İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Compex Rehap 400 Tens Cihazı Bakım Onarım Hizmet Alımı

İhale No 2335141
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Orhangazi Devlet Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 3 Kasım 2021
İhale Tarihi 5 Kasım 2021 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

BURSA VALİLİĞİ Orhangazi Devlet Hastanesi

TEKLİF MEKTUBU

Sayı:/                                                                                                                                                                                             03.11.2021

Konu : Teklif Formu

Sayın ilgili

İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kalem Compex Rehap 400 Tens Cihazı Bakım Onarım Hizmet Alımı alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu uyarınca ihale edilecektir. Söz konusu alıma esas olmak üzere K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 05.11.2021 tarihine kadar bildirilmesini rica ederiz.

Sıra

No

Malın / İşin Cinsi

Miktar

Birimi

Birim Fiyat

Toplam F'iyat

1

Compex Rehap 400 Tens Cihazı Bakım Onarım Hizmet Alımı

1

ADET

 

 

Toplam

 

Teklifimiz teknik şartnameye uygundur.


 

Sözleşme Yapılmayacak Teminat Alınmayacak

22 / D

 

 

 

 

Arapzade Mah. Tekneli Küp Cd. Fındıklı Yolu Üzeri No:6S Orhangazi/BURSA Orhangazi BURSA Telefon: 02245731270-1114 Faks: 0224 573 06 53 - 52

Metin Kutusu: ı/ıe-posta: orhangazisatinalma@gmail.com Elektronik ağ: http://orhangazidh.saglik.gov.tr

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ORHANGAZİ DEVLET HASTANESİ

COMPEX REHAP 400 TENS CİHAZI BAKIM ONARIM TEKNİK ŞARTANEMESİ

1.      Cihaz şarja takıldığında EROR 40/14/0 hatası vermektedir.

2.       Yüklenici firma tarafından cihazın arıza tespiti yapılıp kuruma bildirmesi gerekmektedir

3.       Değişecek parçaların eskileri cihaz ile birlikte kuruma verilmesi gerekmektedir.

4.       Cihaza yapılan onarımdan sonra en az 1 yıl garanti verilmesi gerekmektedir.

5.       Yıllık çalışma saati cihaz yıllık çalışma saati üzerinden %95 ve üzeri olmalıdır.Aktif çalışma saati %95'in altına düşerse aradaki fark süresinin 2 katı kadar süre garanti süresine eklenir.

 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)