İhale No | 1119722 |
Sektör | Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri Trafik İşaret ve İşaretçileri Malzeme ve Yapım İşleri Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri |
İdare | DEVLET MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DMO) Bursa Bölge Müdürlüğü |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 17 Haziran 2016 |
İhale Tarihi | 24 Haziran 2016 10:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
DEVLET MALZEME OFİSİ BURSA BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNDEN
Ofisimizce, T.C. Bolu İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü ihtiyacı aşağıda cins ve miktarı belirtilen 16 kalem malzeme Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihtiyaç sahibi kuruluşça talepte bulunulan teknik şartnameye uygun olarak ve ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlar dâhilinde, açık teklif isteme usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
İstekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
SIRA | MALZEMENİN CİNSİ | MİKTAR | NEYE GÖRE ALINACAĞI | SON TEKLİF VERME TARİHİ |
1 | Kart Okuyucu | 12 adet | Teknik Şartname | 24.06.2016 |
2 | Kontrol Kartı | 8 adet | Teknik Şartname | 24.06.2016 |
3 | Mantar Bariyer (4’lü) | 1 adet | Teknik Şartname | 24.06.2016 |
4 | Road Blocker | 1 adet | Teknik Şartname | 24.06.2016 |
5 | Kollu Bariyer | 1 adet | Teknik Şartname | 24.06.2016 |
6 | Montaj Ekipmanları | 1 adet | Teknik Şartname | 24.06.2016 |
7 | HGS Anten | 4 adet | Teknik Şartname | 24.06.2016 |
8 | 3 Kollu Turnike | 2 adet | Teknik Şartname | 24.06.2016 |
9 | Data Çevirici | 1 adet | Teknik Şartname | 24.06.2016 |
10 | Seperatör | 20 metre | Teknik Şartname | 24.06.2016 |
11 | Masaüstü Kart Okuyucu | 1 adet | Teknik Şartname | 24.06.2016 |
12 | Baskılı Ziyaretçi Kartı | 100 adet | Teknik Şartname | 24.06.2016 |
13 | Personel Devam Kontrol Yazılımı | 1 adet | Teknik Şartname | 24.06.2016 |
14 | Ziyaretçi Takip Yazılımı | 1 adet | Teknik Şartname | 24.06.2016 |
15 | Boy Turnike | 1 adet | Teknik Şartname | 24.06.2016 |
16 | VIP Turnike | 1 adet | Teknik Şartname | 24.06.2016 |
Elektronik İmzalar
ATİF AL (Ticaret Servisi-Bursa - Ticaret Şefi) 16/06/2016 09:27
MEHMET FIRAT (Bursa Bölge Müdürlüğü - Bölge Müdürü V.) 16/06/2016 10:28
Bu belge 5070 sayılı Elektronik İmza Kanununun 5. Maddesi gereğince güvenli elektronik imza ile imzalanmıştır.
1- İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Bölge Müdürlüğümüzde ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik şartnameler ile sair ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde ilan edilmiştir. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (100,00-TL) Müdürlüğümüz veznesine veya Müdürlüğümüzün banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatınlan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin aslı teklifler açıldıktan sonra firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle iptali veya siparişten vazgeçilmesi halinde, sipariş evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
2- Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname ile Ofis Tip Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazı , KEP beyan formu ve Tip Ticari Şartnamesi’nin 2. maddesinde yazılı belgeler bulunacaktır.
3- Teklifler, yukarıda gösterilen günde en geç saat 10.30’a kadar Bölge Müdürlüğümüzde bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4- Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 10.35’te evvela dış zarfları açılacak, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık bulunmayan firmaların iç zarfları da açılacak olup, buna müteakip yazılı teklifleri alınan firmaların devamında tekliflerini sözlü olarak da sürdürmeleri sağlanacaktır. İsteklilerin ihalenin devamında sözlü olarak indirim teklifinde bulunabilmeleri için yetki belgelerini getirmeleri gerekmektedir. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir. Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve teknik yönden yeterlilik araştırması yaptırılacaktır.
5- Teklifler ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6- Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir.
7- İhale konusu her bir kalem malzemenin tamamı için teklif vermek kaydıyla kısmi teklif verilebilecektir.
Ayrıca teklif edilen ürünlerin marka ve modeli teklif mektuplarına belirtilecektir.
8- Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.
