İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Doğrudan Temin Hastane Geneli Birimi İçin Malzeme Alımı

İhale No 755190
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Eskişehir Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Eskişehir
İşin İli Eskişehir
Yayın Tarihi 13 Ağustos 2014
İhale Tarihi 14 Ağustos 2014 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Eskişehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Eskişehir Devlet Hastanesi

Sayı : 22205031-930/537246                                                                                                                                                                14/08/2013

Konu : Teklife Davet

Kurumumuzun ihtiyacı olan (5) kalem HASTANEMİZ GENELİNDE KULLANILMAK ÜZERE DEZENFEKTAN VE SOLÜSYON ALIMI, işi satın alınacaktır. İlgilendiğiniz takdirde K.D.V. hariç fiyat teklifinizi en geç 16.08.2013 tarih ve saat 14:00'a kadar göndermenizi, teklifinizde teslimat süresinin de bildirilmesini arz/rica ederim.


 

at GÖÇMEN Hastane YönetiisisLa. idari ve Mali Hizmetler Müdür Yard.

İhtiyaç Listesi

Sıra No

Malın / İşin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Tutar

1

ANTİMİKROBİYEL SIVI SABUN (CERRAHİ EL YIKAMA) (CERRAHİ EL YIKAMA)

150

ADET

 

 

2

ENZİMATİK SOLÜSYON.

120

LİTRE

 

 

3

KÜVÖZ DEZENFEKTANI

25

LİTRE

 

 

4

YER DEZENFEKTANI

120

LİTRE

 

 

5

YÜZEY DEZENFEKTANI SPREY

150

LİTRE

 

 

EK: Teknik şartname


 

Satınalmanın Yapılacağı Birim: ESKİŞEHİR DEVLET HASTANESİ DOĞRUDAN TEMİN TEL0.222 237 48 00/2404

NUMUNE GÖRÜLECEKTİR.

4734 sayılı Kamu ihale Kanunun 22 / D Maddesi Uyarınca Doğrudan Temin Usulüyle Alım Yapılacaktır.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1.734   Sayılı Kanun gereğince KİK 019 Standart Formuna göre hazırlanacak Teklif mektubunda istekliler tarafından imzalanması, teklif edilen fiyatın rakam ve yazıyla açık olarak yazılması zorunludur. Tarihi olmayan, istenilen ürünlerin marka, katalog numarası olmayan ve teslimat belirtilmeyen teklif mektupları değerlendirmeye alınmayacaktır.

2.                  Zarfın üzerine isteklinin adı soyadı açık adresi teklifin hangi işe ait olduğu ve teklif edilen kalemler yazılacaktır. Zarf kapağı yapıştırılan bölümü üzerine firma kaşesi basılarak imzalanacaktır.

3.                      Fiyatlar KDV hariçtir.

4.                 Teklif       edilecek ürünlerin ürün barkodları mutlaka olacaktır. Barkotsuz malzemeler teslim alınmayacaktır.

5.  Teklif edilecek malzemelerin UBB numarası faturaya mutlaka yazılacaktır.

6.                 Teklif       edilecek malzemenin varsa emekli sandığı malzeme kodu teklif mektubunda yazılacaktır.

7.                                        Düzenlenecek        fatura da yapılmış olan hatalardan dolayı ödeme yapılmasından firma sorumludur.

8.                 Teklif       edilecek ürünlerden Tıbbi cihaz yönetmeliği (93/42/EEC MDD),Vücuda yerleştirilebilir aktif cihaz yönetmeliği(90/385/EEC) ve vücut dışında kullanılan tıbbi tanı cihazları yönetmeliği (98/79/EC IVDD)kapsamındaki ürünlerin Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2008/36 sayılı genelgesinin 2.maddesine istinaden TİTUBB da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı gerekmektedir. Bu şartı olmayan ürünler kesinlikle teklif edilmeyecektir. Teklif edilip alınsa dahi ödemesi yapılmayacaktır.

9.                         Numune            istendiğinde teklif mektubuyla birlikte getireceklerdir.

10.                     Alımlar               acil ihtiyacımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içerisinde teslim edilmeyen ürünler için yasal işlem yapılacaktır.

11 .Tıbbi sarf malzemelerin teslim edildiği tarihte malzemelerin kullanma süresi miadının 2/3’ünden az olmamalıdır.

12.                     Fatura,               malzeme teslim edildikten sonra kesilecek.

13.                    Fatura bedeli, malzemenin muayene kabul komisyonunca kabulünden sonra 90 gün içerisinde ödenecektir.

14.                             Alacağına     ait temlik kabul edilmeyecektir.

15.Siparişlerde malzemenin depo ve ihtiyaç durumu göz önünde bulundurularak partiler halinde istenmesi idaremizin yetkisindedir.

