İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Bostanlı Parmak İskele Usturmaça Onarım İşleri

İhale No 1161155
Sektör İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
İdare İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAK. VE TUR. TİC. A.Ş. - İzmir Deniz A.Ş.( İZDENİZ A.Ş.)
İhale Tipi Yapım İşleri
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 1 Eylül 2016
İhale Tarihi 6 Eylül 2016 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

SIRA

NO

SATIN ALINACAK MAL ve/veya HİZMETİN CİNSİ

Birim

Miktar

Marka

Birim Fiyat (KDV Hariç)

Toplam Tutarı (KDV Hariç)

1

BOSTANLI PARMAK İSKELE USTURMAÇA ONARIMI İŞLERİ

TK

1

 

 

 

sletmemizden “Yer Görme Belqesi” almavan firmaların teklifleri d

eöerlendirmeve alınmayacaktır.

Teklif İsteme Tarihi: 31.08.2016


 

Metin Kutusu: İZDENİZ
İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAKLİYE VE TURİZM TİCARET A.Ş.			.	.
İZMİR BUYUKŞEHIR BELEDİYESİ İZDENİZ A.Ş.
TEKLİF İSTEME FORMU
DTN: 16DT354477
İlgili Birim: OPERASYON MÜD. - İSKELELER BİRİMİ
Yukarıda belirtilen Mal/Hizmetler teklif alma usulü ile satın alınacaktır/yaptırılacaktır. Bu işe alaka gösterdiğiniz takdirde aşağıdaki şartlar çerçevesinde tanzim edeceğiniz iş bu Teklif İsteme Mektubunu idaremiz satınalma birimine imzalı ve kaşeli olarak kapalı zarf içinde elden, faks (teyit alınız) veya e-posta olarak gönderilmesini rica ederim.                                             .

Aydost GpfJD, Sal/nalma Mupl

TEKLİF VERME VE SATINALMAYA İLİŞKİN HUSUSLAR:           // /

1.     Teklifinizi en geç 06.09.2016. saat 14:00’a kadar İzmir Deniz işletmeciliği Nakliye ve Turizm Tic. A.Ş. Satınalma Birimine gönderiniz.

1.1.  Adres: Talatpaşa Bulv. No:59 Alsancak iş Merkezi K:3 D:305 Alsancak/ İzmir

1.2.               e-mail:               kinal@izdeniz.com.tr. dqevlani@izdeniz.com.tr. aqundav@izdeniz.com.tr

1.3.  Faks : 0 232 463 00 57

1.4.  Tel : 0 850 360 0 350

2.     Teklifinizi KDV hariç, Birim Fiyat ve Toplam Bedel olarak ve TL bazında veriniz. Teklif mektubunun ve teknik

şartnamenin her sayfasını kaselevip imzalayınız, varsa markasını mutlaka yazınız.

3.     Teklif mektubunuzda teklif edilen mal ve/veya hizmetin toplam tutarı Kamu İhale Kanunu Doğrudan Temin Usulü ile alımda veya diğer ihale usulleriyle ihale edilmesine karar verilmesi halinde YAKLAŞIK MALİYET tespitinde değerlendirileceğinden SON FİYAT’ ınızı yazınız. Doğrudan Temin Usulü ile alım yapılması halinde aşağıdaki şartlar geçerlidir.

4.     Teklif mektubunda vermiş olduğunuz fiyatlar Teknik Şartnamede aksine bir süre yoksa 30 (otuz) gün süreyle geçerli olacaktır.

4.1.   Teslim süresinin bitiminde taahhüdün verine getirilmemesi halinde geciken her gün için toplam tutarın (Teknik Şartnamede aksi bir oran yoksa) %1 (yüzde birVi oranında ceza uygulanır. Ancak azami gecikme süresi 7 gün olup, gecikme süresinin 7 günü geçmesi halinde idare tek taraflı olarak alımdan vazgeçebilir.

