İhale No | 1200087 |
Sektör | Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri |
İdare | BOZOK ÜNİVERSİTESİ Araştırma ve Uygulama Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Yozgat |
İşin İli | Yozgat |
Yayın Tarihi | 2 Kasım 2016 |
İhale Tarihi | 7 Kasım 2016 16:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İLGİLİ MAKAMA
Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda listede yazılı malzeme/hizmet satın alınacaktır.
Bu malzemenin firmanızdan temini mümkün ise en geç 07/11/2016 tarihi saat 16.00’a kadar kdv hariç teklif göndermenizi rica ederim.
Ali ÇEVİK Has.Müd.Yrd.V.
BOZOK ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ ÇEVRE DANIŞMANLIK HİZMETİ ALIMI TEKNİK ŞARTNAME
10. Bakanlık veya diğer kurumlar tarafından istenecek bilgi ve belgelerin istenilen formatta zamanında ve eksiksiz olarak iletilmesi sağlanacaktır. 11. Hastane adına belediyeler, mahalli idareler, il müdürlükleri ile gerektiğinde çevresel konularda hastane idaresinin bilgisi dahilinde gerekli yazışma ve görüşmeler yapacaktır. 12. Yapılan denetimler sırasında çevre görevlisi hastanede hazır bulunacaktır. 13. Hastane personellerine çevresel konularında bilgilendirici eğitim çalışmaları yapmak. 14. Yüklenici, hastanemiz ile ilgili öğrenmiş olduğu sır mahiyetindeki bilgileri saklı tutmakla yükümlü olacaktır. 15. Yapılacak tüm işlemlerde hastane idaresi ile koordinasyon içerisinde çalışılacaktır. Başvuru dosyasının yetkili mercilere sunulmasından başvurunun sonuçlanmasına kadar olan süreçler ile bilgi, belge ve raporların doğruluğu, mevzuata uygunluğu ve doğacak hukuki sonuçlar konusunda yüklenici sorumlu olacaktır. 16. Sözleşmenin imzalanmasından itibaren en geç 1 ay içerisinde yetkili makamlara bildirim yapma yükümlülüğü yükleniciye aittir. 17. Hastanede oluşan tıbbi ve tehlikeli atıkların tesis içinde taşınma işlemleri esnasında oluşabilecek kazayı sonuçlarıyla beraber değerlendirecek kaza oluşumunda yapılacak işlemleri ayrıntılı olarak açıklayan ilgili acil yönetim planı hazırlamak. 18. Firmanın yeterlilik belgesinin askıya alınması veya iptali durumunda, en geç 1 hafta içerisinde hastane idaresine geri bildirimde bulunacaktır. Firma anlaşma sağlandıktan sonra (envanter, rehber vb.) gerekli belgeleri hastane denetimleri öncesinde hazırlayacaktır. Firmanın sorumluluğu olan konularda üzerine düşeni yapmaması veya gecikmesinden dolayı gerekli belgelerin alınamaması, atık yönetimi planlarının belirlenen süre içerisinde hazırlanarak ilgili makamlara sunulmaması durumunda hastanemiz hakkında yasal, idari ve maddi yaptırımlardan firma sorumlu olacaktır.
Adres: Adnan Menderes Bulvarı No:190 66200 YOZGAT Ayrıntılı Bilgi İçin İrtibat: R.VESKE Tel : 0354 217 10 70 Fax : 0354 217 10 72 Web:http://www.bozok.edu.tr E-Posta:remziye.veske@bozok.edu.tr |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)