İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Doğalgazlı Kalorifer Kazanı Ve Brülör Bakim Onarım

İhale No 2002505
Sektör Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
İdare Bursa Kestel Devlet Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 3 Şubat 2020
İhale Tarihi 6 Şubat 2020 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KESTEL DEVLET HASTANESİ

TEKLİF MEKTUBU

193093                                                                                                                                                                                 03.02.2020

Sayın İLGİLİ

İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kalem DOĞALGAZLI KALORİFER KAZANI VE BRÜLÖR BAKİM ONARIM HİZMETİ ALIMI alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu uyarınca alımı yapılacaktır. Bu işin yaklaşık maliyetlerinin hesaplanabilmesi için K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 06.02.2020 tarihine kadar bildirilmesini rica ederim.

Teklif Verme Şartları

1-                     Teknik  şartnameye uygun olmayan ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

2-             İşin            süresi malın teslim süresi 10 takvim günüdür.

3-                            Sözleşme         Yapılmayacaktır.

4-                        Nakliye               yüklenici firmaya aittir.

5-                               Tekliflerin      geçerlilik süresi 30 gündür.

Sıra

No

Malın / İşin Cinsi

Miktar

Birimi

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

1

DOĞALGAZLI KALORİFER KAZANI VE BRÜLÖR BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI(Kazan ve Brülör sistemi bakım ve onarımı hizmeti)

1

ADET

 

 

Toplam

 

Ek: Teknik Şartname


 

KESTEL BURSA

Telefon. 02245028016 Faks: 02245028018

ı/ı

 

BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KESTEL DEVLET HASTANESİ KAZAN VE BRÜLÖR SİSTEMİNİN BAKIM VE ONARIM

TEKNİK ŞARTNAMESİ

KONU - KAPSAM:

Bu özel Teknik şartname Kestel Devlet Hastanesinde(Aşağıda “idare” olarak anılacaktır)mevcut, Isı merkezinde çalışmakta olan 2 adet brülör sisteminin koruyucu bakımı, periyodik bakımı ve meydana gelebilecek arızaların giderilmesi konularında anlaşmaya varılan firma (aşağıda “yüklenici” olarak anılacaktır) tarafından karşılanmasını kapsar. Bakım anlaşması sayesinde ekipmanın daha verimli çalışması, olası arızalarının önlenmesi, ömrünün uzaması, enerji kayıplarının minimum seviyeye çekilmesi, bununla beraber işletme maliyetlerinin minimum seviyede tutulması hedeflenmektedir. Teklif verenler; tüm açıklama, belge, proje ve dokümanları, dikkatle tetkik etmelidir. Teklifin verilmiş olması; teklif verenlerin her türlü inceleme ve araştırmayı yapmış olduğunu, işi yaparken karşılaşabileceği her türlü durumu göz önüne aldığını, yapılacak işin kalitesi ve miktarı hakkında tam bilgi sahibi olduğunu ifade eder.

Not: Teklif veren firmalar sistemi gelip yerinde incelemesi gerekir sonrasında oluşan yanlış yazılım ve anlama durumunda hastanemiz sorumlu değildir.

BAKIM SÜRESİ:

Sözleşme; 01.01.2020 - 31.12.2020 tarihleri arasında (1)bir yıl olacaktır. 1 Yılda 4 defa bakım olacaktır. Bakım Tarihleri idarenin belirlediği aylarda yapılacaktır. Her ay düzenli kontrolleri yapılıp form düzenlenecektir.

