İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2023/155629 - Çözüm Merkezi İşletim Hizmet Alım İşi

İhale No 2023/155629
Sektör Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
İdare İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İstanbul
İşin İli İstanbul
Yayın Tarihi 20 Şubat 2023
İhale Tarihi 20 Mart 2023 11:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETİ ALINACAKTIR

İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ HALKLA İLİŞKİLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

Çözüm Merkezi İşletim Hizmet Alım İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2023/155629
1-İdarenin
a) Adı : İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ HALKLA İLİŞKİLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Yenibosna Merkez Mahallesi 29 Ekim Caddesi No:30 BAHÇELİEVLER/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası : 2123126175 - 2123126175
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : Çözüm Merkezi İşletim Hizmet Alım İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı : Çözüm Merkezi İşletim Hizmeti kapsamında toplam 1.491 personelin 9 ay süreyle çalıştırılması, 184 adet iş kaleminin gerçekleştirilmesi işidir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : İstanbul Geneli
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 01.04.2023, işin bitiş tarihi 31.12.2023
d) İşe başlama tarihi : 01.04.2023


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 20.03.2023 - 11:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : ): İstanbul Büyükşehir Belediyesi Bakırköy Ek Hizmet Binası İhale İşleri Müdürlüğü, İhale Salonu Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:5 Kat:4 Bakırköy/İSTANBUL


