İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/362543 - Çağrı Merkezi Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/362543
Sektör Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 7 Ağustos 2017
İhale Tarihi 6 Eylül 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETİ ALINACAKTIR

İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

ÇAĞRI MERKEZİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/362543

1-İdarenin

a) Adresi : ÇAMLICA MAHALLESI 408. CADDE NO:136 06200 LALEGÜL YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125912205 - 3125912193
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 395 Personel ile Çağrı Merkezi Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 36(otuz altı) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Çamlıca Mahallesi 408. Cadde No:136 PK:06200 Yenimahalle/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 06.09.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

TSE EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi belgesine sahip olunulacaktır.


Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Çağrı Merkezi , Etkileşim Merkezi veya Bilgisayar Sistem entegrasyon hizmeti işleri ayrı ayrı ya da birlikte benzer iş olarak kabul edilecektir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İçişleri Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğü Maliye Bakanlığı Ek Hizmet Binası Tunus Caddesi No:33 Kat 1. Kavaklıdere/ANKARA adresinde ihale doküman bedeli olan 50,00.-TL yatırıldıktan sonra karşılığında alınacak dekont mukabili veya İçişleri Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğü hesabı nezdideki T.C. Merkez Bankası Ankara Şubesi TR64 0000100100000350121006 IBAN numaralı hesabına yatırılarak makbuz ve firmaya ait kaşe ile ihale dokümanları Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Misafirhanesi Satınalma Şube Müdürlüğü (206 Numaralı İhale Bürosu) Çamlıca Mahallesi 408. Cadde No:136 PK:06200 Yenimahalle/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Çamlıca Mahallesi 408. Cadde No:136 PK:06200 Yenimahalle/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Proje Yöneticisi (Bir personelin aylık ücreti. (Brüt asgari ücretin %300 fazlası) 1 36 Ay
Süpervizör (Bir personelin aylık ücreti(Brüt asgari ücretin %250 fazlası) 3 36 Ay
Takım Lideri (Bir personelin aylık ücreti (Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 16 36 Ay
Vatandaş Temsilcisi (Bir personelin aylık ücreti (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 352 36 Ay
Mevzuat Uzmanı(Bir personelin aylık ücreti(Brüt asgari ücretin %120 fazlası) 1 36 Ay
Vatandaş Temsilcisi İngilizce (Bir personelin aylık ücreti(Brüt asgari ücretin %80 fazlası) 5 36 Ay
Teknik Yardım Masası Lideri (TYM Lideri)Bir personelin aylık ücreti(Brüt asgari ücretin %120 fazlası) 1 36 Ay
Teknik Yardım Masası TYM (Bir personelin aylık ücreti(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 7 36 Ay
Sosyal Medya Uzmanı (Bir personelin aylık ücreti(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 1 36 Ay
Ulusal Bayram ve tatil günlerinde çalışacak Takım Lideri. (Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 4 45 Gün
Ulusal Bayram ve tatil günlerinde çalışacak Vatandaş Temsilcisi (Dil Bilen) (Brüt asgari ücretin %80 fazlası) 3 45 Gün
Engelli Vatandaş Temsilcisi. (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 8 36 Ay
Ulusal Bayram ve tatil günlerinde çalışacak Vatandaş Temsilcisi. (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 80 45 Gün
Çağrı Merkezi Çalışan İhtiyaçları (Ankara, Erzurum, Trabzon) Masa,Sandalye,Bilgisayar Donanımı, Softphone, Kulaklık vs.) (Brüt asgari ücret) 250 36 Ay
Çağrı Merkezi Yazılımları, Lisans Yenilemesi, Bakım ve Güncelleme. 36 ay
Mobil Uygulama, Sosyal Medya, Şikayet İhbar ve Anket Modülü yazılımları bakım ve güncelleme. 36 ay
Web Chat, İnteraktif Bilgi Bankası Modülü. Kısa Mesaj, Kısa Mesaj Bilgilendirme ve Dış Arama. 36 ay
Çağrı Merkezi Yazılımlarının kurum uygulamalarına entegrasyonları bakım ve güncelleme. 36 ay
Geniş Bant Data Hattı (Ankara) 36 ay
Geniş Bant Data Hattı (Erzurum) 36 ay
Geniş Bant Data Hattı (Trabzon) 36 ay
Çağrı Merkezi Lokasyonları Fiziki İhtiyaçlar (bina kiralama, eletrik, su, ısınma gideri, güvenlik , techizat, switch,router,Ups,Jeneratör, kablolama vs) 36 ay
Çağrı Merkezi Hizmet Memnuniyet Ölçüm Anketi. 12 adet
Q lik view İş zekası raporlama lisansı güncelleme. 15 adet
port TTS (text to speech lisansı) 30 adet
avaya softphone lisansı güncelleme,bakım destegi. 25 adet
Avaya Supervisor Lisans Güncelleme ,bakım destegi. 5 adet
"Avaya CMS Lisans Güncelleme,bakım desteği. 20 adet
Avaya 250 Operatör Lisansı Güncelleme ,bakım destegi. 250 adet
Avaya Contact Recorder Lisansı güncelleme. 250 adet
Avaya CTI , Avaya communication Manager Yazılımı güncelleme. 1 adet
Genel Müdürlük Çağrı Merkezi Donanımı Bakımı. 36 ay
Avaya G-450 Gateway Bakımı. ( 3 adet). 36 ay
Avaya CMS (Sun SPARC )Bakımı. 36 ay
"Konya İSM için Gateway. 1 adet
Konya İSM için Ses Kayıt Sistemi. 1 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)