İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Cerrahi Aletlerin Onarımı

İhale No 1529908
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 25 Ocak 2018
İhale Tarihi 25 Ocak 2018 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Bursc Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

CERRAHİ EL ALETİ ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.       Onarım yapacak firma aletm arızasmı bedelsiz tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacakta

2.       Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan alet ile birlikte hastane teknik servisine teslim edilmelidir.

3.       Değişen (arızalı) parçalar ın isimleri ve kodları parça üzerine etiketlenmelidir.

4.       Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.

5.       Servis raporunuzda arıza^ arçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.

6.       Arızalı tespit edilen parçala-* daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasma bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirti selidir.

7.       Arıza onarımı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.

8.      

 
  Metin Kutusu: s


Onarım sonrasında aletleri^ çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayn alındıktan sonra verilecektir.


 

 

M -i

/

T.C.

I I

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

BURSA IL SAĞLIK MUDURLUGU

TC. Ssğtrk Baîtsn’îğî

Yüksek ihtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Tv=icl¥*î K©rm?- Kutumsı

 

 

Metin Kutusu: Üretim
Tarihi/Miadı/Garantisi
Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine "3 (ü:;) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır._______________________

1-   Metin Kutusu: Diğer Hususlar1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yör lmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi ^ihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen üaınün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamıncp “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalılar. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istei.erek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yerşiacaktır.

2.  Faturadc. cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3-                        Faturalafda    TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

4-   UBB Kcjydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan Edecektir.

1-  Metin Kutusu: OnarımEn az 6 iy onarım garantisi olmalıdır.

2-        Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalar.

 

 
 

/ 20lfbPTİKLERİN LİSTESİ

 

 

 

 

                                           
   

ARIZA NO

 
   

SERİ NO

 
 

BİRİM

 
     
   

ALETİN ADİ

 
 

MARKASI

 
 
 
 
 
 
 
     

r>:> t)<Ho

_foy î

 
   
         

5^n-

 
   

X

 
 
 
 

 

 

 

                                                                                                                                 
   

rfşpÇ

 
 

u n

 
       

OVi-Vı

 
   

X

 
 
 
 
     
   

t4jy~jc>r

 
 

^23

ft-escjlop 80t> -CO/Q

 
 
   

^-Sor

 
       

05-

 
   

1

 
 
 
 
     

“ne ir Ick'i 1c

 
 
   

Aoı-v^ i 3J

 
 
 
   

— Lqsca

 
   

-5 ,n^jcc<~

 
 
 
 
   

L (

 
   

2-2)0 M

 
   
 
       

^bb

 
 
       

GcL $5

 
   

I c

 
   

j

 
 

o#

 
 
 
 
 
   

K

 
 

i- C

 
   

J-

 
     

jOc.fdc'kf0

 
         

^o, r

 
 
 
 
   

( f

 
   

oGVi'sa

 
   

/ f

 
 
 
 
 
   

( c

 
 

11

 
   

n/KpA _ S3

 
     

<__ hldk_

 
 
 
 
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           
 
   

ot?

 
     

jf)ci

kvMc

 
       
 
   
 
 
 
   
     

 
 
 

 

 

 

 

                   
 

21

 
 
   

22

 
 
   

24

 
 
   

27

 
 
   

28

 
 
   

?q

 
 
   

30

 
 
   

31

 
 
   

33

 
 
   

34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

Siparişi Veren

: İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Muhtesin OZDOGAN (Tıbbi Sekreter )

Telefon

: 0(224) 294 44 69

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

Sayın................................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

CERRAHİ ALET ONARIMI

22

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

: Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre Genel Sekreterliğimiz Muhasebe Birimi tarafından sırayla ödeme yapılacaktır.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 25/01/2018 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

 

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

F.23.002.01

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)