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını yeterlik bilgileri tablosunda belirteceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosuna ilişkin bilgileri belirtmeyenler, iki önceki yıla ait belgelerdeki bilgileri sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgelerine ilişkin bilgileri ile üç önceki yıla ilişkin belgelerindeki bilgileri sunabilirler.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
table.tbl {width:100%;} table.tbl tr td, table.tbl tr th {padding:4px 8px;border: 1px solid black;border-collapse: collapse;word-wrap: break-word;word-break: break-all;}
Belge Adı Açıklama
Özel sektörde gerçekleştirilen işlerde; İş deneyimi göstermek üzere sunulan işe ait sözleşme damga vergisinin ihale ilan tarihi itibarıyla ödendiğine ilişkin Belge/Belgeler İdari Şartnamenin 7.5.4. maddesi İş deneyimini tevsik etmek üzere gerçek kişilere veya iş deneyim belgesi düzenlemeye yetkili olmayan her türlü kurum ve kuruluşa bedel içeren tek bir sözleşmeye dayalı olarak gerçekleştirilen bir işe ait sözleşmenin kullanılması halinde, damga vergisine ilişkin bilgiler beyan edilecektir. Belge No: Belge Tarihi:
Özel sektörde gerçekleştirilen işlerde; İş deneyimi göstermek üzere sunulan işe ait sözleşme kapsamında personel çalıştırılmış ise, personel çalıştırıldığını gösteren SGK internet sayfasından düzenlenmiş, idarece teyidi yapılabilen SGK Belgeleri İdari Şartnamenin 7.5.4. maddesi İş deneyimini tevsik etmek üzere gerçek kişilere veya iş deneyim belgesi düzenlemeye yetkili olmayan her türlü kurum ve kuruluşa bedel içeren tek bir sözleşmeye dayalı olarak gerçekleştirilen bir işe ait sözleşmenin kullanılması halinde, SGK Belgesine ilişkin bilgiler beyan edilecektir. (Sözleşme süresi boyunca aylık SGK hizmet listesi beyan edilecek ve her ay için ayrı satır açılacaktır.) Barkod No: Belge Tarihi:
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Çağrı merkezi hizmeti işi yapmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Çağrı Merkezi Operatör Yardımcısı Fazla Mesai (Saat) 8.700 saat
Çağrı Merkezi Operatörü Fazla Mesai (Saat) 22.800 saat
Çağrı Merkezi Operatörü İlave Dil Fazla Mesai (Saat) 150 saat
Çağrı Merkezi Operatörü İşaret Dili Personeli Fazla Mesai (Saat) 7 saat
Çağrı Merkezi Operatörü İşaret Dili Personeli Engelli Fazla Mesai (Saat) 5 saat
Çağrı Merkezi Operatör Yardımcısı (Engelli) (Fazla Mesai) (Saat) 37 saat
Çağrı Merkezi Operatörü (Engelli) (Fazla Mesai) (Saat) 115 saat
Bilgi İşlem Uzmanı Fazla Mesai (Saat) 76 saat
Bilgi İşlem Personeli Fazla Mesai (Saat) 155 saat
Planlama Raporlama Uzmanı Fazla Mesai (Saat) 24 saat
Çağrı Merkezi İş Geliştirme Uzmanı Fazla Mesai (Saat) 16 saat
Kalite Personeli Fazla Mesai (Saat) 225 saat
İnsan Kaynakları Uzmanı Fazla Mesai (Saat) 27 saat
İnsan Kaynakları Personeli Fazla Mesai (Saat) 10 saat
Eğitmen Fazla Mesai (Saat) 39 saat
Eğitim Uzmanı Fazla Mesai (Saat) 12 saat
Destek Personeli Fazla Mesai (Saat) 1.500 saat
İdari İşler Sorumlusu Fazla Mesai (Saat) 17 saat
İdari İşler Personeli Fazla Mesai (Saat) 155 saat
Psikolog Fazla Mesai Fazla Mesai (Saat) 10 saat
Uzman Psikolog Fazla Mesai (Saat) 8 saat
Programcı Fazla Mesai (Saat) 76 saat
Süpervizör Fazla Mesai (Saat) 300 saat
Takım Koçu Fazla Mesai (Saat) 105 saat
Takım Lideri Fazla Mesai (Saat) 1.110 saat
Teknik Personel Fazla Mesai (Saat) 115 saat
Resepsiyonist Fazla Mesai (Saat) 910 saat
Uzman Yardımcısı Fazla Mesai (Saat) 2.600 saat
Asistan Fazla Mesai (Saat) 730 saat
Birim Sorumlusu Fazla Mesai (Saat) 30 saat
Kalite Sistemleri Uzmanı Fazla Mesai (Saat) 7 saat
Uzman Teknik Personel Fazla Mesai (Saat) 24 saat
Bt İş Analisti Fazla Mesai (Saat) 16 saat
Çağrı Merkezi Operatör Yardımcısı Resmi Tatil (Gün ) 2.060 gün
Çağrı Merkezi Operatörü Resmi Tatil (Gün) 8.500 gün
Çağrı Merkezi Operatörü İlave Dil Resmi Tatil (Gün) 46 gün
Çağrı Merkezi Operatörü İşaret Dili Personeli Resmi Tatil (Gün) 20 gün
