İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Doğrudan Temin 16.12.2016

İhale No 1234889
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Eskişehir
İşin İli Eskişehir
Yayın Tarihi 19 Aralık 2016
İhale Tarihi 20 Aralık 2016 13:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

T.C.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Uyg. ve Arş. Merkezi(Hastane)

TEKLİF İSTEME FORMU

İstem/Alım No: 34032:34032                                                                                                              16.12.2016

Talep Eden Birim: BAŞHEKİMLİK

Üniversitemiz Sağlık, Uygulama ve Araştırma Hastanesinin ihtiyacı olan aşağıda yazılı (1) kalem malzemenin alınması gerekmektedir. Bu iş ile ilgili son ve kesin teklifinizi Döner Sermaye işletmesi Satınalma Müdürlüğüne göndermenizi veya yetkili elemanımıza elden vermenizi rica ederim.

Son Teslim Tarih & Saat: 20.12.2016 13:00

İHTİYAÇ LİSTESİ

Sıra No Kodu Malzeme Cinsi                               Açıklama             Miktarı Birimi Birim Fiyatı Toplam Tutan

1 41 065A PLASTİK KAN ALMA APARATI 70.000,00 ADET (HOLDER) + İĞNE UCU (0,8 MMX38 ________________ MM)   

1-     İNTERNET ADRESİMİZ: www.0gu.edu.tr — HASTANE-- İHALE İLANLARI (sağ köşede) ADRESİNDEN İHALE İLANLARINA ULAŞABİLİRSİNİZ.

2-      TEKLİF YAZINIZDA MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN TESLİM SÜRELERİ BELİRTİLECEK, VERECEĞİNİZ FİYATLAR YAZI İLE DE YAZILACAKTIR. VERİLEN FİYATLAR TL CİNSİNDEN VE FİYATLAR KDV HARİÇ OLMALIDIR.

3-  SİPARİŞ VERİLEN MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN BEDELLERİ 210 GÜN İÇİNDE ÖDENECEKTİR.

4-                                       ONAYLANMIŞ         ÜRÜN NUMARASI (BARKOD) OLMAYAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR AYRICA 31.12.2008 TARİH 27097 SAYILI RESMİ GAZETEDE YAYINLANAN TEBLİĞİN 13. MADDESİ DİSTİRİBÜTÖR VEA/EYA ANABAYİCE ALT BAYİLERİNDE UBB DE TANIMLANMIŞ OLMASI GEREĞİ BAYİ TANIMLAYICI NUMARASI OLMAYAN FİRMALARIN MALZEMELERİ TESLİM ALINMAYACAK VE FATURALARI İŞLEME ALINMAYACAKTIR.ÜRÜN KODLARI (BARKOD) BELİRTİLMELİDİR.

5-  TEKNİK ŞARTNAMEDE NUMUNE İSTENMESİ DURUMUNDA NUMUNELER TEKLİF İLE BİRLİKTE TESLİM EDİLECEKTİR.

6-    TIBBİ MALZEME ALIMLARINDA SAĞLIK UYGULAMA TEBLİĞİNDE YER ALAN SUT KODUNUN VE UBB KODUNUN TEKLİF MEKTUBUNDA VE FATURADA YAZILMASI ZORUNLUDUR.

7-              KlK            TARAFINDAN HAZIRLANAN EKAP (ELEKTRONİK KAMU SATINALMA PLATFORMU)SİSTEMİNE KAYIT YAPTIRMAYAN FİRMALARIN ALIM SONUÇLARI İLE UBB KAYDININ HANGİ FİRMA YAPTIRDIYSA (TEDARİKÇİ,BAYİ, ALT BAYİ)FİRMAYA AİT VERGİ KAYIT NUMARASINI TEKLİFİNDE BELİRTMEYEN FİRMANIN ALIM SONUÇLARI KİK ve SGK YA BİLDİRTMEDİĞİNDEN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAK VEYA FATURALARI ÖDENMEYECEKTİR.

8-                     FİRMA  TEKLİFİNİN EKİNDE ÜRÜNÜN GMDN KODUNUN ONAYLI OLDUĞUNU VE POZİTİF LİSTEDE YER ALDIĞI BELGE İLE SUNMALIDIR. AKSİ TAKDİRDE BU BELGELERİ SUNMAYAN VEYA NEGATİF LİSTEDE YER ALAN VE ONAYSIZ OLAN ÜRÜNLERİN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

9-                SGK        TARAFINDAN YAPILAN İNCELEMELERDE TEKLİF ETTİĞİNİZ ÜRÜNE AİT UBB KODU İLE ETİKET ADI VEA/EYA GMDN KATEGORİSİNDE UYUMSUZLUKTAN DOLAYI VEYA BUNA BENZER BAŞKA UYGUNSUZLUKTAN DOLAYI YAPILAN TÜM KESİNTİLER YÜKLENİCİ FİRMA TARAFINDAN KARŞILANACAKTIR.

10-                               YUKARIDA  BELİRTİLEN TEKLİF YAZIMIZIN TARİH VE NUMARASI TEKLİF ZARFININ ÜZERİNE YAZILMASI GEREKMEKTEDİR.

 

TC.

İSTEĞI YAPAN BİRİM :

Şartname Numarası : 13038

TEKNİK ŞARTNAME

Şartname Tarihi Basım Tarihi

: 09.02.2016 : 30.11.2016

KOD : 41.065A

 

 

 

MALZEME ADI : PLASTİK KAN ALMA APARATI (HOLDER) + İĞNE UCU (0,8 MMX38 MM)

 

 

I.    Steril ve tek kullanımlık olmalıdır.

2 iğne yüzeyi sürtünmeyi ve hastaya vereceği acıyı azaltmak üzere silikonla kaplanmış olmalıdır.

3.   İğne ucu acıyı en aza indirecek şekilde lazerle keskinleştirilmiş olmalıdır.

4.   İğneler 21G yeşil kapaklı olmalıdır. İğne ebatı 0,8 mm x 38 mm olmalıdır.

5.   İğneler iki uçlu olmalı, tüpe giren kısmında aynı hastadan birden fazla numune almayı sağlayan latex içermeyen gri renkli plastik sübap olmalıdır. Bu sübap iğne tüpten çıktığında kanın dışarı akmasına engel olmalıdır

6.   İğnelerin her iki kısmında ayrı kapaklı olması gerekmektedir.

7.   Hastanemizde kullanılmakta olan Plastik Kan Alma Tüpüne uygun olmalıdır.

8.   İğnelerle beraber, entegre emniyet kapağı olan holder (adaptör) iğne ucu sayısı kadar verilmelidir veya entegre emniyet kapağı olan iğne ucu ve aynı sayıda holder verilmelidir.

9.   Holder, tek kullanımlık olmalıdır.

10.  Holder hastanemizde kullanılan iğne uçları ve kan tüpleri ile uyumlu olmalıdır.

II.      Holder, hastanemizde kullanılan iğnelerin montajına uygun olmalıdır.

12.   İğne ucu, holder’a monte edildikten sonra, yüzeye sağlam bir şekilde tutunma sağlayarak kan alma işlemini daha güvenli hale getirmelidir.

13.  Holder, optik kontrolün sağlanabilmesi için, şeffaf/renkli şeffaf görünümde olmalıdır.

14.   İğne ucunda yaşanan ve laboratuar çalışmasını aksatacak problemlerde firma bu sorunları en kısa zamanda çözmelidir. Çözemediği sorunlarda laboratuarın uygun gördüğü başka marka malzemeyi temin etmek zorundadır.

15.  Orjinal ambalajlar üzerinde üretim tarihi ve son kullanma tarihi belirtilmiş olmalıdır.

16.  Teslim edilen her bir malzeme teslimat tarihi itibari ile en az 2 yıl miadlı olmalıdır.

17.   Numune, katalog veya aydınlatıcı doküman teklif esnasında teslim edilmelidir.Numunç teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

18.  Ürünün hastanemizde son bir yıl içerisinde kullanılan ve halen depoda mevcut bulunan ürün olması


 

 

T.C.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Uyg. ve Arş. Merkezi(Hastane)

TEKLİF İSTEME FORMU

İstem / Alım No: 34019:34019                                       16.12.2016

Talep Eden Birim: DERMATOLOJİ POL.

