İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Bursa İl Jandarma Komutanlığı Karargah Binası Asansörünün Periyodik Bakımı

İhale No 1529634
Sektör Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
İdare Bursa İl Jandarma Komutanlığı
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 25 Ocak 2018
İhale Tarihi 29 Ocak 2018 13:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

DETAY Perşembe 25.Ocak.2018
KAYIT SIRA NUMARASI 
97335
İŞİN TANIMI 
BURSA İL JANDARMA KOMUTANLIĞI KARARGAH BİNASI ASANSÖRÜNÜN PERİYODİK BAKIMI
İŞİN MİKTARI 
1 ADET
İHALENİN YAPILACAĞI YER 
İL J.K.LIĞI/BURSA
İRTİBAT TELEFONLARI 
05324037770
İHALE KOMİSYONU 
İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İHALE TARİH VE SAATİ 
29 Ocak 2018 Pazartesi 13:00:00
TESLİM YERİ 
bursa ilj.k.lığıdır
TEDARİK USULÜ 
4734 SAYILI KİK, MADDE:22/d, DOĞRUDAN TEMİN USULÜ
İHALE DÖKÜMANI DOSYA İNDİR
İHALE İLAN METNİ


İDARENİN ADI : BURSA İL JANDARMA KOMUTANLIĞI
TEL: 2615707- DAHİLİ 8190 CEP:05324037770
TEKLİF SAHİBİNİN :
ADI SOYADI / FİRMA ÜNVANI, UYRUĞU
AÇIK TEBLİGAT ADRESİ
BAĞLI OLDUĞU V.DAİRESİ VE NUMARASI
TEKLEFON VE FAKS NUMARASI
E-MAİL ADRESİ (VARSA)

S. NO MALZEMENİN CİNSİ BİRİMİ MİKTARI BİRİM FİYATI TUTARI (TL)
1 BURSA İL JANDARMA KOMUTANLIĞI KARARGAH BİNASI ASANSÖRÜNÜN PERİYODİK BAKIMI ADET 1
TOPLAM TUTAR (K.D.V. HARİÇ)

1 "ASANSÖR PERİYODİK BAKIMI
a. Bursa İl Jandarma Komutanlığı karargâh binasında bulunan protokol asansörünün periyodik bakımı 24 Haziran 2015 tarihli 29396 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Asansör İşletme ve Periyodik Kontrol Yönetmeliği” esaslarına uygun şekilde yapılacaktır. Bakım için gerekli tüm malzeme ve ekipmanlar yüklenici tarafından karşılanacaktır. Bakımda kullanılacak, sarf malzemeleri ile ilgi bir bedel ödenmeyecektir.

b. Söz konusu iş tamamlandıktan sonra yapılması gerekli revizyon ve/veya arıza durumunda iş ile ilgili ihtiyaç duyulan malzeme listesi idareye teslim edilecek ve malzemelerin tedarikini müteakip yüklenici tarafından ücret talep edilmeden giderilecektir.

c. Asansörün arızalanması veya acil müdahale gerektiren hallerde idare tarafından yüklenicinin aranılması durumunda gece ve gündüz şartlarında azami 120 dakika içerisinde müdahale edilecek ve herhangi bir ücret talep edilmeyecektir.

ç. “Yıllık Kontrol Raporu” Osmangazi Belediyesi tarafından yetkilendirilmiş ilgili firma tarafından planlanarak yapıldıktan sonra, yüklenici tarafından söz konusu firmaya ""Elektrikli Asansörler İçin Yıllık Kontrol Raporu"" kontrol bedeli ödenecek, ödeme belgesi tanzim ettirilecek ve onaylı sureti idareye teslim edilecektir.

d. İşin ve iş yerinin korunması ve sigortalanması kapsamında oluşabilecek risklere karşı yüklenici tarafından “all risk” sigorta yaptırılacaktır.
GENEL HUSUSLAR
Montajlar yüklenici firma tarafından yapılacak olup, montaj için gerekli tüm malzeme ve ekipmanlar yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. Ayrıca yüklenici firma montaj için gerekli tüm emniyet tedbirlerini alarak işe başlayacaktır.

Bakım sözleşmesinde belirtilen hususlar çerçevesinde, İş Sağlığı ve Güvenliği ile tüm emniyet tedbirleri yüklenici tarafından alınmak suretiyle, Periyodik Bakım ve tadilat faaliyetleri yapılacak olup, Periyodik Bakım yapacak firmaya ait 2018 yılı Hizmet Yeterlilik Belgesi, CE belgesi ve görev alacak mühendise ait SMM belgesi bulunacak ve suretleri idareye teslim edilecektir.
Asansörün Aralık ayında en son bakımın yapılmasına müteakip tüm bakım ücretleri birlikte ödenecektir.
"
2 İŞİN TEKNİK ÖZELLİKLERİ İÇİN EK'TE BULUNAN KEŞİF FORMUNDA BELİRTİLDİĞİ ŞEKİİLDE YAPILACAKTIR.
3 İŞLE İLGİLİ YÜKLENİCİ TARAFINDAN %0,569 KARAR VE SÖZLEŞME YAPILACAĞINDAN % 0,948 SÖZLEŞME VERGİSİ İLE , %6 TEMİNAT ÖDENECEKTİR.
4 İŞLE İLGİLİ SÖZLEŞME İMZALANMAYACAKTIR. ,
5 TEKLİFİN 29 OCAK 2018 GÜNÜ SAAT:13.00 A KADAR ULAŞTIRILMASI GEREKMEKTEDİR.
6 İŞİN YAPILMASINDA HİZMET İŞYERLERİ GENEL ŞARTNAMESİ İLE YAPIM İŞLERİ UYGULAMA YÖNETMELİĞİ VE YAPIM İŞERİ GENEL ŞARTNAMESİ ŞARTLARI UYGULANACAKTIR.
7 15(ONBEŞ ) TAKVİM GÜNÜ İÇİNDE BİTİRİLECEKTİR.
8 İŞİN VE İŞ YERİNİN KORUNMASI VE SİGORTALANMASI KAPSAMANDA OLUŞABİLECEK RİSKLERE KARŞI YÜKLENİCİ TARAFINDAN ALL RİSK SİGORTASI YAPILACAKTIR.


İMZA / KAŞE
 
 
 
 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)