BAKIMIN YAPILACAĞI DÖNEMLER:

Brülör Sistemlerinde meydana gelebilecek arızalan önlemek ve performansını arttırmak, arıza olasılığını azaltmak, sistemlerin ömrünü uzatmak, etkin çalışmasını sağlamak amacıyla yüklenici tarafından Brülör Sistemlerinin yapısına uygun olarak temizleyici, koruyucu, düzeltici ve güncelleyici nitelikte ve gerektiğinde idarenin onayını alarak parça değiştirmeyi de kapsayan her türlü girişim ve onarım yüklenici tarafından zaruri haller dışında 4 bakım yapılacaktır. Cihazlar ile ilgili bakım hizmeti Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma günleri 08:00/16:00 saatleri arasında hastane teknik servis biriminden randevu almak suretiyle gerçekleştirilecektir. Firma sistemlerin her türlü sorumluluğunu alarak, yaptığı her bakım için rapor tutacak ve bu raporun 1 nüshası idarece yetkili kılınan teknik birim sorumlusuna teslim edilecektir.

ARIZALARIN BİLDİRİLMESİ:

Arıza oluşması durumunda idare durumu derhal e-mail, telefon, fax, vb. yollarla günün 24 saatinde firmaya bildirimde bulunabilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esasalınacaktır. Yüklenici, idarenin arıza bildirimlerini rahatlıkla yapılabilmesi için,e-mail, çağrı merkezi, telefon ve faks numaraları gibi bilgileri yazı ile Kestel Devlet Hastanesi teknik hizmetler birimine bildirecektir.

ARIZA HALİNDE MÜDAHALE SÜRESİ:

Arıza halinde, firmaya bildirimde bulunulmasının ardından il içi 8 Saat, il dışı 24 Saat içerisinde müdahale etmek ve en geç 72 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 72 saat içerisinde giderilmeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde (geçerli sebepler) tutanakla tespit edilecek, yetkili birime bilgi verilerek, sonradan temin edilen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır. Eğer parça temini yurt dışından yapılacaksa en çok 4-6 hafta içerisinde arıza giderilecektir. Arızanın giderilememesi durumunda, bunun nedenleri idareye yazılı olarak rapor edilecektir

Metin Kutusu: ^uhamıitoî ÇİFTÇİ
Teknik Biıi/njs^umJusu
Â
c/
t <?^ıy<^7
BAKIM YAPILACAK SİSTEM VE DONANIMLAR:

1.     2 Adet ALFA Marka Kazan

2.     Brulöre ait elektrik bağlantı ve panoları

3.     Metin Kutusu: Aektrıl Tf>/ayık;
 
Bacalar ve baca ölçümleri

4.     Bağlantı boruları

5.     Genleşme tankı

6.     Basınç saatleri

7.     Şebeke ve sistem arasında bulunan, sistemler arasında bulunan tesisat ve tesisat üzerindeki ekip ve ekipmanların bakım tamir ve onarımı

8.     Sisteme bağlı olan Doğalgaz tesisatı ve ekipmanları

YAPILACAK İŞLER VE UYGULANACAK PROSEDÜR

1.    Birinci bakım, sözleşme imzalandıktan sonraki ilk 20 gün içinde yapılacaktır.

2.    Cihazların bakımları en son teknolojik gelişmelerin ışığı altında bu konuda eğitim görmüş teknisyenler, tarafından yapılacaktır.

3.    Bakımı için gerekli yağ, gres, üstübü, gaz, ..vb gibi bakım malzemesi Yüklenici tarafından temin edilecektir.

4.    Ekonomik ömrü doldurmuş veya hatalı kullanım ve diğer sebeplerden ötürü değiştirilmesi gereken parçalar için, İdare muvafakati alınacaktır.

5.    Parça değiştirme gerekli hallerde, yapılan işin kullanılan malzemenin cinsini bildiren iki kopyalık bir iş fişi tanzim edilecek ve işin bitiminde bu fişin Yönetim tarafından onaylanması müteakip bir nüshası Yükleniciye iade edilecektir.

6.    Her türlü periyodik bakım, arızalarını giderilmesi ve parça değişimi Yönetimin kontrolünde ve bilgisi dahilinde; Kestel Devlet Hastanesi Teknik biriminden en az 1 kişi nezaretinde yapılacaktır. Periyodik bakım öncesi hastane teknik sorumlularından randevu alınmalı ve bir program dâhilinde hizmet verilmelidir.

