TS 13”03 Özel Servisler Tıbbi Cihazlar - Kurallar" standartları kapsamındabelgelerini sunmalıdır. Yüklenici firma bakım onanınım yapacağı cihazı kapsayan belge sunacaktır.

6.2.  Üretici    firmalar için. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı "Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini" sunacaktır.

6.3.  Firma  teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim, unvan listesi ve eğilim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihalesonucuna göre hastane teknik servisine bakım e an zada görevlendireceği personel inişim, unvanlistesi. diploma veya eğitim sertifikaların fotokopilerini verecektir. Sözleşme süresi içinde personel değişikliği olması durumunda idareye >azılı olarak bilgi verecektir.

6.4.  Firmalar   teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış -KORUYUCU BAKIM FORMUNU" (CHECK - LIST ) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerekliğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım formlarını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.

6.5.  Bakım  anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini sapılması sırasında her türlü talep için (sarf .yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır .Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. I eki i f ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat üstesini. TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döv i/ kuru üzerinden baz alınacaktır)

6.6.  Bakım  anlaşma kapsamında hizmeti sunacak teknik servis sağlayıcılarının ve bu kuruluşlarda görev yapan ügüi teknik personelin İJTS' de kayıtlı olmalıdır.

 

               
   
   

Sercan GÜNE

Sa$|ık Bitimleri Üniv< Bursa Yüksek MEötyfe

 
     

Burs-: ...

 
 
 

:Av.

 
 
 

 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)