Üniversitemiz Sağlık, Uygulama ve Araştırma Hastanesinin ihtiyacı olan aşağıda yazılı (1) kalem malzemenin alınması gerekmektedir. Bu iş ile ilgili son ve kesin teklifinizi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğüne göndermenizi veya yetkili elemanımıza elden vermenizi rica ederim.

Son Teslim Tarih & Saat: 21.12.2016 13:00

İHTİYAÇ LİSTESİ

Sıra No Kodu Malzeme Cinsi                                Açıklama            Miktarı Birimi Birim Fiyatı Toplam Tutarı

1               72.597 İYONTOFOREZ CİHAZI                                                                               ÜX) ÂDET

1-     İNTERNET ADRESİMİZ: WWW.ogu.edu.tr — HASTANE— İHALE İLANLARI (sağ köşede) ADRESİNDEN İHALE İLANLARINA ULAŞABİLİRSİNİZ.

2-     TEKLİF YAZINIZDA MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN TESLİM SÜRELERİ BELİRTİLECEK, VERECEĞİMİZ FİYATLAR YAZI İLE DE YAZILACAKTIR. VERİLEN FİYATLAR TL CİNSİNDEN VE FİYATLAR KDV HARİÇ OLMALIDIR.

3-  SİPARİŞ VERİLEN MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN BEDELLERİ 90 GÜN İÇİNDE ÖDENECEKTİR.

4-                                       ONAYLANMIŞ         ÜRÜN NUMARASI (BARKOD) OLMAYAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR.AYRICA 31.12.2008 TARİH 27097 SAYILI RESMİ GAZETEDE YAYINLANAN TEBLİĞİN 13. MADDESİ DİSTİRİBÜTÖR VEA/EYA ANABAYİCE ALT BAYİLERİNDE UBB DE TANIMLANMIŞ OLMASI GEREĞİ BAYİ TANIMLAYICI NUMARASI OLMAYAN FİRMALARIN MALZEMELERİ TESLİM ALINMAYACAK VE FATURALARI İŞLEME ALINMAYACAKTIR.ÜRÜN KODLARI (BARKOD) BELİRTİLMELİDİR.

5-  TEKNİK ŞARTNAMEDE NUMUNE İSTENMESİ DURUMUNDA NUMUNELER TEKLİF İLE BİRLİKTE TESLİM EDİLECEKTİR.

6-    TIBBİ MALZEME ALIMLARINDA SAĞLIK UYGULAMA TEBLİĞİNDE YER ALAN SUT KODUNUN VE UBB KODUNUN TEKLİF MEKTUBUNDA VE FATURADA YAZILMASI ZORUNLUDUR.

7-              KİK            TARAFINDAN HAZIRLANAN EKAP (ELEKTRONİK KAMU SATINALMA PLATFORMUJSİSTEMİNE KAYIT YAPTIRMAYAN FİRMALARIN ALIM SONUÇLARI İLE UBB KAYDININ HANGİ FİRMA YAPTIRDIYSA (TEDARİKÇİ,BAYİ. ALT BAYİ)FİRMAYA Alt VERGİ KAYIT NUMARASINI TEKLİFİNDE BELİRTMEYEN FİRMANIN ALIM SONUÇLARI KİK ve SGK YA BİLDİRTMEDİĞİNDEN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAK VEYA FATURALARI ÖDENMEYECEKTİR.

8-                    FİRMA  TEKLİFİNİN EKİNDE ÜRÜNÜN GMDN KODUNUN ONAYLI OLDUĞUNU VE POZİTİF LİSTEDE YER ALDIĞI BELGE İLE SUNMALIDIR. AKSI TAKDİRDE BU BELGELERİ SUNMAYAN VEYA NEGATİF LİSTEDE YER ALAN VE ONAYSIZ OLAN ÜRÜNLERİN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

9-                SGK        TARAFINDAN YAPILAN İNCELEMELERDE TEKLİF ETTİĞİNİZ ÜRÜNE AİT UBB KODU İLE ETİKET ADI VEA/EYA GMDN KATEGORİSİNDE UYUMSUZLUKTAN DOLAYI VEYA BUNA BENZER BAŞKA UYGUNSUZLUKTAN DOLAYI YAPILAN TÜM KESİNTİLER YÜKLENİCİ FİRMA TARAFINDAN KARŞILANACAKTIR.

10-                               YUKARIDA  BELİRTİLEN TEKLİF YAZIMIZIN TARİH VE NUMARASI TEKLİF ZARFININ ÜZERİNE YAZILMASI GEREKMEKTEDİR.

T.C.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Hastanesi

 

İSTEĞİ YAPAN BİRİM :

Şartname Numarası : 31811

TEKNİK ŞARTNAME

Şartname Târihi : 30.11.2016 Basım Tarihi : 30.11.2016

I

KOD : 72.597

MALZEME ADI : İYONTOFOREZ CİHAZI

       

 

1-  Cihaz; iki adet eller için iki adet ayaklar için plastik su kablarına sahip olmalıdır. Üst kablar delikli olmalıdır.

2-  Su kablarının içine konan elektrodlar dört adet olup paslanmaz çelik olmalıdır. Elektrodh kablo takmak için dört milimetrelik fişlerin ikisi kırmızı ikisi siyah renkte olmalıdır. Su kabları plastik ve ikili olmalı üstteki kab delikli olup bakteri üretmeyen materyalden olmalıdır. ölçüleri35X35X10 cm.olmalıdır.

3-  Cihazın zaman ayarı yapılabilmelidir. Cihaz 10 dakika ile açılır 15-20-25-30-35-40 dakika seçilebiimelidir.Digital ekrandan izlenebilmelidir.

4-  Zaman ayarı SET-START-STOP butonları ile yapılabilmelidir.

5-  Doz ayarı iki ayrı butonla yapılabilmelidir. Kırmızı buton ile doz artırmak için yeşil butonla doz azaltmak için kullanılabilmelidir. Artırırken ve azaltılırken farklımses bip sesi vermelidir.

6-  Zaman bittiğinde on kez bip sesi vermelidir. Farklı bir ses tonuyla akım yavaş yavaş düşmelidir. Sıfırlandığında ise farklı bir bip ses tonu vermelidir.

7-  Cihazın verdiği akım digital ekrandan görülebilmelidir,

8-  Polarite anahtarı olmalıdır. Polarite + da iken kırmızı ışık; - de iken yeşil ışık (led) yanmalıdır.

9-  Cihaz 220-240 volt şebeke elektriği ile çalışabilmelidir.

10-  Cihazla birlikte koltuk altı aparatı verilmelidir.

11-  Cihazın kullanım talimatı PVC kablı olmalıdır.

12-  Cihaz çıkış akımı 25 mili amper olmalıdır.

13-  CE-ISO- Satış sonrası teknik hizmet belgelerine sahip olmalıdır.

14-  Teklifle birlikte numune teslim edilmelidir. (Numuneler orijinal ambalajında olmalıdır.) Numune teslim etmeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. Numuneler denenecektir.

CİHAZLA BİRLİKTE VERİLECEK AKSESUARLAR:

1      Adet Ana ünite

4 Adet Paslanmaz çelik elektrod

4 Adet Elektrod kablosu

4 Adet Elektrod kablosu

4 Adet Plastik uygulama kabı

KOLTUKALTI APARATI:

2    Adet Karbon silikon elektrod 2 Adet Sünger cep

1 Adet Flaster banaj 1 Adet uygulama masası

DİĞER HUSUSLAR:

1 .Cihaz ile birlikte kullanılan tüm aksesuarların ve hızlı değişen yedek parça ile sarf malzemelerinin birim fiyatları (döviz bazında veya TL olarak ) liste halinde sunulacaktır.

2.                     Cihaz   değerlendirmeleri cihazın bulunduğu alan veya grubundaki mevzuatlar, yönetmeliklerin en son güncellenen ve yürürlükte olanına göre yapılacaktır.

3.  Teklif veren firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap

vereceklerdir. Bu cevaplar"........ marka....... model  cihazı teklifimizin Şartnameye

Uygunluk Belgesi" başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik şartnamede istenilen özelliklerin hangi dokümanda görülebileceği belirtilecek ve

 

                   
   

HAZIRLAYANLAR

 
 

AYLAYAN

 
 
 

DOÇ. DR. NURHAN SARAÇOĞLU

DERİ VE ZÜHREVİ HAST. A.

 
   

:KARTAL 1EKİM YrtD. ÜMZAÖ^

 
   

PROF.D

 
 
 

 

 

 

 

 


T.C.

