İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/315604 - Demirbaş Malzeme

İhale No 2021/315604
Sektör Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 8 Haziran 2021
İhale Tarihi 23 Haziran 2021 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ

Demirbaş Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/315604
1-İdarenin
a) Adresi : Şehit Prof. Dr. İlhan Varank Yerleşkesi YUNUSEMRE/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası : 2362011420 - 2362011436
c) Elektronik Posta Adresi : sks@bayar.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 23 Kalem Mutfak Ekipmanları Demirbaş Makine Teçhizat Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Prof.Dr.İlhan VARANK Yerleşkesindeki 2 ve 3 nolu yemekhanelere montajı yapılarak çalışır vaziyette teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 60 takvim günüdür. Sözleşme tarihinden itibaren 60 (altmış) gün içerisinde Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Prof.Dr.İlhan VARANK Yerleşkesi 2 ve 3 nolu yemekhanelere montajı yapılarak çalışır vaziyette teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Toplantı Salonu Şehit Prof.Dr.İlhan VARANK Yerleşkesi Yunusemre/MANİSA
b) Tarihi ve saati : 23.06.2021 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen ürünler için katolog, broşür veya tanıtıcı fotoğraf sunulacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı İhale Hizmetleri Bürosu Şehit Prof.Dr.İlhan VARANK Yerleşkesi Yunusemre/MANİSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
Bulaşık Sıyırma Tezgahı (Sıyırma Hunili,1600*725*850 mm.) 2 adet
Makine Giriş Eviyesi (Çift Küvetli,Alt Tablasız,1800*725*850 mm.) 2 adet
Tezgaha Monte Sprey Ünitesi(Tek Batarya) 3 adet
Konveyörlü Bulaşık Yıkama Makinesi(2700tb/h, Köşe Kurutmalı, 3030*870*2020 mm.) 1 adet
Makine Çıkış Tezgahı (Alt Tablasız, 1000*590*850 mm.) 1 adet
İstif Rafı (4 Düz Tablalı, 1900*600*1540 mm.) 4 adet
Yer Izgarası (Tavalı,Yandan Çıkışlı, 1384*300*145 mm.) 2 adet
Havuzlu Tezgah(1400*725*850 mm.) 1 adet
Makine Giriş Terzgahı(Alt Tablasız, 800*590*850 mm.) 1 adet
Konveyörlü Bulaşık Makinesi(3600tb/saat, 90 cm.kurutma üniteli,3250*800*1750 mm.) 1 adet
Makine Çıkış Tezgahı (800*590*850 mm.) 1 adet
Davlumbaz /Duvar tipi,Filtresiz, 4000*1170*500 mm.) 1 adet
İstif Rafı (4 Düz Tablalı, 1400*600*1540 mm.) 2 adet
Servis Tezgahı (1800*700*850 mm.) 2 adet
Servis Rafı (Tek Sıra, 1800*300*450 mm.) 2 adet
Tepsi Standı(1800*300*32 mm.) 2 adet
Tepsi Standı(700*300*32 mm.) 2 adet
Sıcak Servis Ünitesi (Elektrikli,GN 1/1, 4 Gözlü, 1600*700*850 mm.) 2 adet
Servis Rafı (Tek Sıra, 1600*300*450 mm.) 2 adet
Tepsi Standı(1600*300*32 mm.) 2 adet
Servis Tezgahı ( 1900*700*850 mm.) 2 adet
Servis Rafı ( Tek Sıra, 1900* 300*450 mm.) 2 adet
Tepsi Standı (1900*300*32 mm.) 2 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)