İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Doktor Çağrı Sistemi Kurulması

İhale No 1073347
Sektör Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
İdare Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Kırşehir
İşin İli Kırşehir
Yayın Tarihi 11 Mart 2016
İhale Tarihi 14 Mart 2016 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Kırşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi


       
   

Sayı: 37940611-869-319 Konu: Hizmet/Malzeme Alımı

 
 
 

 

 

 

 

 


Serdar DURU Mali Hizmetler Başkanı

Hastanemiz Tel: 0386-212 80 50 Dahili:111-108 -109 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

NOT:Teklif mektupları en geç .'/Z^../£?3../2016-Saat:

Kadar Satmalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

BİRİM

FİYAT

TOPLAM

FİYAT

SIRA

U.B.B.

MALZEMENİN CİNSİ

Marka

MİKTARI

1

 

Hastanemiz Acil Servisinde kullanılmak üzere ACİL SERVİS KONSÜLTAN DOKTOR ÇAĞRI SİSTEMİ kurulması

 

1

Adet

 

 

TOPLAM =

 

               

 

EKİ: 1 ADET TEKNİK ŞARTNAME DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-            Teklif                     verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

3-             Silinti,                  kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

4- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

5-            Teklif                     Edilen Tıbbi Malzeme, İlaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.

6-                  İstekliler         listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                       Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-                     Firmaların    sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.

9-                    İdaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Değerlendirmemiz kalem kalem yapılacaktır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10- Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.

11-            S.U.T.                  Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatları dikkate alınacaktır.

Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.

13-                        Uhtesinde    Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.

14-           Alım                  uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

* TEKNİK ŞARTNAMENİN TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

İMZA VE KAŞE :

ACİL SERVİS KONSÜLTAN DOKTOR ÇAĞRI SİSTEMİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.                 Tanım

Acil Servis Konsültan Doktor Çağn Sistemi, hastanede yetkili personelin, personel kartlarını kullanarak acil serviste ihtiyaç duydukları bir konsültasyon branşı için Acil Servis Çağrı Panelinden görevli konsültan doktora çağrı yapabilme sistemidir. Bu çağrıların adresinin konsültan doktorun cep telefonuna iletilmesini ve cep telefonuna çağrı iletilmesi esnasmda konsültan doktor ile acil servisten çağrı yapan personelin Acil Servis Çağrı Paneli yanmda bulunan IP Telefon ile sesli görüşme yapabilmesini sağlar. Aynı zamanda sesli görüşmelerin ses kayıtlarının tutulmasını ve konsültan doktorların kullandığı proksimity personel tanıtım kartlan ile konsültasyon servis performansının kayıt edilmesini ve raporlanmasmı sağlayan iletişim ve otomasyon sistemidir.

2.   Amaç

Acil Servis Konsültan Doktor Çağrı Sisteminin amacı, ihtiyaç duyulması durumunda acil servisindeki yetkili personel tarafından ilgili branşın görevli konsültan doktorunun haberdar edilmesini, çağrıyı konsültan doktorun proksimity personel tanıtım kartı kullanılarak çağrı sonlandırması ile çağrı bilgileri, ses kayıtları ve servis sürelerinin kayıt altma alınması ve acil servis konsültasyon servisinin ölçülebilir hale getirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılması amaçlanmaktadır.

3.   Kapsam

Acil Servis Konsültan Doktor Çağn Sistemi yukarıda tanımlanan özelliklere sahip işleri yapmak için tasarlanmış cihazlardan oluşur.

© Firma, teklifini verdiği ürünün üreticisi/ithalatçısı ya da yetkili satıcısı olmalı ve bu belgeleri idareye sunmalıdır.

© İthalatçı ya da üretici firma ISO 9001:2008 standardına sahip olmalıdır.

         Duvara monte edilebilir dokunmatik panel niteliğindeki LCD ekran bulunmalı.

© LCD ekran yanmda duvara monteli sabit IP telefon bulunmalı

® Sistem LCD ekran üzerinden sesli görüşme ve mesaj gönderme çağrısı başlatacak ve tek telefon hattı üzerinden sabit telefon ile konsültan doktorun cep telefonunu görüştürecek yapıda olmalıdır.

