İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/689648 - Bursa İl Sağlık Müdürlüğü 2022 Yılı 15 Kısım Bakım Onarım Hizmet Alımı İşi

İhale No 2021/689648
Sektör Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
İdare Bursa İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 9 Kasım 2021
İhale Tarihi 30 Kasım 2021 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ 2022 YILI 15 KISIM BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/689648

1-İdarenin

a) Adresi : Dikkaldırım Mah. Hat. Cad. No:4 OSMANGAZİ/BURSA 16090 OSMANGAZİ/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 2242956000 - 2242334461
c) Elektronik Posta Adresi : bursa.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 15 Kısım Bakım-Onarım Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Bursa İl Sağlık Müdürlüğü ve Bağlı Birimlerin Bulunduğu Hizmet Binaları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2022, işin bitiş tarihi 31.12.2022


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu - Dikkaldırım Mahallesi, Hat Caddesi, No: 4 16090 - Osmangazi / BURSA
b) Tarihi ve saati : 30.11.2021 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
1. Kısım için teklif verecek istekliler TSE’nin Brülörler Yeterlilik belgesi veya ilgili hizmetle alakalı TSE Yeterlilik Belgesini, 2. Kısım için teklif verecek istekliler ilgili hizmetle alakalı TSE Yeterlilik Belgesini, 3. Kısım için teklif verecek istekliler ilgili hizmetle alakalı TSE Yeterlilik Belgesini, 4. Kısım için teklif verecek istekliler ilgili hizmetle alakalı TSE Yeterlilik Belgesini, 5. Kısım için teklif verecek istekliler ilgili hizmetle alakalı TSE Yeterlilik Belgesini, 7. Kısım için teklif verecek istekliler ilgili hizmetle alakalı TSE Yeterlilik Belgesini, 8. Kısım için teklif verecek istekliler ilgili hizmetle alakalı TSE Yeterlilik Belgesini, 9. Kısım için teklif verecek istekliler ilgili hizmetle alakalı TSE Yeterlilik Belgesini, 10. Kısım için teklif verecek istekliler ilgili hizmetle alakalı TSE Yeterlilik Belgesini, 11. Kısım için teklif verecek istekliler ilgili hizmetle alakalı TSE Yeterlilik Belgesini, 13. Kısım için teklif verecek istekliler ilgili hizmetle alakalı TSE Yeterlilik Belgesini veya üretici firmanın ilgili hizmetle alakalı TSE Yeterlilik Belgesini 15. Kısım için teklif verecek istekliler ilgili hizmetle alakalı , alınacak hizmet kapsamında yetkili servisler elektrik panoları için kurallar standardına uygun hizmet veren ve elektrik iç tesisat montaj, bakım ve onarımını yapan iş yerleri genel kurallar standardına uygun hizmet veren ibarelerini bulunduran TSE Yeterlilik Belgesini zarfında sunacaklardır.
4.3.3. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
a)12. kısım için teklif verecek istekli çalıştıracağı personele ait Endüstri Meslek Lisesi İkllimlendirme, Elektrik veya Elektronik bölümü mezunuyet belgesini, soğutucu gaz kullanma yetki belgesini ve en az 3 yıl sektör deneyim belgesini sunacaktır. b)14. kısım için teklif verecek istekli EMO Elektrik Yüksek Gerilim Tesisleri İşletme Sorumluluğu Yönetmeliği kapsamında yıl sonuna kadar geçerliliği olan Elektrik 1 kV üstü ve 1 kV altı tesisler SMM belgesi ve İşletme Sorumluluğu Yetkilendirme Belgesini sunacaktır. c)15. kısım için teklif verecek istekli; -Elektrik Mühendisleri Odasından alınmış tarihi geçerli SMM belgeli Mühendislik hizmetleri yapmaya yetkili tescil belgesini, - Kadrosunda çalışan Elektrik Mühendisinin Topraklama Testi Yapma ve Raporlandırma Belgesini, -Kullanılacak Topraklama Ölçü Aletinin 1 yıl içerinde yapılmış ve geçerlilik süresi olan kalibrasyon belgesini, -Testi yapacak firma çalışanlarının teorik ve uygulamalı yükseklite çalışır eğitimi ve temel iş sağlığı güvenliği eğitimi belgelerini sunacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

1.Kısım: Kamu veya Özel Sektörde yapılan Her Türlü Kalorifer Kazanı, Brülör, Isıtma Sistemi ve Kombi ve Duvar Tipi Kazan Bakım Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

