İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/534688 - Çöp Toplama Ve Nakil Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/534688
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare ODUNPAZARI BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Eskişehir
İşin İli Eskişehir
Yayın Tarihi 30 Ekim 2017
İhale Tarihi 28 Kasım 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR

ODUNPAZARI BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Kent İçi Temizlik Hizmetleri, Çöp Toplama ve Nakli, Cadde ve Sokakların El ve Makine İle Temizletilmesi, Genel Çevre Temizlik Hizmeti Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/534688

1-İdarenin

a) Adresi : YENİDOĞAN MAH. ÇAMKORU SOK. 2 26030 ODUNPAZARI/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 2222504346 - 2222279607
c) Elektronik Posta Adresi : opihale@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 371 kişi personel, dokümanlarda belirtilen tip ve özelliklerdeki; araç, makine , ekipmanlarla 20 ay süre ile Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : 43 adet mahalle, 42 adet yeni mahalle statüsüne alınan kırsal yerleşim yerini ve Eskişehir Organize Sanayi Bölgesini içermektedir
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.02.2018, işin bitiş tarihi 30.09.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Odunpazarı Belediyesi Yenidoğan mah, Çamkoru Sok No:2 Encümen salonu ESKİŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 28.11.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

İhale kapsamında çalıştırılacak tüm araçlar; dokümanda belirtilmiş olup, yüklenici istenen araç, makine, ekipman ve teçhizatı iş başında bulunduracaktır.

1 adet  Yeraltı ve Yerüstü Çöp Konteyeneri Toplama Aracı (en az 15 m3) , 1 adet  Yol Yıkama Aracı, 1 adet  Hidrostatik Yol Süpürme Aracı 5,5 m3   isteklinin kendi malı olması istenmektedir.

İstekli,  kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman için , teknik kriterlerine yönelik; üst ekipmana ait araçlar için  Türk Standartları Enstitüsü tarafından onaylı, sunulan aracın şasi numarasını içeren, AİTM ( Araçların İmal, Tadil ve Montajı) Münferit Araç Uygunluk Belgesini/Belgelerini ihale dosyasında sunmak zorundadır. Ayrıca kendi malı istenen araçların teknik şartnamede yer alan özellikleri sağladığı üretici veya satıcı firma tarafından düzenlenmiş onaylı evrak ile tevsik edilmelidir. İstekli kendi malı istenen araçları, sunulan teknik özelliklerinin teknik şartnamede istenen özellikleri karşılayıp karşılamadığının incelenmesi için, idarenin istediği tarih ve saatte belirtilen adreste hazır bulunduracaktır. İhale komisyonu tarafından yapılan değerlendirme sonucunda ihale karara bağlanacaktır.

Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 41. maddesi uyarınca kendi malı olması istenen araçlar için; Adayın veya isteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya serbest muhasebeci raporu ile tevsik edilir. 

Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır.  

İş ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir. Konsorsiyumda, makine, teçhizat ve ekipmana ilişkin belgeler, her bir ortağın kendi kısmı göz önünde bulundurularak, ortaklardan ayrı ayrı istenir ve değerlendirilir.

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

İsteklilerin Kalite Yönetim Sistem Belgesi(TS-EN-ISO-9001:2008) , Çevre Yönetim Sistem Belgesi(TS-EN-ISO 14001), İşyerleri-Kent Temizliği Hizmet Yeterlilik Belgesi (TS-13111) İbraz Etmeleri Gereklidir


Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

-Makine, ekipmanın ve personelin yüklenici tarafından karşılandığı Çöp ve katı atıkların toplanması taşınması, cadde ve sokakların makine, araç ve iş gücü ile süpürülmesi işleri,

