İhale No | 2018/73946 |
Sektör | Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri |
İdare | SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIĞIN GELİŞTİRİLMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 202.718,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 253.439.417 TL'den fazla |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 12 Mart 2018 |
İhale Tarihi | 9 Nisan 2018 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
SAĞLIĞIN GELİŞTİRİLMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
ALO 184 Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi Hizmetleri Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/73946 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Üniversiteler Mah. 6001.Cad. Dumlupınar Bulvarı No:9 Sağlık Bakanlığı Binası Sağlığın Geliştirilmesi Genel Müdürlüğü 4.Kat ÇANKAYA / ANKARA 06800 Sıhhiye ÇANKAYA/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3125852800 - 3124307088 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | sggm@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 36 Ay süre ile, 429 kişi, gerekli ekipman ile İletişim Merkezi Hizmetleri Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | SABİM Hizmet Binası |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.07.2018, işin bitiş tarihi 30.06.2021 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Üniversiteler Mahallesi Dumlupınar Bulvarı 6001.cadde Sağlık Bakanlığı Binası Kat 4. Kat Sağlığın Geliştirilmesi Genel Müdürlüğü Proje ve Malı İşler Daire Başkanlığı Satınalma İhale Birimi Bilkent Çankaya/Ankara |
b) Tarihi ve saati | : | 09.04.2018 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu veya özel sektörde yapılmış olan her türlü Telefon Hatları Üzerinden Verilen Müşteri Hizmetleri, Telefon Numarası Öğrenme Servisleri, Telefon Hatları Üzerinden Verilen Çağrı Merkezi Hizmetleri ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Üniversiteler Mahallesi Dumlupınar Bulvarı 6001. Cadde Sağlık Bakanlığı Binası Kat:4 Sağlığın Geliştirilmesi Genel Müdürlüğü Proje ve Malı İşler Daire Başkanlığı Satınalma İhale Birimi Bilkent/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Üniversiteler Mahallesi Dumlupınar Bulvarı 6001.cadde Sağlık Bakanlığı Binası Kat 4. Kat Sağlığın Geliştirilmesi Genel Müdürlüğü Proje ve Malı İşler Daire Başkanlığı Satınalma İhale Birimi Bilkent Çankaya/Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
Operatör Teknik Şartnamenin 3.1. Maddesi (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) | 150 | 36 | Ay |
Operatör (Engelli)* 4857 Sayılı İş Kanunu’nun 30.Maddesi gereğince / Teknik Şartnamenin 3.1. Maddesi (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) | 15 | 36 | Ay |
Anket Operatörü Teknik Şartnamenin 3.2. Maddesi (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) | 15 | 36 | Ay |
Kalite Operatörü Teknik Şartnamenin 3.3. Maddesi (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) | 20 | 36 | Ay |
Çözümleyici Teknik Şartnamenin 3.4. Maddesi (Brüt asgari ücretin %120 fazlası) | 175 | 36 | Ay |
CİMER-BİMER Başvuruları Personeli Teknik Şartnamenin 3.5. Maddesi (Brüt asgari ücretin %120 fazlası) | 5 | 36 | Ay |
Sosyal Medya Takip Personeli Teknik Şartnamenin 3.6. Maddesi (Brüt asgari ücretin %120 fazlası) | 2 | 36 | Ay |
Elektronik Posta Takip Personeli Teknik Şartnamenin 3.7. Maddesi (Brüt asgari ücretin %120 fazlası) | 2 | 36 | Ay |
Raporlama Personeli Teknik Şartnamenin 3.10. Maddesi (Brüt asgari ücretin %130 fazlası) | 10 | 36 | Ay |
Takım Lideri Teknik Şartnamenin 3.11. Maddesi (Brüt asgari ücretin %130 fazlası) | 14 | 36 | Ay |
Yabancı Dil Bilen Çözümleyici Teknik Şartnamenin 3.9. Maddesi (Brüt asgari ücretin %150 fazlası) | 8 | 36 | Ay |
İşaret Dil Bilen Çözümleyici Teknik Şartnamenin 3.8. Maddesi (Brüt asgari ücretin %150 fazlası) | 4 | 36 | Ay |
Raporlama Uzmanı Teknik Şartnamenin 3.12. Maddesi (Brüt asgari ücretin %200 fazlası) | 2 | 36 | Ay |
İş Geliştirme Uzmanı Teknik Şartnamenin 3.13. Maddesi (Brüt asgari ücretin %200 fazlası) | 2 | 36 | Ay |
Grup Lideri Teknik Şartnamenin 3.14. Maddesi (Brüt asgari ücretin %200 fazlası) | 4 | 36 | Ay |
Bilişim ve Teknoloji Sorumlusu Teknik Şartnamenin 3.15. Maddesi (Brüt asgari ücretin %200 fazlası) | 1 | 36 | Ay |
Operatör Resmi/Bayram Tatil Mesaisi Teknik Şartnamenin 6. 2.Maddesi | 2.480 | gün | |
Çözümleyici Resmi/Bayram Tatil Mesaisi Teknik Şartnamenin 6.2.Maddesi | 2.480 | gün | |
Takım Lideri Resmi/Bayram Tatil Mesaisi Teknik Şartnamenin 6.2.Maddesi | 204 | gün | |
SMS Teknik Şartnamenin 10.7.Maddesi | 20.000.000 | adet | |
Hizmet İçi İyileştirme ve Kaliteli Hizmet Sunumu Eğitim Organizasyonu 500 Kişilik/2500 Gecelik Konaklamalı / 3 Eğitim / Teknik Şartnamenin 7.2. Maddesi ve Alt Bentleri | 7.500 | gün | |
İletişim Merkezi Hizmet Binası Kiralama/Ankara İlinde 3.000 m2 / Teknik Şartnamenin 11.Maddesi ve Alt Bentleri | 36 | ay | |
Bilgisayar ve Bileşenleri Kiralama Teknik Şartnamenin 10.1. Maddesi | 410 | adet | |
Masa ve Bileşenleri Kiralama Teknik Şartnamenin 10.2. Maddesi | 380 | adet | |
Koltuk Kiralama Teknik Şartnamenin 10.2.Maddesi | 410 | adet | |
Kulaklık ve Mikrofon Kiralama Teknik Şartnamenin 10.4.Maddesi | 500 | adet | |
Görüntülü Görüşme İçin Kamera Kiralama Teknik Şartnamenin 10.5. Maddesi | 2 | adet | |
İnternet 320 MBPS Geniş Bant/Teknik Şartnamenin 10.8.Maddesi | 36 | ay | |
SABİM Sistem Altyapısı ,Yazılım İşletim, Geliştirme, Bakım, Destek ve Kurulum Hizmeti Kiralama/ Teknik Şartnamenin 12.Maddesi ve Alt Bentleri | 36 | ay | |
PRI Hat Temini Teknik Şartnamenin 10.9. Maddesi | 36 | ay | |
Sosyal Medya Yazılımı Kiralama Teknik Şartnamenin 14.Maddesi ve Alt Bentleri | 36 | ay |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)