KÖYCEĞİZ BELEDİYE BAŞKANLIĞI
1-Mülkiyeti Belediyemize ait İlçenin Hamitköy Mahallesi 259A no.lu dükkan(kahvehane) ihalesi saat 15:00’de, Toparlar Mahallesi 4/E no.lu sanayi sitesindeki büfe ihalesi saat 15:05’de, Gülpınar Mahallesi 1. Kapalı Çarşı 22 No.lu dükkan ihalesi saat 15:10’da, Gülpınar Mahallesi 1. Kapalı Çarşı 23 No.lu dükkan ihalesi saat 15:15’de Ulucami Mahallesi Öğretmen Necmi Yener Sokak 26/8 No.lu dükkan ihalesi saat 15:20’de 2886 Sayılı Kanunun 45. maddesi gereğince Açık Arttırma Usulü ile 5 yıl süreyle 19/12/2018 Çarşamba günü Belediyemiz Başkanlık Odasında Encümen huzurunda ihale ile kiraya verilecektir.
2-İsteklilerin ihale günü saat 14.00’e kadar istenilen belgeleri hazırlamaları, geçici teminatlarını yatırmaları ve ihale saatinde hazır bulunmaları gerekir.
3-İlçenin Hamitköy Mahallesi 259A no.lu dükkanın(kahvehane) muhammen bedeli aylığı 200,00-TL. olup, geçici teminatı 360,00-TL.dır.
4-İlçenin Toparlar Mahallesi 4/E no.lu sanayi sitesindeki büfenin muhammen bedeli 350,00-TL. olup, geçici teminatı 630,00-TL.’dir.
5-İlçenin Gülpınar Mahallesi 1. Kapalı Çarşı 22 No.lu dükkânın muhammen bedeli aylığı 175,00-TL. olup, geçici teminatı 315,00-TL.dır.
6-İlçenin Gülpınar Mahallesi 1. Kapalı Çarşı 23 No.lu dükkânın muhammen bedeli aylığı 175,00-TL. olup, geçici teminatı 315,00-TL.dır.
7-İlçenin Ulucami Mahallesi Öğretmen Necmi Yener Sokak No:26/8 No.lu dükkânın muhammen bedeli aylığı 500,00-TL. olup, geçici teminatı 900,00-TL.dır.
8-İhaleden önce ihaleye katılacak olan isteklilerden alınacak belgeler;
Gerçek Kişilerden;
-Nüfus cüzdanı (fotokopi)
-Oda belgesi, [Gerçek kişiler için zorunlu değildir. İlanın çıkarıldığı yıl içerisinde alınmış olmalıdır.] (Aslı)
-İmza beyannamesi, (Aslı veya noter onaylı)
-Sabıka kaydı (Son 1 ay içerisinde almış olmalıdır.)
-Belediyemize son ödeme tarihi geçmiş borcu olmadığına dair onaylı belge [İlan tarihinden sonra alınmış olması gerekmekte olup; Belediyemiz Mali Hizmetler Müdürlüğü’nce verilecektir.] (Aslı)
-Geçici teminat bedelinin yatırıldığına dair belge [Bankadan alınmış geçici teminat mektubu yada Köyceğiz Belediyesi Tahsilat veznelerine nakit yatırıldığına dair makbuz] (Aslı)
-Tebligat için adres beyanı. (Aslı) (İlçe Nüfus Müdürlüğü’nden alınacaktır)
-Vekil var ise vekaletname/vekilin imza beyannamesi ve sabıka kaydı [Sabıka kaydı son 1 ay içerisinde almış olmalıdır.] (Aslı veya noter onaylı)
-Vergi borcu olmadığına dair belge [Vergi Dairesi Müdürlükleri’nden ilan tarihinden sonra alınmış olması gerekmekte.] (Aslı)
-İstekli tarafından şartnamenin son sayfasına kendi el yazısıyla “şartnameyi okudum, aynen kabul ediyorum” ibaresi yazılacak, tarih atılarak kaşe basılacak yoksa ad soyad yazılarak imzalı bir şekilde diğer evraklarla beraber Belediyemiz Yazı İşleri Müdürlüğü’ne teslim edeceklerdir.
Not: Nüfus cüzdanı hariç istenen tüm belgelerin aslı veya noter onaylı olması zorunludur.
Tüzel Kişilerden;
-Oda kayıt belgesi, (Tüzel kişiler için zorunludur. İlanın çıkarıldığı yıl içerisinde alınmış olmalıdır.) (Aslı)
-İmza sirküleri/İmza beyannamesi (Aslı veya noter onaylı)
-Sabıka kaydı (Şirketin hakim ortağı/Şirket müdürü ve arsa vekiline ait %50 - %50 ortaklık durumunda her iki ortağa ait sabıka belgesi) (Aslı)
-Ticaret sicil gazetesi [Tüzel kişiliğin sermaye ve ortaklı durumunu gösterir en son yayımlanan ticaret sicil gazetesi] (Aslı)
-Tebligat için adres beyanı (Aslı) (İlçe Nüfus Müdürlüğü’nden alınacaktır.)
-Belediyemize son ödeme tarihi geçmiş borcu olmadığına dair onaylı belge [İlan tarihinden sonra alınmış olması gerekmekte olup; Belediyemiz Mali Hizmetler Müdürlüğü’nce verilecektir. ] (Aslı)
-Geçici teminat bedelinin yatırıldığına dair belge (Bankadan alınmış teminat mektubu yada Köyceğiz Belediyesi Tahsilat veznelerine nakit yatırıldığına dair makbuz) (Aslı)
-Vekil var ise vekaletname/vekilin imza beyannamesi ve sabıka kaydı (Sabıka kaydı son bir ay (30) gün içerisinde almış olmalıdır.) (Aslı veya noter onaylı)
-Vergi borcu olmadığına dair belge [Vergi Dairesi Müdürlükleri’nden ilan tarihinden sonra alınmış olması gerekmekte. Şirketin hakim ortağı/Şirket müdürü ve arsa vekiline ait %50 - %50 ortaklık durumunda her iki ortağa ait ayrı ayrı belge istenir.] (Aslı)
-İstekli tarafından şartnamenin son sayfasına kendi el yazısıyla “şartnameyi okudum, aynen kabul ediyorum” ibaresi yazılacak, tarih atılarak kaşe basılacak yoksa ad soyad yazılarak imzalı bir şekilde diğer evraklarla beraber Belediyemiz Yazı İşleri Müdürlüğü’ne teslim edeceklerdir.
Not: Nüfus cüzdanı hariç istenen tüm belgelerin aslı veya noter onaylı olması zorunludur.
9-Kiralamaya ait özel şartname mesai saatleri içerisinde Belediyemiz Yazı İşleri Müdürlüğü’nden alınacaktır.
10-Encümenimiz ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
11-İlanen duyurulur. 28/11/2018