16.                 Teklif     veren firma işbu (17) maddeyi okumuş ve herhangi bir ayırım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul etmiş olarak kabul edilecektir.

17.          Bu              alım uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde Eskişehir mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.

YENİDOĞAN MH. ŞEHİT SERKAN ÖZAYD1N SK. NO:9 ESKİŞEHİR

Telefon: 222 2374800/2404 Faks: 222 2374449 e-posta: www.esdh.gov.tr Elektronik ağ:

antimikrobiyal sıvı sabun

1.           Ürünün içeriğinde % 4 klorheksidin glukonat ve yumuşatıcı bulunmalıdır. Cerrahi el yıkama için kullanıma uygun olmalıdır.

2.           Ürün dermatolojik olarak test edilmiş olmalıdır. pH'ı cilt pH'ı (5,5-7) ile uyumlu olmalıdır. Ellerde allerji ve irritasyonuna neden olmamalıdır.

3.           Ürün bakterisit, fungusit etkili olmalıdır. Ürünün etkinliğini gösteren bilimsel raporlar (Türkçe ya da Türkçeye çevrilmiş örnekleri) ihale dosyasında bulunmalıdır.

4.           Antiseptik sıvı sabun kolayca köpürmeli, ellerde gerekli temizliği sağlayabilmeli ve hoş kokulu olmalıdır.

5.           İstekli firma ürünün biyosidal uygunluğu olduğuna dair belge sunmalıdır.

6.           Ürün 1 It'lik antimikrobiyal sıvı sabun içeren kendi orijinal ambalajında olmalıdır.

7.          Antisepsi kurallarını bozmadan, ürünün kullanımını sağlamak için, antimikrobiyal sıvı sabun miktarını ayarlayabilen, 1 İt lik ürün ile uyumlu aparatı ve bağlantıları ücretsiz verilecektir.

8.           Döküldüğü yüzeylerde leke ve iz bırakmamalıdır.

9.          Tüm aparatlar sağlam olmalı, sızdırma akıtma yapmamalıdır. Firma her türlü aparatın devamlılığını sağlayabileceğini taahhüt etmelidir.

10.        Ürünün raf ömrü teslim tarihinden itibaren en az 12 ay olmalıdır. Yüklenici firma son kullanım tarihine 3 (üç) ay kala kullanılmayan ürünleri en geç 15 gün içinde, şartnameye uygun yeni ürünler ile değiştirmelidir. Yeni ürünlere fiyat artışı yansıtılmayacaktır.

11.        İstekliler teklifleriyle birlikte kendi orijinal ambalajındaki 2 adet ürün numunesini, aparatlarını ve ürün hakkında açıklayıcı bilgiler içeren Türkçe broşürlerini ve istenen tüm belgeleri getireceklerdir. Belgeleri sunmayan firmalar değerlendirme dışı bırakılacaktır.

 

YER  DEZENFEKTANI

1)        Düşük düzey dezenfeksiyon sağlamalıdır.

2)        Bakteriler (MRSA dahil), mantarlar, virüslere (HBV, HCV, HIV, Rota virüs) karşı etkili olduğuna dair Türkçe ya da Türkçeye çevrilmiş bilimsel rapor sunulmalıdır.

3)        Hızlı dezenfeksiyona (en geç 15 dk) olanak sağlamalıdır.

4)        Dezenfeksiyonun yanında temizleme işlevi de görmelidir.

5)        Aldehit ve fenol içermemelidir. Uygun kullanımda toksik olmamalıdır.

6)        Uygulanacağı yüzeylere (PVC gibi) zarar vermemelidir.

7)        Ürün konsantre olmalı ve musluk suyu ile sulandırılabilmelidir. Oda ısısında etkin olmalıdır.

8)        Ürün aktivasyon için ek bir malzemeye ihtiyaç duymamalıdır.

9)        Ürün 5 litrelik bidonlarda olmalı, her üç bidon için en az bir dozaj pompası veya aynı işi görecek ölçü kabı veya benzeri doz ayarlaması yapabilecek sistem bedelsiz teslim edilmelidir.

10)     Kokusu kabul edilebilir olmalıdır.

11)     Çok fazla köpürmemeli, temizlik sonrası zeminde kalıntı bırakmamalıdır.

12)     Ürün, Temel Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü izin belgelerine sahip olmalıdır.

13)     Ürünün "Materyal Güvenlik Veri Formları" ihale dosyasında bulunmalıdır.

14)     Raf ömrü hastaneye teslim tarihinden itibaren en az iki yıl olmalıdır. Yüklenici firma bu süre içinde kullanılmayan ürünleri son kullanma tarihine üç ay kala yeni ürün ile değiştireceğini taahhüt etmelidir.