4.2.    Mal / hizmetin TESLİM SURESİNİ MUTLAKA BELİRTİNİZ. Teslim süresi 15 günü geçen alımlarda sözleşme imzalanacaktır. Yüklenici ile sözleşme imzalanması halinde, sözleşme tutarının % 0,948 (binde 9,48) oranında sözleşme pulu yüklenici tarafından sözleşmenin imzalanmasından itibaren yasal süresi içinde Vergi Dairesine yatırılacak ve alınacak belge fatura ile teslim edilecektir.

4.3.    Mal ve/veya hizmetin teslimi ve kabulünü müteakip ekli şartnamelerde aksine bir süre yoksa ödeme en geç 30 (otuz) gün içinde banka hesabına havale şeklinde olacaktır.

4.4.   Teklif veren firmalar, yukarıdaki şartlarla birlikte, varsa teknik şartname ve/veya numunedeki özellikleri aynen kabul etmiş sayılır.

4.5.    İdare mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

5.     Teklif veren firmalar bağlı bulundukları Vergi Daireleri ve Vergi Numaralarını belirtecektir. Gerçek kişi olması halinde T.C. Kimlik No'sunu belirtecektir. Tekliflerle ilgili ihtilaf halinde kurum kayıtları esas alınacaktır.

6.     Teklif mektubunda teklif edilen bedel rakam ve yazı ile yazılmalı, üzerinde kazıntı silinti ve düzeltme bulunmamalıdır. Ad, Soyad ve Ticaret Unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişiler tarafından imzalanmış ve kaşelenmiş olmalıdır.

7.     6183 sayılı kanunun 22/a maddesi gereği 1.000,00 (bin)TL’yi geçen tüm ödemelerde “Borcu Yoktur” belgesini firma ibraz edecektir.

8.     ihale ilanlarımızı ( www.izdeniz.com.tr) internet adresimizden takip edebilirsiniz.

Ek: 5 Sayfa Teknik Şartname TEKLİF VEREN KİSİNİN/FİRMANIN:

Adı, Unvanı         :

Vergi No

Adres                   :

Tel/Faks               :

Teklif Tarihi         :

TEKNİK ŞARTNAME TARİHİ:

23.08.2016

TEKNİK ŞARTNAME NUMARASI:

20160PM08014

TEKNİK ŞARTNAME KONTROL NUMARASI:

24.08.2016 09:28:24

 

 
  Metin Kutusu: İZDENİZ


BOSTANLI PARMAK İSKELE USTURMAÇA ONARIM İŞİ

TEKNİK ŞARTNAMESİ

Metin Kutusu: İDARENİN ADI İDARENİN ADRESİ İDARENİN TELEFONUİZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAKLİYE VE TURİZM TİC. A.Ş. (İZDENİZ A.Ş.)

HAŞAN ALİ YÜCEL BULVARI NO:35 BOSTANLI VAPUR İSKELESİ KARŞIYAKA - İZMİR 0(232) 330 50 71 FAKS NO: 0 (232) 362 41 26

TEKLİFLERİN VERİLECEĞİ ADRES, ELEKTRONİK POSTA, TELEFON VE FAKS NUMARASI

TALATPAŞA BULVARI NO:59 D: 304-305 ALSANCAK İŞ MERKEZİ KONAK - İZMİR

TEL: 0 (232) 404 09 09 - 15  FAKS: 0(232) 463 00 57

dgevlani(5)izdeniz.com.tr kinal@izdeniz.com.tr agundav@izdeniz.com.tr

1.     İŞİN ADI

BOSTANLI PARMAK İSKELE USTURMAÇA ONARIM İŞİ

2.     HİZMET İŞİNİN KONUSU

BOSTANLI PARMAK İSKELE USTURMAÇA ONARIM İŞİ

3.     TEMİNE İLİŞKİN İSTEK, ÖZELLİK VE ESASLAR

İşletmemiz Bostanlı parmak iskelesinde bulunan (2) adet hasarlı usturmaçanın değişimi gereklidir.

