İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2011/44620 - Deniz Ve Kıyı Yönetimi İş Süreçleri Otomasyonu Ve Karar Destek Sistemi Yazılımları Geliştirilmesi Danışmanlık Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2011/44620
Sektör Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI ÇEVRE YÖNETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
İhale Tipi Danışmanlık Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 13 Nisan 2011
İhale Tarihi 22 Nisan 2011 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


DENİZ VE KIYI YÖNETİMİ İŞ SÜREÇLERİ OTOMASYONU VE KARAR DESTEK SİSTEMİ YAZILIMLARI GELİŞTİRİLMESİ DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR
Çevre Ve Orman Bakanlığı Çevre Yönetimi Genel Müdürlüğü
Deniz ve Kıyı Yönetimi İş Süreçleri Otomasyonu ve Karar Destek Sistemi Yazılımları Geliştirilmesi danışmanlık hizmeti işi için, yeterli tecrübeye sahip adaylar teklif vermek üzere ön yeterlik başvurusuna davet edilmektedir. Ön yeterlik değerlendirmesi sonucu yeterliği tespit edilenler arasından ön yeterlik şartnamesinde belirtilen kriterlere göre sıralanmak suretiyle kısa listeye alınarak teklif vermeye davet edilecek isteklilerin katılımıyla 4734 sayılı Kanunun 5 inci bölümünde yer alan hükümlere uygun olarak belli istekliler arasında ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/44620
1-İdarenin
a) Adresi : Bestepe Mahallesı Sögütözü Caddesı 14 06560 Yenimahalle Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3122076158 - 3122876045
c) Elektronik Posta Adresi : finansman@cob.gov.tr
ç) Ön yeterlik dokümanının
görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2- Ön yeterlik konusu danışmanlık hizmetinin
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 adet Deniz ve Kıyı Yönetimi İş Süreçleri Otomasyonu ve Karar
Destek Sistemi Yazılımları Geliştirlmesi
b) Yapılacağı yer : T.C. Çevre ve Orman Bakanlığı
c) İşin süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 120 takvim günüdür
3- Ön yeterlik değerlendirmesinin
T.C. Çevre ve Orman Bakanlığı Çevre Yönetimi Genel Müdürlüğü
a) Yapılacağı yer : Bestepe Mahallesı Sögütözü Caddesı No:14 4.kat Müsteşar yardımcıları toplantı salonu 06560 Yenimahalle / ANKARA
b) Tarihi ve saati : 22.04.2011 10:30
4. Ön yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile ön yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 Ön yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi,
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ilgili meslek odasından ya da ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Ön yeterlik başvurusu yapmaya yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3 Şekli ve içeriği Ön Yeterlik Şartnamesinin ekinde belirtilen Başvuru Mektubu,
4.1.4 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge
4.2. Mali kapasiteye ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bankalardan temin edilecek belgeler:
70000 TRY (Türk Lirası) tutarından az olmamak üzere bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatı gösteren banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle
de sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri, b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,
a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir. İsteklinin;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç
kriter birlikte aranır.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosunu
veya bilançonun gerekli görülen bölümlerini ya da bunlara eşdeğer belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar. Serbest meslek erbabının iş hacmi serbest meslek kazanç defteri özeti ile belgelendirilir.
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Bu belgelerin değerlendirilmesinde ;
a) Toplam ciro için en az 120000 TRY (Türk Lirası)
b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık
hizmet işleri için, 110000 TRY (Türk Lirası) tutarı ön yeterlilik asgari şartı olarak istenir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan yeterli kabul edilir. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç
önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının
ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Teknik yeteneğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beşyıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan 275000 TRY (Türk Lirası)
tutarından, az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel:
Proje Yöneticisi ve Analist olarak iki adet anahtar teknik personel çalıştırılacaktır.
Proje Yöneticisi en az 5 (beş) yıllık mesleki tecrübeye sahip Mühendislik Fakültesi Bölümleri /İstatistik Bölümü/Matematik Bölümü/İstatistik ve Bilgisayar Bilimleri Bölümü/Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümlerinden herhangi biri olacaktır.
Proje Yöneticisi, projenin yazılım geliştirme yaşam döngüsü süreçlerini yönetecek, İdare ve Teknik Ekibin koordinasyonunu sağlayacaktır.
Proje Yöneticisinin Project Management Institute (PMI) tarafından önerilen Proje Yönetim yaklaşımına hakim olması gerekmektedir.
Proje Yöneticisinin Project Management Institute (PMI) tarafından önerilen Proje Yönetim yaklaşımına uygun
dokümantasyon konularına hakim olması gerekmektedir. Proje Yöneticisi PMI sertifikasına sahip olacaktır.