15)   Sulandırma oranı, toplam üründen kaç litre kullanıma hazır ürün elde edileceği ve kullanıma hazır litre birim fiyatı teklif ile birlikte anlaşılır bir şekilde sunulmalıdır. Etkin sulandırma oranı bilimsel veriler ile belirtilmelidir. Bu verileri sunmayan firmalar değerlendirmeye alınmayacaktır.

16)     ilgili firma ürün kullanımıyla ilgili eğitimi ürün teslimi sonrası üç gün içinde vermelidir.

17)     Ürün kendi orijinal ambalajında olmalıdır, üzerinde Türkçe kullanım şekli, son kullanma tarihi, üretim tarihi, seri numarası, barkodu olmalıdır.

18)     Firmalar 2 adet orijinal ambalajlarında ürün numunelerini ve ürün hakkında açıklayıcı bilgiler içeren Türkçe broşürlerini ihale dosyasında sunmalıdırlar.

 

KUVÖZ DEZENFEKTANI

 

1.      Kuvözlerin su ile silinebilen yüzeylerinin dezenfekte edilmesi için uygun olmalıdır

2.      Kullanıma hazır olmalıdır.

3.      Her ürünün kendisine ait sprey uygulama aparatı bulunmalıdır.

4.      Toksik ve zararlı uçucu madde, aldehit, fenol ve türevlerini içermemelidir.

5.      Glikol türevi ve kuarterner amonyum bileşikleri içermelidir.

6.      Bebek sağlığına zararlı olmadığını ve kuvözlerde kullanılabileceğine dair Türkçe ya da Türkçe’ye çevrilmiş bilimsel rapor teklif ile birlikte sunulmalıdır.

7.      Bakteriler (MRSA,VRE, PseudomonasAg.,Acinetobacter gibi dirençli bakteriler ile TBC basili), mantarlar, virüslere (HBV, HCV, HIV, Rota virüs) karşı öldürücü etkiye sahip olmalıdır. Bu etkinliği kanıtlayan Türkçe yada Türkçe’ye çevrilmiş bilimsel klinik raporlar ihale dosyasında sunulmalıdır.

8.      Kokusuz olmalıdır.

9.      En geç 5 dakika içerisinde etkisini göstermelidir.

10.  Ürünün teslim tarihinden itibaren son kullanma tarihi en az iki (2) yıl olmalıdır.

11.  Ürünün üzerinde üretim tarihi, son kullanma tarihi, ürün içeriği ve kullanım şekli Türkçe olarak açıklanmalıdır.

12.  1000 cc’ lik PVC içermeyen kendi orijinal ambalajlarında sunulmalıdır.

13. Ürün akrilik camlara uyumlu olmalı, kullanım esnasında hastane biinyesindekikuvözlere zarar vermemelidir. Zararının tespiti halinde bu zarar yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.

14.  İstekli firmalar, teklif aşamasında 2 adet orijinal ambalajlarında ürün numunesini ve aparatlarını sunmalıdırlar.

15.  Yüklenici firma son kullanım tarihine 3 (üç) ay kala kullanılmayan ürünleri en geç 15 gün içinde, şartnameye uygun yeni ürünler ile ek ücret talep etmedendeğiştirmelidir.

16.  Tıbbi alet dezenfektanları için Ulusal Bilgi Bankası kodu bulunmalıdır.

 


HIZLI ETKİLİ SPREY YÜZEY DEZENFEKTANI

HIZLI ETK

1.      Ürün alkol bazlı ve kullanıma hazır olmalıdır.

2.      Yüzeylerin hızlı dezenfeksiyonu için uygun olmalıdır.Uygulandığı yüzeyde herhangi bir atık ve leke bırakmadan kendiliğinden hızlı kuruma özelliğine sahip olmalıdır.

3.      Bakteriler (MRSA,VRE basili), mantarlar, virüslere (HBV,HCV,HIV, Rota virüs) karşı etkili olmalı, etkili olduğuna dair Türkçe yada Türkçe'ye çevrilmiş bilimsel rapor sunulmalıdır.

4.      Her ürünün kendisine ait sprey uygulama aparatı bulunmalıdır.

5.     Toksik ve zararlı uçucu madde, aldehit, fenol (ve türevlerini) içermemelidir.

6.      Hızlı yüzey dezenfeksiyonunda kullanılabileceğine dair Türkçe yada Türkçe'ye çevrilmiş bilimsel rapor sunulmalıdır.

7.      Kokusuz yada kokusu kabul edilebilir olmalıdır.

8.      En geç bir(l) dakika içerisinde dezenfektan etkisini göstermeli, bununla ilgili Türkçe ya da Türkçe'ye çevrilmiş bilimsel rapor sunulmalıdır.

9.      Ürünün teslim tarihinden itibaren son kullanma tarihi en az bir (1) yıl olmalıdır.

10.  Ürünün üzerinde üretim tarihi, son kullanma tarihi, ürün içeriği ve kullanım şekli Türkçe olarakaçıklanmalıdır.

