İhale No | 2092506 |
Sektör | Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım |
İdare | Mudanya Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 5 Ağustos 2020 |
İhale Tarihi | 7 Ağustos 2020 17:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İMi.r.oo3
KONU; Hastane mavi kod, beyaz kod, pembe kod ve kırmızı kod olmak üzere hastane pager sistemi kurulması gerekmektedir.
Yeni kurulacak cihazların teknik özellikleri aşağıda belirtilmiştir.
Hastane Çağrı Santral Sunucusu
1. Hastane Çağrı Santral Sunucusunun donanımsal özellikleri en az:
— Çift çekirdekli 1.60 GHZ hızında işlemci
— 1 GB sistem belleği
— 500 GB HDD
— Bütünleşik 4 Port Dâhili Hat Girişe sahip Sesli Yanıt Sistemi (IVR) olacaktır.
2. Hastane Çağrı Santral Sunucusu kesintisiz çalışacak biçimde donanım ve yazılımdan oluşacaktır. Beslemesi kesintisiz güç hattında yapılacak ve elektrik kesintisi olsa dahi sonrasında kendisini otomatik olarak tekrar açacaktır.
3. Sunucu monitör ve klavye kullanılarak açılabilecek, ama şifre ile korunacaktır.
4. Hastane Çağrı Santral Sunucusu, Hemşire Çağrı, Mavi Kod, Pembe Kod, Beyaz Kod ve Kırmızı Kod sistem ayarlarını içermeli, tüm çağrıları yönetebilip, yönlendirebilmeli, kayıtlarını tutmalı, raporlama ve istatistik üretebilmelidir.
5. Hastane Çağrı Santral Sunucusu, yerel ağa bağlanacak, sunucunun İP sı otomatik ya da manüel olarak ayarlanabilecektir. Bu ayarlar, santral sunucusunun dahili hatları üzerinden belirli bir güvenlik şifresi ile telefon aracılığıyla yapılandırılacaktır.
6. Sunucu kurumun telefon santrali ile uyumlu olarak çalışacaktır. Kurumun telefon santralinin İP tabanlı özelliğinin bulunması durumunda, kod için kullanılacak olan telefon İP tabanlı telefon hatları olacak, ancak eğer bu özellik yok ise acil kod amacıyla analog dâhili hatlar kullanılacaktır.
7. Kurumun herhangi bir telefondan kurumun tahsis edeceği özel telefon numaraları üzerinden Mavi, Pembe, Beyaz, Kırmızı Kod çağrıları başlatılıp sonlandırılacaktır.
8. Telefon ile çapılan çağrı sonlandırıldığında çağrının sonlandığı bilgisi pager çağrı cihazına gidecektir.
9. Acil Kod Hatları arandığında, Hastane Çağrı Santral Sunucunun sesli yanıt sistemi devreye girecektir.
10. Arayan kişinin tüm yönlendirme ve mesajlar otomatik robot operatör sesli komutları ile olacaktır.
11. Tüm çağrı başlatma ve sonlandırma işleyişi, otomatik ve insansız olarak gerçekleşecektir.
12. Kurum telefonlarından çağrı başlatıldığı zaman arama yapılan dahili telefon hattının Caller İD sistemi ’de bu durum santral sunucu tarafından otomatik algılanacak ve çağrı direkt olarak başlayacaktır.
13. Arama yapılan telefon hattının Caller İD gönderme özelliği yoksa arama yapılan telefonun dahili numarasının tuşlanması gerektiğinin mesajla bildirecek ve tuşlama ile telefon kimliği tespit edilecektir.
14. Sistemde kayıtlı olmayan bir dâhili telefondan çağrı başlatıldığında ilgili pager çağrı cihazlarına caörı başlatılan dâhili telefonun dâhili numarası ve bu numaranın kavıtlı |
15. Sistemin ayrı olarak yönetim ve raporlama ekranları olmalıdır ve güvenlik şifreleri ile korunmalıdır.
16. Yönetim alanında, hastane içerisindeki bölgeler servisler, odalar, telefon numaraları ve adresleri, hemşireler, kod ekipleri, pager ve kullanıcı bilgileri güncellenecektir.
17. Her bir çağrı tipi için mesaj gönderim süresi, aralıkları ve hastanenin servis ve bölgelerine göre pager personel atamaları bulunacaktır.
18. Anlık olarak sistem cihazlarının aktif /pasif durumunu gösteren hiyerarşik tablo bulunacaktır. Güç, ağ bağlantısı veya diğer sorunlar nedeniyle çalışmayan cihazlar otomatik tespit edilebilecektir.
19. Sunucu sistemde tanımlı olan tüm cihazları ya da bir grup cihazı tek işletme test edebilecektir. Test sonuçları raporlanacaktır.
20. Raporlama alanında çağrıların çeşitleri, servis, oda bilgilerini içeren adresleri, zamanları, ilgili personel ve personelin müdahale süreleri rapor edilecektir.
21. Personelin pager çağrı cihazlarına en geç 5saniye içinde çağrı bilgilerini gönderecektir. Çağrı ekip elemanlarına aynı zamanda ulaşacaktır.
22. Çağrı mesajı, çağrı tipine göre tanımlana bilen süre aralıklarıyla çağrı sonlandırılana kadar tekrarlanacaktır.
23. Çağrılar çağrının tipine göre tanımlanabilen süre boyunca sonlandırılmaması durumunda çağrı iptal edilerek müdahale edilmemiş sayılan bir çağrı olarak kayıta geçecektir.
24. Telefondan yapılan çağrılar a>nı telefondan ikinci bir arama ile odalardan yapılan çağrılar oda kontrol panellerinden manüel sonlandırılacaktır.
