İhale No | 2554976 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 27 Eylül 2022 |
İhale Tarihi | 28 Eylül 2022 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter ) |
Telefon |
: 0224 294 42 66 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
: |
Firma Tel & Faks & E Posta |
: |
Yetkili Adı Soyadı |
: |
Sayın ………………………………………………………………………………………………………………. Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
|
1 |
|
%0,5 KLORHEKSİDİNLİ CİLT ANTİSEPTİĞİ |
100 |
ADET |
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
||||||
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
: |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
|
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
|
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
|
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
|
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 28/09/2022 tarihi, saat 10:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
|
MAL TESLİM TARİHİ |
: |
|
NOT |
: |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
|
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.
0, 5 KLORHEKSİDİNLÎ CİLT ANTİSEPTİĞİ 100 mİ
1. Ürün en az %7() İsopropil Alkol ve 0,5 Klorheksidin Glukonat içermelidir. Ürün renksiz olmalı ve boyar madde içermemelidir.
2. Ürün kullanıma hazır» kan alma, enjeksiyon, kateter uygulamaları, cerrahi alan uygulamaları gibi antiseptik işlemlerden önce cilt temizliği ve dezenfeksiyonu için kullanıma uygun olmalıdır,
3. Ürünün Sağlık Bakanlığı Biyosida! Ürün Ruhsatı, yerli ürün ise üretici firmanın Sağlık Bakanlığınca denetlendiğine dair “ İyi İmalat Uygulamaları ” sertifikası, ithal ise teslim edilecek serideki ürünlerin İthal İzin Belgesi ( İthal Edilen Ürünlerin Ambalajlarındaki Seri Numaralan İle Gümrük Girişleri) ihale dosyasında bulunmalıdır.
4. Ürün 100 ml'lik yukarıda özelliği belirtilen ışığı geçirmeyen pet şişe ambalajlarda olmalıdır. Her ürün için hijyenik paketlenmiş uygulama aparatı sprey başlık ürün ile birlikte verilecektir.
5. Ürün formülasyonu hakkında çok sayıda çalışma yapılmış ve yayınlanmış olmalı, CDC ( Amerikan Hastalık önleme Merkezi ) veya benzeri uluslararası kabul görmüş birimlerin Önerisine sahip olmalıdır.
6. Ürün ciltte tahrişe neden olmamalıdır,
7. Preparatlar iyi kapatılmış, hava almayan orijinal ambalajlarda olmalı, etiketinde ürünün İçeriği tam olarak belirtilmeli, ayrıca üretim tarihi, seri numarası, üretici firma ismi ve ürün kod numarası yazılı olmalıdır.
8. Ürünün raf ömrü en az 24 ay olmalı, soıı kullanma tarihine 3 ay kala firmaya bildirilmesi kaydı İle 15 gün içerisinde yeni serili ürünle değiştirilmelidir,
9. Ürünün farmasötik ürün belgesi (Füb) ihale dosyasında verilmelidir.
10. Ürün menşeî ülkenin yeikilİ laboratuvarlarından alınmış mikrobiyolojik etkinlik raporu ihale dosyasında sunulmalıdır.
11. Ürünün MSDS Raporu ( malzeme güvenlik bilgi formu ) ihale dosyasında sunulmalıdır,
12. Kuruma teslim edilecek ürün üretim serisine ( lot numarasına ) ait, üretici firmanın orijinal analiz sertifikası teslim sırasında ürün ile birlikte verilmelidir.
13. İdare gerekli gördüğü hallerde ürünün nitelik ve içeriğini tespit ermek üzere Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi Başkanlığı'na veya uygun gördüğü yetkili laboratuvara analiz için gönderilebilir. Analiz bedeli firmaya ait olacaktır.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)