İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/1483782 - Denizli Bölge Müdürlüğü İle Bağlı Tapu Ve Kadastro Müdürlükleri Ve Birimlerde Hizmet Binası Çevre Ve Genel İşçilik Dahil Malzemeli Temizlik Hizmeti

İhale No 2024/1483782
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare TAPU KADASTRO 18. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Denizli
İşin İli Denizli
Yayın Tarihi 7 Kasım 2024
İhale Tarihi 29 Kasım 2024 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR

TAPU KADASTRO 18. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

DENİZLİ BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ İLE BAĞLI TAPU VE KADASTRO MÜDÜRLÜKLERİ VE BİRİMLERDE HİZMET BİNASI ÇEVRE VE GENEL İŞÇİLİK DAHİL MALZEMELİ TEMİZLİK HİZMETİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1483782
1-İdarenin
a) Adı : TAPU KADASTRO 18. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Mehmet Akif Ersoy Mahallesi 51.Sokak No:18 Merkezefendi/DENİZLİ 20100 DENİZLİ MERKEZ/DENİZLİ
c) Telefon ve faks numarası : 2582801649 - 2582413217
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : DENİZLİ BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ İLE BAĞLI TAPU VE KADASTRO MÜDÜRLÜKLERİ VE BİRİMLERDE HİZMET BİNASI ÇEVRE VE GENEL İŞÇİLİK DAHİL MALZEMELİ TEMİZLİK HİZMETİ
b) Niteliği, türü ve miktarı : Tapu ve Kadastro XVIII. (Denizli) Bölge Müdürlüğü ve Bağlı Tapu ve Kadastro Müdürlüklerin Hizmet Binalarının toplam kapalı alanı ve çevre alanları üzerinden 24.302 m2 alanda günlük 5 saat üzerinden toplam 62.750 saat olarak genel ve çevre temizliği işi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Denizli Bölge Müdürlüğü, Denizli Kadastro Müdürlüğü, Merkezefendi Tapu Müdürlüğü, Pamukkale Tapu Müdürlüğü, Acıpayam Tapu Müdürlüğü, Acıpayam Kadastro Birimi, Bozkurt Tapu Müdürlüğü, Buldan Tapu Müdürlüğü ve Kadastro Birimi, Çal Tapu Müdürlüğü, Çardak Tapu Müdürlüğü, Çivril Tapu Müdürlüğü, Güney Tapu Müdürlüğü, Kale Tapu Müdürlüğü, Sarayköy Tapu Müdürlüğü, Serinhisar Tapu Müdürlüğü, Tavas Tapu Müdürlüğü ve Tavas Kadastro Birimi, Muğla Kadastro Müdürlüğü, Menteşe Tapu Müdürlüğü, Marmaris Tapu Müdürlüğü, Bodrum Tapu Müdürlüğü, Bodrum Kadastro Birimi, Dalaman Tapu Müdürlüğü ve Kadastro Birimi, Datça Tapu Müdürlüğü ve Datça Kadastro Birimi, Fethiye Tapu Müdürlüğü ve Fethiye Kadastro Birimi, Kavaklıdere Tapu Müdürlüğü, Köyceğiz Tapu Müdürlüğü ve Kadastro Birimi, Marmaris Kadastro Birimi, Milas Tapu Müdürlüğü ve Milas Kadastro Birimi, Ortaca Tapu Müdürlüğü ve Ortaca Kadastro Birimi, Seydikemer Tapu Müdürlüğü, Yatağan Tapu Müdürlüğü, Ula Tapu Müdürlüğü, Uşak Tapu Müdürlüğü, Uşak Kadastro Müdürlüğü, Karahallı Tapu Müdürlüğü ve Banaz Tapu Müdürlüğü.
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 01.01.2025, işin bitiş tarihi 31.12.2025
d) İşe başlama tarihi : 01.01.2025


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 29.11.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Tapu ve Kadastro XVIII. (Denizli) Bölge Müdürlüğü Mehmet Akif Ersoy Mahallesi 51. Sokak No: 18 Kat 4 Toplantı Salonu Merkezefendi/DENİZLİ


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

KAMU VEYA ÖZEL SEKTÖRDE OFİS TEMİZLİĞİ VE/VEYA TEMİZLİK HİZMETLERİNİN YERİNE GETİRİLMESİ İLE İLGİLİ İŞLER BENZER KABUL EDİLECEKTİR.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
ÇAMAŞIR SUYU (20 LİTRELİK ) 300 bidon
YÜZEY TEMİZLEYİCİ ( 20 LİTRELİK) 300 bidon
SIVI SABUN ( 20 LİTRELİK) 50 bidon
KÖPÜK SIVI SABUN (20 LİTRE) 30 bidon
OTOMAT YÜZEY TEMİZLEYİCİ (20 LİTRE) 150 bidon
CAM SİL ( 20 LİTRELİK ) 60 bidon
ELDİVEN ( 100'LÜ BEYAZ PUDRASIZ) 400 paket
TUVALET KAĞIDI( 32 Lİ) 2.000 paket
İÇTEN ÇEKMELİ TUVALET KAĞIDI ( 12 Lİ - 4 KG) 150 koli
YÜZEY TEMİZLİK HAVLUSU (100 X 6 LI PAKET) 50 koli
ISLAK MENDİL 90 X 12 LI PAKET) 50 koli
BATTALBOY ÇÖP TORBASI KALIN (400gr) ( EBAT 80 X110 ) (KOLİ ADEDİ:200 ) 150 koli
ORTA BOY ÇÖP TORBASI (200 gr) (EBAT 55 X60 ) (KOLİ ADEDİ:1000) 50 koli
KÜÇÜK ÇÖP TORBASI ( EBAT 40x50) (KOLİ ADEDİ :2000) 100 koli
FARAŞ TAKIMI 80 adet
RULO HAVLU (24 lü) 1.200 koli
HARAKETLİ HAVLU (21 CM - 62'LI PAKET- 3 KG) 3.200 koli
Z PEÇETE (KOLİ 12 ADET) 150 koli
TEMİZLİK SÜPÜRME FIRÇASI 100 adet
MOP APARATI (80CM) 80 adet
İP PASPAS (400 gr) 400 adet
MOP (80 cm - Mavi) 400 adet
MİKRO FİBER BEZ (50 cm X 50 cm) 1.500 adet
ELEKTRİKLİ SÜPÜRGE (SANAYİ TİPİ) 10 adet
ELEKTRİKLİ SÜPÜRGE (EV TİPİ) 30 adet
SERT ZEMİN CİLA MAKİNESİ 8 adet
SIVI SABUN DİSPENSERİ 150 adet
KÖPÜK SABUN DİSPENSERİ 50 adet
TUVALET FIRÇA TAKIMI 200 adet
KÜÇÜK ÇEK PAS (25 cm) 120 adet
LAVABO TEMİZLİK FIRÇASI 150 adet
PLASTİK KOVA (20 LİTRE) 120 adet
MAŞRAFA 150 adet
FISFIS ŞİŞE 150 adet
Kısmi Süreli Çalışma Toplam 24.302 (m2) alanın 251 gün ve 5 saat üzerinden genel ve çevre temizliği işi 62.750 saat
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)