İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/46371 - Denizli Polisevi Şube Müdürlüğüne Malzemesiz Personel Hizmet Alımı

İhale No 2024/46371
Sektör Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare DENİZLİ POLİSEVİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Denizli
İşin İli Denizli
Yayın Tarihi 16 Ocak 2024
İhale Tarihi 8 Şubat 2024 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ POLİSEVLERİ DENİZLİ POLİSEVİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

Denizli Polisevi Şube Müdürlüğüne Malzemesiz Personel Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/46371
1-İdarenin
a) Adı : EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ POLİSEVLERİ DENİZLİ POLİSEVİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : ÇAMLARALTI MAHALLESİ ÜNİVERSİTE CADDESİ 26 PAMUKKALE/DENİZLİ
c) Telefon ve faks numarası : 2582137656 - 2582137658
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : Denizli Polisevi Şube Müdürlüğüne Malzemesiz Personel Hizmet Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Kişi Aşçı,1 Kişi Erkek Kuaförü,1 Kişi Teknik Personel(Doğalgaz-Elektrik-Su Tesisatçısı), 1 Kişi Terzi, 1 Kişi Pasta Ustası,1 Kişi Çamaşırhane Temizlik Görevlisi, 2 Kişi Kat Temizlik Görevlisi, 3 Kişi Garson,2 Kişi Bulaşıkçı, 4 Kişi Komi, 2 Kişi Aşçı Yardımcısı, 1 Kişi Genel Temizlik Görevlisi, 8 Kişi Yaz Dönemi Garson, 8 Kişi Kısmi Süreli Garson, 1 Kişi Yaz Dönemi Kat Temizlik Görevlisi,1 Kişi Yaz Denim Havuz Personeli,1 Kişi Yaz Dönemi Bahçıvan
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Denizli Polisevi Şube Müdürlüğü Kınıklı Mahallesi Üniversite Caddesi No:26 Pamukkale/DENİZLİ
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 01.03.2024, işin bitiş tarihi 28.02.2025
d) İşe başlama tarihi : 01.03.2024


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 08.02.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Denizli Polisevi Şube Müdürlüğü Kınıklı Mahallesi Üniversite Caddesi No:26 Pamukkale /DENİZLİ


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektörde yapılan Aşçılık,Kuaförlük,Garsonluk,Terzilik,Teknik İşler,Temizlik İşleri ile ilgili işçilik hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.Bu işlerin bir kısmının yapılmış olması yeterlidir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Aşçı (Brüt Asgari Ücretin %35 Fazlası - 1 Kişi) 10 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Erkek Kuaförü (Brüt Asgari Ücretin %15 Fazlası 1 Kişi ) 2 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Teknik Personel (Su-Elektrik-Doğalgaz)(Brüt Asgari Ücretin %35 Fazlası-1 Kişi) 10 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Terzi (Brüt Asgari Ücretin %15 Fazlası-1 Kişi ) 2 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Pasta Ustası (Brüt Asgari Ücretin %25 fazlası- 1 Kişi ) 5 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çamaşırhane Temizlik Görevlisi (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası- 1 Kişi ) 2 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Genel Temizlik Görevlisi (Brüt Asgari Ücretin %15 Fazlası-1 Kişi) 10 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Garson -Servis Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %3 Fazlası - 3 Kişi) 30 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Bulaşıkçı (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası -2 Kişi) 20 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Komi (Brüt Asgari Ücret - 4 Kişi) Ulusal Bayram ve Resmi tatil 40 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Yaz Dönemi Havuz Personeli (Brüt Asgari Ücretin %10 Fazlası - 1 Kişi) Ulusal Bayram ve Resmi Tatil 5 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Yaz Dönemi Garson Servis elemanı (Brüt Asgari Ücret - 8 Kişi) 40 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Kat Temizlik Görevlisi (bürüt Asgari Ücretin %3 Fazlası -2 Kişi 4 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Yaz Dönemi Bahçıvan (Bürüt Asgari Ücret- 1 Kişi) 5 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Aşçı Yardımcısı (Bürüt Asgari Ücretin %30fazlası -2 Kişi) 20 gün
Fazla Çalışma Aşçı (Brüt Asgari Ücretin %35 Fazlası- 1 Kişi) Fazla Mesai 200 saat
Fazla Çalışma Erkek Kuaförü (Brüt Asgari Ücretin %15 Fazlası-1 Kişi) 100 saat
Fazla Çalışma Teknik Personel (Su-Elektrik-Doğalgaz) (Brüt Asgari Ücretin %35 Fazlası-1 Kişi) 200 saat
Fazla Çalışma Terzi (Brüt Asgari Ücretin %15 Fazlası-1 Kişi) 100 saat
Fazla Çalışma Pasta Ustası (Brüt Asgari ücretin %25 fazlası-1 Kişi) 100 saat
Fazla Çalışma Garson (Servis Elemanı) (Brüt Asgari Ücretin %3 Fazlası - 3 Kişi) 300 saat
Fazla Çalışma Bulaşıkçı (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası-2 Kişi) 400 saat
Fazla Çalışma Komi (Brüt Asgari Ücret - 4 Kişi) 400 saat
Fazla Çalışma Havuz Personeli (Brüt Asgari Ücretin %10 Fazlası - 1 Kişi) 100 saat
Fazla Çalışma Yaz Dönemi Garson (Brüt Asgari Ücret - 8 Kişi) 400 saat
Fazla Çalışma Çamaşırhane Temizlik Görevlisi (Bürüt Asgari Ücretin %5 fazlası-1 Kişi) 50 saat
Fazla Çalışma Kat Temizlik Görevlisi (Bürüt Asgari Ücretin %3 fazlası -2 Kişi) 100 saat
Fazla Çalışma aşçı Yardımcısı (Bürüt Asgari Ücretin %30fazlası-2 Kişi) 400 saat
Fazla Çalışma Genel Temizlik Görevlisi (Bürüt Asgari Ücretin %15 fazlası-1 Kişi) 50 saat
Fazla Çalışma yaz Dönemi Bahçıvan (bürüt Asgari Ücret-1 Kişi) 50 saat
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)