İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/585877 - Çağrı Merkezi Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2018/585877
Sektör Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
İdare İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İstanbul
İşin İli İstanbul
Yayın Tarihi 22 Kasım 2018
İhale Tarihi 21 Aralık 2018 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETİ ALINACAKTIR

İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ

Çağrı Merkezi İşletim Hizmet Alım İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/585877

1-İdarenin

a) Adresi : Kemalpaşa Mahallesi 15 Temmuz Şehitler Caddesi No: 5 34134 SARAÇHANE - FATİH / İSTANBUL 34134 SARAÇHANE FATİH/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124551735 - 2124552632
c) Elektronik Posta Adresi : halklailiskiler@ibb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Çağrı Merkezi İşletim Hizmeti kapsamında toplam 1032 personelin 12 ay süreyle çalıştırılması, 103 adet iş kaleminin gerçekleştirilmesi işidir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2019, işin bitiş tarihi 31.12.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İstanbul Büyükşehir Belediyesi Bakırköy Ek Hizmet Binası İhale İşleri Müdürlüğü, İhale Salonu Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:5 Kat:4 Bakırköy/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 21.12.2018 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Personel çalıştırmaya dayalı çağrı merkezi hizmeti işi yapmış olmak


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstanbul Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü İstanbul Büyükşehir Belediye Sarayı Kemalpaşa Mahallesi 15 Temmuz Şehitler Caddesi No: 5 34134 SARAÇHANE - FATİH / İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Büyükşehir Belediyesi Bakırköy Ek Hizmet Binası İhale İşleri Müdürlüğü, Zarf Teslim Bürosu Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:5 Kat:4 Bakırköy/İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Çağrı Merkezi Operatör Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 100 12 Ay
Çağrı Merkezi Operatörü 1(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 205 12 Ay
Çağrı Merkezi Operatörü 2(Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 312 12 Ay
Çağrı Merkezi Operatörü 3(Brüt asgari ücretin %80 fazlası) 190 12 Ay
Çağrı Merkezi Operatörü (ilave dil)(Brüt asgari ücretin %105 fazlası) 15 12 Ay
Çağrı Merkezi Operatörü (Engelli) 1(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 17 12 Ay
Çağrı Merkezi Operatörü (Engelli) 2(Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 14 12 Ay
Bilgi İşlem Uzmanı(Brüt asgari ücretin %220 fazlası) 1 12 Ay
Bilgi İşlem Personeli(Brüt asgari ücretin %155 fazlası) 3 12 Ay
Planlama ve Raporlama Uzmanı(Brüt asgari ücretin %220 fazlası) 4 12 Ay
Çağrı Merkezi İş Geliştirme Uzmanı(Brüt asgari ücretin %220 fazlası) 5 12 Ay
Kalite Personeli(Brüt asgari ücretin %130 fazlası) 19 12 Ay
İnsan Kaynakları Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %225 fazlası) 1 12 Ay
İnsan Kaynakları Uzmanı(Brüt asgari ücretin %160 fazlası) 3 12 Ay
Eğitmen(Brüt asgari ücretin %160 fazlası) 7 12 Ay
Eğitim Uzmanı(Brüt asgari ücretin %220 fazlası) 2 12 Ay
Destek Personeli(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 24 12 Ay
İdari İşler Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %140 fazlası) 1 12 Ay
İdari İşler Personeli(Brüt asgari ücretin %135 fazlası) 1 12 Ay
Yazılımcı(Brüt asgari ücretin %220 fazlası) 2 12 Ay
Psikolog(Brüt asgari ücretin %135 fazlası) 3 12 Ay
Uzman Psikolog(Brüt asgari ücretin %160 fazlası) 1 12 Ay
Programcı(Brüt asgari ücretin %220 fazlası) 1 12 Ay
Süpervizör(Brüt asgari ücretin %220 fazlası) 10 12 Ay
Takım Lideri(Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 42 12 Ay
Teknik Personel(Brüt asgari ücretin %125 fazlası) 2 12 Ay
