İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Cerrahi Alet Onarım Ve Bakım İşi

İhale No 2401023
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 4 Mart 2022
İhale Tarihi 8 Mart 2022 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

 

..... ---------------------------------- Z'J 11 -     

Siparişi Veren

: Saflık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek-İhtisas Eğitim ve Araştırma .. . Hastanesi . : - 1 ' • ■

Yetkili Adı Soyadı

: RABİA BOZKURT (SATINALMA MEMURU ) :S, '

Telefon

: 0(224) 294 42 67

 

Faks ^

: 0(224) 294 44 76 - 366 63' 93- şevke

tyibnazdogmdahtemin@gmail. com

Tedarikçi Firma-"

%> / .:[■

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

::

 

 

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica


Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Bir

im:

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

CERRAHİ ÂLET ONARIM VE BAKIM İŞİ

' ... î f

54

• • 1 '■ ADET

 

 

 

TOPLAM FİYA

T:

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ .

 

.... j. ;p.cu':■ *v j.

ÖDEME ŞEKLİ (VADE) %

:Faturalar kurumumuza giriş, tarihinden itibaren1 Bursa' İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir! M.al:aj.ımlannda ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi’Firmaya

Aittin- ‘ '

.AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.,

s;

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırim/BURSA

'■ 'V ' . V

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 08/03/2022 tarihi, saat 1

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN ALINMAYACAKTIR:

0:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİFLER DİKKATE

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT İ

 

- j‘ —: >' ■ ■'"■"'■•{•"‘rv'j'V'r'Vt

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! - V

' - ■ ■' V • | ' ’’ î: "v-: •

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! ÂYRI BİR FORM g DÜZENLEMEYİNİZ!

Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe)


İTedarikçi Firma Onayı (isim,İmza,Kaşe)


 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)


Uygun Değil

 

28/02/2022 CERRAHİ EL ALETLERİ LİSTESİ


S.No

Adet

Aletin Adı

Markası

Seri No

Kodu

Sorunları

Birim

1

1

Lap. Forceps

KJ

60120402

101.024

Kafa kısmındaki pim kırık

Kadın D. Aml.

2

1

Perkütan forceps

Kari Storz

 

27290K

Kafa kısmı kırık

Üroloji

3

1 '

Working Element

 

 

 

Ark yapıyor

Üroloji

4

1

Portegü

 

 

 

Kırık

Ana Bina Acîl

5

1

Hook

 

 

 

Kırık

Neb. Ort. Aml.

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

———

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

/

 

9

 

 

 

 

 

/

 

10

 

 

 

 

 

/

 

11

 

 

 

 

 

/

 

12

 

 

. <1- a ;.. .

 

 

/

 

 

             

 

V

 

/

T.C.

i j

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü

TC. Sagu* şekaniıgı

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

 

CERRAHİ ALET ONARIM VE BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      Onarım yapacak firma aletin arızasmı bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.

2.       Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birimine teslim edilmelidir.

3.       Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodları parça üzerine etiketlenmelidir.

4.       Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.

5.       Servis raporunuzda arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.

6.       Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki anzalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.

7.       Arıza onarımı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.

8.       Onarım sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.

9.       Onarımı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaraları belirtilerek yazılacaktır.

10.   Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onarımı yapan firma aynı üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.

11.   Onarım teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir.


 

*

 

 

T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

BURSA İL SAĞLIK MUDURLUGU

TC. Siklik BüKC-niiOî

fvfclye K<#TW

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

fi tftİMVitAli Kua»T»;

 

Üretim

Tarihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır.

2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3-                        Faturalarda           TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

4-  UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

Onarım

1-  En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

2-  Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)