İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2025/890794 - Brusella Melitensis Rev-1 Konjuktival Aşısı Mal Alımı

İhale No 2025/890794
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare GIDA TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 4 Temmuz 2025
İhale Tarihi 5 Ağustos 2025 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

AŞI SATIN ALINACAKTIR
T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI - DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Brusella melitensis Rev-1 Konjuktival Aşısı Mal Alımı
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2025/890794
1-İdarenin
a) Adı
:T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI - DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
b) Adresi
:Üniversiteler Mah. Dumlupınar Bulvarı, No: 161, 06800, ÇANKAYA/ANKARA ÇANKAYA/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası
:0312 287 33 60 / 8802 - 3122588865
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası
:
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın
a) Adı
:Brusella melitensis Rev-1 Konjuktival Aşısı Mal Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı
:
15.000.000 Doz Brusella Melitensis Rev-1 Konjuktival Aşısı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer
:Yüklenici, sözleşme imzalama tarihini takiben idarece verilecek dağıtım planındaki miktarlara göre aşağıda belirtilen yerlere ürünleri teslim edecektir.

Aşılar İlgili mevzuat uyarınca satış izni alınmasının ardından, Esertepe Ahmet Şefik Kolaylı Cd. No:21, 06100 Keçiören/ ANKARA Adresinde bulunan Veteriner Kontrol Merkez Araştırma Enstitüsü Müdürlüğünde İdareye teslim edilir. Muayene ve Kabul işlemleri burada yapılacak, muayene ve kabul işlemleri tamamlanan aşıların dağıtımı yüklenici tarafından Bakanlıkça belirlenecek dağıtım planındaki miktarlara ve yerlere (Adana Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne, Erzurum Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne, Elazığ Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne, Konya Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne, Samsun Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne, Bornova Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne , Pendik Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne ve Veteriner Kontrol Merkez Araştırma Enstitüsü Müdürlüğüne) göre gerçekleştirilecektir.
ç) Süresi/teslim tarihi
:Yüklenici tüm aşı serilerini 01 Aralık 2025 tarihinde teslim edecektir.

Aşılar İlgili mevzuat uyarınca satış izni alınmasının ardından, Esertepe Ahmet Şefik Kolaylı Cd. No:21, 06100 Keçiören/ ANKARA Adresinde Bulunan Veteriner Kontrol Merkez Araştırma Enstitüsü Müdürlüğünde İdareye teslim edilir. Muayene ve Kabul işlemleri burada yapılacak, muayene ve kabul işlemleri tamamlanan aşıların dağıtımı yüklenici tarafından Bakanlıkça belirlenecek dağıtım planındaki miktarlara ve yerlere (Adana Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne, Erzurum Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne, Elazığ Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne, Konya Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne, Samsun Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne, Bornova Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne , Pendik Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne ve Veteriner Kontrol Merkez Araştırma Enstitüsü Müdürlüğüne) göre gerçekleştirilir.
d) İşe başlama tarihi
:Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 1 (gün) içinde işe başlanacaktır.

3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati
:05.08.2025 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)
:İdarenin adresinde bulunan D.H.D. Bşk.'lığı binası 2. kat - İhale Odası

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:
Pazarlama İzin Belgesi

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:

Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;

a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.

Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosuna ait bilgiler,

b) Mal satışları ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,

Bu bilgilerden birinin sunulması yeterlidir.

Bu bilgilere ilişkin tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden,
mal satışları ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin
% 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağladığını gösteren bilgileri belirten isteklinin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir.

Bu kriterleri önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini ilişkin bilgileri sunabilirler.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 15
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu ihalede, kamu veya özel sektörde yapılan her türlü aşı alımı işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin

tamamında
% 15 (yüzde on beş)

oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Brusella melitensis Rev-1 Konjuktival Aşısı 15.000.000 doz

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)