İhale No | 1148075 |
Sektör | Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri |
İdare | İzmir Fuarcılık Hizmetleri Kültür ve Sanat İşleri Ticaret A.Ş. - İZFAŞ |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 11 Ağustos 2016 |
İhale Tarihi | 12 Ağustos 2016 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İZMİR FUARCILIK HİZMETLERİ KÜLTÜR VE SANAT İŞLERİ TİCARET A.Ş.
Teklif İsteme Tarihi : 10/08/2016 DTN : 16DT316950
SIRA NO: |
SATIN ALINACAK MAL ve/veya HİZMETİN CİNSİ |
Miktar |
Birim |
Marka |
B.Fiyat (K.D.V. Hariç) |
Tutar (K.D.V. Hariç) |
I |
CRM YAZILIMI YILLIK BAKIM DESTEK HİZMETİ ALIMI İŞİ. |
12 |
AY |
|
|
|
2 |
TOPLU E-POSTA GÖNDERİM MODÜLÜ ALIMI İŞİ. |
1 |
ADET |
|
|
|
Yukarıda belirtilen mal ve/veya hizmetler satın alınacaktır/yaptırılacaktır. Bu işe alaka gösterdiğiniz takdirde, aşağıdaki şartlar çerçevesinde tanzim edeceğiniz iş bu teklif isteme mektubunu, İdaremiz Satınalma MUdürlüğü’ne imzalı ve kaşeli olarak; kapalı zarf içinde elden, faks (teyit alınız) veya e-posta olarak gönderilmesini rica ederiz.
TEKLİF VERME VE SATINALMA YA İLİŞKİN HUSUSLAR:
1. Teklifinizi en geç 12/08/2016 saat 11:00'a kadar İZFAŞ Satınalma Müdürlüğü’ne gönderiniz.
1.1. Adres : Şair Eşref Bulvarı No:50 Kültiirpark - Konak / İZMİR
1.2. E-posta : satinalma@izmirfair.com.tr
1.3. Faks : 0.232.497 11 90-87
1.4. Tel : 0.232.497 11 85-86-88-89
2. Teklifinizi, K.D.V. HARİÇ birim fiyat ve toplam tutar olarak TL (Türk Lirası) bazında veriniz. TEKLİF MEKTUBUNUN VE VARSA TEKNİK ŞARTNAMENİN HER SAYFASINI KAŞELEYİP İMZALAYINIZ. Teklif ettiğiniz malzeme/hizmet için orijinal veya dengi ilriinc ait MARKA ve GARANTİ SÜRESİNİ belirtiniz. Garanti süresi belirtilmeyen teklifler için mevzuattaki geçerli süreler kabul edilecektir.
3. Teklif mektubunuzda teklif edilen mal ve/veya hizmetin toplam tutarı; Kamu İhale Kanunu Doğrudan Temin Usulii ile yapılan alımlarda, 3/g İstisna atımlarında, diğer alımlar veya diğer ihale usulleriyle ihale edilmesine karar verilmesi halinde YAKLAŞIK MALİYET tespitinde değerlendirileceğinden SON FİYAT’ınızı yazınız.
4. Teklif süresi: Teklif mektubundaki fiyatlar, son teklif verme tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim giinii süreyle geçerli olacaktır.
5. Teslim adresi: İdarenin Ambar' ına teslim edilecektir.
6. Teslim süresi: Şartnamede veya teklif mektubunda aksine bir süre belirtilmemesi halinde, siparişin tebliğ tarihinden itibaren en geç 15 (onbeş) takvim günüdür. Teklif mektubunuzda belirteceğiniz teslim süreleri “takvim günü” olarak belirtilecektir. İş günü olarak belirtilen teslim süreleri “takvim günü” olarak değerlendirilecektir.
7. İdare istediği takdirde, mal ve/veya hizmet alımları için sözleşme yapacak, teminat alacak ve oluşacak damga vergisi yüklenici tarafından ödenecektir.
