İhale No | 2025/571245 |
Sektör | Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri |
İdare | AKSARAY BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Aksaray |
İşin İli | Aksaray |
Yayın Tarihi | 5 Mayıs 2025 |
İhale Tarihi | 27 Mayıs 2025 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
AKSARAY BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Büro Malzemesi
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2025/571245 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | AKSARAY BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | Zincirli Mahallesi 44/Mehmet Altınsoy Caddesi Aksaray Belediyesi Ana Hizmet Binası No:55 68100 Merkez/AKSARAY |
c) Telefon ve faks numarası | : | (382) 215-9680 - (382) 215-6239 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | Büro Malzemesi |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : |
Muhtelif miktarlarda 26 kalem büro malzemesi alınacaktır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Aksaray Belediyesi Yeni Hizmet Binası |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Yüklenici işe başlama tarihinden itibaren 14 takvim günü içerisinde malları; Aksaray Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğünce görevlendirecek Muayene ve Kabul Komisyonu huzurunda, Aksaray Belediyesi Yeni Hizmet Binasına teslim edecektir. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşme tarihi işe başlama tarihidir. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 27.05.2025 - 10:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Aksaray Belediye Başkanlığı Ana Hizmet Binası Meclis Salonu |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler: |
Greenguard Sertifikası
TS 12487 Yetkili servisler – Mobilya – Kurallar Hizmette Yeterlilik belgesi TS 13869 Metal iskeletli oturma yüzeyi haraketli, ahşap esaslı levhalardan yapılmış, çoklu oturma yüzeyli amfi sıra gereksinimleri TS 5337-1 EN 1335-1-2-3 Büro Mobilyaları – Büro Çalışma Koltuğu – Bölüm 1: Boyutlar – Boyutların Belirlenmesi – Bölüm 2: Güvenlik Gereksinimleri – Bölüm 3: Test Yöntemleri TS 7942 Tek sütun ayaklı, metal malzemeden yapılmış, kombine yüksek elbise askısı gereksinimler ve şartlar TS EN 1023-2 Büro mobilyaları- Ekranlar- Bölüm 2: Mekanik güvenlik gereksinimleri TS EN 12520 Mobilya – Mukavemet, dayanıklılık ve güvenlik – Evde oturma için gerekenler TS EN 12521 Mobilya – Mukavemet, dayanıklılık ve güvenlik – İç mekân sehpalar için gereklilikler TS EN 12727 Mobilya – Sıralı oturma- Güç ve dayanıklılık için test yöntemleri ve gereksinimleri TS EN 14073-2 Büro mobilyaları – Depo mobilyaları – Bölüm 2: Güvenlik gereksinimleri TS EN 14749 Ev ve mutfak depolama birimleri ve tezgahlar – Güvenlik gereksinimleri ve test yöntemleri TS EN 15372 Ahşap ve Metal iskeletli, ahşap esaslı levhalardan yapılmış, ev dışında kullanılan toplantı masası gereksinimleri TS EN 16139 Mobilya – Mukavemet, dayanıklılık ve güvenlik – Ev dışı oturma için gerekenler TS EN 527-1-2 Ofis mobilyaları – Çalışma masaları ve masalar – Bölüm 1: Boyutlar – Bölüm 2: Mekanik güvenlik gereksinimleri TSE ISO EN 9001: 2015, TSE ISO EN 14001:2015, TS OHSAS 18001: 2014, TS EN ISO 27001:2013 yönetim standartlarına uygunluk belgeleri |
4.3.2. Numune sunulması istenmektedir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini,
her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
15. Diğer hususlar:
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Çalışma Koltuğu | 6 | adet |
Çalışma Sandalyesi | 2 | adet |
Çalışma Masası | 6 | adet |
Çalışma Masası Dolabı (Çekmeceli) | 6 | adet |
Çalışma Masası Dolabı (Sürgülü) | 6 | adet |
Toplantı Masası (Genel) | 6 | adet |
Toplantı Masası (Yuvarlak) | 1 | adet |
Toplantı Masası (Dikdörtgen) | 1 | adet |
Toplantı Masası (Küçük) | 1 | adet |
Toplantı Masası (Orta) | 3 | adet |
Toplantı Masası (Büyük) | 1 | adet |
Tekli Kanepe | 12 | adet |
Üçlü Kanepe | 6 | adet |
Lake Kanepe | 4 | adet |
Kitaplık Rafı (Küçük) | 30 | adet |
Kitaplık Rafı (Orta) | 18 | adet |
Kitaplık Rafı (Büyük) | 34 | adet |
Kitaplık Rafı (Kulplu) | 2 | adet |
Kitaplık Rafı (Uzun) | 2 | adet |
Keson (Küçük) | 10 | adet |
Keson (Büyük) | 6 | adet |
Dolap | 14 | adet |
Tavan Bağlantılı Dikey Profil | 42 | adet |
Banko Panel | 39 | adet |
Duvar Kaplama | 250 | metrekare |
Karo Zemin Halısı | 1.500 | metrekare |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)