İhale No | 2136211 |
Sektör | Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları |
İdare | Mudanya Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 2 Kasım 2020 |
İhale Tarihi | 5 Kasım 2020 18:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
KOD |
İMİ.F.003 |
|
Sayfa S |
|
Bu özel Teknik şartname Mudanya Devlet Hastanesinde(Aşağıda "idare” olarak anılacaktır) bulunan, aşağıda marka ve modelleri belirtilen çamaşır yıkama, kurutma, ütüleme cihazların tamamının koruyucu bakımı, periyodik bakımı ve meydana gelebilecek arızalann giderilmesi konularında anlaşmaya varılan firma (aşağıda "yüklenici" olarak anılacaktır) tarafından karşılanması konularını kapsar Bakım anlaşması sayesinde ekipmanın daha verimli çalışması, olası arızalarının önlenmesi, ömrünün uzaması, enerji kayıplarının minimum seviyeye çekilmesi, bununla beraber işletme maliyetlerinin minimum seviyede tutulması hedeflenmektedir. Teklif verenler; tüm açıklama, belge, proje ve dokümanları, dikkatle tetkik etmelidir. Teklifin verilmiş olması; teklif verenlerin her türlü inceleme ve araştırmayı yapmış olduğunu, işi yaparken karşılaşabileceği her türlü durumu göz önüne aldığını, yapılacak işin kalitesi ve miktarı hakkında tam bilgi sahibi olduğunu ifade eder.
Sözleşme, (1)bir yıl olacaktır.
3. BAKIMIN YAPILACAĞI DÖNEMLER:
Çamaşır yıkama, kurutma, ütüleme cihazlarında meydana gelebilecek arızalan önlemek ve performansını arttırmak, arıza olasılığını azaltmak, sistemlerin ömrünü uzatmak, etkin çalışmasını sağlamak amacıyla yüklenici tarafından Çamaşır yıkama, kurutma, ütüleme cihazlarının yapısına uygun olarak temizleyici, koruyucu, düzeltici ve güncelleyici nitelikte ve gerektiğinde idarenin onayını alarak parça değiştirmeyi de kapsayan her türlü girişim ve onarım yüklenici tarafından zaruri haller dışında 12 bakım yapılacaktır. Cihazlar ile ilgili bakım hizmeti Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma günleri 08:00/16:00 saatleri arasında hastane teknik servis biriminden randevu almak suretiyle gerçekleştirilecektir. Firma sistemlerin her türlü sorumluluğunu alarak yaptığı her bakım için 3 nüsha rapor tutacak ve bu raporun 1 nüshası idarece yetkili kılınan teknik birim sorumlusuna bir nüshasıda faturayla birlikte muhasebeye teslim edilecektir.
Arıza oluşması durumunda idare durumu derhal e-maıl, telefon, fax, vb. yollarla günün 24 saatinde firmaya bildirimde bulunabilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Yüklenici, idarenin arıza bildirimlerini rahatlıkla yapılabilmesi için, e-mail, çağrı merkezi, telefon ve faks numaraları gibi bilgileri yazı ile Mudanya Devlet Hastanesi teknik hizmetler birimine bildirecektir.
5. ARIZA HALİNDE MÜDAHALE SÜRESİ:
Arıza halinde, firmaya bildirimde bulunulmasının ardından 4 Saat içinde müdahale etmek ve en geç 24 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 24 saat içerisinde giderilmeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde (geçerli sebepler) tutanakla tespit edilecek, yetkili birime bilgi verilerek, sonradan temin edilen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır. Eğer parça temini yurt dışından yapılacaksa en çok 4-6 hafta içerisinde arıza giderilecektir. Arızanın giderilememesi durumunda, bunun nedenleri idareye yazılı olarak rapor edilecektir. Arızalara müdahalesinde 4 saat ve giderilmesinde yapılan bildirime 24 saat içerisinde cevap verilmemesi ya da kayıtsız kalınması halinde idarenin uğrayacağı zararı tazmin etmekten sorumludur.