2.Kısım: Kamu veya Özel Sektörde  yapılan  Her Türlü Telefon Santrali Bakımı ve  Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

3.Kısım: Kamu veya Özel Sektörde yapılan Her Türlü Asansör Bakım ve Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

4.Kısım: Kamu veya Özel Sektörde yapılan Her Türlü Kompanzasyon Tesisleri Bakım ve Onarım İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

5.Kısım: Kamu veya Özel Sektörde yapılan Her Türlü Jeneratörlerin Bakım ve Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

6.Kısım: Kamu veya Özel Sektörde yapılan Her Türlü Hidrofor ve Yangın Pompalarının Bakım ve Onarım İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

7.Kısım: Kamu veya Özel Sektörde yapılan Her Türlü Kesintisiz Güç Kaynakları (UPS) Bakımı ve Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

8.Kısım: Kamu veya Özel Sektörde yapılan Her Türlü Kameraların Bakım ve Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

9.Kısım: Kamu veya Özel Sektörde yapılan Her Türlü Yangın Algılama ve İkaz Sistemleri Bakım ve Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

10.Kısım: Kamu veya Özel Sektörde yapılan Her Türlü Yangın Algılama ve Söndürme Sistemleri Bakım ve Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

11.Kısım: Kamu veya Özel Sektörde yapılan Her Türlü Kompresör Bakım ve Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

12.Kısım: Kamu veya Özel Sektörde yapılan Her Türlü Soğuk Oda-Soğutucu Sistemleri Bakım ve Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

13.Kısım: Kamu veya Özel Sektörde yapılan Her Türlü Klima Santralleri Bakım ve Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

14.Kısım: Kamu veya Özel Sektörde yapılan Her Türlü Trafo İşletme Sorumluluğu Hizmeti İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