11.  1000 cc' lik kendi orijinal ambalajlarda sunulmalıdır.

12.  Her 1000 cc ürün için 1 adet sprey başlık ücretsiz verilmelidir.

13.  Kullanım esnasında hastane bünyesinde yüzeylerezarar vermemelidir. Hızlı yüzey dezenfektanının zararının tespiti halinde bu zarar yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.

14.  İstekli firmalar, teklif aşamasında 2 adet 1000 cc'lik orijinal ambalajlarında ürün numunesini ve aparatlarını sunmalıdırlar.

15. Yüklenici firma son kullanım tarihine 3 (üç) ay kala kullanılmayan ürünleri en geç 15 gün içinde,şartnameye uygunyeni ürünler ile ek ücret talep etmeden değiştirmelidir.

16.  Biyosidal Ürünler Yönetmeliği Ruhsatı alım dosyasında bulunmalıdır.

ENZİMATİK SOLUSYON

Hastanemiz bünyesinde kullanılan endoskopik ve cerrahi aletlerin ön yıkamasında kullanılabilmeli, aletlere zarar vermemelidir.

2.      Manuel yıkama, ultrasonik yıkama makinesi ve otomatik endoskop yıkama makinelerinde kullanıma uygun olmalıdır.

3.      Hastanemiz bünyesinde kullanılan endoskopik ve cerrahi aletlerin ön yıkamasında kullanılabilmeli, herhangi bir zarar vermemeli, vermesi halinde zarar yüklenici tarafından karşılanmalıdır.

4.      Amilaz, proteaz, lipaz vb. en az üç enzim ile birlikte deterjan ve korozyon inhibitörü içermeli, aldehit ve fenol içermemelidir. Organik kalıntıları mekanik temizliğe gerek kalmadan en iyi şekilde çözmelidir.

5.      Kullanıma hazır solüsyon en geç 5 dakika içinde kan ve doku artıklarını enzimatik olarak çözücü etki göstermelidir. Bu durum bilimsel raporlar ile belgelendirilmelidir.

6.      Kokusuz veya hoş kokulu olmalıdır.

7.      Toksik olmamalıdır. Bu durum bilimsel raporlar ile belgelendirilmelidir.

8.      Konsantre ve sıvı olmalıdır, soğuk çeşme suyu ile sulandırılabilmelidir. Ürün köpürmemeli, tortu bırakmamalıdır.

9.      Ürünün toplam fiyatı, sulandırma oranı, kullanıma hazır litre birim fiyatı teklif ile birlikte anlaşılır bir şekilde iletilmelidir. Etkin sulandırma oranı bilimsel veriler ile belgelendirilmelidir. Bu bilgileri teklif ile birlikte sunmayan firmalar değerlendirme dışı bırakılacaktır.

10.   5-10 litrelik hacimde plastik kendi orijinal ambalajlarda sunulmalıdır.

11.   Her ürün ambalajı için bir adet ölçekli dozaj pompası ücretsiz olarak verilmelidir.

12.   Ürüne ait güvenlik veri fişi verilmelidir.

13.   Ürünün raf ömrü teslim tarihinden itibaren en az 2 yıl olmalıdır. Bu süre içinde kullanılmayan ürünler son kullanma tarihine üç ay kala yeni ürün ile değiştirilmelidir.

14.  Firmalar teklifleriyle birlikte ürün, ürün aparatları ve ürün hakkında açıklayıcı Türkçe bilgiler içeren broşürlerini getireceklerdir.

15.  Ürün üzerinde Türkçe olarak içeriği, son kullanma tarihi, prospektüs bilgilerini içeren tanıtıcı bilgi olmalıdır.

16.  İlgili firma (ürünün kullanımında sorun yaşanmaması için) en az 20 tane laminasyon kaplı ve A5 kağıt büyüklüğünde kullanım tabelasını ücretsiz vermelidir.

17.   İlgili firmalar ürün kullanımıyla ilgili eğitimi ürün teslimi sonrası üç gün içinde vermelidir.

18.   İstekli firmalar, teklif aşamasında 2 adet orijinal ambalajlarında ürün numunesini ve aparatlarını sunmalıdırlar.

19.   Ürün numuneleri sterilizasyon birimimizde incelenecek ve uygunluğu değerlendirilecektir.

20.   Ürünün kullanımı sırasında içeriği ile ilgili bir olumsuzluğun yaşanması halinde veya idarenin gerekli gördüğü hallerde ürünün nitelik ve içeriğini tespit etmek üzere Refik Saydam Hıfsısıhha Merkezi Başkanlığından ürün analizi istenecek, analiz bedeli yüklenici firmaya ait olacaktır.

21.   Ürün UBB kapsamında ise TITUBB kayıt/bildirim ibrazı olmalıdır.

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)