6. BAKIM YAPILACAK SİSTEM VE DONANIMLAR:
1. 1 Adet TOLKAR 20kg Çamaşır Yıkama makinesi
2. 1 Adet TOLKAR 40kg Çamaşır Yıkama makinesi
3. 1 Adet TOLKAR 20kg Çamaşır Kurutma makinesi
4. 1 Adet TOLKAR 40kg Çamaşır Kurutma makinesi
5. 1 Adet TOLKAR 40kg Çamaşır kurutma makinesi
6. 1 Adet TOLKAR Marka Endüstriyel Tip Silindir Ütü
7. YAPILACAK İŞLER VE UYGULANACAK PROSEDÜR
1. Birinci bakım, sözleşme imzalandıktan sonraki ilk 15 gün içinde yapılacaktır.
2. Arızalı olsun ya da olmasın, her ay bakım yapılmak üzere makinelerin genel bakımlarının yapılmasını, ayrıca genel bakım dışında oluşabilecek arızalara da müdahale edilecektir.
3. Makinelerde bulunan elektronik kontrol panel ve kart arızalan firma tarafından giderilecektir.
4. Her ay yapılan bakım ve kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurulacak Chek List şeklinde sunulacaktır. Chek Listler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalanacaktır, ikinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisine kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (satın alma birimine ) sunulacaktır. Sonradan doldurulacak gönderilen Chek Listler kabul edilmeyecektir Yüklenici elemanı yazdığı formlarda hangi periyodik bakım olduğunu açıkça belirtecektir.
5. Bakımı için gerekli sarf malzemeleri Yüklenici tarafından temin edilecektir.
6. Ekonomik ömrü doldurmuş veya hatalı kullanım ve diğer sebeplerden ötürü değiştirilmesi gereken parçalar için, İdare muvafakati alınacaktır.
7. Parça değiştirme gerekli hallerde, yapılan ışın kullanılan malzemenin cinsini bildiren iki kopyalık bir iş fişi tanzim edilecek ve işin bitiminde bu fişin Yönetim tarafından onaylanması müteakip bir nüshası Yükleniciye iade edilecektir.
8. Her türlü periyodik bakım, arızalarını giderilmesi ve parça değişimi Yönetimin kontrolünde ve bilgisi dahilinde: Mudanya Devlet Hastanesi Teknik biriminden en az 1 kişi nezaretinde yapılacaktır. Periyodik bakım öncesi hastane teknik sorumlularından randevu alınmalı ve bir program dâhilinde hizmet verilmelidir.
9. Yüklenici, bakımını yaptığı cihazın durumu hakkında talep edilmesi halinde, ilgililere gerekli her türlü bilgiyi verecektir
10. Yüklenici, bina sorumlusunun, iki kişiden az olmamak üzere cihaz sayısını dikkate alarak belirleyeceği sayıda kişiye acil durumlarda çalışması konusunda eğitim vermek zorundadır. Verilen bu eğitim bir tutanakla kayıt altına alınacaktır. Ayrıca cihazların çalışmalarını içeren talimatı, çalışma yapacak olanların kolaylıkla görebilecekleri yerlerde muhafaza edilecektir. Btna sorumlusu, eğitim alan kişilerin değişmesi halinde yeni görevlilere eğitim verilmesini sağlayacaktır.
11. Bakım sırasında oluşan arızalardan yüklenici firma sorumludur. Bu arızaların giderilmesi için malzeme ve işçilik ücreti ödenmeyecektir.
12. Garanti süresi kapsamındaki parça değişimleri ücretsiz yapılacaktır{işçilik ücreti ödenmez).
13. Bakım anlaşmalı firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçalan temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.
14. Yüklenici Firma tarafından yerinde detaylı inceleme yapılarak, sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi, idareye teslim edecek ve sözleşme süresince değiştirilmesi gereken yedek parça fiyatlandırmaları bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır. Fiyatlar sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır. (Yurtdışı endeksli parçaların fiyatları firmanın gerekçe raporlarına göre, merkez bankası döviz kuru baz alınarak hesaplanacaktır.)
|