İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/870247 - Donör Trombosit Aferez İşlemi İçin Set

İhale No 2022/870247
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 1 Eylül 2022
İhale Tarihi 27 Eylül 2022 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

DONÖR TROMBOSİT AFEREZ İŞLEMİ İÇİN SET SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

DONÖR TROMBOSİT AFEREZ İŞLEMİ İÇİN SET mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2022/870247
1-İdarenin
a) Adı : SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
b) Adresi : GÖRÜKLE IZMIR YOLU 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER/BURSA
c) Telefon ve faks numarası : 2242954174 - 2242954199
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : DONÖR TROMBOSİT AFEREZ İŞLEMİ İÇİN SET
b) Niteliği, türü ve miktarı : 2000 ADET DONÖR TROMBOSİT AFEREZ İŞLEMİ İÇİN SET
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HASTANESİ AMBARI
ç) Süresi/teslim tarihi : SÖZLEŞMENİN İDARE VE YÜKLENİCİ TARAFINDAN İMZALANMASINDAN SONRA İŞE BAŞLANACAKTIR. MALZEMELER İDARECE VERİLECEK SİPARİŞ YAZILARINDA BELİRTİLEN SÜRELERDE [20 (YİRMİ) GÜN ] TESLİM EDİLECEKTİR. YAZILI SİPARİŞLER PARTİ-PARTİ VERİLECEKTİR. İŞE BAŞLAMA TARİHİ 01.01.2023- İŞİ BİTİRME TARİHİ 31.12.2023 TÜR.
d) İşe başlama tarihi : 01.01.2023


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 27.09.2022 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ İHALE KOMİSYONU BAŞKANLIĞI ODASI 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER BURSA


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:

İstekliler, teklif edilecek ürünler Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki ürünler ise Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığını belirtir belgeleri ihale dosyasında teklifleriyle birlikte idareye sunmalıdır. Her bir belgeye ait olduğu ihaledeki sıra numarası yazılacaktır. Ayrıca UBB ürün kodları tekliflerde yazılı olmalıdır.
Eğer teklif edilen ürün yukarıda beliritlen direktifler kapsamında değil ise, istekliler teklif ettiği ürünlerin "Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD)" kapsamında olmadığında dair yazılı beyanlarını teklif zarfında sunacaklardır. 
Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarıda belirtilen direktifler kapsamında üzerinde kalmış bulunan malzemenin adını, birim fiyatını, markasını, ubb barkod no.sunu ve ürünün tedarikçisi ise firma tanımlayıcı no'su,bayi ise bayi kodunu ve bir ürüne ait farklı özellikler olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk vs....) bu malzemelere ait ubb barkod no.sunu da açıklama kısmında belirterek www.titubb.org adresinden (İhale Bildirim Yazılımı) adresinden hazırlayacakları dosyayı dıgıtal ortamda (cd, dısc, usb vb.) idareye sunacaklardır. Dıgıtal ortamda hazırlanan dosyanın, idarenin kontrolü açısından rapor çıktısı da sunulacaktır.

İstekliler "Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği" kapsamında İl Sağlık Müdürlüğü'nden alınan "Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi" ni sunmak zorundadır. 

Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamı dışında olan ürünler için isteklilerin kapsam dışı yazılı beyanları esastır.

Birim fiyat teklif cetvelinde UBB Kodlarıyla birlikte SUT Kodlarının da sunulması zorunlu olup, SUT Kodu eşleşmelerinden doğan hataların hukuki ve cezai sorumluluğu yükleniciye ait olacaktır.

Birim Fiyat Teklif Cetvelinde her bir kalemin menşei belirtilecektir (Yerli -Yabancı).


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Sarf malzeme veya kit karşılığı verilen cihazların hastanede kullanıldığı sürece bakım ve kalibrasyonları malzemeyi teslim eden firma tarafından yapılacaktır. Bu bakım ve kalibrasyonların Uluslararası standartlara göre hangi periyotlarla yapılacağı isteklilerin ihale dosyalarında yazılı olarak belirtilecektir.

