İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Cerrahi Alet Onarımı

İhale No 2357239
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 13 Aralık 2021
İhale Tarihi 15 Aralık 2020 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

 

i }*

Tarih : 13/12/2021

 

teklif isteme formu

Teklif No :

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Metin AKYÜZ (Satınalma Memuru )

Telefon

: 0224 294 42 67

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

: t"

Yetkili Adı Soyadı

 

 

Sayın..................................................................................................................... 1......................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

t

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

CERRAHI ALETLERİN ONARİM VE BAKİMİ

43 j

 

 

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİM GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma işi Fî'rmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 15/12/2021 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARIMIZI BELİRTİNİZ!

Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli fişim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

MetmAKYÜZ

Satmajfl^Wlemuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm S^tmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.

F.23.002.01

-¥■

 

Doküman Kodu:

F.23.028.00

(^4)

 

ilk Yayın Tarihi:

03.11.2011

ZJ

İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI

Revizyon Tarihi:

-

TC. ScgirK Sokaniîöı

Revizyon No:

0

Hûatortûte*

 

Sayfa No:

1

 

07.12.2021

TUTANAK

Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli’nde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.

Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.

GEREKÇE:

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ameliyathanelerinde kullanılmakta olan 43 (Kırk Üç) adet Cerrahi Aletin arızalı olduğu Klinik mühendislik birimimize bildirilmiştir. Onarımı klinik mühendislik birimimizce yapılamamaktadır.

Aletler biriminde sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL servisine yaptırılması hususunda;

Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.

ONARIM YAPILACAK CİHAZ

BİRİM

MİKTAR

Cerrahi Alet Onarım ve Bakım İşi

Adet

43

 

 

 

T.C.

1 j J

SAĞLIK BAKANLIĞI

Sıır

Bursa II Sağlık Müdürlüğü

TC. Sağu* Bakanlığı

Turkıyo Komu

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

 

 

CERRAHİ ALET ONARIM VE BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.     Onarım yapacak firma aletin arızasmı bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.

2.      Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birmine teslim edilmelidir.

3.      Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodları parça üzerine etiketlenmelidir.

4.      Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.

5.      Servis raporunuzda arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.

6.      Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.

7.      Arıza onarımı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.

8.      Onarım sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.

9.      Onarımı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaraları belirtilerek yazılacaktır.

10. Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onarımı yapan firma aynı üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.

11. Onarım teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir.

*

 

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

ICSî^liK Sak3nl;ğı

Türkiye Kamu

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

HjrJjni'hVT Kıyumu

 

Üretim

Tarihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete” de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır.

2. Faturada cihazm/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3-                        Faturalarda        TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

4-  UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

Onarım

1-  En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

2-  Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 

 

j2-v <X^_q—1~               Ce^o

( c^oLeJ-       Cvft>vo^ır c.U«~c,? _ y^r-^o-T"

* «.«U*-                                                    WU_U? _                                  Lcr^

U Cv<^-6/c P e *^~>> ^Jt' ----- "f’***/-/'1-î L^J -o f _

2— <^JLe_,4-                                       o •r-^tr- *(P-a<r^b-^slJ __ Vt^V-v^^^r -

( CL^La^h    ^ P~*' ^ ^ — ,av-~p 1 <v U*-» "Lo^ .

Metin Kutusu: -■f *■— ^ C —^ ^ <İ_jOo-"-4           ot < i -€L L_ ^ I y^ ■ W-<*~ ^

L^ ^-_                   j? C-y 5  ^ ^ '"LC't-V    — ı_ f*~ .

c*<LeJ-                                     le-oryooo-r fo^Ad^p- t°l^V

1 «x<LrJ-                   |*'<=? -

I ^<UJ-                                                         U%Wo_



 


 

as»»-                                                                       *‘-~>w^

.                              ݰı cf$ bV-£/'c‘^S

% (Wcr~vcK firo-u-*)            .^/Lt ^p&i-Z/^o (MU^yJr

tfr ^ , v<. KûU^ Uc^

. ^ aSoQ c^3- /vvcAt-^ro 4ef-io^ k ocWr C*vyal4 “İjföj Vûfeb,           °Uf'

u-                        1 C^'1 ÇİC/^Pf

°C^


 


 

TUTANAK FORMU

Metin Kutusu: ■tâ*
1
•

 
  Metin Kutusu: SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ | BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

Metin Kutusu: -i
t
I
m
Doküman Kodu. KU.FR.Q^;- | Yayın Tarihi: 10.12.2010 | Revizyon Tarihi: 12.06. 2020 { Revizyon No:05 | Sayfa NoT

Tarih:

'lo'lA -y>riMı>ale-                        e.

_p.erU£

U £JS    £•*' tvrA^ ©lof               Ic-^acO.

ı


 


 

Tutanak formunu doldururken 5NK1 yöntemine göre yani; Kim, Ne, Nerede, Ne zaman, Neden, Nasıl i sorularını cevaplayacak şekilde doldurmaya lütfen dikkat ediniz.                                                                                                     1

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)