         Acil servisinde çağrı yapan personelin ihtiyaç duyduğunda konuşma ses kaydını tekrar dinleme özelliği olmalıdır.

® Acil Servis îcabcı Sunucu bulunmalıdır.(Sunucu hastane tarafından temin edilecektir)

® Türkçe İşletim Sistemi olmalıdır

          Personel Kart Okuyucu Cihazı bulunmalıdır Bunların özellikleri en az aşağıdaki gibi olacaktır:

4.                   Acil Servis Çağrı Paneli:

© Acil Servis Çağrı Paneli, acil serviste deskin bulunduğu bölgede yetkili personelin görüş ve müdahale imkanına olanak sağlayacak şekilde duvara monte edilecektir.

         Acil Servis Çağrı Paneli’nin donanımsal özellikleri en az;

1-                        Duvara   monte edilebilir panel niteliğinde LCD monitör görünümlü dokunmatik özellikli en az 18” büyüklüğünde olmalıdır.

2-                         İşlemci   hızı en az 2 GHz olmalıdır

3-                       Sistem     belleği en az 2GB

4-                  Sabit           disk en az 500 GB olmalıdır.

5-                        İşletim    sistemi Türkçe olmalıdır.

6-                                        10/100/1000              MB LAN olmalıdır.

Sağlık personelinin kullandığı personel tanıtım kartlarını okuyabilmelidir.

Metin Kutusu: ©
©
©
o
©
o
o
©
Panel üzerinden yetkili personel tanıtım kartlarını kullanarak hastanede bulunan konsültasyon branşlarına, Cep Telefonu Arama Çağrısı yapabilecektir.

Çağrılar ilgili personel tanıtım kartını kullanarak sonlandınlabilmelidir.

Aynı branjda açılan çağrı kapatılmamış olsa bile ikinci çağrıyı başlatabilme özelliği olmalıdır. Acil Servis Çağrı Paneli üzerinde çalışan yazılım, diğer yazılımların çalışmasma engel olacak ve personelin webde dolaşmasını engelleyecek şekilde olmalıdır.

Yazılımın ara yüzü Türkçe olacaktır.

Acil Servis Çağrı Panelinin eneıji beslemesi kapatıldığında ya da ağ bağlantısı olmadığı durumlar ile ilgili zaman ve hata bilgileri hastane çağrı santral sunucusunda kayıt edebilmelidir.

Her bir branş alanında şu işlevsellikler bulunmalıdır;

1-                    Branş          adı bulunacak

2-               Tek dokunuşla çağrı başlatılabilecek, var olan çağrı sonlandırılabilecek

3-              Var  olan çağrının başlangıç zamanı, çağrı süresi bulunacak

4-                    Çağrı           durumuna göre bölgenin arka plan rengi çağrı yok ise (mavi), çağrı süresi 0-5 dk (turuncu), çağrı süresi 5-15 dk (kırmızı) olacaktır

Metin Kutusu: ©Konsültan doktor kişisel telefonuna Acil servisten çağrı başlatıldığı robot operatör tarafından okunacaktır.

Konsültan doktor kişisel telefonuna Acil servisten çağrı başlatıldıktan sonra robot operatör tarafından “Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinden aramldığı ve yapılan görüşmeler kayıt altma alındığının ” belirtildiği bir uyarı mesajı verilmesi gerekmektedir.

Metin Kutusu: ©
o
©
©
©
Çağrı mesajı, tanımlanabilen süre aralıklarıyla çağrı sonlandırılana kadar tekrarlanacaktır. Çağrı durumu (Aranıyor- Cevap verildi- Meşgul- Beklemeye almdı-Kapalı- Bilgi verildi- Onaylandı) gibi durumlar ekranda gözlemlenebilmelidir.

Konsültan doktor, acil servise, yapılan çağrı için ulaştığmda personel tanıtım kartı ile çağrıyı sonlandırabilecektir.

Bir mesaj belirlenebilen bir süre içinde müdahale edilmemişse, iptal edilecek ve müdahale edilmemiş çağrı olarak kayıt altma alınacaktır.

