İhale No | 1966802 |
Sektör | Akü, Jenaratör, Güç Kaynağı Malzemeleri ve Bakımı Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 20 Kasım 2019 |
İhale Tarihi | 22 Kasım 2019 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
u |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 20/11/2019 Teklif No : |
||
İdarenin Adı |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Mastaııesi |
|||
Yetkili Adı Soyadı |
|
Muhtesin OZDOGAN (Sağlık Teknikeri ) |
||
Telefon |
|
0224 294 4265 |
||
Faks - Email |
|
0224 294 4476 - 3666393 - sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
||
Tedarikçi Firma |
|
|
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
||
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
||
Sayın.................................................................................................................................................................................................................
Hastanemizce alımı yapılacak olan "DİJİTAL TAŞINABİLİR RADYOGRAFİ SİSTEMİ AKÜSÜ ALİMİ” İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim.________________
Sıra |
Marka Model/ UBB |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
1 |
|
DİJİTAL TAŞINABİLİR RADYOGRAFİ SİSTEMİ AKÜSÜ ALIMI |
30 |
ADET |
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Üretici Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emnivet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 22/11/2019 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevdi (İsimjmza.Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsimjmza.Kaşe) |
M ımtesm jD^DOĞ AN />ağllk TeWıikeri |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (BuroölütVı Sat/nalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun |
1 / * |
Uygun Değil |
|
|
|
|
|
T.C. |
i i |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü |
T -.Mmvv- KıJOrtr» |
Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
|
DİJİTAL TAŞINABİLİR AKÜLÜ RADYOGRAFİ SİSTEMİ (MOBİL RÖNTGEN)
BATARYASI
1. Aküler (batarya) DR-RAD marka X6B model dijital taşınabilir akülü radyografi sisteminin orijinal aküsü olmalıdır.
2. Akü 12V 14Ah değerlerine sahip olmalıdır.
3. Aküler Kristal Akü olacaktır.
I 4. Aküler ambalajında ve orijinal olmalıdır. 151X98X94 cm. ebatlarında olmalıdır.
5. Üzerinde standartlarda geçen, zorunlu logo ve amblemler olmalıdır.
6. Akü şarj edilebilir akü özelliğinde olmalıdır.
7. Üretim dahil her türlü hatalara karşı 1 (bir) yıl garantili olmalıdır.
8. Parçanın uygunluğu Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi tarafından verilecektir.
9. Parçanın faturası Klinik Mühendislik Birimimize gönderilmemelidir ilgili birim olan Muayene Kabul Birimine yollanmalıdır. Aksi durumda fatura teslim alınmayacak; yüklenici firmaya geri yollanacaktır.
10. Yüklenici firmanın DR-RAD marka X6-B model Dijital Mobil Röntgen Cihazlarına satış ve teknik servis hizmeti verme yetkisi olmalıdır.
Jf |
|
i |
T.C. |
i j |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
V |
BURSA İL SAĞLIK MUDURLUGU |
' 1 |
S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
A) Üretim T arihi/Miadı/Gara ntisi |
1. Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. 2. Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
V ' B) Diğer Hususlar |
1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TÎTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazm/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3- Faturalarda TITUBB bilgisi mevcut olmalıdır. 4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
C) Onarım r |
1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2- Onanın işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. |
* u |
|
Tarih : 20/11/2019 |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Teklif No : |
İdarenin Adı |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Muhtesin OZDOGAN (Sağlık Teknikeri ) |
Telefon |
|
0224 294 4265 |
Faks - Email |
|
0224 294 4476 - 3666393 - sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Sayın............................................................
Hastanemizce alımı yapılacak olan “KARYOLA KONTROL PANELİ VE KUMANDASI ALIMI" İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim.____
Sıra |
Marka Model/ l BB |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
1 |
|
KARYOLA KONTROL PANELİ |
2 |
ADET |
|
|
2 |
|
KARYOLA KUMANDASI |
3 |
ADET |
|
|
TOPLAM FİYAT: |
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SURESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alımlarmda ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Üretici Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 22/11/2019 tarihi, saat 14:30:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
: |
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif Isteven Görevli (isim,Imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza.Kaşe) |
||
|
d/ / |
7J |
|
Muh |
Leşin ÖZDO |
(ĞAN eri |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu böl |
im Satınalltpa . .. |
Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
/
f
|