İhale No | 2222758 |
Sektör | İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri |
İdare | OSMANGAZİ ELEKTRİK DAĞITIM A.Ş. |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | İstisna / Kapsam Dışı İhaleler |
İhale İli | Eskişehir |
İşin İli | Eskişehir |
Yayın Tarihi | 7 Mayıs 2021 |
İhale Tarihi | 24 Mayıs 2021 14:00 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
OSMANGAZİ ELEKTRİK DAĞITIM ANONİM ŞİRKETİ ESKİŞEHİR
Şirketimiz; Çağrı Merkezi Hizmet Alım işini, açık ihale usulü ile ihale edecektir.
1.Şirketin
a) Adresi: İstiklal Mah. Şair Fuzuli Cd. No: 7 26010 Odunpazarı /ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası: 0 (222) 211 60 00 0(222) 230 15 53
c) Kayıtlı Elektronik Posta Adresi : osmangaziedas.satinalma@hs03.kep.tr
ç) İnternet adresi, Elektronik Posta Adresi: www.osmangaziedas.com.tr
d) İtiraz ve şikayetlerin yapılabileceği ve Şenay BARIN TAKOS/ Satınalma Yöneticisi
ihale ile ilgili bilgi alınabilecek personel senay.barin@oedas.com.tr
irtibat bilgileri: 0 (222) 211 60 00/26074
e)İhale dokümanının görülebileceği adresi: Osmangazi Elektrik Dağıtım A.Ş. Genel Müdürlüğü Satınalma ve Lojistik Müdürlüğü Odunpazarı/ESKİŞEHİR
2. İhalenin:
a) İhale Kayıt No: 2021/HİZ-İŞL/41
b) Adı: Çağrı Merkezi Hizmet Alımı İşi
c) Yapılacağı yer: Osmangazi Elektrik Dağıtım A.Ş. Genel Müdürlüğü 1. Kat Atatürk Toplantı Salonu
ç) Tekliflerin sunulacağı en son tarih ve saat: 24 Mayıs 2021 Pazartesi Günü Saat: 13:30
d) İhale (Tekliflerin Açılma) Tarih ve saati: 24 Mayıs 2021 Pazartesi Günü Saat: 14:00
e) Açık Eksiltme Tarihi ve saati: 24 Mayıs 2021 Pazartesi Günü Saat: 14:00
3-İhale konusu işin:
a) Niteliği, türü ve miktarı: Toplamda 46 kişi istihdam edilecektir.
b) İşe Başlama: 01.07.2021
c ) İşin Süresi: 18 ay
4-Katılma şartları ve İstenen Belgeler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkârlar Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi.
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkâr odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.2.1. İstekliler ‘in yeterlilik koşullarına ilişkin olarak sunması gereken iş deneyim belgeleri aşağıda sıralanmaktadır:
1.Şirketin
a) Adresi: İstiklal Mah. Şair Fuzuli Cd. No: 7 26010 Odunpazarı /ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası: 0 (222) 211 60 00 0(222) 230 15 53
c) Kayıtlı Elektronik Posta Adresi : osmangaziedas.satinalma@hs03.kep.tr
ç) İnternet adresi, Elektronik Posta Adresi: www.osmangaziedas.com.tr
d) İtiraz ve şikayetlerin yapılabileceği ve Şenay BARIN TAKOS/ Satınalma Yöneticisi
ihale ile ilgili bilgi alınabilecek personel senay.barin@oedas.com.tr
irtibat bilgileri: 0 (222) 211 60 00/26074
e)İhale dokümanının görülebileceği adresi: Osmangazi Elektrik Dağıtım A.Ş. Genel Müdürlüğü Satınalma ve Lojistik Müdürlüğü Odunpazarı/ESKİŞEHİR
2. İhalenin:
a) İhale Kayıt No: 2021/HİZ-İŞL/41
b) Adı: Çağrı Merkezi Hizmet Alımı İşi
c) Yapılacağı yer: Osmangazi Elektrik Dağıtım A.Ş. Genel Müdürlüğü 1. Kat Atatürk Toplantı Salonu
ç) Tekliflerin sunulacağı en son tarih ve saat: 24 Mayıs 2021 Pazartesi Günü Saat: 13:30
d) İhale (Tekliflerin Açılma) Tarih ve saati: 24 Mayıs 2021 Pazartesi Günü Saat: 14:00
e) Açık Eksiltme Tarihi ve saati: 24 Mayıs 2021 Pazartesi Günü Saat: 14:00
3-İhale konusu işin:
a) Niteliği, türü ve miktarı: Toplamda 46 kişi istihdam edilecektir.
b) İşe Başlama: 01.07.2021
c ) İşin Süresi: 18 ay
4-Katılma şartları ve İstenen Belgeler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkârlar Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi.