 

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Hastanesi

ISTEĞl YAPAN BİRİM :

Şartname Numarası : 31811

TEKNİK ŞARTNAME

Şartname Tarihi : 30.11.2016

 

 

Basım Tarihi : 30.11.2016

KOD : 72.597

 

i

MALZEME ADI : İYONTOFOREZ CİHAZI

 

 

doküman üzerinde teknik şartname maddesi işaretlenmiş olacaktır. Bu cevaplar orijinal dokümanları ile karşılaştırıldığında her hangi bir farklılık bulunursa firma değerlendirme dışı bırakılacaktır.4. Teklifler ile birlikte tanıtıcı broşür ve katalogların verilmesi gerekmektedir, hastane idaresinin bir yılda belirlemiş olduğu aralıklarla ücretsiz yapılacaktır.

5.   Cihaz en az iki (2) yıl garantili olacak, (malzeme ve işçilik hatalarına karşı üretici firma garantisi) garanti süresince teknik servis, yedek parça garantisi satıcı firma tarafından ücretsiz karşılanacaktır. Garanti sonrası bakım koşulları en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça ve teknik servisini üretici, temsilci ve varsa yetki verilen satıcı firma sağlayacak ve hızlı devreden yedek parçaların ileriye dönük döviz bazında veya Türk Lirası fiyatlı parça listeleri ve garanti sonrası yıllık periyodik bakım bedeli ve kapsamını (parça dahil, parça hariç) teklif dosyasında belirtecektir. Ayrıca garanti süresince olması gereken periyodik bakımların hangi aralıklarla ve ne şekilde olacağı, bu süreçte hangi ömürlü parçaların değişeceği belirtilecektir.

6.  Garanti süresi içinde arıza bildirildiğinden itibaren en geç 48 saat içinde arızaya müdahale etmelidir.

Müdahale sonrası yurtdışından yedek parça gerekmeyen durumlarda en geç 5 iş günü içinde , yurtdışından yedek parça gereken durumlarda ise en geç 20 iş günü içinde cihaz çalışır hale getirilmelidir. 5 (beş) iş gününü aşan her gün ise garanti süresine eklenecektir. Tamir süresi 20 günü geçecek cihazların yerine firma tarafından yedek cihaz bırakılacaktır.

7.  Cihazı temin edecek firmanın cihaz ile birlikte TSE-TÜRKAK vb. onaylı kalibrasyon sertifikasını Biyomedikal ünitesine teslim etmesi gerekmektedir. Ayrıca cihazın teknik manueli ve Türkçeleştirilmiş teknik manueli kullanıcı bölüme ve Biyomedikal ünitesine verilmek üzere 2(iki) nüsha düzenleyip cihaz ile birlikte teslim edilmelidir.

8.  Teklifin değerlendirilmesi sırasında firmadan demostrasyon istenebilecektir.

9.   İstenildiğinde Cihaz Hastane Otomasyon Sistemine bağlanabilmelidir.

10.  Garanti süresince cihazın kalibrasyonu firma tarafından yapılacaktır.

11.  10 yıl içerisinde cihaz ile ilgili bir girişim gerekli ise teklif dosyasında belirtilmelidir.

12.10 yıl içerisinde program güncellenmesi ve yenilenmesi gibi değişimler firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

MUAYENE VE KABUL İŞLEMLERİ:

1. Satın alınan ve montajı biten cihazın muayene, kontrol ve teslim işlemi hastane idaresinin belirleyeceği muayene komisyonu tarafından yapılacaktır. Bu esnada satıcı firmanın yetkili bir uzmanı hâzır olacaktır. Muayene sırasında testleri yapacak personel ve gerekli cihazlar firma tarafından temin edilecektir. Kontrol ve muayene prosedürü sistemin uyması gereken bütün teknik özelliklerin kontrolü sağlayacak şekilde satıcı firma tarafından hazırlanacak ve muayene komisyonuna verilecektir. Komisyon bazı deneylerin yapılmasını da isteyebilir. Ayrıca yedek parça, aksesuar ve sarf malzemelerin kontrol ve sayımı yapılacaktır.

MONTAJ:

1.   Cihaz satıcı firmanın teknik elemanları tarafından, kullanıcı tarafından uygun görülen yetide, tüm malzeme ve aksesuarları ile birlikte çalışır durumda teslim edilecektir. Montaj masraflarından ve montaj sırasında doğabilecek hasarlardan satıcı firma sorumlu olmalıdır.

2.     Üretici veya satıcı firma ihale öncesi teklif edeceği cihazın kurulacağı mevcut mekanı görecek, cihazın çalışır duruma gelmesi için gerekli olan altyapı (elektrik kablosu,tadilat,malzeme v.b.) sağlayacak ve cihazı çalışır halde teslim edecektir.

EĞİTİM:

1.                     Cihaz ve/veya sistem vb ile ilgili eğitim hastane idaresinin belirlediği bir tarihte , belirlediği bölümde -(biyomedikal ünitesi dahil) ve en fazla 3 iş günü süresince verilecektir.


 

T.C.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Uyg. ve Arş. Merkezi(Hastane)

TEKLİF İSTEME FORMU

istem/Alım No: 33961:33961                                                                                                              16.12.2016

Talep Eden Birim: BAŞHEKİMLİK

Üniversitemiz Sağlık, Uygulama ve Araştırma Hastanesinin ihtiyacı olan aşağıda yazılı (2) kalem malzemenin alınması gerekmektedir. Bu iş ile ilgili son ve kesin teklifinizi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğüne göndermenizi veya yetkili elemanımıza elden vermenizi rica ederim.

Son Teslim Tarih & Saat: 20.12.2016 13:00

 

 

 

İHTİYAÇ LİSTESİ

 

 

 

Sıra No

Kodu

Malzeme Cinsi

Açıklama

Miktarı

Birimi

Birim Fiyatı Toplam Tutarı

1

37.165

EKG ELEKTRODU

 

120.000,00 ADET

 

2

37.442A

STERİL DİSTİLE SU

 

300,00

LİTRE

 

 

1-     İNTERNET ADRESİMİZ: WWW.ogu.edu.tr — HASTANE— İHALE İLANLARI (sağ köşede) ADRESİNDEN İHALE İLANLARINA ULAŞABİLİRSİNİZ.

2-     TEKLİF YAZINIZDA MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN TESLİM SÜRELERİ BELİRTİLECEK, VERECEĞİNİZ FİYATLAR YAZI İLE DE YAZILACAKTIR. VERİLEN FİYATLAR TL CİNSİNDEN VE FİYATLAR KDV HARİÇ OLMALIDIR.

3-  SİPARİŞ VERİLEN MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN BEDELLERİ 210 GÜN İÇİNDE ÖDENECEKTİR.

4-                                       ONAYLANMIŞ         ÜRÜN NUMARASI (BARKOD) OLMAYAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR.AYRICA 31.12.2008 TARİH 27097 SAYILI RESMİ GAZETEDE YAYINLANAN TEBLİĞİN 13. MADDESİ DİSTİRİBÜTÖR VE/VEYA ANABAYİCE ALT BAYİLERİNDE UBB DE TANIMLANMIŞ OLMASI GEREĞİ BAYİ TANIMLAYICI NUMARASI OLMAYAN FİRMALARIN MALZEMELERİ TESLİM ALINMAYACAK VE FATURALARI İŞLEME ALINMAYACAKTIR.ÜRÜN KODLARI (BARKOD) BELİRTİLMELİDİR.

5-  TEKNİK ŞARTNAMEDE NUMUNE İSTENMESİ DURUMUNDA NUMUNELER TEKLİF İLE BİRLİKTE TESLİM EDİLECEKTİR.

6-    TIBBİ MALZEME ALIMLARINDA SAĞLIK UYGULAMA TEBLİĞİNDE YER ALAN SUT KODUNUN VE UBB KODUNUN TEKLİF MEKTUBUNDA VE FATURADA YAZILMASI ZORUNLUDUR.

