İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/16483 - Dış Mekan Led Ekran Ve Kurulumu Satın Alınacaktır

İhale No 2017/16483
Sektör Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare KIRIKKALE BELEDİYESİ İŞLETME ve İŞTİRAKLER MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Kırıkkale
İşin İli Kırıkkale
Yayın Tarihi 16 Ocak 2017
İhale Tarihi 13 Şubat 2017 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

DIŞ MEKAN LED EKRAN VE KURULUMU SATIN ALINACAKTIR

KIRIKKALE BELEDİYESİ İŞLETME VE İŞTİRAKLER MÜDÜRLÜĞÜ

Dış Mekan LED Ekran Alımı ve Kurulumu alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/16483
1-İdarenin
a) Adresi : Fabrikalar mahamllesi 73 12/ 71100 KIRIKKALE MERKEZ/KIRIKKALE
b) Telefon ve faks numarası : 3182801441 - 3182242796
c) Elektronik Posta Adresi : celalettinozel@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Adet Dış Mekan LED Ekran Alımı ve Kurulumu
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kırıkkale Belediye Başkanlığı İşletme ve İştirakler Müdürlüğünün belirleyeceği yere teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : İşe Başlama tarihinden itibaren 5 iş günü içerisinde teslim edecektir


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Yenidoğan Mah. Zafer Cad. Belediye Sok. Belediye İş Merkezi No:4 3 Kat İhale Odası KIRIKKALE
b) Tarihi ve saati : 13.02.2017 - 15:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Yüklenici firma, sistemin denetim muayene ve kabul işlemlerinin tamamlandığı 15 (onbeş) günlük teste dayalı işletimin sağlandığı sürenin bitim tarihinden itibaren (İdare tarafından, cihaz ve ekipmanlarının teste yönelik işletimi, yeterlik kriterlerinin sağlandığının tespiti ve kabul ve muayene işlemlerinden itibaren), kullanıcı hataları dışında oluşabilecek her türlü hatalara karşı en az 2 (iki) yıl ücretsiz garanti, idarece belirlenen heyetçe onaylandıktan sonra başlar. Led ekranın  kurulumundan garanti süresinin bitimine kadar her türlü arıza yüklenicinin sorumluluğunda olacak ve aşağıdaki şartlara uyacaktır.

Led ekran için yazılım ,donanım ve sistemin tüm parçaları 2 yıl parça ve servis garantili , yerinde servis (ücretsiz) ve uzaktan servis desteği olmalıdır.

Hertürlü ayar, yazılım problemi ve çalışmayan donanımlar arıza olarak kabul edilecektir. İstekli bu tür arızalara tebliğ tarihinden itibaren en 48 saat içerisinde müdahale edecek ve tebliğ tarihinden itibaren en geç 5 (beş) iş günü içerisinde arıza giderilecektir. Garanti ulusal ve uluslararası garantiyi kapsamalıdır. Garanti süresi içindeki kapsam içi hallerde arızalı tüm donanımlar tamir edilmeksizin yenisi ile değiştirilmelidir. Garanti süresi boyunca arızalı donanım 5 gün içerisinde yüklenici firma tarafından değiştirilerek ekran çalışır hale getirilecektir. Sistemin 5 günden fazla çalışmadığı her takvim günü için %0.2 (binde iki) gecikme cezası uygulanacaktır.

Garanti süresi sonunda yüklenci firma ücretli olarak bakım,onarım,parka tedariki,yazılım geliştirme ve güncellemeyi 5  yıl süre ile taahhüt edecektir.

Cihazlar ve yazılım kesintisiz olarak (non-stop) çalışmalı ve bu çalışma düzeni firmanın bakım yükümlülüklerinde hiç bir değişikliğe neden olmamalıdır.

LED ekranın, sistemde kullanılan tüm kablo, güç kaynağı ve diğer ekipmanların TSE/TSEK belgesi veya CE belgesi bulunmalıdır.

 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

 

Yüklenici firma, Muayene ve kabul aşamasında, sistemin kurulumu ve kullanımı ile ilgili tüm dokümanları ayrıca sistemde kullanılan tüm yazılımların lisansları ve orijinal CD’lerini bir takım olarak teslim edecektir.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yenidoğan Mah. Zafer Cad. Belediye Sok. Belediye İş Merkezi No:4 3 Kat No:303 İhale Birimi KIRIKKALE adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yenidoğan Mah. Zafer Cad. Belediye Sok. Belediye İş Merkezi No:4 3 Kat İhale Odası KIRIKKALE adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
Dış Mekan LED Ekran Alımı ve Kurulumu 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)