İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Diş Ünitesinde Kullanılmak üzere 15 Kalem Malzeme Satınalınacaktır.

İhale No 282973
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 15 Mayıs 2013
İhale Tarihi 16 Mayıs 2013 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

Satınalan Birim İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

Talep Eden Birim Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı 

Talep Eden Birim 

Sorumlusu

Dosya Numarası 2013/ 239

Satınalma Usulü Doğrudan Temin 

Satınalma Memuru Zehra AYGÜREN Tel : 0224 294 02 94

Fax: 0224 294 02 54

E-mail:zozturk@uludag.edu.tr

 

Sıra No Mal/Hizmet Cinsi Mal/Hizmet Özellikleri Miktarı

1- Mediko Sosyal ve Gençlik Danışma Merkezi Diş Ünitesinde kullanılmak üzere 15 kalem diş ünitesi malzemesi satınalınacaktır. Teknik şartname ve teklif mektubu kaşelenip imzalanarak asıllarının gönderilmesi halinde teklifler değerlendirmeye alınacaktır. 15 kalem

 

 

 

2013/239 nolu talep için teklifler 14/05/2013-16/05/2013  tarih ve saat 17:00 ye kadar U.Ü. Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Müdürlüğüne elden teslim edileceği gibi posta yoluyla da gönderilebilir. 

 

1- Teklif mektubu imzalı ve kaşeli olmalıdır.

2- Teklifin hangi tarihe kadar geçerli olduğu belirtilmelidir.

3- Sipariş sonrasında mal/hizmetin kaç günde teslim edileceği belirtilmelidir.

4- Teklif mektubuna dosya numarası yazılmalıdır.

5- Kısmi teklif verilebilir. Teklifler birim bazında değerlendirilecektir.

6- Mal/Hizmetle ilgili her türlü giderler (Montaj, nakliye, sigorta, vergi, vb.) tedarikçiye aittir.

7- Teklifler KDV hariç olarak TL cinsinden verilmelidir. (TL cinsinden verilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.)

8- Mal/Hizmet ile ilgili Garanti verilmelidir. (4077 sayılı Tüketici Korunması hakkında kanun ve ilgili mevzuat gereği)

9- Teklifler sıra numaralarına göre verilecektir.

10- Sipariş edilen mal/hizmetin teklifte  belirtilen tarihe kadar teslim edilmesi , belirtilen tarihten  sonra  teslim edilmek istenilmesi  halinde idare tarafından mal/hizmetin kabulü yapılmayacaktır.

11- Aşağıda idare tarafından standart hale getirilen teklif mektubu eksiksiz doldurulup gönderilmesi halinde geçerli sayılacaktır.

12- Faksla gönderilen tekliflerin asılları da en kısa zamanda birimimize ulaştırılması gerekmektedir.

 

Adres: Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü - İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Görükle Kampusü 16059 Nilüfer / BURSA

 

 

 

      Tel     :  (0224) 294 02 94

                        Fax    : (0224) 294 02 54

 

 

 

 

 

 

 

TEKLİF MEKTUBU

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI

(Satınalma Müdürlüğüne)

 

            Tarih: …./…./2013

 

Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

Adı ve Soyadı

Firma Adı

Açık Tebligat Adresi

Vergi Dairesi ve Vergi Numarası

Telefon ve Fax Numarası

Elektronik Posta Adresi

 

Teklife İlişkin Kurum Dosya Numarası: 239

Sıra No Mal/Hizmet Cinsi Miktarı Birim Fiyatı Toplam

1- Yüzük matris bandı ( 6 mm ) 10 kutu

2- Steril püskürtme 10 adet

3- Non-Steril eldiven 10 kutu

4- Röntgen banyo solüsyonu 1 20 kutu

5- Röntgen banyo solüsyonu 2 20 poşet

6- Röntgen filmi 2 kutu

7- Kavo Sprey 2 adet

8- Rulo önlük 5 adet

9- Elmas Frez ( Sarı kuşak asorti ) 30 adet

10- Angldruva için Elmas sarı kuşak frez asorti 20 adet

KDV’siz Genel Toplam (TL)

 

1- Yukarıda belirtilen ( …… Kalem ) mal/hizmet alımına ait teklifimizi KDV hariç ……………….. TL bedel karşılığında vermeyi kabul ve taahhüt ediyorum/ediyoruz. 

2-Teklifimiz  28/06/2013  tarihine  kadar geçerlidir. ( En az 30 gün geçerli teklif verilmelidir.)

3-Söz konusu mal/hizmet idarece tarafımıza sipariş verilmesinden sonra ……………. takvim günü içerisinde teslim edilecektir.

4- 4077 Sayılı Tüketici Koruması hakkında kanun ve ilgili mevzuat hükümlerini kabul ediyor, mal/hizmet için ……. (gün/ay/yıl) garanti taahhüt ediyorum.

5- Teklifimizin kabul edilmesi halinde sipariş yazısının, yukarıda yer alan; 

¨  Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum.

¨  Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını kabul etmiyorum.

    Teklif veren istekli kabul ettiği seçeneği yazacaktır.

 

 Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

 Adı ve Soyadı:

 İmzası:

 Firma Kaşesi:

 

 

 

TEKLİF MEKTUBU

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI

(Satınalma Müdürlüğüne)

 

            Tarih: …./…./2013

 

Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

Adı ve Soyadı

Firma Adı

Açık Tebligat Adresi

Vergi Dairesi ve Vergi Numarası

Telefon ve Fax Numarası

Elektronik Posta Adresi

 

Teklife İlişkin Kurum Dosya Numarası: 239

Sıra No Mal/Hizmet Cinsi Miktarı Birim Fiyatı Toplam

11- Elmas Frez 30 adet

12- Çelik Frez 30 adet

13- A3 Kompozit Nanohibrit 2 adet

14- Amalgam Liner 2 adet

15- Ketac Molar Easymix 3 adet

16-

17-

18-

19-

20-

KDV’siz Genel Toplam (TL)

 

1- Yukarıda belirtilen ( …… Kalem ) mal/hizmet alımına ait teklifimizi KDV hariç ……………….. TL bedel karşılığında vermeyi kabul ve taahhüt ediyorum/ediyoruz. 

2-Teklifimiz  28/06/2013  tarihine  kadar geçerlidir. ( En az 30 gün geçerli teklif verilmelidir.)

3-Söz konusu mal/hizmet idarece tarafımıza sipariş verilmesinden sonra ……………. takvim günü içerisinde teslim edilecektir.

4- 4077 Sayılı Tüketici Koruması hakkında kanun ve ilgili mevzuat hükümlerini kabul ediyor, mal/hizmet için ……. (gün/ay/yıl) garanti taahhüt ediyorum.

5- Teklifimizin kabul edilmesi halinde sipariş yazısının, yukarıda yer alan; 

¨  Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum.

¨  Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını kabul etmiyorum.

    Teklif veren istekli kabul ettiği seçeneği yazacaktır.

 

 Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

 Adı ve Soyadı:

 İmzası:

 Firma Kaşesi:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)