İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2023/1343400 - Denizli Bölge Müdürlüğü İle Bağlı Tapu Ve Kadastro Müdürlükleri Ve Birimlerde Hizmet Binası Çevre Ve Genel İşçilik Dahil Malzemeli Temizlik Hizmeti

İhale No 2023/1343400
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare TAPU KADASTRO 18. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Denizli
İşin İli Denizli
Yayın Tarihi 29 Kasım 2023
İhale Tarihi 21 Aralık 2023 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR

TAPU KADASTRO 18. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

DENİZLİ BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ İLE BAĞLI TAPU VE KADASTRO MÜDÜRLÜKLERİ VE BİRİMLERDE HİZMET BİNASI ÇEVRE VE GENEL İŞÇİLİK DAHİL MALZEMELİ TEMİZLİK HİZMETİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2023/1343400
1-İdarenin
a) Adı : TAPU KADASTRO 18. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Mehmet Akif Ersoy Mahallesi 51.Sokak No:18 Merkezefendi/DENİZLİ 20100 DENİZLİ MERKEZ/DENİZLİ
c) Telefon ve faks numarası : 258 2801649 - 2582413217
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : DENİZLİ BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ İLE BAĞLI TAPU VE KADASTRO MÜDÜRLÜKLERİ VE BİRİMLERDE HİZMET BİNASI ÇEVRE VE GENEL İŞÇİLİK DAHİL MALZEMELİ TEMİZLİK HİZMETİ
b) Niteliği, türü ve miktarı : Tapu ve Kadastro XVIII. (Denizli) Bölge Müdürlüğü ve Bağlı Tapu ve Kadastro Müdürlüklerin Hizmet Binalarının toplam kapalı alanı ve çevre alanları üzerinden 23.374 m2 alanda günlük 5 saat üzerinden toplam 57.500 saat olarak genel ve çevre temizliği işi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Denizli Bölge Müdürlüğü, Denizli Kadastro Müdürlüğü, Merkezefendi Tapu Müdürlüğü, Pamukkale Tapu Müdürlüğü, Acıpayam Tapu Müdürlüğü, Acıpayam Kadastro Birimi, Bozkurt Tapu Müdürlüğü, Buldan Tapu Müdürlüğü ve Kadastro Birimi, Çal Tapu Müdürlüğü, Çardak Tapu Müdürlüğü, Çivril Tapu Müdürlüğü, Güney Tapu Müdürlüğü, Kale Tapu Müdürlüğü, Sarayköy Tapu Müdürlüğü, Serinhisar Tapu Müdürlüğü, Tavas Tapu Müdürlüğü ve Tavas Kadastro Birimi, Muğla Kadastro Müdürlüğü, Menteşe Tapu Müdürlüğü, Marmaris Tapu Müdürlüğü, Bodrum Tapu Müdürlüğü, Bodrum Kadastro Birimi, Dalaman Tapu Müdürlüğü ve Kadastro Birimi, Datça Tapu Müdürlüğü ve Datça Kadastro Birimi, Fethiye Tapu Müdürlüğü ve Fethiye Kadastro Birimi, Kavaklıdere Tapu Müdürlüğü, Köyceğiz Tapu Müdürlüğü ve Kadastro Birimi, Marmaris Kadastro Birimi, Milas Tapu Müdürlüğü ve Milas Kadastro Birimi, Ortaca Tapu Müdürlüğü ve Ortaca Kadastro Birimi, Seydikemer Tapu Müdürlüğü, Yatağan Tapu Müdürlüğü, Ula Tapu Müdürlüğü, Uşak Tapu Müdürlüğü, Uşak Kadastro Müdürlüğü, Karahallı Tapu Müdürlüğü ve Banaz Tapu Müdürlüğü.
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 02.01.2024, işin bitiş tarihi 31.12.2024
d) İşe başlama tarihi : 02.01.2024


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 21.12.2023 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Tapu ve Kadastro XVIII. (Denizli) Bölge Müdürlüğü Mehmet Akif Ersoy Mahallesi 51. Sokak No: 18 Kat 4 Toplantı Salonu Merkezefendi/DENİZLİ


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

KAMU VEYA ÖZEL SEKTÖRDE OFİS TEMİZLİĞİ VE/VEYA TEMİZLİK HİZMETLERİNİN YERİNE GETİRİLMESİ İLE İLGİLİ İŞLER BENZER KABUL EDİLECEKTİR.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
MALZEME GİDERLERİ: MALZEME, EKİPMAN VE TEKNİK ŞARTNAME VE EKİNDEKİ EK-2 DE BELİRTİLDİĞİ ŞEKİLDE KARŞILANACAK OLUP, BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİNE DAHİL EDİLECEKTİR. TEKNİK ŞARTNAME EK 2 DE BELİRTİLEN TEMİZLİK MALZEMELERİ İŞE BAŞLAMA TARİHİNDEN İTİBAREN 1 (BİR) AY İÇİNDE TESLİMİ YAPILACAK VE MALZEMELERİN TOPLAM ÜCRETİ İŞE BAŞLAMA TARİHİNDEN İTİBAREN 3 EŞİT TAKSİT OLARAK ÖDEME YAPILACAKTIR.

Cetvel Adı Miktar Birim
Çamaşır suyu 20 litrelik 150 bidon
Yüzey temizleyici 20 litrelik 300 bidon
Sıvı sabun 20 litrelik 50 bidon
Köpük el sabunu 20 litrelik 20 bidon
Camsil 20 Litrelik 120 bidon
Eldiven 100 lü beyaz pudrasız 400 paket
Tuvalet kağıdı 32 li 1.500 paket
Battal boy çöp torbası kalın (ebat 80*110 Koli adedi 200) 200 koli
Orta boy çöp torbası (ebat 55*60 kalo adedi 1000) 50 koli
Küçük çöp torbası (ebat 40*50 koli adedi 2000) 100 koli
Plastik çöp kovası 3 no 100 adet
Wc banyo temizleyici kireç çözücü 20 litre 100 bidon
Silis ve tortu temizleyici 20 litre 50 bidon
Otomat yüzey temizleyici 20 litre 100 bidon
Ev tipi rulo havlu 24 lü 450 paket
Hareketli havlu 21cm paket 6 adet - 3 kg 1.900 paket
Z peçete koli 12 adet 100 koli
İp paspas 400 adet
Mop 80 cm 300 adet
Akülü zemin temizleme makinası 7 adet
Mikrofiber bez 1.500 adet
Mop aparatı 80 cm 50 adet
Çift kovalı temizlik paspas arabası 20 adet
Temizlik arabası yedek kovası 50 adet
Gürgen fırca sapı 120 cm 150 adet
Faraş takımı 60 adet
İçten çekmeli tuvalet kağıdı 120 adet
Köpük sabun dispanseri 60 adet
Fısfıs şişe 0,75 lt 150 adet
Kısmi Süreli Çalışma Toplam 23.374 (m2) alanın 250 gün ve 5 saat üzerinden genel ve çevre temizliği işi 57.500 saat
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)