7-              KİK            TARAFINDAN HAZIRLANAN EKAP (ELEKTRONİK KAMU SATINALMA PLATFORMUJSİSTEMİNE KAYIT YAPTIRMAYAN FİRMALARIN ALIM SONUÇLARI İLE UBB KAYDININ HANGİ FİRMA YAPTIRDIYSA (TEDARİKÇİ,BAYİ, ALT BAYİ)FİRMAYA AİT VERGİ KAYIT NUMARASINI TEKLİFİNDE BELİRTMEYEN FİRMANIN ALIM SONUÇLARI KİK V6 SGK YA BİLDİRTMEDİĞİNDEN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAK VEYA FATURALARI ÖDENMEYECEKTİR.

8-                     FİRMA  TEKLİFİNİN EKİNDE ÜRÜNÜN GMDN KODUNUN ONAYLI OLDUĞUNU VE POZİTİF LİSTEDE YER ALDIĞI BELGE İLE SUNMALIDIR. AKSİ TAKDİRDE BU BELGELERİ SUNMAYAN VEYA NEGATİF LİSTEDE YER ALAN VE ONAYSIZ OLAN ÜRÜNLERİN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

9-                SGK        TARAFINDAN YAPILAN İNCELEMELERDE TEKLİF ETTİĞİNİZ ÜRÜNE AİT UBB KODU İLE ETİKET ADI VEA/EYA GMDN KATEGORİSİNDE UYUMSUZLUKTAN DOLAYI VEYA BUNA BENZER BAŞKA UYGUNSUZLUKTAN DOLAYI YAPILAN TÜM KESİNTİLER YÜKLENİCİ FİRMA TARAFINDAN KARŞILANACAKTIR.

10-                               YUKARIDA  BELİRTİLEN TEKLİF YAZIMIZIN TARİH VE NUMARASI TEKLİF ZARFININ ÜZERİNE YAZILMASI GEREKMEKTEDİR.

 

İSTEĞİ YAPAN BİRİM :

Şartname Numarası : 26464

TEKNİK ŞARTNAME

Şartname Tarihi Basım Tarihi

; 30.09.2016

KOD : 37.165

 

'

 

MALZEME ADI : EKG ELEKTRODU

 

 

 

 

1.  Uçları ile konneksiyon elektrodun santralinde olmalıdır.

2.   Konneksiyonun kolay olması için bu bölgede serbest yapışan bölge olmalıdır.

3.   Elektrodun yapışkan yüzeyini koruyan şeffaf bantlar kolay ayrılır olmalıdır.

4.   Jelli olmalı, jeli iyi iletken olmalı, extra iletken madde olmadan yapışmalıdır. Hipoallerjik olmalı yapıştırıcı en az iki gün etkili olmalı, kaldırırken ciltte tahrişe sebep olmamalıdır.

5.   Orijinal kutularındaki miktar az olmalı veya tek olmalıdır.

6.   Kolay kalkmamalıdır.

7.  Terli hastalarda tere ve ısıya dayanıklı olmalıdır. Soğuk ve kuru cilt yüzeyde hemen atmamalıdır.

-'CS Jelin kenarlarındaki elektrodun yapışkan yüzeyi kolay deforme olmamalı, sünmemeli, yirtılmamalıdır.

9.   Jeli akmamalı, pütürsüz olmalıdır.

10.  Jelin kurumaması için elektrodlar koruyucu kılıflar içinde olmalıdır. (Aliminyum folyo, kilitli poşet vb.)

11.   Ürün en az 2 yıl miadlı olarak üretilmelidir ve teslim tarihinde en az 1 yıl miadlı olarak teslim edilmelidir.

12.   Teklifle birlikte numune teslim edilmelidir. (Numuneler orijinal ambalajında olmalıdır.) Numune teslim etmeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. Numuneler denenecektir.

13.   Ürünün hastanemizde son bir yıl içerisinde kullanılan ve halen depoda mevcut bulunan ürün olması durumunda numune istenmeyebilir. Bu durumda firma numune tutanağında hangi bölümün kullandığını ve ürünün marka, modelini yazılı olarak bildirecektir.

14.  Teslim edilecek ürün steril ise orijinal steril ambalajında olmalıdır. Orijinal ambalajın üzerinde üretim, son kullanma, sterilizasyon tarihleri vb. bilgiler olmalıdır.


 

İSTEĞİ YAPAN BİRİM :

Şartname Numarası : 29407

TEKNİK ŞARTNAME

Şartname Tarihi

Basım Tarihi : 04.10.2016

KOD : 37.442A MALZEME ADI : STERİL DİSTİLE SU

 

       

 

1.   1000 ml'lik cam şişede, serum seti takılabilir olmalıdır.

2.  Steril olmalıdır.

3.   Ürün en az 2 yıl miadlı olarak üretilmelidir ve teslim tarihinde en az 1 yıl miadlı olarak teslim edilmelidir.

4.  Teklifle birlikte numune teslim edilmelidir. (Numuneler orijinal ambalajında olmalıdır.) Numune teslim etmeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. Numuneler denenecektir.

5.     Ürünün hastanemizde son bir yıl içerisinde kullanılan ve halen depoda mevcut bulunan ürün olması durumunda numune istenmeyebilir. Bu durumda firma numune tutanağında Jıangi bölümün kullandığını ve ürünün marka, modelini yazılı olarak bildirecektir.

s. Teslim edilecek ürün orijinal steril ambalajında olmalıdır. Orijinal ambalajın üzerinde üretim, son kullanma, sterilizasyon tarihleri vb. bilgiler olmalıdır.


 

 

T.C.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Uyg. ve Arş. Merkezi(Hastane)

TEKLİF İSTEME FORMU

İstem / Alım No; 34017 : 34017                                                                                                          16.12.2016

Talep Eden Birim: BAŞHEKİMLİK

Üniversitemiz Sağlık, Uygulama ve Araştırma Hastanesinin ihtiyacı olan aşağıda yazılı (2) kalem malzemenin alınması gerekmektedir. Bu iş ile ilgili son ve kesin teklifinizi DöneriSermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğüne göndermenizi veya yetkili elemanımıza elden vermenizi rica ederim.

Son Teslim Tarih & Saat: 20.12.2016 13:00

İHTİYAÇ LİSTESİ

Sıra No

Kodu

Malzeme Cinsi Açıklama

Miktarı Birimi

Birim Fiyatı Toplam Tutarı

1

66.011

SALÇA (TİP, DOMATES SALÇASI) (GGYS-Ş 011)

4.750,00 KG

 

2

66.034

KEMALPAŞA TATLISI (GGYS-Ş 034)

36.000,00 ADET

 

 

1-     İNTERNET ADRESİMİZ: WWW.ogu.edu.tr — HASTANE-- İHALE İLANLARI (sağ köşede) ADRESİNDEN İHALE İLANLARINA ULAŞABİLİRSİNİZ.

2-     TEKLİF YAZINIZDA MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN TESLİM SÜRELERİ BELİRTİLECEK, VERECEĞİNİZ FİYATLAR YAZI İLE DE YAZILACAKTIR. VERİLEN FİYATLAR TL CİNSİNDEN VE FİYATLAR KDV HARİÇ OLMALIDIR.

3-  SİPARİŞ VERİLEN MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN BEDELLERİ 90 GÜN İÇİNDE ÖDENECEKTİR.

4-                                       ONAYLANMlŞ         ÜRÜN NUMARASI (BARKOD) OLMAYAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR.AYRICA 31.12.2008 TARİH 27097 SAYILI RESMİ GAZETEDE YAYINLANAN TEBLİĞİN 13. MADDESİ DİSTİRİBÜTÖR VEA/EYA ANABAYİCE ALT BAYİLERİNDE UBB DE TANIMLANMIŞ OLMASI GEREĞİ BAYİ TANIMLAYICI NUMARASI OLMAYAN FİRMALARIN MALZEMELERİ TESLİM ALINMAYACAK VE FATURALARI İŞLEME ALINMAYACAKTIR.ÜRÜN KODLARI (BARKOD) BELİRTİLMELİDİR.

5-  TEKNİK ŞARTNAMEDE NUMUNE İSTENMESİ DURUMUNDA NUMUNELER TEKLİF İLE BİRLİKTE TESLİM EDİLECEKTİR.

6-    TIBBİ MALZEME ALIMLARINDA SAĞLIK UYGULAMA TEBLİĞİNDE YER ALAN SUT KODUNUN VE UBB KODUNUN TEKLİF MEKTU8UNDA VE FATURADA YAZILMASI ZORUNLUDUR.