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkâr odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.2.1. İstekliler ‘in yeterlilik koşullarına ilişkin olarak sunması gereken iş deneyim belgeleri aşağıda sıralanmaktadır:
Şart | Açıklama |
Tecrübe | İstekli ‘nin çağrı merkezi ile ilgili toplamda teklif bedelinin %150 (yüzelli)’ioranında (tek sözleşmeye veya tek lokasyona bağlı olma şartı aranmaz); son 5 (beş) yıl içinde; tamamlanmış ya da devam eden iş tecrübesi olduğunu gösterir iş deneyim belgeleri ihale dosyasında sunulacaktır. |
Inbound (Genel Çağrı) Tecrübesi | İstekli ‘nin en az 1 (bir) adet ve en az 700 çalışanlı (tek sözleşmeye veya tek lokasyona bağlı olma şartı aranmaz); devam eden inbound hizmeti verdiğini gösteren iş deneyim belgeleri ihale dosyasında sunulacaktır. |
Outbound (Genel Çağrı) Tecrübesi | İstekli ‘nin en az 1 (bir) adet; süresine bakılmaksızın, tamamlanmış ya da devam eden outbound hizmeti verdiğini gösterir iş deneyim ihale dosyasında sunulacaktır. |
Omni-Channel ve Sosyal Medya Tecrübesi | İstekli ‘nin en az 1 (bir) adet; süresine bakılmaksızın, tamamlamış yâda devam eden omni-channel çağrı merkezi hizmeti ve sosyal medya hizmeti verdiğini gösterir iş deneyim belgeleri ihale dosyasında sunulacaktır. |
Çalışan Sayısı | İstekli ‘nin çalışan sayısının ihale tarihinde en az 750 (Yedi Yüz Elli) kişi (tek lokasyonda olması şartı aranmaz) olduğunu gösterir Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından verilmiş belgeler ihale dosyasında sunulacaktır. |
4.2.2. İstekliler ’in şirket yapısı, organizasyon yapısı, bilgi güvenliği ve yönetim sistemlerinin ihale konusu hizmetleri ifa etmeye yeterli olduğunu gösterir aşağıda detaylandırılan belgeler;
Şart | Açıklama |
Bilgi Güvenliği | İstekli ‘nin kendisine ait; yürürlükte olan, bilgi güvenliği sistemini gösteren belgeleri ihale dosyasında sunulacaktır. |
Kalite Yönetim Sistemleri | İstekli, TS EN ISO 18295-1 / TS EN ISO 18295-2 ve/veya TS EN ISO 9001, TS ISO 10002 ve TS EN ISO/IEC 27001 standartlarına uygun olarak hizmet verildiğini belgelemelidir. Belgelerin tamamını ihale dosyasında sunacaktır. |
Organizasyon Yapısı | İstekli ‘nin IT, planlama, kalite, operasyon, denetim ve üst yönetim organizasyon yapısı ile birlikte Şirket/İşveren ‘in bire bir çalışacağı isimleri özgeçmişleri ve iletişim bilgileri ile birlikte ihale dosyasında sunacaktır. |
İş Başlangıç Planı | İstekli, hizmet için gerekli ön hazırlık çalışmalarının tamamlanması ve hizmetin fiilen başlaması için gerekli plan (donanım, organizasyon yapısı, altyapı vb. diğer tüm kaynakların temin planları) ve süreci gösteren metodolojisini teklifinde sunacaktır. |
5-İhale konusu işe ait tüm belgeler ihale dosyasında ayrıntılı olarak yer almaktadır. İhale dokümanı, Osmangazi Elektrik Dağıtım A.Ş. Genel Müdürlüğü Satınalma ve Lojistik Md.lüğü İhale Biriminde görülebilir. İhale dokümanı, kayıtlı e-posta (KEP)adresine gönderilecektir.
6- Kısmi teklif verilmesi; bu ihalede kısmi teklif verilemez.
7-İstekliler, teklif ettikleri bedelin % 3 ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat olarak sunulan teminat mektuplarının süresi 90 (doksan) takvim gününden az olamaz.
8- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
9-Diğer hususlar:
- Yerli malı avantajı uygulanmayacaktır.
- Şirketimiz 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi değildir.
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)