İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/1346669 - Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı İle Gençlik Ve Spor İl Müdürlükleri İçin 2025 Yılı Havuz Kimyasalları

İhale No 2024/1346669
Sektör İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
İdare GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 11 Ekim 2024
İhale Tarihi 11 Kasım 2024 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

HAVUZ KİMYASALLARI SATIN ALINACAKTIR

DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı ile Gençlik ve Spor İl Müdürlükleri İçin 2025 Yılı Havuz Kimyasalları mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1346669
1-İdarenin
a) Adı : DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : Örnek Mah. Oruç Reis Cad. No:13 ALTINDAĞ/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3125966551 - 3125966599
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı ile Gençlik ve Spor İl Müdürlükleri İçin 2025 Yılı Havuz Kimyasalları
b) Niteliği, türü ve miktarı : 10 Kalem Havuz Kimyasalı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Bakanlık Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı deposu ile İl Müdürlüklerinin il merkezinde gösterecekleri depolar
ç) Süresi/teslim tarihi : 1. Yüklenici, sözleşme kapsamında alınacak malzemeleri, 4 eşit parti halinde teslim edecektir. Ürünlerin ilk parti teslimatı, sözleşme imzalanmasına müteakip 60 (altmış) gün içerisinde, diğer partiler ise Mayıs, Temmuz ve Eylül aylarında, hafta içi 09:00-15:30 saatleri arasında eksiksiz bir şekilde Bakanlık merkez deposu ile İl Müdürlüklerinin il merkezinde gösterecekleri depolara teslim edilecektir. 2. Teslim edilen malzemelere ait 2 nüsha teslim tutanağı düzenlenecek olup, bir nüshası teslimat esnasında ilgili idareye teslim edilecektir. Tutanaklarda mutlaka teslim eden bölümünde yüklenicinin ıslak imzası ve kaşesi bulunmalıdır. 3. Alınacak filtre kumu temizleyicinin tamamı, ilk parti teslimatı ile birlikte teslim edilecektir. 4. Teslimat günlerinin hafta sonu veya tatil günlerine denk gelmesi halinde, teslimat tatil bitimi sonrası ilk iş gününde gerçekleştirilecektir. 6. İdareler, yüklenici firma ile mutabık kalınması halinde, 15 (onbeş) gün öncesinden yükleniciye yazılı olarak talebini ileterek, yükleniciden sonraki parti teslimatının tamamını belirtilen tarihlerden önce bir tarihte talep edebilecektir.
d) İşe başlama tarihi : 01.01.2025


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 11.11.2024 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Gençlik ve Spor Bakanlığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Toplantı Salonu (B2 Kat)


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosuna ait bilgiler,
b) Mal satışları ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu bilgilerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu bilgilere ilişkin tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, mal satışları ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağladığını gösteren bilgileri belirten isteklinin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir.
Bu kriterleri önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini ilişkin bilgileri sunabilirler.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler.
İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir.
İmalat Yeterlik Belgesi
İmalatçı Belgesi
Kapasite Raporu
Sanayi Sicil Belgesi
Yerli Malı Belgesi
Yetkili Satıcı Belgesi
Yetkili Temsilci Belgesi
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
Biosidal Ürün Ruhsatı
Ürün Güvenlik Bilgi Formu (MSDS)
4.3.3. Tedarik edilecek malların katalogları, broşürleri, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
Katalog
4.3.4. Numune sunulması istenmektedir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Sıvı Klor 822.450 kilogram
Toz Klor Stabilizatörsüz (%70 Aktif Klor Oranı) 158.735 kilogram
Toz Klor Stabilizatörlü (%56 Aktif Klor Oranı) 116.823 kilogram
Ph(-) Düşürücü 772.530 kilogram
Yosun Önleyici 149.668 kilogram
Flokülant (Çöktürücü) 100.478 kilogram
Parlatıcı 155.553 kilogram
Klor Düşürücü 60.455 kilogram
Alkalite Yükseltici 42.808 kilogram
Filtre Kumu Temizleyici 40.120 kilogram
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)