7-              KİK            TARAFINDAN HAZIRLANAN EKAP (ELEKTRONİK KAMU SATINALMA PLATFORMU)SİSTEMlNE KAYIT YAPTIRMAYAN FİRMALARIN ALIM SONUÇLARI İLE UBB KAYDININ HANGİ FİRMA YAPTIRDIYSA (TEDARİKÇİ,BAYİ, ALT BAYİ)FİRMAYA AİT VERGİ KAYIT NUMARASINI TEKLİFİNDE BELİRTMEYEN FİRMANIN ALIM SONUÇLARI KİK ve SGK YA BİLDİRTMEDİĞİNDEN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAK VEYA FATURALARI ÖDENMEYECEKTİR.

8-                     FİRMA  TEKLİFİNİN EKİNDE ÜRÜNÜN GMDN KODUNUN ONAYLI OLDUĞUNU VE POZİTİF LİSTEDE YER ALDIĞI BELGE İLE SUNMALIDIR. AKSİ TAKDİRDE BU BELGELERİ SUNMAYAN VEYA NEGATİF LİSTEDE YER ALAN VE ONAYSIZ OLAN ÜRÜNLERİN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

9-                SGK        TARAFINDAN YAPILAN İNCELEMELERDE TEKLİF ETTİĞİNİZ ÜRÜNE AİT UBB KODU İLE ETİKET ADI VEA/EYA GMDN KATEGORİSİNDE UYUMSUZLUKTAN DOLAYI VEYA BUNA BENZER BAŞKA UYGUNSUZLUKTAN DOLAYI YAPILAN TÜM KESİNTİLER YÜKLENİCİ FİRMA TARAFINDAN KARŞILANACAKTIR.

10-                               YUKARIDA  BELİRTİLEN TEKLİF YAZIMIZIN TARİH VE NUMARASI TEKLİF ZARFININ ÜZERİNE YAZILMASI GEREKMEKTEDİR.

T.Ç.

İSTEĞİ YAPAN BİRİM :

Şartname Numarası : 29299

TEKNİK ŞARTNAME

Şartname Tarihi Basım Tarihi

: 04.04.2016 : 29.11.2016

KOD : 66.011

 

i

 

MALZEME ADI : SALÇA (TİP, DOMATES SALÇASI) (GGYS-Ş 011)

j

i

 

 

1.  TSE standartlarında belirtilen duble konsantre, tuzsuz salça çeşitlerinden olmalıdır.

2.   Kuru madde oranı tuzsuz kuru madde oranı en az % 28 olmalıdır.llave tuz içermemelidir yazısı olmalıdır.

3.   Salçalar 5 kg'lık orijinal tenekelerde, net ağırlıkları üzerinden teslim edilecektir

4.                     Enerji  ve besin tablosu ambalajın üstünde baskılı olmalıdır. 100 gr da en az 5gr protein , enerji değeri en az 100 gr da 75 kcal olmalıdır.

5.                             Ambalaj    üzerinde Üretici firmanın isim ve adresi, Gıda maddesinin ismi, Ürün tipi ,Kuru madde miktarı .içindekiler, seri/kod numarası veya parti no , imal tarihi ve son kullanma tarihi yazılı olmalıdır.

6.   Kokmuş, küflenmiş, bozulmuş olmayacaktır.

7.   Bu şartnamede yer almayan hususlarda Gıda Maddeleri Tüzüğü geçerlidir.

8.   Ürün TS-EN-ISO 9001 : 2008 Kalite Yönetim Sistemine sahip tesislerde üretilmiş olmalıdır.

9.  Tarım ve Köy İşleri Bakanlığından üretim izni almış tesislerde üretilmiş olmalıdır.

10.  Kullanım süresi içerisinde bozulan tüm ürünler firma tarafından yenileriyle değiştirmelidir.

11.   Son kullanma tarihine 2 ay kalana kadar tüketilemeyen ürünler firma tarafından daha uzun miadlı ürünlerle değiştirmelidir.

12.                              Numune    getirilecektir.

 

                   
   

HAZIRLAYANLAR

 
     

ONAYLAYAN

 
 
 
 

Nurdoğan ERAFACAN GÜL Diyetisyen

 
   

Harun YOLDAŞ Hastane Müdürü

 
     
 
 

 

 

 

 


İSTEĞİ YAPAN BİRİM :

Şartname Numarası : 22626

TEKNİK ŞARTNAME

Şartname Tarihi Basım Tarihi

: 29.08.2016 : 29.11.2016

KOD : 66.034

 

 

 

MALZEME ADI : KEMALPAŞA TATLISI (GGYS-Ş 034)

 

 

 

1.   Kemalpaşa tatlılar GMT' ne göre hazırlamış olmalıdır. Muhtevasında beyaz peynir, yumurta bulunmalı ve I. tip un, irmikten yapılmış olmalıdır.

2.   Kendine has renk ve görünüşte olmalı, küflü, böceklenmiş, kötü kokulu ve parçalanmış olmamalı, yuvarlaklar üzerinde çatlaklıklar olmamalıdır.

3.  Ambalajları sağlam, ürüne ve sağlığa zarar vermeyecek maddeden yapılmış olmalıdır.

4.   1/1 şeker-su şurubunda 30 dakikada dağılmadan yumuşayıp, şurubu çekmelidir.

5.  Ambalaj üzerinde imalatçı firmanın adı, adresi, imal tarihi ve kullanım süresi bulunmalıdır.

6.   Kuru halde 50 adedi 125 gramdan aşağı olmamalıdır.

7.   Tarım ve Köy işleri Bakanlığından üretim izni almış tesislerde üretilmiş olmalıdır.

8.   Ürün TS-EN-lSO 9001 : 2008 Kalite Yönetim Sistemine sahip tesislerde üretilmiş olmalıdır.

9.   Kullanım süresi içerisinde bozulan tüm ürünler firma tarafından yenileriyle değiştirmelidir.

10.   Son kullanma tarihine 2 ay kalana kadar tüketilemeyen ürünler firma tarafından daha uzun miadlı ürünlerle değiştirmelidir.

11.  Numune getirilecektir.(Numune denenerek son karar verilecektir.)


 

T.C.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Uyg. ve Arş. Merkezi(Hastane)

TEKLİF İSTEME FORMU

İstem / Alım No: 33830: 33830                                                                                                           16.12.2016

Talep Eden Birim: BİYOMEDİKAL

Üniversitemiz Sağlık, Uygulama ve Araştırma Hastanesinin ihtiyacı olan aşdğıda yazılı (12) kalem malzemenin alınması gerekmektedir. Bu iş ile ilgili son ve kesin teklifinizi[1] Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğüne göndermenizi veya yetkili elemanımıza elden vermenizi rica ederim.

Son Teslim Tarih & Saat: 22.12.2016 13:00

İHTİYAÇ LİSTESİ

Sıra No Kodu Malzeme Cinsi                                Açıklama            Miktarı Birimi Birim Fiyatı Toplam Tutarı

1

73 2446C DALGA KIRAN KOMPRESÖRLER İÇİN YAĞ FİLTRESİ 3000 (CİHAZA UYUMLU)

2,00

ADET

2

73 24460 DALGA KIRAN KOMPRESÖRLER

İÇİN;PANEL FİLTRESİ 2000 (CİHAZA UYUMLU)

2,00

ADET

3

73 2446E DALGA KIRAN KOMPRESÖRLER İÇİN: HAVA FİLTRESİ 1000 (CİHAZA UYUMLU)

2,00

ADET

4

73 2446Ğ DALGAKIRAN KURU HAVA

KOMPRESÖRÜ İÇİN; S MART OİL 3000 VİDALI KOMPRESÖR YAĞI

10,00

LİTRE

b

73 2545B 5116106500 İÇ ELEMENT KİTİ MKO 50 (DALGAKIRAN)

1,00

ADET

6

73 2545B1 5315201000 İÇ ELEMENT KİTİ M50X (DALGAKIRAN)

1,00

ADET

7

73 2545B2 5315201001 İÇ ELEMENT KİTİ M50Y (DALGAKIRAN)

1,00

ADET

8

73 2545B3 5315201002 İÇ ELEMENT KİTİ M50 A (DALGAKIRAN)

1,00

ADET

9

73 3275 BOTTARİNİ MERKEZİ KURU HAVA SİSTEMİ İÇİN: YAĞ FİLTRESİ 3000 (CİHAZA UYUMLU OLACAK)

2,00

ADET

10

73 3275B BOTTARİNİ MERKEZİ KURU HAVA SİSTEMİ İÇİN: HAVA FİLTRESİ 2100 (CİHAZA UYUMLU OLACAK)

2,00

ADET

11

73 3275C BOTTARİNİ MERKEZİ KURU HAVA

SİSTEMİ İÇİN-.SMART OİL 3000 VİDALI KOMPRESÖR YAĞI (CİHAZA UYUMLU OLACAK)

10,00

LİTRE

12

73 3278B ATLAS COPCO KURU HAVA SİSTEMİ İÇİN: LF-75 PİSTON TAMİR BAKIM KİTİ

1,00

ADET

 

T.C.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Uyg. ve Arş. Merkezi(Hastane)

TEKLİF İSTEME FORMU

İstem / Alım No: 33884 : 33884                                                                                                          16.12.2016

Talep Eden Birim: BİYOMEDİKAL

Üniversitemiz Sağlık, Uygulama ve Araştırma Hastanesinin ihtiyacı olan aşağıda yazılı (1) kalem malzemenin alınması gerekmektedir. Bu iş ile ilgili son ve kesin teklifinizi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğüne göndermenizi veya yetkili elemanımıza elden vermenizi rica ederim.