Sistem gerektiğinde Hastane Bilgi Sisteminden (HBYS) bağımsız olarak ta çalışabilmelidir. Raporlar ve başlıkları aşağıdaki şekilde olacaktır;

1-                Tüm              çağrıların branşları, çağrı kayıt numaralan, zamanları ve müdahale süreleri tarih aralığına göre listelenecektir.

2-                                 Çağrılarm         aylara göre adet istatistikleri olmalıdır.

3-                                 Çağrıların         branşlara göre adet ve müdahale istatistikleri,

4-                                Raporlara          web üzerinden erişilebilmeli ve raporlar Excel, PDF şeklinde saklanabilir ve yazıcıdan çıktı alınabilir olmalıdır.

5-                                            Konsültasyon           yapan doktorun konsültasyon zamanı ve performansı ölçülebilmelidir.

Metin Kutusu: 5.
©
o
6.
©
©
Personel Kart Okuyucu Cihazı

Personel Kart Okuyucu Cihazı Hastane Personelinin tanıtım kartlarını okuyabilmelidir. Personel Kart Okuyucu Cihazı, Acil Servis Çağrı Paneline bağlı olarak çalışmalıdır.

Merkezi İcapçı/Konsültan Hekim Santral Sunucusu(Hastane tarafından karşılanacak)

Hekimlere çağrılar, cep telefonlarına yapılan aramalar ile iletilebilmelidir.

Sunucu hastane tarafından temin edilecektir. Acil Konsültan Doktor Çağrı Sisteminin çalışması ve yapılan görüşmenin ses kaydı için gerekli yazılım, bütünleşik 4 port dahili hat girişe sahip sesli yanıt sistemi (IVR) kartı ve olabilecek diğer donanımlar yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.

Sunucu kesintisiz çalışacak biçimde donanım ve yazılımdan oluşmalıdır. Beslemesi kesintisiz güç hattından yapılacak ve elektrik kesintisi olsa dahi sonrasında kendisini otomatik olarak açacaktır.

Acil Konsültan Doktor Çağrı Sisteminin çalışması için sunucu üzerinde çalışan işletim sistemi var ise tüm lisansları ile birlikte teslim edilecektir.

Sunucu monitör ve klavye kullanarak açılabilecek, ama şifre ile korunacaktır.

Sunucu; İcapçı/Konsültan Doktor Çağrı ve Ses Kayıt sistemlerinin tümünün sistem ayarlarını içermeli, tüm çağrılan yönetebilip, yönlendirebilmeli, kayıtlarını tutmalı, raporlama ve istatistik üretebilmelidir.

Sunucu; Acil Servis Çağrı Panellerinden aramalar yapıldığı zaman devreye girecektir ve yapılan sesli görüşmelerin kayıtlarını tutabilmelidir.

Sunucu, yerel ağa bağlanacak, sunucunun DP si otomatik yada manuel olarak ayarlanabilecektir..

Acil Servis Konsültasyon Sistemi tek bir raporlama sistemi üzerinden alınacaktır.

Tüm raporlamalar kurumda bulunan herhangi bir bilgisayardan incelenebilecektir. İstenirse bu raporlar şifre ile korunabilecektir.

Santral sunucusunun raporunda mutlaka aylara göre çağrı adedi ve ayrıntıları ile her bir branşlara ve doktorlara göre Acil Servis Konsültasyon süreleri ayrı arı gösterilebilmelidir.

Sunucu, farklı yerlerde bulunan en az 4 Acil Servisin İcapçı/Konsültan Hekim Çağrı Sistemi ihtiyacmı karşılayacak kapasitede olmalıdır.

Erişim Kontrol ve Güvenlik

Kullanıcıların sisteme girişini kontrol altına almaya yönelik bir mekanizmaya sahip olmalıdır. Her kullanıcıya bir kullanıcı adı ve şifresi verilmelidir.

Sisteme yeni kullanıcıların kayıt edilmesi, mevcut kullanıcıların geçici bir süre pasif hale getirilmesi ve silinmesi yapılabilmelidir.

