İhale No | 2012/139068 |
Sektör | Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri Güvenlik Personel Hizmetleri |
İdare | Bursa Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı/İhale Şartname Hazırlama Şube Müdürlüğü |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 2 Ekim 2012 |
İhale Tarihi | 9 Ekim 2012 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI AKARYAKIT İŞLETMESİ TERMİNAL AKARYAKIT İSTASYONU GÜVENLİK SİSTEMLERİ KURULUMU İŞİ
B ursa B üy ükşehir B elediy esi
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanlığı Akaryakıt İşletmesi Terminal Akaryakıt İstasyonu Güvenlik Sistemleri Kurulumu İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/139068
1-İda re nin
a) Adresi : Sirameseler Mah. Avrupa Konseyi Cad. 3/14 Hizmet Binasi D Blok
K:2 16190 Osmangazi/Bursa
b) Telefon ve faks numarası : 2242344000 - 2242347787
c) Elektronik Posta Adresi : ihale.sbmd@bursa.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü Ambarı (Yeni Prefabrik Bina Zemin
Kat Acemler/Bursa).
c) Teslim tarihi : firmaya yer tesliminden itibaren 60 gün içerisinde bitirilecektir
3- İha lenin
Bursa Büyükşehir Belediyesi Acemler Yerleşkesi Destek Hizmetleri
a) Yapılacağı yer : Dai. Bşk. İhale Toplantı Salonu Sırameşeler Mah. Avrupa Konseyi
Cad. 3/14 Hizmet Binası D Blok K:2 16190 Osmangazi/ Bursa
b) Tarihi ve saati : 09.10.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
- Firma, garanti süresi içinde çıkabilecek sorunların kendisine bildirilmesinden itibaren (mesai saatleri içinde; e- mail ya da fax yoluyla) 3 saat içerisinde müdahale edebileceğine dair yazılı taahhüttü Bilgi İşlem Şube Müdürlüğüne verecektir. Aksi durumun tutanaklarla belgelenmesi durumda firma; gecikilen her saat (60
dakika) için fatura bedeli üzerinden %006 (onbinde 6) ceza ödemeyi kabul ve taahhüt eder. (Saat hesaplamalarında matematiksel orantı kullanılacaktır)
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
- Teklifle birlikte teklif edilecek ürünlerin özelliklerinin gösterildiği broşürleri de idareye sunulacaktır
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 80 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bursa Büyükşehir Belediyesi Acemler Yerleşkesi Destek Hizmetleri Dai. Bşk. İhale Şartname Haz. Şub. Md. Sırameşeler Mah. Avrupa Konseyi Cad. 3/14 Hizmet Binası D Blok K:2 16190 Osmangazi/ Bursa adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bursa Büyükşehir Belediyesi Acemler Yerleşkesi Destek Hizmetleri Dai.
Bşk. İhale Şartname Haz. Şub. Md. Sırameşeler Mah. Avrupa Konseyi Cad. 3/14 Hizmet Binası D Blok K:2
16190 Osmangazi/ Bursa adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Dijital Kayıt Sistemi | 1 | Adet |
IP Sabit Kamera | 23 | Adet |
İhbar Paneli | 1 | Adet |
Switch 8 Port | 2 | Adet |
Switch 16 Port | 1 | Adet |
Rack Kabin | 1 | Adet |
Masaüstü Bilgisayar (Teknik) | 1 | Adet |
Monitör 22" | 2 | Adet |
Data Kablosu | 2.000 | Metre |
Tuş Takımı | 1 | Adet |
PIR Dedektör | 6 | Adet |
Harici Siren | 1 | Adet |
Alarm Kablosu | 200 | Metre |
Besleme Kablosu | 500 | Metre |
Kablo Kanalı | 250 | Metre |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)