Son Teslim Tarih & Saat: 21.12.2016 13:00

İHTİYAÇ LİSTESİ

Sıra No Kodu Malzeme Cinsi                               Açıklama             Miktarı Birimi Birim Fiyatı Toplam Tutarı

 

TC.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Uyg. ve Arş. Merkezi(Hastane)

TEKLİF İSTEME FORMU

İstem / Alım No: 33890 : 33890                                                                                                          16.12.2016

Talep Eden Birim: BİYOMEDİKAL

Üniversitemiz Sağlık, Uygulama ve Araştırma Hastanesinin ihtiyacı olan aşağıda yazılı (1) kalem hizmetin alınması gerekmektedir. Bu iş ile ilgili son ve kesin teklifinizi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğüne göndermenizi veya yetkili elemanımıza elden vermenizi rica ederim.

Son Teslim Tarih & Saat: 21.12.2016 13:00

İHTİYAÇ LİSTESİ

Sıra No Kodu Malzeme Cinsi                               Açıklama             Miktarı Birimi Birim Fiyatı Toplam Tutarı

1                82 137A SOEHNLE DİJİTAL S.N: 772501100131                                                 TÖÖ ÂDET

TERAZİNİN TAMİRİ

T.C.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Uyg. ve Arş. Merkezi(Hastane)

TEKLİF İSTEME FORMU

İstem/Alım No: 33998:33998                                        16.12.2016

Talep Eden Birim: BİYOMEDİKAL

Üniversitemiz Sağlık, Uygulama ve Araştırma Hastanesinin ihtiyacı olan aşağıda yazılı (1) kalem hizmetin alınması gerekmektedir. Bu iş ile ilgili son ve kesin teklifinizi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğüne göndermenizi veya yetkili elemanımıza elden vermenizi rica ederim.

Son Teslim Tarih & Saat: 21.12.2016 13:00

İHTİYAÇ LİSTESİ

Sıra No Kodu Malzeme Cinsi                                Açıklama            Miktarı Birimi Birim Fiyatı Toplam Tutan

1                88 643A AMELİYAT LAMBASININ IŞIK                                                                  TÜÖ ÂDET

ŞİDDETİNİN AYARLANMASI İÇİN :

LAMBANIN REVİZYON YAPILMASI

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Uyg. ve Arş. Merkezi(Hastane)

TEKLİF İSTEME FORMU

istem/Alım No: 33997:33997                                                                                                              16.12.2016

Talep Eden Birim: BİYOMEDİKAL

Üniversitemiz Sağlık, Uygulama ve Araştırma Hastanesinin ihtiyacı olan aşağıda yazılı (1) kalem hizmetin alınması gerekmektedir. Bu iş ile ilgili son ve kesin teklifinizi Döner Sermaye işletmesi Satınalma Müdürlüğüne göndermenizi veya yetkili elemanımıza elden vermenizi rica ederim.

Son Teslim Tarih & Saat: 21.12.2016 13:00

İHTİYAÇ LİSTESİ

Sıra No Kodu Malzeme Cinsi                               Açıklama             Miktarı Birimi Birim Fiyatı Toplam Tutan

î                 88.2330F İÇ VE DIŞ ŞAFT TAMİRİ                                                                        2^0 ÂDET

T.C.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Uyg. ve Arş. Merkezi(Hastane)

TEKLİF İSTEME FORMU

İstem / Alım No: 33882 : 33882                                                                                                          16.12.2016

Talep Eden Birim: BİYOMEDİKAL

Üniversitemiz Sağlık, Uygulama ve Araştırma Hastanesinin ihtiyacı olan aşağıda yazılı (1) kalem hizmetin alınması gerekmektedir. Bu iş ile ilgili son ve kesin teklifinizi Döner Sermaye işletmesi Satınalma Müdürlüğüne göndermenizi veya yetkili elemanımıza elden vermenizi rica ederim.

Son Teslim Tarih & Saat: 21.12.2016 13:00

İHTİYAÇ LİSTESİ

Sıra No Kodu Malzeme Cinsi                                Açıklama             Miktarı Birimi Birim Fiyatı Toplam Tutan

1                08 268 ULTRASONOGRAFİ CİHAZI TAMİRİ                                                       ÎToÖ ÂDET

 

1-  İNTERNET ADRESİMİZ: www.0gu.edu.tr — HASTANE— İHALE İLANLARI (sağ köşede) ADRESİNDEN İHALE İLANLARINA Adres: Eskişehir

Tel: 0222 239 29 79 Dahili: 1048 -1062                             Fax: 0222 239 2446                     Sayfa 1

1                73 2161A PASLANMAZ BIÇAK (KUŞBAŞI       50,00 ÂDET

__________ DOĞRAMA MAKİNASINA UYUMLU)_____________________________________

2-  TEKLİF YAZINIZDA MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN TESLİM SÜRELERİ BELİRTİLECEK, VERECEĞİNİZ FİYATLAR YAZI İLE DE YAZILACAKTIR. VERİLEN FİYATLAR TL CİNSİNDEN VE FİYATLAR KDV HARİÇ OLMALIDIR.

3-  SİPARİŞ VERİLEN MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN BEDELLERİ 90 GÜN İÇİNDE ÖDENECEKTİR.

4-                                       ONAYLANMIŞ    ÜRÜN NUMARASI (BARKOD) OLMAYAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR.AYRICA 31.12.2008 TARİH 27097 SAYILI RESMİ GAZETEDE YAYINLANAN TEBLİĞİN 13. MADDESİ DİSTİRİBÜTÖR VE/VEYA ANABAYİCE ALT BAYİLERİNDE UBB DE TANIMLANMIŞ OLMASI GEREĞİ BAYİ TANIMLAYICI NUMARASI OLMAYAN FİRMALARIN MALZEMELERİ TESLİM ALINMAYACAK VE FATURALARI İŞLEME ALINMAYACAKTIR.ÜRÜN KODLARI (BARKOD) BELİRTİLMELİDİR.

5-  TEKNİK ŞARTNAMEDE NUMUNE İSTENMESİ DURUMUNDA NUMUNELER TEKLİF İLE BİRLİKTE TESLİM EDİLECEKTİR.

6-  TIBBİ MALZEME ALIMLARINDA SAĞLIK UYGULAMA TEBLİĞİNDE YER ALAN SUT KODUNUN VE UBB KODUNUN TEKLİF MEKTUBUNDA VE FATURADA YAZILMASI ZORUNLUDUR.

7-              KİK  TARAFINDAN HAZIRLANAN EKAP (ELEKTRONİK KAMU SATINALMA PLATFORMU)SİSTEMlNE KAYIT YAPTIRMAYAN FİRMALARIN ALIM SONUÇLARI İLE UBB KAYDININ HANGİ FİRMA YAPTIRDIYSA (TEDARİKÇİ,BAYİ, ALT BAYİ)FİRMAYA AİT VERGİ KAYIT NUMARASINI TEKLİFİNDE BELİRTMEYEN FİRMANIN ALIM SONUÇLARI KİK ve SGK YA BİLDİRİLMEDİĞİNDEN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAK VEYA FATURALARI ÖDENMEYECEKTİR.