7.   Yüklenici firma teknisyeni tarafından, iki nüsha olarak doldurulacak Bakım ve Servis Formu, teknisyen ve idare tarafından yetkili kılınan kişi tarafından imzalandıktan sonra birinci nüshası yetkili kılınan kişiye teslim edilecektir.

8.   Yüklenici, bakım sözleşmesi imzalanması akabinde gerekli görüldüğü takdirde söz konusu cihazlar için detaylı bir durum tespit raporu hazırlayıp, bina sorumlusuna verecektir.

9.   Yüklenici, bakımını yaptığı cihazın durumu hakkında talep edilmesi halinde, ilgililere gerekli her türlü bilgiyi verecektir.

10.                      Yüklenici,  bina sorumlusunun, iki kişiden az olmamak üzere cihaz sayısını dikkate alarak belirleyeceği sayıda kişiye acil durumlarda çalışması konusunda eğitim vermek zorundadır. Verilen bu eğitim bir tutanakla kayıt altına alınacaktır. Ayrıca cihazların çalışmalarını içeren talimatı, çalışma yapacak olanların kolaylıkla görebilecekleri yerlerde muhafaza edilecektir. Bina sorumlusu, eğitim alan kişilerin değişmesi halinde yeni görevlilere eğitim verilmesini sağlayacaktır.

11.               Bakım              sırasında oluşan arızalardan yüklenici firma sorumludur. Bu arızaların giderilmesi için malzeme ve işçilik ücreti ödenmeyecektir.

12.                 Garanti           süresi kapsamındaki parça değişimleri ücretsiz yapılacaktır(işçilik ücreti ödenmez).

13.                 Bakım             anlaşmalı firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

14.                       Yüklenici  Firma tarafından yerinde detaylı inceleme yapılarak, sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi idareye teslim edecek ve sözleşme süresince yedek parça kullanılması gereken durumlarda fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır. Fiyatlar sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır. (Yurtdışı endeksli parçaların fiyatları firmanın gerekçe raporlarına göre, merkez bankası döviz kuru baz alınarak hesaplanacaktır.)

15.                    Yüklenici     firma bakım ve onarıma gönderdiği eleman, gerekli teknik bilgiye sahip olacak ve bir belge ile bunu belgeleyecek.

16.                            Yüklenicide,       teorik ve pratik eğitim olanağı varsa idarenin istemesi durumunda belirleyeceği sayıda elemanına yüklenici ücretsiz kurs verir.

17.Olası arıza durumunda arızalı parça veya ünitenin yüklenicinin göstereceği Tamir ve bakım atölyesine şevki ve revizyonu sonrasında çalışma yerine şevki yüklenicinin sorumluluğundadır.

18.                      Yüklenici   her periyodik bakım hizmeti sonunda yapılan işi, testleri ve ayarlamaları, işveren teknik elemanlarına bizzat göstererek bakım ve servis formlarını imzalatacaktır. Yüklenici elemanı yazdığı formlarda hangi periyodik bakım olduğunu açıkça belirtecektir.

19.                Gerek              bakım sonrasında gerekse arıza onarımı sonrasında yanlış ve hatalı bağlantılar nedeniyle Hastanemizde kullanılmakta olan herhangi bir cihazda arıza meydana gelmesi durumunda arızanın giderilmesi için yapılan masrafların tamamı bir tutanak ile tespit edilerek yüklenici firmadan tahsil edilecektir.

2/5


 

ARIZALARIN TAMİRİ:

1.    Söz konusu sistem içinde meydana gelebilecek arızalara, firmanın yetkili kıldığı elemanlarca müdahale edilecek ve arızalı cihaz veya sistem tam çalışır hale getirilecektir.