8. Kesin Teminat: İdarece istenilmesi durumunda, sözleşmenin imzalanacağı gün yüklenici tarafından sözleşme bedelinin en az % 6 (yüzde altı)’sı oranında kesin teminat verilecektir. Teminatın, banka teminat mektubu olarak verilmesi durumunda, teminat mektubu “SÜRELİ/SÜRESİZ” olacaktır. Nakit olarak verilmesi durumunda ise İdarenin belirteceği banka hesabına dekontunun üzerine sözleşme konusu alımın bilgileri yazdırılarak yatırılacaktır.
9. Ödeme: Mal ve/veya hizmetin teslimi ve kabulüne müteakip ek’li şartnamelerde aksine bir süre yoksa en geç 30 (otuz) gün içinde ödeme yapılacaktır. Ödemelerde “BORCU YOKTUR” belgesi yüklenici tarafından ibraz edilecektir.
10. Diğer Hususlar: Teklif veren istekli/istekliler, yukarıdaki şartlarla birlikte varsa teknik şartname ve/veya numunede istenen özellikleri aynen kabul etmiş sayılır. İdare mal ve/veya hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını alıp diğer bir kısmını 3.kişilerden almakta serbesttir.
EK- Teknik Şartname
TEKLİF VEREN FİRMANIN/KİŞİNİN:
Adı, Unvanı :
Adres :
Tel/Faks :
Vergi/T.C. No :
KD: SAMFR0I YT. 02/12/2015 RN:01-20/04/2016
Trader Entegre (CRM YAZILIMI) ek mödül alımı ve Yıllık bakım Şartnamesi
(a) İşin Tanımı
1. İzfaş A.Ş. Bünyesinde kullanılan CRM YAZILIMI (Trader Entegre) Ek mödül alımı ve yıllık destek paketi hizmeti
(b) İşin Süresi
2. Aşağıda belirtilen şartlar dahilinde, 01/09/2016 - 31/08/2017 tarihleri arasında Programın destek hizmeti satın alınacaktır.
(Alınacak hizmet 12 ay boyunca geçerli olacak ve aylık olarak ücretlendirilecektir.)
(c) Genel Şartlar
1. CRM Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti
© Online Ödeme, Sanal POS Yıllık Güncelleme Bakım Hizmeti
a) SSL Yıllık Yenileme
b) İP Tahsis
c) Kurulum Hizmeti
© Online Ziyaretçi ve Katılımcı Formları Güncellemeleri
o Online Akreditasyon Sistemi
a) Fuar oluşturma
b) Online Barkodlu ziyaretçi kartı basımı
c) Basılan kartların izlene bilmesi ve istatistiklerinin alınabilmesi
d) Basılan kartların ziyaretçi mail adresine gönderilmesi ve çıktı alınabilmesi
o Toplu mail (toplu mail gönderim programı kurulum, Gönderim ve Yıllık destek hizmeti)
a) Bülten oluşturabilmeli ve önceden hazırlanmış şablonları kullanabilmelidir
b) Bültenler istenilen adreslere istenilen saatte ve listeye toplu olarak mail atabilmelidir.
c) Yollanan maillerin ulaştı, okundu, veya hata istatistikleri sistem üzerinden görülebilmelidir.
d) Kullanıcılar İstedikleri sayıda katagorilere ayrılmış şekilde mail listeleri oluşturabilmelidir.
ALIMIN GERÇEKLEŞMESİ SÜRECİ, ŞARTLARI VE GECİKME CEZASI:
a) YÜKLENİCİ, İZFAŞ’ça onaylanmış Hizmet alım sözleşmesine ve/veya teknik şartnameye aynen uymak zorundadır.
b) Hizmet alımın gerçekleşmesi zamanında yerine getirilmediği takdirde, İZFAŞ’ ça YÜKLENİCİ’ ye 1 (BİR) takvim günü süreli yazılı ihtar gönderilecektir. İhtar süresi içerisinde yapılacak Hizmet ile ilgili; gecikilen her takvim günü için YÜKLENİCİ’ ye
|