8-                     FİRMA    TEKLİFİNİN EKİNDE ÜRÜNÜN GMDN KODUNUN ONAYLI OLDUĞUNU VE POZİTİF LİSTEDE YER ALDIĞI BELGE İLE SUNMALIDIR. AKSİ TAKDİRDE BU BELGELERİ SUNMAYAN VEYA NEGATİF LİSTEDE YER ALAN VE ONAYSIZ OLAN ÜRÜNLERİN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

9-                SGK  TARAFINDAN YAPILAN İNCELEMELERDE TEKLİF ETTİĞİNİZ ÜRÜNE AİT UBB KODU İLE ETİKET ADI VEA/EYA GMDN KATEGORİSİNDE UYUMSUZLUKTAN DOLAYI VEYA BUNA BENZER BAŞKA UYGUNSUZLUKTAN DOLAYI YAPILAN TÜM KESİNTİLER YÜKLENİCİ FİRMA TARAFINDAN KARŞILANACAKTIR.

10-                               YUKARIDA   BELİRTİLEN TEKLİF YAZIMIZIN TARİH VE NUMARASI TEKLİF ZARFININ ÜZERİNE YAZILMASI GEREKMEKTEDİR.

1-     İNTERNET ADRESİMİZ: WWW.ogu.edu.tr — HASTANE— İHALE İLANLARI (sağ köşede) ADRESİNDEN İHALE İLANLARINA ULAŞABİLİRSİNİZ.

2-      TEKLİF YAZINIZDA MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN TESLİM SÜRELERİ BELİRTİLECEK, VERECEĞİNİZ FİYATLAR YAZI İLE DE YAZILACAKTIR, VERİLEN FİYATLAR TL CİNSİNDEN VE FİYATLAR KDV HARİÇ OLMALIDIR.

3-  SİPARİŞ VERİLEN MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN BEDELLERİ 90 GÜN İÇİNDE ÖDENECEKTİR..

4-                                       ONAYLANMIŞ    ÜRÜN NUMARASI (BARKOD) OLMAYAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR.AYRICA 31.12.2008 TARİH 27097 SAYILI RESMİ GAZETEDE YAYINLANAN TEBLİĞİN 13. MADDESİ DİSTİRlBÜTÖR VE/VEYA ANABAYİCE ALT BAYİLERİNDE UBB DE TANIMLANMIŞ OLMASI GEREĞİ BAYİ TANIMLAYICI NUMARASI OLMAYAN FİRMALARIN MALZEMELERİ TESLİM ALINMAYACAK VE FATURALARI İŞLEME ALINMAYACAKTIR.ÜRÜN KODLARI (BARKOD) BELİRTİLMELİDİR.

5-  TEKNİK ŞARTNAMEDE NUMUNE İSTENMESİ DURUMUNDA NUMUNELER TEKLİF İLE BİRLİKTE TESLİM EDİLECEKTİR.

6-    TIBBİ MALZEME ALIMLARINDA SAĞLIK UYGULAMA TEBLİĞİNDE YER ALAN SUT KODUNUN VE UBB KODUNUN TEKLİF MEKTUBUNDA VE FATURADA YAZILMASI ZORUNLUDUR.

7-              KİK  TARAFINDAN HAZIRLANAN EKAP (ELEKTRONİK KAMU SATINALMA PLATFORMU)SlSTEMİNE KAYIT YAPTIRMAYAN FİRMALARIN ALIM SONUÇLARI İLE UBB KAYDININ HANGİ FİRMA YAPTIRDIYSA (TEDARİKÇİ.BAYİ, ALT BAYİ)FİRMAYA AİT VERGİ KAYIT NUMARASINI TEKLİFİNDE BELİRTMEYEN FİRMANIN ALIM SONUÇLARI KİK ve SGK YA BİLDİRTMEDİĞİNDEN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAK VEYA FATURALARI ÖDENMEYECEKTİR.

8-                     FİRMA    TEKLİFİNİN EKİNDE ÜRÜNÜN GMDN KODUNUN ONAYLI OLDUĞUNU VE POZİTİF LİSTEDE YER ALDIĞI BELGE İLE SUNMALIDIR. AKSİ TAKDİRDE BU BELGELERİ SUNMAYAN VEYA NEGATİF LİSTEDE YER ALAN VE ONAYSIZ OLAN ÜRÜNLERİN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

9-                SGK  TARAFINDAN YAPILAN İNCELEMELERDE TEKLİF ETTİĞİNİZ ÜRÜNE AİT UBB KODU İLE ETİKET ADI VE/VEYA GMDN KATEGORİSİNDE UYUMSUZLUKTAN DOLAYI VEYA BUNA BENZER BAŞKA UYGUNSUZLUKTAN DOLAYI YAPILAN TÜM KESİNTİLER YÜKLENİCİ FİRMA TARAFINDAN KARŞILANACAKTIR.

10-                               YUKARIDA   BELİRTİLEN TEKLİF YAZIMIZIN TARİH VE NUMARASI TEKLİF ZARFININ ÜZERİNE YAZILMASI GEREKMEKTEDİR.

1-     İNTERNET ADRESİMİZ: WWW.ogu.edu.tr — HASTANE— İHALE İLANLARI (sağ köşede) ADRESİNDEN İHALE İLANLARINA ULAŞABİLİRSİNİZ.

2-      TEKLİF YAZINIZDA MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN TESLİM SÜRELERİ BELİRTİLECEK, VERECEĞİNİZ FİYATLAR YAZI İLE DE YAZILACAKTIR, VERİLEN FİYATLAR TL CİNSİNDEN VE FİYATLAR KDV HARİÇ OLMALIDIR.

3-  SİPARİŞ VERİLEN MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN BEDELLERİ 90 GÜN İÇİNDE ÖDENECEKTİR.

4-                                       ONAYLANMIŞ    ÜRÜN NUMARASI (BARKOD) OLMAYAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR.AYRICA 31.12.2008 TARİH 27097 SAYILI RESMİ GAZETEDE YAYINLANAN TEBLİĞİN 13. MADDESİ DİSTİRİBÜTÖR VE/VEYA ANABAYİCE ALT BAYİLERİNDE UBB DE TANIMLANMIŞ OLMASI GEREĞİ BAYİ TANIMLAYICI NUMARASI OLMAYAN FİRMALARIN MALZEMELERİ TESLİM ALINMAYACAK VE FATURALARI İŞLEME ALINMAYACAKTIR.ÜRÜN KODLARI (BARKOD) BELİRTİLMELİDİR.

5-  TEKNİK ŞARTNAMEDE NUMUNE İSTENMESİ DURUMUNDA NUMUNELER TEKLİF İLE BİRLİKTE TESLİM EDİLECEKTİR.

6-    TIBBİ MALZEME ALIMLARINDA SAĞLIK UYGULAMA TEBLİĞİNDE YER ALAN SUT KODUNUN VE UBB KODUNUN TEKLİF MEKTUBUNDA VE FATURADA YAZILMASI ZORUNLUDUR.

7-              KİK  TARAFINDAN HAZIRLANAN EKAP (ELEKTRONİK KAMU SATINALMA PLATFORMU)SlSTEMlNE KAYIT YAPTIRMAYAN FİRMALARIN ALIM SONUÇLARI İLE UBB KAYDININ HANGİ FİRMA YAPTIRDIYSA (TEDARİKÇİ,BAYİ, ALT BAYİ)FİRMAYA AİT VERGİ KAYIT NUMARASINI TEKLİFİNDE BELİRTMEYEN FİRMANIN ALIM SONUÇLARI KİK ve SGK YA BİLDİRTMEDİĞİNDEN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAK VEYA FATURALARI ÖDENMEYECEKTİR.

8-                     FİRMA    TEKLİFİNİN EKİNDE ÜRÜNÜN GMDN KODUNUN ONAYLI OLDUĞUNU VE POZİTİF LİSTEDE YER ALDIĞI BELGE İLE SUNMALIDIR. AKSİ TAKDİRDE BU BELGELERİ SUNMAYAN VEYA NEGATİF LİSTEDE YER ALAN VE ONAYSIZ OLAN ÜRÜNLERİN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

9-                SGK  TARAFINDAN YAPILAN İNCELEMELERDE TEKLİF ETTİĞİNİZ ÜRÜNE AİT UBB KODU İLE ETİKET ADI VEA/EYA GMDN KATEGORİSİNDE UYUMSUZLUKTAN DOLAYI VEYA BUNA BENZER BAŞKA UYGUNSUZLUKTAN DOLAYI YAPILAN TÜM KESİNTİLER YÜKLENİCİ FİRMA TARAFINDAN KARŞILANACAKTIR.

