İhale No | 880835 |
Sektör | Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı |
İdare | Gemlik Askeri Veteriner Okulu Ve Eğitim Merkezi Komutanlığı - BURSA |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 20 Şubat 2015 |
İhale Tarihi | 24 Şubat 2015 14:00 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI | |||||||||||||||
İŞİN ADI : | Cihaz Alımı. | ||||||||||||||
İLAN TÜRÜ ve USULÜ: | DOĞRUDAN TEMİN - Doğrudan Temin Alımları | ||||||||||||||
İDARE ADI: | As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı | ||||||||||||||
ADRESİ: | As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Gemlik/BURSA | ||||||||||||||
TELEFON VE FAX NUMARASI: | +90224519 02 10-28 - +90224519 02 19 | ||||||||||||||
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ: | asvetokegtmrk_SAKB@kkk.tsk.tr | ||||||||||||||
MALIN NİTELİĞİ VE TÜRÜ: | As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Döner Sermaye İşletmesi (ASVETDÖSE)’ne bağlı bulunan Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) ve 14 adet Gıda Kontrol Müfreze Komutanlığı (GKMK) laboratuvarlarında kullanılmak üzere 2 (İki) kısım cihaz alımı. | ||||||||||||||
MİKTARI: | 2 Kısım | ||||||||||||||
MALIN TESLİM YERİ: | Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Döner Sermaye İşletmesi Gemlik/BURSA | ||||||||||||||
MALIN TESLİM TARİHİ/TARİHLERİ: | Sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren 30 (Otuz) gün içerisinde. | ||||||||||||||
İhalenin YAPILACAĞI YER: | As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Satın Alma Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA | ||||||||||||||
İhalenin TARİH VE SAATİ: | 24/2/2015-14:00 | ||||||||||||||
SARTNAME NO: | - | ||||||||||||||
İHALE İLANI METNİ | |||||||||||||||
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR 1. As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Döner Sermaye İşletmesi (ASVETDÖSE)’ne bağlı bulunan Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) ve 14 adet Gıda Kontrol Müfreze Komutanlığı (GKMK) laboratuvarlarında kullanılmak üzere 2 (İki) kısım cihaz alımı yapılacaktır. 2. Sözleşme yapılacaktır. Sözleşme bedeli üzerinden % 6 oranında kesin teminat alınacaktır. 3- Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Satın Alma Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir. 4. Her kısım için ayrı teklif verilebilecektir. Değerlendirme kısım bazında yapılacaktır. 5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir. 6. Sözleşme ile ilgili bilgiler, istekliler tarafından Satın Alma Komisyonu Başkanlığından istenebilecektir. 7. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (24 Şubat 2015 Saat:14.00) Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir. 8. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” değerlendirmeye alınmayacaktır. 9. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. 10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır. 11. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan yüklenici tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu ve Binde 9,48 Sözleşme Damga Vergisi Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir. 12. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren; a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini, b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır. 13. İhtiyaç duyulan mal/malzeme ve hizmet, sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren 30 (Otuz) gün içerisinde Döner Sermaye İşletmesine teslim edilecektir. Teslim süresinin son günü mesai harici güne denk gelmesi durumunda ilk mesai gününde mal teslim edilebilecektir. 14. Yüklenici tarafından teslim edilecek malların kati kabulünden sonra asgari 2 (İki) yıl garanti süresi olacaktır. Yüklenici, garanti belgelerini/taahhütnamesini ürünlerin teslimatı aşamasında ASVETDÖSE işletmesine teslim edecektir. 15. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır. 16. Ödeme, Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığının teslim edilen mallara ilişkin muayene faaliyetlerini müteakip gerçekleştirilecektir. 2 (İKİ) KISIM CİHAZ ALIMI 1. INFRARED (KIZILÖTESİ) TERMOMETRE ALIM MİKTARI : 25 ADET 2. KIZARTMA YAĞI TEST CİHAZI ALIM MİKTARI : 25 ADET MUAYENE AŞAMASINDA TESLİM EDİLECEK BELGELER VE DİĞER İDARİ HUSUSLAR : - Yüklenici firmanın, teslim edeceği cihazlara ait; üretici firma tarafından verilmiş “Temsilcilik Belgesi” olacaktır. (Distirübütör firmalardan alınan “Yetkilendirme Belgeleri” geçersizdir.) - Tedarikçi firmanın, alınan cihazları (kullanıcı kalibrasyonu gerektiren cihazlar hariç) gerektiğinde kalibre edilmesi maksadı ile “Akredite Kalibrasyon Yetki Belgesi’ bulunacaktır. - Tedarikçi firmanın “TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi” bulunmalıdır. - Cihazların üreticisi ve ithalatçısının ISO3001:2008 Belgesi olmalıdır. - Yüklenici firma teslim ettiği cihazlar için kati kabulü müteakiben 1 (Bir) yıl içinde idarenin uygun gördüğü tarihte en az bir gün süreli eğitim vermeyi ve eğitim belgelerini teslim etmeyi taahhüt edecektir. - Cihazlar ile birlikte Türkçe kullanım kılavuzları da verilecektir. - Cihazlar orijinal kataloglarında belirtilen tüm donanımı ve ekipmanı ile birlikte eksiksiz olarak teslim edilecektir. |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)