İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/52893 - Çiçek Ve Süsleme Organizasyon Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/52893
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 10 Şubat 2017
İhale Tarihi 3 Mart 2017 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

ÇİÇEK VE SÜSLEME ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI HİZMET ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

ÇİÇEK VE SÜSLEME ORGANİZASYON hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/52893

1-İdarenin

a) Adresi : CUMHURİYET BULVARI NO: 1 K: 4 35250 KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2322931550 - 2322933743
c) Elektronik Posta Adresi : hizmetalimlari@izmir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : ÇİÇEK VE SÜSLEME ORGANİZASYON HİZMETİ (26 HİZMET KALEMİ )
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İDARENİN BELİRLEYECEĞİ YERLER
c) Süresi : İşe başlama tarihi 22.03.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Cumhuriyet Bulvarı No:1 K:4 Oda No: 430 Konak / İZMİR
b) Tarihi ve saati : 03.03.2017 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Daha önce kamu veya özel sektörde gerçekleştirilmiş her türlü çiçek ve süsleme organizasyon hizmetleri kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Cumhuriyet Bulvarı No:1 K:4 Oda No:426 Konak/İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Cumhuriyet Bulvarı No:1 K:4 Oda No: 426 Konak / İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
HİZMET ALIMI (NORMAL BUKET TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 250 adet
HİZMET ALIMI (ÖZEL BUKET TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.) 200 adet
HİZMET ALIMI (SAHNE SÜSLEMESİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 200 adet
HİZMET ALIMI (KARANFİL TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 50.000 adet
HİZMET ALIMI (MASA ARANJMANLARI TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 2.000 adet
HİZMET ALIMI (NUMARATÖR (İSİMLİK) TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 2.000 adet
HİZMET ALIMI (ARANJMAN TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 100 adet
HİZMET ALIMI (PANYA (FERFORJE) ARANJMAN TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 80 adet
HİZMET ALIMI (SPECİAL ARANJMAN TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 80 adet
HİZMET ALIMI (GÜL ARANJMAN TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.) 50 adet
HİZMET ALIMI (ŞAMDAN VEYA ÖZEL CAM ARANJMANLAR TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 2.400 adet
HİZMET ALIMI (BALIKSIRTI ARANJMANLAR TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 400 adet
HİZMET ALIMI (KÖPRÜ-BALKON-ULAŞIM ARAÇLARI SÜSLEME TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 30 adet
HİZMET ALIMI (ÇELENK TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 10 adet
HİZMET ALIMI (GELİN DUVAĞI TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 250 adet
HİZMET ALIMI (KASNAK CENAZE ÇELENGİ TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 250 adet
HİZMET ALIMI (MERASİM ÇELENGİ TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 25 adet
HİZMET ALIMI (SOĞUK ATEŞ VOLKAN TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 700 adet
HİZMET ALIMI (BALON TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 70.000 adet
HİZMET ALIMI (ZİNCİR BALON TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 20 adet
HİZMET ALIMI (BAYRAK TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 20.000 adet
HİZMET ALIMI (GİRİŞ TAKI TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 20 adet
HİZMET ALIMI (HALI TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 200 metrekare
HİZMET ALIMI (KONFETİ TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 25 adet
HİZMET ALIMI (SAKSI ÇİÇEKLERİ TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 25 adet
HİZMET ALIMI (MAKAS VE KURDELA TEMİNİ HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 25 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)