İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Cerrahi Konteyner Tamiri

İhale No 2792384
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 14 Ağustos 2023
İhale Tarihi 15 Ağustos 2023 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

Tarih                   : 14/08/2023

Metin Kutusu: TEKLİF İSTEME FORMUTeklif No :


 


Metin Kutusu: Siparişi Veren
^ 'etkili Adı Soya d i Telefon
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitini ve Araştırına Hastanesi

: Rabia BOZKURT (Satın Alma Memuru )

: 0224 294 44 69


 


j euar

kçı r

ırma ; :

Firma

Tel 6

t Faks & E Posta ! :

Yetki I

i Adı

Sovadı i :

Faks


Metin Kutusu: : 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin^jgmail.coın


 

S'« 1 Ma^

! Model

Malzemenin Acb

Mâktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fsyat

Teslim

Tarihi

i

CT.RRAl il KO 11 Y!R TAMİRİ İŞİ

50

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

İTKÜFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

 

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında Ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİ Y h

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ SEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRES!

: Mimar Sinan Malı. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER ŞARTLAR '

: Teklifler 15/08/2023 tarihi saat 15:00:00 kadar verilmiş olmahdır. SOIS

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT i :

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ? AYRI BİR FORM

 

DÜZENLEMEYİNİZ®

 

Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kase)

Tedarikçi Firma Onayt (İsim,İmza,Kaşe) j

Rabia BOZKURT Satın Alma Memuru

i

Teklilin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalına Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uviiun |

 

Uygun Değil


 


 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Üretim

T arihi/Miad ı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmcliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine teinini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur, istenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK’dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3-                        Faturalarda           TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

4-  UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

Onarım

1-  En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

2-  Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 


 

T.C.

/v vî»v

tu

BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Eğitim ve Araştırma Hastanesi

CERRAHİ KONTEYNER TAMİR VE BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ


 

1.      Bu şartname hastanemizde bulunan ve kullanım sonrası bakım ve onanma ihtiyaç duyulan cerrahi konteynerlar için tamir - bakım - onarım teknik şartnamesidir.

2.      Konteynerlar tüm özellikleri ile kontrol edilip tamamı bakım onarımdan geçirilecektir.

3.      Bakım onarım yada tamir işlemi sonrası konteynerlarm boyutlarında herhangi bir değişiklik yapılmayacak şekilde işlemler yapılacaktır.

4.      Konteynerlerin kapaklan yada üzerlerinde bulunan biyolojik bariyer işlemi gören filtre (PTFE, WALF veya bıo-stop filtre )yenileri ile değiştirilecektir.

5.      Konteynerlerin alt kısımlarında bulunan ezik çizik vb kusurları kontrol edilerek bu kusurlar giderilecektir.

6.      Konteynerlerin kilit mekanizmaları kontrol edilip kapanmayan ya da kusurlu kilitlerin bakınılan yapılacak, arızası giderilemeyecek durumdaki kilit mekanizmaları komple değiştirilecektir.

7.      Firmanın yapacağı bakım- onarım ile ilgili işler TSE nin ilgili standartlarına uygun olacak ve istekli firmalar konteynerlerin tamir ve bakım onarım gerektiren durumlarını incelemek için ihale öncesi kuruma başvurabileceklerdir.

8.      Konteynerlerin tamir - bakım - onarım işleri sırasında zarar görmesi ya da tamir işleminin olmaması veya kullanılamayacak halde ise firma (servis raporu ile belgeledikten sonra) konteynerleri yenisi ile değiştirecektir.

9.      Konteynırların Kapakları, cerrahi malzemenin sterilizasyonuna elverişli olmalı. 134°C basınçlı buhar otoklavında steril edebilecek konteymr kutusuna uygun olmalıdır.

10.  Bakım onarım işlemi sonrası konteynerler alet yıkama makinesinde yıkanmaya ve kimyasal solüsyonları etkisine dayanıklı olmalı.

11.  Konteynerlerin silikon kapak contaları ile cerrahi malzemenin uzun süreli steril muhafazası sağlanmalıdır.

12.  Anzası giderilemeyen Konteymr Filtre sisteminin bulunduğu kapak yapısı Komple Alüminyum yapıda olacaktır.

13.  Arızası giderilemeyen Konteynırların kapak kısımlarındaki filtre sistemi valfli sistem olmalıdır.

14.  Konteyner kapaklarının değiştirilmesi durumunda değiştirilen kapaklar EN 868-8 standartlanna uygun imal edilmiş olmalı bunu gösterir belge akredite olmuş ulusal veya uluslar arası kuruluşlardan birinden alınmış olması gerekmektedir. Konteynerlerin alt kısımlarının da değişmesi gerektiği durumda konteynırlar TS EN ISO 11607-1 standartlarına uygun imal edilmiş olup, bu standartlar orijinal katalog üzerinde gösterilmeli ve belgelendirilmelidir.

