İhale No | 2125500 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | KIRŞEHİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Kırşehir |
İşin İli | Kırşehir |
Yayın Tarihi | 12 Ekim 2020 |
İhale Tarihi | 13 Ekim 2020 16:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
T.C. KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KIRŞEHİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
Sayı : 1123 12.10.2020
Konu : Fiyat Teklifi
îşin Adı : BUHAR OTOKLAVI YEDEK PARÇALARI Dosya Id : 187
Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz Konusu alım için KDV hariç birim fiyat tekliflerinizi TL üzerinden 13.10.2020 saat: 16:00'a kadar ivedi olarak göndermeniz hususunda; Gereğini rica ederim.
f Ne^aüktfKfT İdarı^ve^al Hş^er M
V |
|||||||
Satın Alınacak Malın/ işin |
KDV Hariç Teklif |
||||||
S.No |
Malın/İşin Cinsi |
Sut Kodu |
UBB |
Miktarı |
Birimi |
Fiyat |
Tutar |
1 |
BUHAR OTOKLAVI CONTA BAKIM SPREYİ SİLİKON |
|
|
12 |
Adet |
|
|
2 |
BUHAR OTOKLAVI KAYAR İÇ KAPAK CONTASI - SLİKONLU VE DAİRESEL |
|
|
24 |
Adet |
|
|
KDV Hariç Genel Toplam |
|
Kişi / Oda / Firmanın Adı veya Ticaret Ünvam - Kaşe/imza
Ek: Teknik Şartname
Satınalmanın Yapılacağı Birim: Kırşehir Eğitim ve Araklıma Hastanesi DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1- Tektif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Tüıfc Lirası olarak verilecektir.
2- Silinti, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
3- Numune İstenildiği takdirde numune en kısa sûrede satınalma birimine gönderilecektir.
4- UBB/UTS kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBS/UTS kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için, üretici veya ithalatçı tarafından UBBAJTS de alt bayii olarak tanımlanmış olması
gerekmektedir.
5- Bakanlığımız TKHK' nun 09.01.2017 tarih ve 00036890X36 sayılı yazılan gereğince. UBB kapsamındaki malzemeler için firmaiann ■ TIBBİ CİHAZ SATIŞ YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmalan
gerekmekledir."
6- lstekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7- Söz konusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhdesinde kalan kişi/firmaya aittir.
8- ldaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
9- Değertendirmemiz kalem, ya da işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir, ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.
10- Maizemeler Depo teslimidir. Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b. giderler firmaya aittir.
11- Teklif veren firma S.U.T. hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.
12- Alımlar Adi Ihtiyaçlanmıza yönelik olduğundan, idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
13- Alım uhdesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlannı esas almadığından, hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması h8linde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile lespit edilen zarann tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vennekle bu hükmü kabul etmiş sayıltr.
14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.
İMZA VE KAŞE:
Adres:Kervansaray Mahallesi 2019. Sokak No: 1 Telefon: 03862134515 Faks: 03862133231
E-Posta: kirsehireah.salma'A'saglik.gov.tr Web: https://kirsehireah.saglik.oov.tr/
TEKNİK RAPOR
Hastanemiz Sterilizasyon Biriminde kullanılmakta olan TRANS marka, ELİTE S 555 model, 1016150209, 1016150210 ve 1016150211 künye numaralı BUHARLI DİK TİP OTOKLAV CİHAZLARINDA kullanılmak üzere, ilgili cihazlarla tam uyumlu 12 adet Kapak Conta Spreyi ve 24 adet Kapak Slikon Contasının dış piyasadan temin edilmesi gerektiğine dair teknik rapordur.01,10.2020
|
BUHAR STERİLİZATÖR İÇİN SLİKON CONTA TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Slikon özelliği olmalı ,ısı ve basınca dayanıklı olmalıdır.
3. Yekpare döküm olmalı .Sızdırmazlık özelliğine sahip olmalıdır.
4. Contalar buhar otoklav cihazlarında kullanıma uygun üretilmiş olmalıdır.
5. Contalar ünitemizde bulunan cihazlarımızda denendikten sonra uygunluk kararı verilecektir.
6. TRANS marka (550 İt) otoklavlara uygun ; 67x67 16 mm Slikon Conta olmalıdır.
OTOKLAV CİHAZLARINDA KULLANILAN CONTA SPREYİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Hastanelerde kullanılan her marka otoklav cihazları için uygun olamalıdır.
2. Ozon tabakasına zarar vermemeli.
3. Conta üzerine sıkıldığında contamn uzun vadade kırılmasını,çatlamasını vb. deformasyonlara uğramasını önlemelidir.
4. Yüksek sıcaklığa dayanıklı olmalıdr.
5. Antistatik (toz itici) etkiye sahip olmalıdır. Sprey sıcak yüzeylerde kullanılırken contamn yüzeye yapışmasını önlemeli ve tortu bırakmamalıdır.
6. Sprey kullanıcı sağlığına zarar verecek bileşenler içermemelidir.Kullanımı kolay olmalıdır.
7. Ürün contaya tatbik edildiğinde koruyucu bir alan oluşturup neme karşı koruma sağlamalıdır.
8 . Ürün en az - 20 ve +240 C* derece sıcaklık aralığına dayanıklı olmalı, leke bırakmamalı ve şeffaf olmalıdır.
9. Değerlendirme için bir adet sprey ürün numune olarak gönderilmelidir.Numune göndermeyen firmalar değerlendirmeye alınmayacaktır.
10. Teslim edilen ürünün miadı teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olmalıdır.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)