2.    Sistemin bakım, onarım, arıza giderimi ve yedek parça değişimi işinde kullanılan alet ve edevat tamamen firma tarafından temin edilecektir.

3.   Cihazların arıza yapması durumunda arızanın kısa sürede giderilmesi için firma gerekli yedek parçaları kendi bünyesinde bulunduracaktır.

4.    Firma, tamiri mümkün olmayan donanım (veya ekipman) aynısından bulunamaması durumunda; önerilecek cihazların yapılandırması ve özellikleri orijinal katalogları ile birlikte idareye yazılı olarak bildirilecek ve onay alınacaktır. Aksi taktirde farklı donanım (veya ekipman) değişimi mümkün olmayacaktır.

5.    Firma sistem ile ilgili olarak yapacağı her müdahale için, mutlaka servis formu düzenleyecektir. Servis formu üzerinde; arızanın ne olduğu, yapılan bütün işlemler, arızaya müdahale tarih ve saati ile arızanın giderilme tarih ve saati, değiştirilen bütün donanım parçaları bilgileri mutlaka yer alacaktır. Bu bilgiler detaylı ve okunaklı bir şekilde yazılacaktır. Firmanın is sahibi yetkilisine imzalatmadığı belgeler geçerli olmayacaktır.

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ:

Firma; işmahallindejşgüvenliği tedbirlerini almak zorundadır. Yüklenici hiçbir ihtar ve ikaza gerek kalmadan gerekli emniyet tedbirlerini zamanında alma ve kazalardan korunma yöntemlerini işçilerine öğretmekle yükümlüdür. Bu itibarla hizmetin ifasında, gerek ihmal, dikkatsizlik ve tedbirsizlikten ve gerekse ehliyetsiz işçiler çalıştırmaktan veya herhangi bir sebeple vuku bulabilecek kazalardan yüklenici sorumludur.

YÜKLENİCİ FİRMADAN İSTENEN BELGELER

1.   24 saat ulaşılabilir telefon, faks, mail, vb. iletişim adresi.

2.   Yüklenici Firma, teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.

3.   Yedek Parça taahhütnamesi.

4.    Yedek parça fiyat listesi(Sözleşme süresince geçerli olacak).

5.   Yüklenici firma, hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

6.    Sanayi ve ticaret bakanlığından ve bakanlığın yetkili kıldığı merciden ısıtma ve soğutma sistemleri ile ilgili “bakım onarım firması belgesi”

SORUMLULUK:

Yüklenici yukarıdaki cihazların sağlıklı çalışması amacıyla yapmış olduğu her türlü hatalı ve eksik bakım onarım veya sonucunda meydana gelebilecek kaza,zarar ve ziyandan sorulumdur.

 

UP-TİME

Herhangi bir arıza ve bakım nedeniyle sözleşmede yer alan cihazlardan birinde çalışılmayan sürenin sözleşme süresi boyunca %95 up-time süresini ihlal etmemesi gerekir. Hastanemizde kullanılan cihazlar yer itibariyle kullanım saatleri farklılık gösterebilmektedir. Bunlar; (A,B,C,D olarak sınıflandırılmıştır.) .Bu süreler aşağıda formülize edilmiştir.

Cihaz 365 gün ve 24 saat üzerinden çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) =365x 24 saat x 0,95 (A)

Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) =Yıllık resmi iş günü x 8 saat x 0,95 (B)

Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden saat 22:00 ‘ya kadar çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) = Yıllık resmi iş günü x 14 saat x 0,95 (C)

Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden saat 23:00 ‘ya kadar çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) = Yıllık resmi iş günü xl5 saat x 0,95 (D) olarak hesaplanır.

Ayrıca firma tarafından sözleşme kapsamındaki cihaz için yıllık % 95up-time garantisi verilecektir. Arızalı süre % 5down time (arızada kalma) süresini geçerse aşılan her işgünü için sözleşme süresine 2 (iki) gün eklenecektir


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)