15.Kısım: Kamu veya Özel Sektörde yapılan Her Türlü Topraklama ve Paratoner Tesisatı Kontrolü İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi Dikkaldırım Mahallesi, Hat Caddesi, No: 4 16090 - Osmangazi / BURSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
Doğalgazlı Kalorifer Kazanı Periyodik Bakım Onarım Hizmeti Alımı 19,000 adet
Katı Yakıtlı Kalorifer Kazanı Bakım Onarım Hizmeti Alımı 1,000 adet
Sıvı Yakıtlı Kalorifer Kazanı Periyodik Bakım Onarım Hizmeti Alımı 1,000 adet
Kombi Periyodik Bakım Onarım Hizmeti Alımı 58,000 adet
Duvar Tipi Kazan Periyodik Bakım Onarım Hizmeti Alımı 6,000 adet
Telefon Santrali Periyodik Bakım Onarım Hizmeti Alımı (31 Adet) 1,000 adet
İl Sağlık Müdürlüğü Merkez Bina (Çekirge) 4 Duraklı Asansör 12,000 ay
Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası (Fomara) 9 Duraklı Asansör 12,000 ay
Yıldırım İlçe Sağlık Müdürlüğü 5 Duraklı Asansör (01/02/2022-31/12/2022 Tarihleri arası) 11,000 ay
Yıldırım İlçe Sağlık Müdürlüğü 2 Duraklı Asansör (01/02/2022-31/12/2022 Tarihleri arası) 11,000 ay
Nilüfer İlçe Sağlık Müdürlüğü 5 Duraklı Asansör (01/06/2022-31/12/2022 Tarihleri arası) 7,000 ay
Nilüfer İlçe Sağlık Müdürlüğü 2 Duraklı Asansör (01/06/2022-31/12/2022 Tarihleri arası) 7,000 ay
Yıldırım Ek Hizmet Binası 4 Duraklı Asansör 12,000 ay
Yıldırım Ek Hizmet Binası 5 Duraklı Asansör 12,000 ay
112 Komuta Kontrol Merkezi Merinos 4 Duraklı Asansör 12,000 ay
Yıldırım Ketem Ek Hizmet Binası (2 nolu SHM) 3 Duraklı Asansör 12,000 ay
Yıldırım Göçmen Sağlığı Birimi 4 Duraklı Asansör 12,000 ay
Harmancık İlçe Entegre Devlet Hastanesi 3 Duraklı Asansör 12,000 ay
Yıldırım Verem Savaş Dispanseri 3 Duraklı Asansör 12,000 ay
Keles İlçe Entegre Devlet Hastanesi 4 Duraklı Asansör 12,000 ay
Keles İlçe Entegre Devlet Hastanesi 3 Duraklı Asansör 12,000 ay
Mudanya İlçe Sağlık Müdürlüğü 3 Duraklı Asansör 12,000 ay
Orhangazi İlçe Sağlık Müdürlüğü 4 Duraklı Asansör 12,000 ay
Mustafa Kemalpaşa İlçe Sağlık Müdürlüğü 5 Duraklı Asansör 12,000 ay
Karacabey İlçe Sağlık Müdürlüğü 5 Duraklı Asansör (01/11/2022-31/12/2022 Tarihleri arası) 2,000 ay
Karacabey İlçe Sağlık Müdürlüğü 2 Duraklı Asansör (01/11/2022-31/12/2022 Tarihleri arası) 2,000 ay
Halk Sağlığı Laboratuvarı 8 Duraklı Asansör (01/08/2022-31/12/2022 Tarihleri arası) 5,000 ay
Halk Sağlığı Laboratuvarı 7 Duraklı Asansör (01/08/2022-31/12/2022 Tarihleri arası) 5,000 ay
Halk Sağlığı Laboratuvarı 3 Duraklı Asansör (01/08/2022-31/12/2022 Tarihleri arası) 5,000 ay
Kompanzasyon Tesisleri Periyodik Bakım Onarım Hizmeti Alımı 36,000 adet
Jenaratör Periyodik Bakım Onarım Hizmeti Alımı (49 Adet) 11,000 ay
Jenaratör Periyodik Bakım Onarım Hizmeti Alımı (15 Adet) 3,000 ay
Jenaratör Yağlı Bakım (64 Adet) 1,000 ay
Hidrofor ve Yangın Pompaları Periyodik Bakım Onarım Hizmeti Alımı (16 adet cihaz) 1,000 adet
Kesintisiz Güç Kaynakları Periyodik Bakım Onarım Hizmeti Alımı (43 adet Cihaz) 4,000 adet
Sabit Kamera Bakım Onarım Hizmeti 499,000 adet
Speed Dome Kamera Bakım Onarım Hizmeti 7,000 adet
Kayıt Cihazı Bakım Onarım Hizmeti 45,000 adet
Monitör Bakım Onarım Hizmeti 44,000 adet
Kontrol Klavyesi Bakım Onarım Hizmeti 3,000 adet
Yangın Algılama ve İkaz Sistemleri Periyodik Bakım Onarımı Hizmeti Alımı 1,000 adet
Yangın Önleme ve Söndürme Sistemleri Periyodik Bakım Onarımı Hizmeti Alımı (FM200 Gaz ve Sprinkli Yağmurlama) 1,000 adet
Kompresör Periyodik Bakım ve Onarım Hizmeti Alımı 2,000 adet
Soğuk Oda – Soğutucu Sistemleri Periyodik Bakım ve Onarım Hizmeti Alımı 1,000 adet
Klima Santralleri Periyodik Bakım ve Onarım Hizmeti Alımı 1,000 adet
Osmangazi İlçe Sağlık Müdürlüğü, Sağlıklı Hayat Merkezi ve 112 ASHİ (6.3 /0.4 kV – 630 kVA Trafo Tesisi) 12,000 ay
Nilüfer İlçe Sağlık Müdürlüğü, Sağlıklı Hayat Merkezi ve 112 ASHİ (34.5/0.4 kV – 630 kVA Trafo Tesisi) 12,000 ay
Halk Sağlığı Laboratuvarı (34.5/0.4kV- 1x1000kVA Trafo tesisi ) 12,000 ay
Büyükorhan Entegre Devlet Hastanesi (34.5/0.4 kV –400Kva Trafo Tesisi) 12,000 ay
İnegöl İlçe Sağlık Müdürlüğü, Sağlıklı Hayat Merkezi ve 112 ASHİ (34.5/0.4 kV-400 kVA Trafo Tesisi) 12,000 ay
Orhaneli İlçe sağlık Müdürlüğü, Aile Sağlığı Merkezi ve 112 ASHİ (34.5 / 0.4 kV-250 kVA Trafo Tesisi) 12,000 ay
Keles Entegre İlçe Hastanesi (34.5/0.4 kV - 630kVA Trafo Tesisi) 12,000 ay
Paratoner Topraklama Tesisatı Ölçümü ve Raporlandırılması 17,000 adet
Ana Pano Topraklama Tesisatı Ölçümü ve Raporlandırılması 34,000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)