4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler teklif dosyalarında, Sosyal Güvenlik Kurumunun ve Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankasına kayıt edilmiş distribitör ve/veya ana bayice alt bayilerin de belgelerini bulundurmak zorundadırlar.
Bayiler teklif ettikleri ürünlerin satışı konusunda ana firma tarafından geçerli bayilik tarihine sahip olmalıdır ve geçerli bayilik tarihleri belgelendirilmelidir. Bayilik tarihlerinde oluşacak herhangi bir güncelleme/değişiklik idareye ibraz edilmelidir. Teklif edilen malzemenin UBB barkodunun TITUBB kayıtlarında Sağlık Bakanlığı onay tarihi belirtilmelidir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

Teknik şartnamede numune/katalog, teknik şartnameye cevap vb istenmişse veya benzeri ibare varsa Teklif Edilen Malzemeye Ait Numune, Katalog, broşür, teknik şartnameye cevap veya benzeri belgeler  birinci oturum sonrasında teklif sunan isteklilerden  "Beyan edilen bilgileri tevsik eden belgelerin sunulması ve/veya numune/demonstrasyon değerlendirmesi" başlığı altında istenecektir. Verilen süre içerisinde Numune ve/veya Katalog veya benzeri tanıtım materyali,  Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Hastanesi zemin katında bulunan numune odasına Numune/Katalog Teslim Tutanağı düzenlenerek teslim edilecektir.  Numune/Katalog Teslim Tutanağı 3 (üç) nüsha düzenlenerek tutanak karşılığında teslim edilecektir.  1 nüshası isteklide kalacak, 1 nüshası numune/kataloğu teslim alan kişide kalacak, 1 nüshası da Satınalma İhale Birimi'ne teslim edilecektir.

4.3.4. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
İstekliler, TSE Hizmet Yeterlilik belgesini ihale dosyasında sunacaklardır.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
table.tbl {width:100%;} table.tbl tr td, table.tbl tr th {padding:4px 8px;border: 1px solid black;border-collapse: collapse;word-wrap: break-word;word-break: break-all;}Fiyat Dışı Unsur Değerlendirme Yöntemi: Diğer (Manuel Giriş)

Fiyat Dışı Unsur Formülü, Tanımı ve Açıklamaları
Değerlendirme sırasında; 1. Donör trombosit aferez işlemi için teklif edilen setler (tek kol veya çift kol) ile aynı işlemde trombosit, eritrosit ve plazma elde edebilen sistemler için %5, 2. Aferez işlemi sonunda ürünü kullanılabilir hale getirmek için elle ayrıca işlem yapmaya gerek duyulmayan setler için %10. İstenen özelliklerden bir tanesine sahip sistemler %5 veya %10, iki özelliğe birden sahip olan sistemler %15 fiyat dışı unsur değerine sahip olacaklardır. Hesaplamalar bu değerler üzerinden yapılacaktır. Bu puanlama sisteminde hesaplama; firmaların karşıladıkları fiyat dışı unsur yüzdesi ile teklif ettikleri fiyat çarpılacak, çıkan sonuç teklif ettikleri miktardan çıkartılarak değerlendirmeye alınacak teklif miktarları belirlenecektir. Değerlendirmeye alınacak teklif miktarları içerisinde, rakamsal olarak en düşük bulunan teklif, uygun teklif olarak kabul edilecektir. Örnek: A,B,C ve D firmalarının teklifleri sırasıyla 250, 260, 270 ve 240 TL ve bu firmaların karşıladıkları toplam fiyat dışı unsurlar sırasıyla %5, %10, %15 ve %0 ise; A firmasının değerlendirmeye alınacak teklifi: 250 x % 5 = 12,5 TL. 250 - 12,5 = 237,5 TL. B firmasının değerlendirmeye alınacak teklifi: 260 x % 10 = 26 TL. 260 - 26 = 234 TL. C firmasının değerlendirmeye alınacak teklifi: 270 x %15 = 40,5 TL 270 - 40,5 = 229,5 TL. D firmasının değerlendirmeye alınacak teklifi: 240 x %0 = 0 TL 240 - 0 = 240 TL. olarak hesaplanacak ve C firmasının teklifi fiyat dışı unsurlar ile yapılan değerlendirme sonucu en avantajlı teklif olduğu için kabul edilecektir.





6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
DONOR TROMBOSIT AFEREZ ISLEMI ICIN SET & OR1040 2.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)