25. Tüm çağrılar tek bir raporlama sistemi üzerinden alınacaktır.
26. Rapor kayıtları en az 5 yıllık süre kayıt tutabilecek şekilde olacaktır.
27. Tüm raporlamalar kurumda bulunan herhangi bir bilgisayardan incelenebilecektir. İstenirse bu raporlamalar şifre ile korunabilecektir.
28. Santral sunucusu şu başlıklarda rapor üretecektir:
—Tüm çağrılarının tipleri, bölgeleri, adresleri, çağrı başlangıç ve sonlanma zamanları,
müdahale süreleri, başlatan ve sonlandıran hasta.
—Bölgelere/servislere göre müdahale süresi performansı
—Aylara göre çağrı adetleri
—Çağrı ile ilgili çıktı alınabilen “Olay Sonrası Bildirim Formu"
29. Kurum dâhili telefonlarındaki değişiklikler (ekleme, çıkarma, değiştirme) herhangi bir kurum bilgisayarından yetkili kişiler tarafından yapılabilecektir.
30. Sistem 2 dk boyunca çalışmadığını tespit ettiği kablosuz aktarıcı ünite bilgisini teknik servis cep telefonuna A...IP... verici bağlantısı yokA mesajı gönderebilmelidir.
31. Sistemde kayıtlı olan tüm pager çağrı cihazlarına kurumun tüm bilgisayarları üzerinden yetkili kişiler tarafından metin mesajları gönderilebilecektir.
32. Diğer iletişim ve otomasyon sistemleri ile uyum başlığında anlatılan özelliklere sahip olacak şekilde web servis hizmeti olacaktır.
Pager Çağrı Cihazı
1. Pager cihazı, 468.1000 KED (Kısa Mesafe Telsiz) yönetmeliğinde 468.1000 dar bandta çalışacaktır
2. . Pagerlar ulusal olarak acil uyarı için tahsis edilmiş olan frekans olmalıdır.
3. Pager Cihazının tüm menüleri Türkçe olacaktır.
4. Kablosuz aktarıcılardan yapılan mesaj yanını uluslararası standart iletişim protokolü olan POCSAG standardı kullanılarak yapılmalıdır.
5. Pager cihazının en az 8(sekiz) satır göstergesi olacaktır
6. Mesajlarının zamanlarını kaydedecektir.
|
8. Düşük pil uyarısı verilecektir.
9. Sesli ve titreşimli uyarı verilecektir.
10. Tek kalem pil ile çalışacaktır, şarj edilebilen pil çalışabilmelidir.
11. Takılıp çıkarılabilen taşıma aparatı olacaktır.
12. Cepte taşınabilecek kadar küçük olmalıdır.
Kablosuz Aktarıcı Cihazı
1. Kablosuz aktarıcı, KED (Kısa Mesafe Telsiz) yönetmeliğinde tanımlanan 468.1000 dar bandta çalışacaktır.
2. Kablosuz aktarıcılar orijinal kutsunda kuruma teslim edilmelidir
3. Metal kasa içerisinde olmalıdır.
4. Kablosuz aktarıcı ünite üzerinde External dipole anten olmalıdır
5. Kablosuz aktarıcı ünite üzerinde adaptör girişi povver jack bulunmalıdır
6. Kablosuz aktarıcı ünite DC besleme adaptörü ile çalışmalıdır.
7. Kablosuz aktarıcılar RS 232 ile Ethernet covartera bağlanmalıdır Ethernet üzerinden alacağı ıp ile hastane çağrı santral sunucu ile haberleşmelidir
8. Ethernet dönüştürücü DC besleme adaptörü ile çalışmalıdır
9. Kablosuz Aktarıcılar duvara insanların erişemeyeceği bir yüksekliğe dübel ve vida ile monte edilecek yapıda olmalıdır.
SİSTEMİ OLUŞTURAN ÜRÜN GRUBU
|
Garanti
• Acil ( Mavi Pembe Beyaz ve Kırmızı) Kod sistemi en az 3 yıl boyunca garanti kapsamı içinde olmalıdır. Firma 10 yıl yedek parça garantisini sağlayacaktır.
• Garanti kapsamı içerisinde oluşan arızalara 24 saat içerisinde müdahale edilmeli ve arıza müdahaleyi takiben 72 saat içerinde giderilmiş olmalıdır.
• Garanti kapsamı kapsamındaki kullanıcı hatası dışındaki arızalarda parça değişimi ya da tamiri ücretsiz olarak yapılacaktır.
T.C.
BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Mudanya Devlet Hastanesi
TEKLİF MEKTUBU
Sayı 196279/ 05.08.2020
Konu: Teklif Mektubu
Sayın İLGÎLİ
İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kalem ÇAĞRI ZİLLERİ PAGER SİSTEMİ alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu uyarınca doğrudan temin yoluyla alınacaktır. K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 07.08.2020 tarihi saat 17:00'ye kadar bursadhs7.satinalma@saglik.gov.tr adresine kaşelenip imzalanarak tarafımıza bildirilmesini rica ederiz.
Sıra No |
Malın / İşin Cinsi |
Miktar |
Birimi |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
1 |
ÇAĞRI ZtLLERl(PAGER SİSTEMİ) |
1 |
ADET |
|
|
Toplam |
|
Ek: Teknik Şartname |
KAZIN} BLBASTI Mudanya^Qeyipt Hastanesi |
![]() |
Tepedevrent Mevkii Aydınpınar Mah. Sarı Cad. Mudanya/BURSA Mudanya BURSA Telefon: 0224 280 16 00 Faks: 0224 280 16 95
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)