Analist en az 3(üç) yıllık mesleki tecrübeye sahip, Üniversitelerin 4 Yıllık Fakültelerinden Mezun olacaktır. Analist, projenin yazılım geliştirme yaşam döngüsü süreçlerinde, Proje Yöneticisine analiz-tasarım konularında destek sağlayacak, projeye ilişkin kalite, dokümantasyon, eğitim, v.b. konularında koordinasyonunu sağlayacaktır.
Analistin PMI ve Introduction to CMMI for Development 1.2 ve üstü sertifikalara sahip olacaktır.
Proje kapsamındaki yazılım geliştirme sürecinin endüstriyel standardlara uygun olarak gerçekleştirilebilmesini sağlayabilecek ve bu işlemlere ait iyileştirme süreçleri üzerine “Capability Maturity Model Integration” (CMMI) pratiklerinden faydanalabilecek kabiliyete sahip olmalıdır.
Anahtar teknik personellere ait sertifikalar ön yeterlik aşamasında idareye sunulacaktır.
Adayın veya isteklinin organizasyon yapısına ilişkin bilgi ve belgeler ile kendisi veya yönetici kadrosunun, anahtar teknik personelin eğitimini gösteren diploma veya mezuniyet belgesi ve toplam deneyim süresini gösteren ilgili meslek odası üye kayıt belgesi ve/veya hizmet çizelgesi ile özgeçmiş formu ön yeterlik değerlendirilmesi sırasında sunulacaktır.
Anahtar teknik personel, özel sektörde geçen toplam deneyim süresini tevsik için ilgili meslek odası üye kayıt belgesi, kamuda geçen toplam deneyim süresini tevsik için hizmet çizelgesi ve/veya meslek odası üye kayıt belgesi; danışmanlık hizmet işleri ile ihale konusu iş ve benzer işlere ilişkin mesleki deneyimi tevsik için özgeçmiş formu, ilgisine göre son başvuru veya ihale tarihi itibarıyla aday veya isteklinin bünyesinde bulunduğu hususunu tevsik için ise, ilgili adına prim ödendiğini gösteren Sosyal Güvenlik Kurumu belgeleri sunulacaktır.
Anahtar teknik personel niteliğine sahip gerçek kişi aday veya istekliler, şahıs şirketi ortakları, limited şirketlerde müdürlük görevini yürüten ortaklar, anonim şirketlerin yönetim kurulu başkanı, yönetim kurulu üyeleri, murahhas müdür ve genel müdür ortakları, ortak girişimlerin ise gerçek kişi ortakları ve tüzel kişi ortaklarının yukarıda sayılan unvanları taşıyan gerçek kişi ortaklarının, anahtar teknik personel ve teknik personel olarak bildirilmesi durumunda, aday veya isteklinin bünyesinde çalıştığına dair belge aranmaz. Anahtar teknik personel olarak bildirilen kişilerin, adayın bünyesinde çalıştıklarına ilişkin yazılı beyanları ön yeterlik aşamasında sunulacaktır.
b) Teknik Personel:
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
Yüklenici ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Türkak Onaylı ve ISO 14001:2004 Yazılım-Donanım Uygulama ve Danışmanlık Hizmetleri Çevre Yönetim Sistemi Türkak Onaylı ve ISO/IEC 27001:2005 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Türkak Onaylı ve TSE 13149/Nisan 2005 Yazılım Hizmeti Verenler Hizmet Yeterlilik Belgesine sahip olacaktır.
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önce bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak Türk Akreditasyon
Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Aşagıga belirtilen işlerden herhangi birisi benzer iş olarak kabul edilecektir. 1-Tüm kamu veya özel kurum/kuruluşlarda yapılmış olan portal alt yapısında çalışan karar destek sistemleri geliştirilmesi işleri 2-Tüm kamu veya özel kurum/kuruluşlarda bilişim konusunda danışmanlık hizmeti işleri
5. Yapılacak ön yeterlik değerlendirmesi sonucunda, yeterlikleri tespit edilenler arasından 4 aday teklif vermek üzere davet edilecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. Ön yeterlik dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. Ön yeterlik dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.C. Çevre ve
Orman Bakanlığı Çevre Yönetimi Genel Müdürlüğü Bestepe Mahallesı Sögütözü Caddesı No:14 20. Kat B Blok
8 Nolu Ofis 06560 Yenimahalle / ANKARA adresinden satın alınabilir. Ön yeterliğe başvuracak olanların Ön yeterlik dökümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8.İhale dokümanı, teklif vermek üzere ihaleye davet edilecek adaylara davet mektubu ekinde gönderilecektir.
9. Ön yeterlik başvurusu, ön yeterlik değerlendirmesi tarihi ve saatine kadar T.C. Çevre ve Orman Bakanlığı
Çevre Yönetimi Genel Müdürlüğü Bestepe Mahallesı Sögütözü Caddesı No:14 20. Kat B Blok 8 Nolu Ofis
06560 Yenimahalle / ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
10. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif veremezler.

İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)