İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/604706 - Çöp Toplama Ve Nakil Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/604706
Sektör Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare BEYŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Konya
İşin İli Konya
Yayın Tarihi 24 Kasım 2017
İhale Tarihi 28 Aralık 2017 09:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR

BEYŞEHİR BELEDİYESİ

KENT TEMİZLİĞİ VE ÇEVRE DÜZENLEME hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/604706

1-İdarenin

a) Adresi : HAMİDİYE MAHALLESİ 40811 SOKAK NO: 9 42700 BEYŞEHİR/KONYA
b) Telefon ve faks numarası : 3325123399 - 3325121958
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@beysehir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 125 personel, 21 adet araç, 19 kalem malzeme
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : BEYŞEHİR BELEDİYESİ HİZMET ALANI SINIRLARI
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 20(yirmi) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : HAMİDİYE MAHALLESİ 40811 SK. NO 9 BEYŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 28.12.2017 - 09:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 35 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

LİSTE 1

İSTEKLİ FİRMANIN KENDİ MALI OLACAK ARAÇLAR

S.NO ARAÇ CİNSİ ADEDİ
1 Minipak Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu(5 M³’Lük) 1
2 Çöp Kamyonu en az (20 + 1,5  m³’lük ) 2
3 Mini Vakumlu Süpürge aracı (önden 3. Fırçalı) 1

LİSTE 2

İSTEKLİ TARAFINDAN TEMİN EDİLECEK DİĞER ARAÇLAR VE SAYILARI;

S.NO ARAÇ CİNSİ ADEDİ
1 Çöp Kamyonu en az ( 15 + 1,5  m³’lük) 5
2

Çöp Kamyonu en az ( 6 + 1,5  m³’lük )

1
3 Büyük Vakumlu Süpürge aracı 1
4 Kabinli Traktör Ve 2 Tekerli Damperli Römork 1
5 Arazi aracı (4x4 jip) 1

LİSTE 3

İDARE TARAFINDAN VERİLECEK ARAÇLAR

S.NO ARAÇ CİNSİ ADEDİ
1 13+1,5 m³ Çöp Kamyonu 1
2 6+1,5 m³Çöp Kamyonu 4
3 Çekmeli Yol Süpürme Ve Traktör 2
4 Yol Süpürme Aracı (8 m³) 1

LİSTE 1 DE BULUNAN ARAÇLAR İSTEKLİ FİRMANIN KENDİ MALI OLACAKTIR. LİSTE 2 DE BULUNAN ARAÇLAR İSTEKLİ FİRMA TARAFINDAN TEMİN EDİLECEKTİR. LİSTE 3 TE BULUNAN ARAÇLAR İDARE TARAFINDAN VERİLECEKTİR. İSTEKLİ FİRMA LİSTE 1, LİSTE 2, LİSTE 3 TE BULUNAN TÜM ARAÇLARIN TÜM GİDERLERİNİ KARŞILAYACAKTIR.

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
1.TAŞIMA YETKİ BELGESİ (KARAYOLU TAŞIMA YÖNETMELİĞİNE VE İŞİN NİTELİĞİNE UYGUN OLACAK) 2.TS 13111 İŞ YERLERİ-KENT TEMİZLİĞİ HİZMET YETERLİLİK BELGESİ 3. a)ISO 14001 b)ISO 9001 4. a)TS 12866 PEYZAJ MİMARLIĞI BAKIM ONARIM HİZMETLERİ b)TS 12867 PEYZAJ MİMARLIĞI PROJE HİZMETLERİ c)TS 12868 PEYZAJ MİMARLIĞI UYGULAMA HİZMETLERİ d)TS 12706 İŞ YERLERİ PEYZAJ MİMARLIĞI HİZMETİ VEREN GENEL KURALLAR YUKARIDA YAZILI MADDELERDEKİ BELGELERİN HER MADDEDEN EN AZ BİR TANESİ İHALE DOSYASINDA BULUNACAKTIR.
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

KAMU VE ÖZEL SEKTÖRDE ARAÇLI ÇÖP TOPLAMA, SÜPÜRME, TAŞIMA İŞLERİ BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500 TRY (Türk Lirası) karşılığı SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
ENGELLİ İŞÇİ(Brüt asgari ücret) 1 20 Ay
ENGELLİ İŞÇİ(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 20 Ay
ENGELLİ İŞÇİ(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 1 20 Ay
ENGELLİ İŞÇİ(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 1 20 Ay
ENGELLİ İŞÇİ(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 20 Ay
ENGELLİ İŞÇİ(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 20 Ay
İŞÇİ(Brüt asgari ücret) 59 20 Ay
İŞÇİ(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 30 20 Ay
İŞÇİ(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 10 20 Ay
İŞÇİ(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 7 20 Ay
İŞÇİ(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 8 20 Ay
İŞÇİ(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 5 20 Ay
2 Adet Çöp Kamyonu en az (20 + 1,5 m³’lük ) 20 araç x ay
5 AdetÇöp Kamyonu en az ( 15 + 1,5 m³’lük) 20 araç x ay
1 AdetÇöp Kamyonu en az ( 6 + 1,5 m³’lük ) 20 araç x ay
1 Adet minipak Çöp kamyonu (5 m³) 12 araç x ay
1 AdetMini Vakumlu Süpürge aracı 12 araç x ay
1 AdetBüyük Vakumlu Süpürge aracı 12 araç x ay
1 AdetKabinli Traktör Ve 2 Tekerli Damperli Römork 20 araç x ay
1 AdetArazi aracı (4x4 jip) 20 araç x ay
1 Adet 13+1,5 m³ Çöp Kamyonu (İdare Malı) 20 araç x ay
4 Adet 6+1,5 m³Çöp Kamyonu (İdare Malı) 20 araç x ay
2 Adet Çekmeli Yol Süpürme Ve Traktör (İdare Malı) 20 araç x ay
1 Adet Yol Süpürme Aracı (8 m³) (İdare Malı) 20 araç x ay
BÜRO GİDERLERİ 20 ay
Yazlık İş Elbisesi 340 adet
Yazlık İş ayakkabısı 340 adet
Kışlık İş Elbisesi 340 adet
Kışlık İş ayakkabısı 340 adet
Lastik Çizme 170 adet
Yağmurluk 540 adet
İş Eldiveni 300 adet
nitrilli eldiven 12.000 adet
su geçirmeyen eldiven 2.000 adet
Reflektörlü Yelek 750 adet
Ventilli Toz Maskesi 6.000 adet
iş tulumu 150 adet
Kaynak Maskesi 50 adet
Kaynak Gözlüğü 50 adet
Yarım Yüz Boya Maskesi FİLTRELİ 20 adet
Tek Kovalı Çöp Toplama Arabası 100 adet
Polietilen Torba 3.000 kilogram
Tırpan yeleği 75 adet
Tırpan gözlüğü 50 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)