İhale No | 331354 |
Sektör | Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları |
İdare | DEVLET MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DMO) |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 4 Eylül 2013 |
İhale Tarihi | 10 Eylül 2013 18:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
EDİRNE TAPU KADASTRO XIV. BÖLGE MDÜRÜLÜĞÜ İHTİYACI
8 ADET 47.000 BTU SALON TİPİ KLİMA
SATINALINACAKTIR.
DEVLET MALZEME OFİSİ
İSTANBUL BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNDEN
Edirne Tapu Kadastro XIV. Müdürlüğü ihtiyacı 8 adet 47.000 BTU Salon Tipi Klima kuruluşça hazırlanan teknik özelliklerine uygun olarak, Ofis!imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, Satın alma Yönetmeliğimizin 20. Maddesine göre Açık Teklif Usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1-İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
-
İstekliler, ihale dokümanlarını Bölge Müdürlüğümüzde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (50,00 TL) Müdürlüğümüz veznesine veya Müdürlüğümüzün banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b)Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2-Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname ile Ofis Tip Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve Tip Ticari Şartnamesi’nin 2. maddesinde yazılı belgeler bulunacaktır.
3-Teklifler, 10.09.2013 günü, saat 12.00’ ye kadar Bölge Müdürlüğümüz Mahalli Satınalma Komisyonunda bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4- Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14:00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları da açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5- Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. Maddesinde belirtilen, şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6- İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup kısmi teklifler dikkate alınmayacak ve teklifler toplam tutar üzerinden değerlendirilecektir.
7- Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda süresiz geçici teminat verecektir.
8- Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediğine vermekte serbesttir.
EDİRNE TAPU KADASTRO XIV. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ İHTİYACI
8 ADET 47.000 BTU SALON TİPİ KLİMA
İHALE EK ŞARTLARI
1)Ticari Şartnamenin ‘’İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI’’başlıklı 2.maddesinin diğer belgeler kapsamındaki (g) bendi çerçevesinde verilecek ilave belgeler aşağıda gösterilmiştir.
a) Firma imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler veya sanayi sicil belgesi veya kapasite raporu,
b) Firma yetkili satıcısı ise, yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteren imalatçı veya yetkili satıcı ise yukarıdaki belgelerin yanı sıra serbest bölge faaliyet belgesi,
d) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanuna dayanılarak yürürlüğe konulan ‘’Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik’’ gereğince, ekli listede yer alan malzeme gurubu için;
1)’’Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi’’
2)Yönetmelik ekli listede yer alan ve her mal grubu için belirlenen kullanım ömrü süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere yine listede belirtilen yer, sayı ve özellikte kurulmuş olan servis istasyonlarının,
-Açık adres ve ticaret unvanlarının,
-Telefon ve faks numaralarının,
-Servis Yetkililerinin telefon ve faks numaralarının
belirtilmesi suretiyle Listesi ve ‘’Yetkili Servis Anlaşmalarının’’Noter tasdikli birer sureti,
e) Olması halinde, TSE belgesi ve TSEK belgesi gibi belgeler ile işin geciktirilmesi halinde uluslararası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş kalite kontrol kuruluşları tarafından verilen sertifikalar ile can ve mal güvenliği bakımından önem arz eden ve Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından yayımlanan tebliğler ile TSE marka zorunluluğu getirilen sanayi malları için TSE belgesi
f) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan ‘’Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik’’ uyarınca firma garanti belgesiyle satılmak zorunda olan mallara ait garanti belgelerinin orijinal nüshaları,
2)- Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini firma üstlenecektir. Bu yükümlülüğün firma tarafından yerine getirilmemesi halinde İdarenin (malı teslim alan kurum veya kuruluşun) garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri varsa firmanın alacaklarından kesmek veya teminatını paraya çevirmek suretiyle tahsil etmek, yoksa firmadan talep etmek hakkına sahiptir.
Garanti süresi boyunca firma tarafından, malın kullanım kılavuzu veya diğer dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı sağlanacaktır.
Firmanın sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen, bakım ve onarım yükümlülüğünü yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi nedeniyle mallarda oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden firma sorumlu olacaktır. Firmanın bakım ve onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında yerine getirmemesi sebebiyle malın onarımı imkansız hale gelmişse ve bu durum garanti kapsamı dışında ise, firma, malın aynısını ücretsiz temin etmekle yükümlü olacaktır.
3)-İhale konusu işin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir. Teklif mektuplarında teklif edilen ürünlerin marka ve modeli belirtilecektir.
4)- İşbu ihale, isteklilerin ilk tekliflerini yazılı olarak bildirmeleri ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdürebilmeleri şeklinde olacaktır.
5)- İhale konusu alımla ilgili teknik şartnameye cevaplar verilecektir. Verilecek cevaplar ile varsa İhale konusu ürün ile ilgili resim broşür ve tanıtıcı diğer dokümanlar ile DİĞER İHALE DÖKÜMANLARI (Teklif mektubu, Geçici Teminat, İhale Evrak Bedeli makbuzu hariç) tek dosya olarak Ofis’e tevdi edilecektir.
6)- Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. Maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
7) Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14:00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecektir. Bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilen tekliflerin, fiyat ile ilgili iç zarfları açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
8)- İhale konusu malzemelerin teslim süresi teklif mektubunda belirtilecek olup, teklif bu süre içinde malzeme, teknik özelliklerine, marka- modeline ve ihale şartlarına uygun olarak, tam, sağlam, kurulu ve çalışır vaziyette, Tapu ve Kadastro Müdürlüğü XIV. Bölge Müdürlüğünün dağıtım listesinde gösterilen yerlere teslim edilecektir.
9)-Ofisin muayene hakkı saklı kalmak kaydıyla, ihale konusu malzemelerin muayenesi, firma kataloğunda belirtilen standartlara uygun olarak ihtiyaç sahibi kuruluşça yapılacaktır.
10-Tekliflerin hazırlanması aşamasında, ihale dokümanında açıklanmasına ve değişiklik yapılmasına ihtiyaç duyulan hususlarla ilgili olarak, son teklif verme gününden beş (5) gün öncesine kadar yazılı olarak açıklama ve değişiklik talep edilebilir. Bu tarihten sonra yapılacak açıklama ve değişiklik talepleri ile doküman satın alınmadan yapılacak başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
11)-İhale konusu malzemenin bedeli, firma kataloğunda belirtilen standartlara ve ihale şartlarına uygun olarak yapılacak teslimatı müteakip, bir örneği Ofis’imizde mevcut malzeme muayene teslim-tesellüm tutanağı Kuruluşça mahallinde düzenlenip resmi bir yazı ekinde DMO İstanbul Bölge Müdürlüğü’ne gönderilmesinden sonra, Ofis ticari şartname hükümleri dahilinde ödenecektir.
12)-İhaleye iştirak edecek firmalar, ihale evrak bedeli olan (50,00 TL.) Bölge Müdürlüğümüz veznesine veya Ofis banka hesabına yatırarak alacakları belgenin aslı ve bir suretini diğer belgelerle birlikte teklife ait dış zarf içine koyacaklardır. İhalenin bütünüyle iptali halinde ihale doküman bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
13)-Geçici teminat: Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda süresiz geçici teminat verilecektir.
12) Teklifler, Katma Değer Vergisi hariç verilecektir.
İHALE KAYIT NUMARASI: 2013/
OFİS’İMİZ BANKA HESAPLARI:
-.Ziraat Bankası Kadıköy Şubesi TR92 0001 0006 2537 7118 7666 47
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)