MUHTELİF MALZEME ALIMI İHALESİ İLE İLGİLİ İHALE EK ŞARTLARI
1) Tip Ticari Şartnamenin “İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI” başlıklı 2. maddesinin diğer belgeler kapsamındaki (g) bendi çerçevesinde verilecek ilave belgeler:
a) Firma imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler veya sanayi sicil belgesi veya kapasite raporu,
b) Firma yetkili satıcı ise, yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler ile yetkili satıcılık belgesi alınan firmanın üretici/distribütör olduğuna dair belge,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteren imalatçı veya yetkili satıcı ise yukarıdaki belgelerin yanı sıra serbest bölge faaliyet belgesi,
d) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Sanayi Mallarının satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik” gereğince. Yönetmelik eki listede yer alan her malzeme grubu için;
1) “Satış Sonrası Hizmet Yeterlik Belgesi”
2) Yönetmelik eki listede yer alan ve her mal grubu için belirlenen kullanım ömrü süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere yine listede belirtilen yer, sayı ve özellikte kurulmuş olan servis istasyonlarının,
- Açık adres ve ticaret unvanlarının,
- Telefon ve faks numaralarının,
- Servis yetkililerinin telefon ve faks numaralarının
belirtilmesi suretiyle Listesi ve “Yetkili Servis Anlaşmalarının” Noter tasdikli birer sureti,
e) TSE hizmet yeterlilik belgesi, sistemin Sanayi Bakanlığı’ndan alınmış satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi ve garanti belgesi olmalıdır.
f) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik” gereğince, Yönetmelik eki listede yer alan her malzeme grubu için mallara ait garanti belgelerinin orijinal nüshaları,
2) Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini firma üstlenecektir. Bu yükümlülüğün firma tarafından yerine getirilememesi halinde idarenin ( malı teslim alan kurum veya kuruluşun ) garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri varsa firmanın alacaklarından kesmek veya teminatını paraya çevirmek suretiyle tahsil etmek, yoksa firmadan talep etmek hakkına sahiptir.
Garanti süresi boyunca firma tarafından, malın kullanım kılavuzu veya diğer dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı sağlanacaktır.
Firmanın sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen; bakım ve onarım yükümlülüğünü yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi nedeniyle mallarda oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden firma sorumlu olacaktır. Firmanın bakım ve onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında yerine getirmemesi sebebiyle malın onarımı imkansız hale gelmişse ve bu durum garanti kapsamı dışında ise, firma, malın aynısını ücretsiz temin etmekle yükümlü olacaktır.
3) İhale dokümanını oluşturan belgelerin aslına uygunluğu ve belgelerinin tamam olup olmadığı(istekli/aday) tarafından kontrol edilecek ve tamamı aslına uygun olarak, içeriğindeki belgeleri gösteren bir dizi pusulasıyla birlikte teslim edilecek ve “ihalesi yapılacak olan (işin adı) işe ait ihale dokümanını oluşturan bütün belgelerin istekli tarafından tamamen incelenmiş, okunmuş ve işin yapılacağı yerin görülmüş olduğuna ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edildiğine” ilişkin yazılı Taahhütname verilecektir.
4) İhale konusu her bir kalem malzemenin tamamı için teklif vermek kaydıyla kısmi teklif verilebilecektir.
Ayrıca teklif edilen ürünlerin marka ve modeli teklif mektuplarında belirtilecektir.
5) İhale konusu ürün ile ilgili resim broşür ve tanıtıcı diğer dokümanlar ile DİĞER İHALE DOKÜMANLARI ve yayınlanan KEP beyan formunun doldurulup tek dosya olarak Ofis e tevdi edilecektir.
6) Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.
TeKlif mektupları, son teklif verme günü saat 10.35’te evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine de uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
7) İhale konusu malzemenin teslim şekli ve süresi teklif mektuplarında belirtilecek olup, bu süre içinde malzeme, teknik şartnamesine ve ihale şartlarına uygun olarak ihtiyaç sahibi kurumca gösterilecek yere teslim edilecektir.
8) Ofisin muayene hakkı saklı kalmak kaydıyla, ihale konusu malzemenin muayenesi teknik şartnamesine uygun olarak ihtiyaç sahibi Kurum tarafından yapılacaktır.
9) İhale konusu malzemenin bedeli, Malzemenin T.C. Bolu İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğünce belirtilen yere teslim edilmesine ve teknik şartnamesine uygun olduğu tespit edilmesine müteakip, Bölge Müdürlüğümüz tarafından Ofisimiz ticari şartname hükümleri dahilinde ödenecektir.
10) İhaleye iştirak edecek firmalar, ihale evrak bedeli olarak 100,00-TL.’yi Bölge Müdürlüğümüz veznesine veya Bölge Müdürlüğümüzün banka hesabına yatırarak alacakları belgenin aslı ve bir suretini diğer belgelerle birlikte teklife ait dış zarf içine koyacaklardır. İhalenin bütünüyle iptali veya siparişten vazgeçilmesi halinde, sipariş evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
11) Geçici Teminat: Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda en az 6 ay süreli teminat verilecektir.
12) Teklifler, Katma Değer Vergisi hariç verilecektir.
İHALE KAYIT NUMARASI : 2016/230047
TALEP TAKİP NO : BEA95PULK
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)