Kullanıcı hesapları ile ilgili işlemler yalnızca sistem yöneticisi tarafından gerçekleştirilmelidir. Kullanıcı, şifresini uygulama aracılığı ile değiştirebilmelidir.

Sistem, otomatik olarak bir günlük tutacaktır. Bu günlük sistemdeki kullanıcı aktivitelerinin kayıt altına alınmasını sağlamalıdır.

Teklif edilen sistemde çalışan bir kullanıcı eğer belirli bir süre işlem yapmaz ise program güvenlik nedeniyle oturumu otomatik olarak kapatmalıdır.

Teklif edilen sistemin uygulama ara yüzü kolay öğrenilebilir ve kullanılabilir yapıda olmalı, ekranlar standart bir görünüme sahip olmalıdır.

Sistem tarafından üretilen tüm hata mesajları anlamlı olmalıdır. Kullanıcılar gördükleri hata mesajından sorunun ne olduğunu kolayca anlayabilmelidir.

Kurulum ve Devreye Alma

Sistem kurulmadan önce istenilmesi durumunda Firma tarafından ayrıntılı DEMO yapılacak ve yeterli görüldüğü takdirde alımma karar verilecektir.

Sistemin kurulum ve devreye alma işleri Firma tarafından yapılacak ve sistem anahtar teslimi çalışır vaziyette teslim edilecektir.

Gerekli kablolama işleri Hastane tarafından yerine getirilecektir.

Firma web servis entegrasyonu için gerekli olan dokümantasyonu İdare’ye teslim edecektir. Sistemin işletilmesi İdare tarafından yapılacaktır. Firma gerekli teknik desteği sağlayacaktır.

Garanti

Acil Servis Konsültan Doktor Çağrı Sistemi kabul komisyonu tarafından bütün ürünlerin kabulü yapılıp Makamca onaylandıktan sonra en az 2 yıl boyunca garanti kapsamı içinde olmalıdır.

Firma garanti süresince, bedelsiz olarak tüm sistemin arıza ve bakımını uzak bağlantı yöntemi ile yapacaktır. Uzaktan bağlantı yöntemi ile halledilemeyen problemlerde arızalı donanım firma adresine gönderilerek arıza ve bakımı ücretsiz yapılacaktır.


® Garanti kapsamı içerisinde oluşan arızalara 2 işgünü içerisinde müdahale edilecek ve arıza müdahaleyi takiben parça temini gereken durumda en geç 10 işgünü içerisinde giderilmiş olacaktır.

« Garanti kapsamı içerisindeki arızalarda çağrı sistemi parçaları ücretsiz olarak değiştirilecektir.

© Firma 10 (on) yıl süreyle geçerli olmak üzere parça desteğini sürdürecektir.

10.                Eğitim

Firma yapılacak tüm eğitimlere ait eğitim notlarını, işletme talimatlarım, kullanım kılavuzlarını, teknik doküman, medya, cd sini vb. bilgi ve belgelerini Türkçe olarak İdare’ye teslim edecektir. Firma tüm sistem bileşenlerinin kurulumu, ayarlanması, kullanımı konuları kapsayacak şekilde teorik ve uygulamalı eğitim verecektir. Uygulama yazılımı konusunda ilgili personele eğitim verilecektir.

11.             Taahhüt

Sistem Sağlık Bakanlığı Hastane Çağrı Sistemi Şartnamesinde belirtildiği şekilde Hastane Bilgi Sistemi (HBYS) ile entegre olarak çalışabilme özelliği olmalıdır. Yüklenici firma sistemin kabulünün yapılıp teslim alınmasından sonra garanti süresi dolsa bile HBYS ile entegrasyonunu yapmayı taahhüt edecektir. Entegrasyon için Hastanenin takibi ile HBYS firmasının gerekli altyapı çalışmasmı tamamlaması sonucu HBYS firması ile Acil Servis Konsültan Doktor Çağn Sistemi firmasının ortak çalışması ile entegrasyon yapılacaktır. HBYS entegrasyonu için yüklenici firma, Hastane ve HBYS firması birbirlerinden herhangi bir ücret talebinde bulunmayacaktır.


 

 

 

 

 


Âvşar Y------

gtefetronfr w?.8frenaısl


 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)