Çağrı Merkezi Operatörü İşaret Dili Personeli Engelli Resmi Tatil (Gün) 1 gün
Çağrı Merkezi Operatör Yardımcısı (Engelli) Resmi Tatil (Gün) 5 gün
Çağrı Merkezi Operatörü (Engelli) Resmi Tatil (Gün) 14 gün
Bilgi İşlem Uzmanı Resmi Tatil (Gün) 11 gün
Bilgi İşlem Personeli Resmi Tatil (Gün) 24 gün
Planlama Raporlama Uzmanı Resmi Tatil (Gün) 5 gün
Çağrı Merkezi İş Geliştirme Uzmanı Resmi Tatil (Gün) 5 gün
Kalite Personeli Resmi Tatil (Gün) 9 gün
İnsan Kaynakları Uzmanı Resmi Tatil (Gün) 2 gün
İnsan Kaynakları Personeli Resmi Tatil (Gün) 1 gün
Eğitmen Resmi Tatil (Gün) 5 gün
Eğitim Uzmanı Resmi Tatil (Gün) 1 gün
Destek Personeli Resmi Tatil (Gün) 192 gün
İdari İşler Sorumlusu Resmi Tatil (Gün) 5 gün
İdari İşler Personeli Resmi Tatil (Gün) 10 gün
Psikolog Resmi Tatil (Gün) 3 gün
Uzman Psikolog Resmi Tatil (Gün) 2 gün
Programcı Resmi Tatil (Gün) 9 gün
Süpervizör Resmi Tatil (Gün) 32 gün
Takım Koçu Resmi Tatil (Gün) 38 gün
Takım Lideri Resmi Tatili (Gün) 382 gün
Teknik Personel Resmi Tatil (Gün) 5 gün
Resepsiyonist Resmi Tatil (Gün) 68 gün
Uzman Yardımcısı Resmi Tatil (Gün) 71 gün
Asistan Resmi Tatil (Gün) 87 gün
Birim Sorumlusu Resmi Tatil (Gün) 3 gün
Kalite Sistemleri Uzmanı Resmi Tatil (Gün) 3 gün
Uzman Teknik Personel Resmi Tatil (Gün) 1 gün
Bt İş Analisti Resmi Tatil (Gün) 5 gün
Aylık Performans Primi (ÇM Opt Yrd,ÇM Opt,ÇM Opt İşr Dili,ÇM Opt İşr Dili Engelli, ÇM Opt İlave Dil, ÇM Opt Yrd Engelli,ÇM Opr Engelli ) 3.262 adet
Aylık Performans Primi (Takım Lideri ve Takım Koçu) 169 adet
Servis Hizmeti 1 396 sefer
Servis Hizmeti 2 396 sefer
Servis Hizmeti 3 396 sefer
Servis Hizmeti 4 396 sefer
Servis Hizmeti 5 396 sefer
Servis Hizmeti 6 396 sefer
Servis Hizmeti 7 396 sefer
Servis Hizmeti 8 396 sefer
Servis Hizmeti 9 396 sefer
Servis Hizmeti 10 396 sefer
Servis Hizmeti 11 396 sefer
Servis Hizmeti 12 396 sefer
Servis Hizmeti 13 396 sefer
Servis Hizmeti 14 396 sefer
Servis Hizmeti 15 396 sefer
Servis Hizmeti 16 396 sefer
Servis Hizmeti 17 396 sefer
Servis Hizmeti 18 396 sefer
Servis Hizmeti 19 396 sefer
Servis Hizmeti 20 396 sefer
Servis Hizmeti 21 396 sefer
Servis Hizmeti 22 396 sefer
Servis Hizmeti 23 396 sefer
Servis Hizmeti 24 396 sefer
Servis Hizmeti 25 396 sefer
Servis Hizmeti 26 396 sefer
Servis Hizmeti 27 396 sefer
Servis Hizmeti 28 396 sefer
Servis Hizmeti 29 396 sefer
Servis Hizmeti 30 560 sefer
Servis Hizmeti 31 560 sefer
Servis Hizmeti 32 198 sefer
Servis Hizmeti 33 198 sefer
Servis Hizmeti 34 198 sefer
Servis Hizmeti 35 198 sefer
Servis Hizmeti 36 280 sefer
Servis Hizmeti 37 280 sefer
Servis Hizmeti 38 280 sefer
Servis Hizmeti 39 280 sefer
Servis Hizmeti 40 280 sefer
Servis Hizmeti 41 280 sefer
Servis Hizmeti 42 280 sefer
Servis Hizmeti 43 280 sefer
Servis Hizmeti 44 280 sefer
Servis Hizmeti 45 280 sefer
Servis Hizmeti 46 280 sefer
Servis Hizmeti 47 280 sefer
Servis Hizmeti 48 280 sefer
Servis Hizmeti 49 280 sefer
Servis Hizmeti 50 280 sefer
Servis Hizmeti 51 280 sefer
Servis Hizmeti 52 280 sefer
Servis Hizmeti 53 280 sefer
Servis Hizmeti 54 280 sefer
Servis Hizmeti 55 280 sefer
Servis Hizmeti 56 280 sefer
Servis Hizmeti 57 280 sefer
Servis Hizmeti 58 280 sefer
Servis Hizmeti 59 280 sefer
Servis Hizmeti 60 280 sefer
Servis Hizmeti 61 280 sefer
Servis Hizmeti 62 396 sefer
Servis Hizmeti 63 396 sefer
Servis Hizmeti 64 396 sefer
Servis Hizmeti 65 396 sefer
Servis Hizmeti 66 396 sefer
Servis Hizmeti 67 396 sefer
Servis Hizmeti 68 396 sefer
Servis Hizmeti 69 396 sefer
Servis Hizmeti 70 560 sefer
Servis Hizmeti 71 280 sefer
Servis Hizmeti 72 280 sefer
Servis Hizmeti 73 280 sefer
Servis Hizmeti 74 280 sefer
Servis Hizmeti 75 280 sefer
Çağrı Merkezi Binek Araç (6 Adet x 9 Ay) 54 ay
Kulaklık 700 adet
Kulaklık Ara Kablosu 700 adet
Klavye 200 adet
Mouse 1.200 adet
Klavye-Mouse pad takımı 1.200 takım
Sargılı Madlen Çikolata 2.982 kutu
Kandil Simidi 2.982 kutu
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)