İhale No | 2017/513863 |
Sektör | Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri |
İdare | BORNOVA BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 202.718,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 253.439.417 TL'den fazla |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 16 Ekim 2017 |
İhale Tarihi | 13 Kasım 2017 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
BORNOVA BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Bornova Belediyesi sınırlarında yer alan meydan, bulvar, cadde ve sokakların ve pazaryerlerinin çöpünün alınması, nakledilmesi, süpürülmesi ve çöp konteynerlerinin bakım ve temizliği hizmeti işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/513863 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | ERGENE MAHALLESI 2 SOKAK 7/7 35040 BORNOVA/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 232-9992929 - 8502098375 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | temizlik@bornova.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 22 Ay, 430 İşçi ile 45 mahalle ve 20 Pazaryerinde Çöp Toplama, Süpürme, Atıkların Nakli, Çöp Konteynerlerinin bakım ve temizliği hizmet alımı işi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Bornova Belediyesi sınırları dahilinde olan ve ihale dokümanında belirtilen alanları kapsamaktadır. |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.12.2017, işin bitiş tarihi 30.09.2019 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Bornova Belediyesi Encümen Toplantı Salonu (Fevzi Çakmak Cad. No:38 Bornova İzmir) |
b) Tarihi ve saati | : | 13.11.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: |
İstekliler tarafından temin edilecek olan Aracların cinsi, Özellikleri, Miktarı |
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
İhale tarihi itibariyle geçerlilik süresini doldurmamış, a) TS 13111 (İşyerleri-Kent Temizliği İçin Genel Kurallar) Hizmet Yeterlilik Belgesinin aslı veya Noter tasdikli suretini; b) ISO 9001 Kalite Yönetim Sistem Belgesinin aslı veya Noter tasdikli suretini; c) ISO 14001 Çevre Yönetim Sistem Belgesinin aslı veya Noter tasdikli suretini; teklif zarfında sunmak zorundadır. Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu ve özel sektörde yapılan çöp toplama ve taşıma işleri hizmetlerini içeren iş deneyim belgeleri değerlendirilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bornova Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Fevzi Çakmak Cad. No:38 Bornova / İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bornova Belediyesi Encümen Toplantı Salonu (Fevzi Çakmak Cad. No:38 Bornova İzmir) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri
Cetvel Adı | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
Şantiye şefi aylık çalışma ücreti (Brüt asgari ücretin %107 fazlası) | 1 | 22 | Ay |
Çavuş aylık çalışma ücreti(Brüt asgari ücretin %68 fazlası) | 10 | 22 | Ay |
Operatör aylık çalışma ücreti(Brüt asgari ücretin %56 fazlası) | 26 | 22 | Ay |
Şoför aylık çalışma ücreti (Brüt asgari ücretin %54 fazlası) | 88 | 22 | Ay |
Araç arkası,tamir ekibi aylık çalışma ücreti (Brüt asgari ücretin %42 fazlası) | 163 | 22 | Ay |
Süpürgeci aylık çalışma ücreti (Brüt asgari ücretin %37 fazlası) | 129 | 22 | Ay |
Süpürgeci engelli işçi aylık çalışma ücreti(Brüt asgari ücretin %37 fazlası) | 13 | 22 | Ay |
Şantiye şefi fazla çalışma ücreti | 495 | saat | |
Çavuş fazla çalışma ücreti | 4.950 | saat | |
Operatör fazla çalışma ücreti | 8.580 | saat | |