15.  Tamir ve bakım esnasında kullanılacak tüm ürünlerle ilgili CE ve ISO belgeleriyle beraber TÜRKAK Onaylı Test Belgeleri ihale dosyasında bulunacaktır.

16. Satış sonrası Hizmet Yeterlilik belgesi üretici firma tarafından belgelendirilip, ihale dosyası içerisinde bulundurulacaktır.



 

T.C.

Metin Kutusu:  
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

17.  TSE Hizmet Yeterlilik belgesi üretici firma tarafından belgelendirilip, ihale dosyası içerisinde bulundurulacaktır.

18.  Konteynerler adonize alüminyumdan imal edilmiş olup tamir ve bakım esnasında bu özellik değiştirilmeyecek şekilde işlem yapılacaktır.

19.  Tamir ve bakım görecek konteynerler cerrahi aletlerin sterilizasyonunda kullanılacak olup bakım Onarım işlemleri sonrası konteynırın, sterilizasyon işlemi sonrasında sterilizasyonunu 180 (yüz seksen) gün koruyabildiğini gösteren TS EN ISO 11737-2'e göre düzenlenmiş sterilite test raporu malzeme teslimi esnasında sunulmalıdır. Bu standartla ilgili olarak deklarasyon ve /veya beyan kabul edilmeyecektir.

20.  Plastik koruyucu ambalajlarda teslim edilmelidir.

21.  Tamirat veya değişim sonrasında Konteynerlerin içerisindeki sepetler var ise yenileri ile değiştirilecek ve yeni verilecek sepetlerin malzemesi, sert, dayanıklı, paslanmaz yapıda olmalıdır.

22.  Konteynerlerin içerisinde verilecek tel sepetlerin alt kaide çevresi konteyner içini çizmeyen bir yapıya sahip olmalıdır.

23.  Her bir konteyner için kutuda sabit kalacak metal isimlikler bildirilecek set isimlerine göre kuruma teslim edilecektir. Her konteyner için kurum 4 adet metal etiket talep etme hakkına sahiptir.

24.  Garanti, üretici ve satıcı firma tarafından ayrı ayrı taahhüt edilecektir. Konteynırlar en az 2 yıl garantili olacaktır.

25.  Garanti kapsamı içerisindeki arızalı konteynerler 20 gün içerisinde bakımı yapılıp hastaneye geri iade edilecektir.

26.  Tıbbi cihaz kapsamına giren ürünler için İsteklilerin T.C.İlaç ve Tıbbi cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na(TÎTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi cihazların TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.

27.  İşlemler sonrası malzeme tesliminde ürünün ambalajı açıldığında kullanıma uygun olmayan hatalı ürünü yüklenici firma yenileri ile ücretsiz olarak değiştirecektir.

28.  Firmalar ihale öncesinde bir adet numune konteynere tamir bakım işlemi uygulayacak, numuneler denenecektir. Konteynır içinden malzemelerin tam kuru çıkmadığı veya kullanıma uygun olmadığı takdirde firmanın teklifi kabul edilmeyecektir.

29.  Konteynırlarm ölçüleri; ±10mm

CERRAHİ KONTEYNER BÜYÜK (600x270x140mm) A^v CERRAHİ KONTEYNER ORTA (475x270X140mm) 5^^- . ,

CERRAHİ KONTEYNER KÜÇÜK (310x270xl40mm) &

CERRAHİ KONTEYNER MİNİ (320x185x60mm) - •f-fc

O >

l®"' ■)


 


- *

 

Doküman Kodu:

F.23.028.00

( ')

 

İlk Yayın Tarihi:

03.11.2011

 

İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI

Revizyon Tarihi:

-

V

Revizyon No:

0

 

 

Sayfa No:

1

 

08.08.2023/^1^40,

TUTANAK

Birimimizin, ekte îhtiyaç Tespit Cetveli’nde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.

Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.

GEREKÇE:

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Sterilizasyon bölümünde Kullanılmakta olan 5(Beş) adet mini 320x185x60 mm 30(0tuz) adet küçük 310x270x140 5(Beş) Adet orta 475x270x140 lO(On) Adet büyük 600x270x140 toplamda 50 adet Cerrahi Konteynerm arızalı olduğu Klinik mühendislik birimimize bildirilmiştir. Onarımı klinik mühendislik birimimizce yap ı lamamaktadır.

Aletler biriminde sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL servisine yaptırılması hususunda;

Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.

ONARIM YAPILACAK CİIIAZ

BİRİM

MİKTAR

Cerrahi Konteyner Tamir İşi

Adet

50

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)