10-                               YUKARIDA   BELİRTİLEN TEKLİF YAZIMIZIN TARİH VE NUMARASI TEKLİF ZARFININ ÜZERİNE YAZILMASI GEREKMEKTEDİR.

1-     İNTERNET ADRESİMİZ: WWW.ogu.edu.tr — HASTANE— İHALE İLANLARI (sağ köşede) ADRESİNDEN İHALE İLANLARINA ULAŞABİLİRSİNİZ.

2-     TEKLİF YAZINIZDA MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN TESLİM SÜRELERİ BELİRTİLECEK, VERECEĞİNİZ FİYATLAR YAZI İLE DE YAZILACAKTIR. VERİLEN FİYATLAR TL CİNSİNDEN VE FİYATLAR KDV HARİÇ OLMALIDIR.

3-  SİPARİŞ VERİLEN MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN BEDELLERİ 90 GÜN İÇİNDE ÖDENECEKTİR.

4-                                       ONAYLANMIŞ    ÜRÜN NUMARASI (BARKOD) OLMAYAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR AYRICA 31.12.2008 TARİH 27097 SAYILI RESMİ GAZETEDE YAYINLANAN TEBLİĞİN 13. MADDESİ DİSTİRİBÜTÖR VEA/EYA ANABAYİCE ALT BAYİLERİNDE UBB DE TANIMLANMIŞ OLMASI GEREĞİ BAYİ TANIMLAYICI NUMARASI OLMAYAN FİRMALARIN MALZEMELERİ TESLİM ALINMAYACAK VE FATURALARI İŞLEME ALINMAYACAKTIR.ÜRÜN KODLARI (BARKOD) BELİRTİLMELİDİR.

5-  TEKNİK ŞARTNAMEDE NUMUNE İSTENMESİ DURUMUNDA NUMUNELER TEKLİF İLE BİRLİKTE TESLİM EDİLECEKTİR.

6-    TIBBI MALZEME ALIMLARINDA SAĞLIK UYGULAMA TEBLİĞİNDE YER ALAN SUT KODUNUN VE UBB KODUNUN TEKLİF MEKTUBUNDA VE FATURADA YAZILMASI ZORUNLUDUR.

7-              KİK  TARAFINDAN HAZIRLANAN EKAP (ELEKTRONİK KAMU SATINALMA PLATFORMU)SlSTEMİNE KAYIT YAPTIRMAYAN FİRMALARIN ALIM SONUÇLARI İLE UBB KAYDININ HANGİ FİRMA YAPTIRDIYSA (TEDARİKÇİ,BAYİ, ALT BAYİ)FİRMAYA AİT VERGİ KAYIT NUMARASINI TEKLİFİNDE BELİRTMEYEN FİRMANIN ALIM SONUÇLARI KİK ve SGK YA BİLDİRTMEDİĞİNDEN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAK VEYA FATURALARI ÖDENMEYECEKTİR.

8-                     FİRMA    TEKLİFİNİN EKİNDE ÜRÜNÜN GMDN KODUNUN ONAYLI OLDUĞUNU VE POZİTİF LİSTEDE YER ALDIĞI BELGE İLE SUNMALIDIR. AKSİ TAKDİRDE BU BELGELERİ SUNMAYAN VEYA NEGATİF LİSTEDE YER ALAN VE ONAYSIZ OLAN ÜRÜNLERİN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

9-                SGK  TARAFINDAN YAPILAN İNCELEMELERDE TEKLİF ETTİĞİNİZ ÜRÜNE AİT UBB KODU İLE ETİKET ADI VE/VEYA GMDN KATEGORİSİNDE UYUMSUZLUKTAN DOLAYI VEYA BUNA BENZER BAŞKA UYGUNSUZLUKTAN DOLAYI YAPILAN TÜM KESİNTİLER YÜKLENİCİ FİRMA TARAFINDAN KARŞILANACAKTIR.

10-                               YUKARIDA   BELİRTİLEN TEKLİF YAZIMIZIN TARİH VE NUMARASI TEKLİF ZARFININ ÜZERİNE YAZILMASI GEREKMEKTEDİR.

1-     İNTERNET ADRESİMİZ: WWW.ogu.edu.tr — HASTANE— İHALE İLANLARI (sağ köşede) ADRESİNDEN İHALE İLANLARINA ULAŞABİLİRSİNİZ.

2-      TEKLİF YAZINIZDA MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN TESLİM SÜRELERİ BELİRTİLECEK, VERECEĞİNİZ FİYATLAR YAZI İLE DE YAZILACAKTIR. VERİLEN FİYATLAR TL CİNSİNDEN VE FİYATLAR KDV HARİÇ OLMALIDIR.

3-  SİPARİŞ VERİLEN MALZEMELERİN VE HİZMETLERİN BEDELLERİ 90 GÜN İÇİNDE ÖDENECEKTİR.

4-                                       ONAYLANMIŞ    ÜRÜN NUMARASI (BARKOD) OLMAYAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR.AYRICA 31.12.2008 TARİH 27097 SAYILI RESMİ GAZETEDE YAYINLANAN TEBLİĞİN 13. MADDESİ DİSTİRİBÜTÖR VEA/EYA ANABAYİCE ALT BAYİLERİNDE UBB DE TANIMLANMIŞ OLMASI GEREĞİ BAYİ TANIMLAYICI NUMARASI OLMAYAN FİRMALARIN MALZEMELERİ TESLİM ALINMAYACAK VE FATURALARI İŞLEME ALINMAYACAKTIR,ÜRÜN KODLARI (BARKOD) BELİRTİLMELİDİR.

5-  TEKNİK ŞARTNAMEDE NUMUNE İSTENMESİ DURUMUNDA NUMUNELER TEKLİF İLE BİRLİKTE TESLİM EDİLECEKTİR.

6-     TIBBİ MALZEME ALIMLARINDA SAĞLIK UYGULAMA TEBLİĞİNDE YER ALAN SUT KODUNUN VE UBB KODUNUN TEKLİF MEKTUBUNDA VE FATURADA YAZILMASI ZORUNLUDUR.

7-              KİK  TARAFINDAN HAZIRLANAN EKAP (ELEKTRONİK KAMU SATINALMA PLATFORMU)SİSTEMİNE KAYIT YAPTIRMAYAN FİRMALARIN ALIM SONUÇLARI İLE UBB KAYDININ HANGİ FİRMA YAPTIRDIYSA (TEDARİKÇİ.BAYİ, ALT BAYİ)F|RMAYA AİT VERGİ KAYIT NUMARASINI TEKLİFİNDE BELİRTMEYEN FİRMANIN ALIM SONUÇLARI KİK ve SGK YA BİLDİRTMEDİĞİNDEN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAK VEYA FATURALARI ÖDENMEYECEKTİR.

8-                     FİRMA TEKLİFİNİN EKİNDE ÜRÜNÜN GMDN KODUNUN ONAYLI OLDUĞUNU VE POZİTİF LİSTEDE YER ALDIĞI BELGE İLE SUNMALIDIR. AKSİ TAKDİRDE BU BELGELERİ SUNMAYAN VEYA NEGATİF LİSTEDE YER ALAN VE ONAYSIZ OLAN ÜRÜNLERİN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

9-                SGK  TARAFINDAN YAPILAN İNCELEMELERDE TEKLİF ETTİĞİNİZ ÜRÜNE AİT UBB KODU İLE ETİKET ADI VEA/EYA GMDN KATEGORİSİNDE UYUMSUZLUKTAN DOLAYI VEYA BUNA BENZER BAŞKA UYGUNSUZLUKTAN DOLAYI YAPILAN TÜM KESİNTİLER YÜKLENİCİ FİRMA TARAFINDAN KARŞILANACAKTIR.

10-                               YUKARIDA   BELİRTİLEN TEKLİF YAZIMIZIN TARİH VE NUMARASI TEKLİF ZARFININ ÜZERİNE YAZILMASI GEREKMEKTEDİR.

 



[1] İNTERNET ADRESİMİZ: WWW.ogu.edu.tr — HASTANE— İHALE İLANLARI (sağ köşede) ADRESİNDEN İHALE İLANLARINA ULAŞABİLİRSİNİZ.

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)