Şoför fazla çalışma ücreti | 29.040 | saat | |
Araç arkası,tamir ekibi fazla çalışma ücreti | 57.376 | saat | |
Süpürgeci, engelli süpürgeci fazla çalışma ücreti | 53.108 | saat | |
Şantiye şefi ulusal bayram ve genel tatil çalışma ücreti | 29,5 | gün | |
Çavuş ulusal bayram ve genel tatil çalışma ücreti | 295 | gün | |
Operatör ulusal bayram ve genel tatil çalışma ücreti | 767 | gün | |
Şoför ulusal bayram ve genel tatil çalışma ücreti | 2.225 | gün | |
Araç arkası,tamir ekibi ulusal bayram ve genel tatil çalışma ücreti | 4.146 | gün | |
Süpürgeci, engelli süpürgeci ulusal bayram ve genel tatil çalışma ücreti | 3.616 | gün | |
İdare malı hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu çalıştırılması 8+1 m3 | 1.338 | gün | |
İdare malı hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu çalıştırılması 9+1 m3 | 1.338 | gün | |
İdare malı hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu çalıştırılması 13+1,5 m3 | 1.338 | gün | |
İdare malı hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu çalıştırılması 15+1,5 m3 | 1.338 | gün | |
İdare malı vakumlu yol süpürme aracı çalıştırılması | 669 | gün | |
İdare malı vidanjör çalıştırılması | 1.243 | gün | |
İdare malı konteyner yıkama aracı çalıştırılması | 574 | gün | |
İdare malı kanal açıcı araç çalıştırılması | 669 | gün | |
İdare malı hidrolift kamyon çalıştırılması | 574 | gün | |
İdare malı yer yıkama makinası çalıştırılması | 192 | gün | |
Yüklenicinin hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu çalıştırılması 8+1 m3 | 4.493 | gün | |
Yüklenicinin hibrid çöp kamyonu çalıştırılması 13+1,5 m3 | 1.338 | gün | |
Yüklenicinin hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu çalıştırılması 15+1,5 m3 | 11.373 | gün | |
Yüklenicinin hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu çalıştırılması 18+1,5 m3 | 2.007 | gün | |
Yüklenicinin çok amaçlı çöp kamyonu çalıştırılması 20 m3 | 4.014 | gün | |
Yüklenicinin çok amaçlı çöp kamyonu çalıştırılması 13- 15 m3 | 669 | gün | |
Yüklenicinin damperli kamyon çalıştırılması ( 5 m3 ) | 3.824 | gün | |
Yüklenicinin damperli kamyon çalıştırılması ( 12 m3 ) | 1.338 | gün | |
Yüklenicinin damperli kamyon çalıştırılması ( 20 m3 ) | 1.338 | gün | |
Yüklenicinin kombine kanal açıcı çalıştırılması | 669 | gün | |
Yüklenicinin mekanik vakumlu yol süpürme aracı çalıştırılması 6-7 m3 | 574 | gün | |
Yüklenicinin vakumlu yol süpürme aracı çalıştırılması 4-4,5 m3 | 2.486 | gün | |
Yüklenicinin yol süpürme aracı çalıştırılması 1,8-2,5 m3 | 574 | gün | |
Yüklenicinin yol süpürme aracı çalıştırılması 1,3-1,4 m3 | 574 | gün | |
Yüklenicinin yol süpürme aracı çalıştırılması 0,5- 0,8 m3 | 574 | gün | |
Yüklenicinin lastik tekerlekli yükleyici çalıştırılması | 1.528 | gün | |
Yüklenicinin konteyner yıkama aracı çalıştırılması küçük tip | 574 | gün | |
Yüklenicinin çift kabinli kamyonet çalıştırılması | 669 | gün | |
Yüklenicinin tek kabinli kamyonet çalıştırılması | 6.021 | gün | |
Yüklenicinin mini damper kamyonet çalıştırılması | 2.676 | gün | |
Yüklenicinin servis minibüsü çalıştırılması | 1.338 | gün | |
Yüklenicinin yer yıkama makinası çalıştırılması | 192 | gün | |
Yüklenicinin binek aracı çalıştırılması | 574 | gün | |
Yüklenicinin 8+1 m3 çöp kamyonu ile pazaryeri çalışması | 1.337 | adet | |
Yüklenicinin 15+1,5m3 çöp kamyonu ile pazaryeri çalışması | 1.723 | adet | |
Kullanılacak malzeme gideri | 22 | ay |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)