Resepsiyonist(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 6 12 Ay
Uzman Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %115 fazlası) 16 12 Ay
Asistan (Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 23 12 Ay
Uzman Tekniker(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 2 12 Ay
Çağrı Merkezi Operatör Yardımcısı Fazla Mesai (Saat) 15.000 saat
Çağrı Merkezi Operatörü 1 Fazla Mesai (Saat) 7.500 saat
Çağrı Merkezi Operatörü 2 Fazla Mesai (Saat) 6.500 saat
Çağrı Merkezi Operatörü 3 Fazla Mesai (Saat) 3.000 saat
Çağrı Merkezi Operatörü (ilave dil) (Fazla Mesai) (Saat) 500 saat
Çağrı Merkezi Operatörü (Engelli) 1 (Fazla Mesai) (Saat) 150 saat
Çağrı Merkezi Operatörü (Engelli) 2 (Fazla Mesai) (Saat) 50 saat
Bilgi İşlem Uzmanı Fazla Mesai (Saat) 60 saat
Bilgi İşlem Personeli Fazla Mesai (Saat) 60 saat
Planlama Raporlama Uzmanı Fazla Mesai (Saat) 50 saat
Çağrı Merkezi İş Geliştirme Uzmanı Fazla Mesai (Saat) 50 saat
Kalite Personeli Fazla Mesai (Saat) 200 saat
İnsan Kaynakları Sorumlusu Fazla Mesai (Saat) 40 saat
İnsan Kaynakları Uzmanı Fazla Mesai (Saat) 50 saat
Eğitmen Fazla Mesai (Saat) 50 saat
Eğitim Uzmanı Fazla Mesai (Saat) 20 saat
Destek Personeli Fazla Mesai (Saat) 600 saat
İdari İşler Sorumlusu Fazla Mesai (Saat) 80 saat
İdari İşler Personeli Fazla Mesai (Saat) 80 saat
Yazılımcı Fazla Mesai (Saat) 40 saat
Psikolog Fazla Mesai (Saat) 40 saat
Uzman Psikolog (Saat) 30 saat
Programcı Fazla Mesai (Saat) 30 saat
Süpervizör Fazla Mesai (Saat) 300 saat
Takım Lideri Fazla Mesai (Saat) 1.000 saat
Teknik Personel Fazla Mesai (Saat) 50 saat
Resepsiyonist Fazla Mesai (Saat) 50 saat
Uzman Yardımcısı Fazla Mesai (Saat) 500 saat
Asistan Fazla Mesai (Saat) 500 saat
Uzman Tekniker Fazla Mesai (Saat) 300 saat
Çağrı Merkezi Operatör Yardımcısı Resmi Tatil (Gün ) 1.200 gün
Çağrı Merkezi Operatörü 1 Resmi Tatil (Gün) 600 gün
Çağrı Merkezi Operatörü 2 Resmi Tatil (Gün) 650 gün
Çağrı Merkezi Operatörü 3 Resmi Tatil (Gün) 400 gün
Çağrı Merkezi Operatörü (ilave dil) Resmi Tatil (Gün) 100 gün
Çağrı Merkezi Operatörü (Engelli) 1 Resmi Tatil (Gün) 15 gün
Çağrı Merkezi Operatörü (Engelli) 2 Resmi Tatil (Gün) 10 gün
Bilgi İşlem Uzmanı Resmi Tatil (Gün) 8 gün
Bilgi İşlem Personeli Resmi Tatil (Gün) 15 gün
Planlama Raporlama Uzmanı Resmi Tatil (Gün) 15 gün
Çağrı Merkezi İş Geliştirme Uzmanı Resmi Tatil (Gün) 15 gün
Kalite Personeli Resmi Tatil (Gün) 60 gün
İnsan Kaynakları Sorumlusu Resmi Tatil (Gün) 3 gün
İnsan Kaynakları Uzmanı Resmi Tatil (Gün) 10 gün
Eğitmen Resmi Tatil (Gün) 10 gün
Eğitim Uzmanı Resmi Tatil (Gün) 3 gün
Destek Personeli Resmi Tatil (Gün) 120 gün
İdari İşler Sorumlusu Resmi Tatil (Gün) 5 gün
İdari İşler Personeli Resmi Tatil (Gün) 5 gün
Yazılımcı Resmi Tatil (Gün) 3 gün
Psikolog Resmi Tatil (Gün) 3 gün
Uzman Psikolog Resmi Tatil (Gün) 3 gün
Programcı Resmi Tatil (Gün) 1 gün
Süpervizör Resmi Tatil (Gün) 100 gün
Takım Lideri Resmi Tatili (Gün) 500 gün
Teknik Personel Resmi Tatil (Gün) 5 gün
Resepsiyonist Resmi Tatil (Gün) 50 gün
Uzman Yardımcısı Resmi Tatil (Gün) 150 gün
Asistan Resmi Tatil (Gün) 150 gün
Uzman Tekniker Resmi Tatil (Gün) 10 gün
Aylık Performans Primi (ÇM Opt Yrd,Engelli (1 ve 2) ,ÇM Opt 1,2,3,Y.Dil ) 3.071 adet
Aylık Performans Primi (Takım Lideri) 76 adet
Temizlik ve Sarf Giderleri 12 ay
Çağrı Merkezi Binek Araç (6 Adetx12 Ay) 72 ay
Çağrı Merkezi Hafif Ticari Araç (1 Adet) 12 ay
Ödül Zirvesi 1 adet
Eğitim 2 adet
Servis Hizmeti (30 Adetx12 Ay) 360 ay
Süreli Yayınlar 12 ay
Yurt Dışı Ziyaret 1 sefer
Blockzinciri Kurulum Ve Entegrasyon 1 adet
Konuşmanın Yazıya Dökülmesi ve Analizi Yazılımı, Santrale Gelen Çağrıların Sesli Yönlendirilmesi Yazılımı, Kalite Yönetim Modülü 1 adet
Vatandaş Talep ve Şikayet Yönetimi Uygulaması Kullanıcı Lisansı 100 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)