İhale No | 2013/161968 |
Sektör | Spor Malzemeleri ve Ekipmanları |
İdare | Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü - SAĞLIK BAKANLIĞI |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 19 Kasım 2013 |
İhale Tarihi | 27 Aralık 2013 10:30 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Ağır İklim Tipi Çadır Seti Satın alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/161968 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Mithatpaşa Cad. 3 06434 Sıhhıye ÇANKAYA/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3125851253 - 3124343585 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ashgm.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | T.C. Sağlık Bakanlığı Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nün Timurhan Mah. Konutlar Sk. No:9 Akyurt/ANKARA adresindeki Depo Birimine teslim edilecektir. |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme imzalama tarihinden itibaren 60 gün içerisinde setin tamamını Sağlık Bakanlığı Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Depo Birimine teslim edecektir. Bu süre içerisinde bir set için kısmi teslimat da yapılabilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Mithatpaşa Caddesi No:3, B Blok, 5. Kat, Toplantı Salonu, Sıhhıye/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 17.12.2013 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
1. Yüklenici Bakanlığa teklif ettiği set için (malzemelerin marka model ve menşei belirtilerek okunabilir kaşeli ve mühürlü antetli kağıda) işin bitirilmesini müteakip en az iki yıl imalat ve üretim hatalarına karşı şartsız garanti verecektir. Garanti süresince bildirilen arızalar en geç 2 gün içinde giderilecek, şayet giderilemiyorsa ürün yenisi ile değiştirilecek ve onarımda geçen süre garanti süresinden sayılmayacaktır. 2.Teklif sahibi garanti süresinin bitiminden itibaren 10 yıl süre ile ücreti karşılığında yedek parça temin ve servis garantisi verecektir. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler: |
Çadır seti iklim şartları ile ilgili üretici firma tarafından düzenlenmiş NATO standartlarına sahip olduğuna dair belge, Set içerisinde teklif edilen soğutma, ısıtma, aydınlatma, hidrofor ve jeneratör cihazlarının teklif edilen marka ve modeli için CE belgeleri, Set içerisinde teklif edilen soğutma, ısıtma, aydınlatma ve jeneratör cihazlarının teklif edilen marka ve modeli için ulusal standarda veya dengi uluslararası standarda uygunluğu ve bu uygunluğu gösteren belgeler. Aşağıda istenilen üretici veya uluslar arası akredite edilmiş kuruluşlar tarafından verilmiş test raporları teklif esnasında verilecektir: a) Rüzgâr hızı dayanımı, b) Kar yağmur yükü taşıma kapasitesi, c) Çadır setinin ısı değerleri, d) Çadırların çatı ve zemin kumaşına ait; kumaşın cinsi, ağırlığı, su geçirmezliği, zor yanıcı özelliğini gösterir test raporları. İdare tarafından teklif edilen set içindeki bir adet 60 m2'lik çadır için demonstrasyon yapması istenecek, demonstrasyon için gerekli masraflar teklif sahibi tarafından karşılanacaktır. Oluşturulan komisyon teklif edilen set ile ilgili tüm testleri yapmaya veya yaptırmaya yetkilidir. Komisyon tarafından yapılan veya istenilen testler sonucu meydana gelebilecek hasarlar firma tarafından karşılanacaktır. Komisyon tarafından istenen bazı testler, varsa ilgili kurumlara yaptırılabilecek ve masrafları, firma tarafından karşılanacaktır. |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İdare tarafından teklif edilen set içindeki bir adet 60 m2'lik çadır için demonstrasyon yapması istenecek, demonstrasyon için gerekli masraflar teklif sahibi tarafından karşılanacaktır. Oluşturulan komisyon teklif edilen set ile ilgili tüm testleri yapmaya veya yaptırmaya yetkilidir. Komisyon tarafından yapılan veya istenilen testler sonucu meydana gelebilecek hasarlar firma tarafından karşılanacaktır. Komisyon tarafından istenen bazı testler, varsa ilgili kurumlara yaptırılabilecek ve masrafları, firma tarafından karşılanacaktır. Teklif sahibi, teklifi ile birlikte setin içeriğinin bir listesi ile tüm malzemelerin marka menşei ve teknik özelliklerinin görülebileceği dokümanları vermelidir. Çadır setine ait bakım onarım ve kullanma kılavuzları ile çadırların kurulması, çalıştırılması, depolama ve taşınmasına ilişkin dokümanlar Türkçe olarak verilecektir. Çadır setinin kurulum ve toplanmasına ait detay görüntülü kılavuz CD ortamında verilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı İhale doküman bedelinin, Maliye Bakanlığı, Sağlık Kurumları Merkez Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğünün Halk Bankası Ankara Kurumsal Şubesi nezdinde bulunan TR890001200945200044000004 nolu hesabına (makbuzun/dekontun içeriğinde; isteklinin adı, soyadı, ünvanı, vergi numarası/T.C. Kimlik numarası, idare adı, ihale kayıt numarası ve ihale doküman bedeli bilgileri belirtilecektir) yatırılan makbuzun/dekontun ibrazı ile Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, Satınalma Birimi, Mithatpaşa Cad. No:3, B Blok, Zemin Kat, 4 Nolu Oda, Sıhhıye/ANKARA adresinden alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mithatpaşa Caddesi No:3, B Blok, Zemin Kat, 4 Nolu Oda, Sıhhıye/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 70 (Yetmiş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Ağır İklim Tipi Çadır Seti | 2 | Set |
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)