veya

-Araç veya iş makinesi kiralama hizmetleri benzer iş olarak ayrı ayrı kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı ODUNPAZARI BELEDİYESİ HİZMET BİNASI DESTEK HİZMETLERİ MÜD 2. KAT 18. NOLU ODA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Odunpazarı Belediyesi Yenidoğan mah, Çamkoru Sok No:2 Hizmet Binası Destek Hizmetleri Müdürlüğü 2. kat 18 nolu oda ESKİŞEHİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
KOORDİNATÖR ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %180 fazlası) 1 20 Ay
MÜDÜR ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 1 20 Ay
ÇEVRE MÜHENDİSİ ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 1 20 Ay
KONTROLÖR ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 5 20 Ay
EKİP BAŞI ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 12 20 Ay
OPERATÖR+GECE ŞOFÖRÜ ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 52 20 Ay
ŞOFÖR (GÜNDÜZ) ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 32 20 Ay
İŞÇİ ARAÇ ARKASI(GECE) ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 80 20 Ay
İŞÇİ ARAÇ ARKASI(GÜNDÜZ) ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %22 fazlası) 44 20 Ay
SÜPÜRGECİ PERSONEL ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %17 fazlası) 116 20 Ay
SÜPÜRGECİ PERSONEL(ENGELLİ) ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %17 fazlası) 12 20 Ay
PAZAR YERİ TEMİZLİK EKİBİ ÇALIŞTIRILMASI(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 15 20 Ay
KOORDİNATÖR ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI 28,5 gün
KONTROLÖR ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI 85,5 gün
EKİP BAŞI ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI 114 gün
OPERATÖR+GECE ŞOFÖRÜ ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI 912 gün
ŞOFÖR(GÜNDÜZ) ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI 541,5 gün
İŞÇİ ARAÇ ARKASI(GECE) ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI 1.767 gün
İŞÇİ ARAÇ ARKASI(GÜNDÜZ) ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI 969 gün
SÜPÜRGECİ PERSONELİ ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI 1.425 gün
PAZAR YERİ TEMİZLİK EKİBİ ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI 228 gün
TAKIM KIŞLIK ELBİSE 532 adet
YAĞMURLUK 532 adet
ÇİZME 532 adet
BEZ ŞAPKA-BERE 1.600 adet
KIŞLIK AYAKKABI 740 çift
YAZLIK TAKIM ELBİSE 532 adet
YAZLIK AYAKKABI 740 çift
EL TELSİZİ 30 adet
AKILLI CEP TELEFONU 30 adet
SAPLI SÜPÜRGE 2.500 adet
SAPLI PAZAR FIRÇASI 1.200 adet
SAPLI FARAŞ 850 adet
SAPLI KÜREK 600 adet
120 LT PLASTİK TEKERLEKLİ ÇÖP KOVASI 500 adet
OT SÜPÜRGESİ 5.000 adet
SAPLI BUZ KAZIYICI 200 adet
ÇÖP POŞETİ 25.000 kilogram
770 LT PLASTİK ÇÖP KONTEYNERİ 800 adet
800 LT GALVANİZ ÇÖP KONTEYNERİ 300 adet
3750 Lt YERÜSTÜ ÇÖP KONTEYNERİ 20 adet
4750 Lt YERALTI ÇÖP KONTEYNERİ 30 adet
ÇÖP KONTEYNER TEKERİ 1.200 adet
YALDIZ BOYA 180 litre
SİYAH YAĞLI BOYA 90 litre
MAVİ YAĞLI BOYA 90 litre
YEŞİL YAĞLI BOYA 90 litre
SELÜLOZİK TİNER 420 litre
SIVI YAĞ ÇÖZÜCÜ DETERJAN 3.500 litre
TOZ MASKESİ 9.000 adet
İŞ ELDİVENİ 15.000 çift
YABANİ OT İLACI 1.200 litre
ARAÇ TAKİP SİSTEMİ 59 adet
8+1 m3 HSÇK ÇALIŞTIRILMASI 21.245 saat
13+1,5 m3 HSÇK ÇALIŞTILMASI 16.996 saat
15+1,5 m3 HSÇK ÇALIŞTIRILMASI 135.968 saat
YER ALTI VE YER ÜSTÜ ÇÖP KONTEYNERİ TOPLAMA ARACI (EN AZ 15 m3) ÇALIŞTIRILMASI 4.249 saat
KAYAR KASA KAMYON 18 TON ÇALIŞTIRILMASI 3.430 saat
KAMYONET ÇİFT KABİN DAMPERLİ ÇALIŞTIRILMASI 16.464 saat
DAMPERLİ KAMYON 8 TON ÇALIŞTIRILMASI 12.075 saat
MİNİ DAMPERLİ ÇÖP TOPLAMA ARACI ÇALIŞTIRILMASI 8.498 saat
KAZICI-YÜKLEYİCİ ÇALIŞTIRIMASI 3.458 saat
MİNİ LASTİKLİ YÜKLEYİCİ ÇALIŞTIRILMASI 6.916 saat
DAMPERLİ KAMYON 25 TONLUK ÇALIŞTIRILMASI 6.860 saat
ARAZÖZ (8 TONLUK) ÇALIŞTIRILMASI 5.446 saat
ARAZÖZ (18 TONLUK) ÇALIŞTIRILMASI 2.723 saat
YOL YIKAMA ARACI ÇALIŞTIRILMASI 2.723 saat
KONTEYNER YIKAMA VE DEZENFEKTE ARACI (HSÇK ÖZELLİKLİ) ÇALIŞTIRILMASI 4.249 saat
YOL SÜPÜRME ARACI 8 m3 ÇALIŞTIRILMASI 5.446 saat
HİDROSTATİK YOL SÜPÜRME ARACI 5,5 m3 ÇALIŞTIRILMASI 2.723 saat
HİDROSTATİK YOL SÜPÜRME ARACI 4 m3 ÇALIŞTIRILMASI 5.446 saat
HİDROSTATİK YOL SÜPÜRME ARACI 1,8 m3 ÇALIŞTIRILMASI 2.758 saat
ELEKTRİKLİ MİNİ YOL SÜPÜRME MAKİNESİ ÇALIŞTIRILMASI 22.128 saat
SERVİS OTOBÜSÜ ÇALIŞTIRILMASI 12.747 saat
KONTROL BİNEK ARACI ÇALIŞTIRILMASI 32.606 saat
PİCK-UP 4x4 ÇALIŞTIRILMASI 4.249 saat
SIRT TIRPANI ÇALIŞTIRILMASI 26.320 saat
ÇAYIR BİÇME MAKİNESİ ÇALIŞTIRILMASI 15.792 saat
VAKUMLU MİNİ YAPRAK TOPLAMA MAKİNESİ ÇALIŞTIRILMASI 18.048 saat
İSG HİZMETLERİ 20 ay

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)