Hasarlı usturmaçalar Yüklenici tarafından yerlerinden vinç yardımıyla demonte edilerek karaya alınacak ve İdarenin göstereceği alana koyulacaktır. (Bkz. Resim 3.1.-3.2);

İdaremizin elinde demonte halde (1) adet Yeni Usturmaça (Bkz. Resim 3.3) ve (1) adet onarımı yapılması halinde kullanılabilecek (Bkz. Resim 3.4.) hafif hasarlı usturmaça bulunmaktadır.

•       Yüklenici ihtiyaç duyulması halinde gerekli zemin tadilatını yapacak ve İdarenin elinde mevcut Yeni Usturmaçayı parmak iskelenin Karşıyaka tarafına monte edecektir. (Bkz.Resim 3.3)

•       Parmak iskelenin işletme tarafında bulunan hasarlı usturmaçanın yerine ise Yüklenici dilerse sökeceği usturmaçanın ya da İdarenin elinde demonte halde bulunan hasarlı usturmaçanın tamirini yaptırıp ihtiyaç duyulması halinde gerekli zemin tadilatını yaparak monte edecektir.

İşlerin yapımı sırasında deniz suyu yüksekliği dikkate alınacak olup, uygun seviyedeyken işlemler gerçekleştirilecektir.

İşlerin yapımı sırasında; İdare ile koordinasyon kurularak, kontrollü olarak işlemler yapılacak olup, Yüklenici tarafından seferlerin aksamaması için gereken dikkat ve özen gösterilecektir.

İdarenin yetkililerinin kararları kesin ve bağlayıcı olup. Yüklenici buna kesinlikle uyacaktır.

Yapılacak olan is isletmemiz Bostanlı iskelesinde “mutlaka" verinde görülecek olup, "Yer görme belgesi” düzenlenecektir. Yer görme belgesi almayan firmaların teklifleri, isletmemiz Satmalma Müdürlüğünce kabul edilmeyecektir.


 

 

İZDENİZ

Resim 3.2. Hasarlı usturmaça-parmak iskele (Karşıyaka tarafı)


 

 

İZDENİZ

SP

Resim 3.3. Yedekte bulunan (1) adet yeni usturmaça


 

Resim 3.4. Onarımı yapılarak kullanılabilecek usturmaça


 

 

IZDENÎZ

4.      İSTEKLİLERDE ARANILAN ŞARTLAR, BELGELER VE YETERLİLİK KRİTERLERİ Yukarıda detayları belirtilen tüm islerin yapımı sırasında:

1.     İşin yapımı sırasında iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tüm kurallarına kesinlikle uyulacaktır.(Çalışan personel işin yapımı ile ilgili koruyucu giysi ve donanımları kullanmak zorunda olup, gerekli emniyet tedbirlerini almak zorundadır.)

2.     İskelede yapılacak olan onarım işleri kapsamında gerekli hukuksal izinler alınacak (Yüklenici firma tarafından alınacak) olup, izine müteakip islere başlanacaktır.

3.     Yukarıda belirtilen elimizdeki mevcut yedekteki usturmaça dışında, onarımı yapılarak olan usturmaça ile ilgili kullanılacak her türlü malzeme ile vinç, işçilik., v.b. hizmetlerin tümü yüklenici firma tarafından temin edilecektir.

4.     Yüklenici firma sektöründe deneyimli personel çalıştıracaktır.

5.     Yüklenici firma isin yapımı öncesinde çalıştıracağı personelin kimlik numaraları yazılı olan isim listelerini/kimlik fotokopilerini isletmemiz yetkililerine teslim edecektir.

6.     Yüklenici firma sigortalı personel çalıştıracak olup, işin yapımı sırasında çalıştıracağı personellerin işe giriş bildirgelerini isletmemize teslim edeceklerdir.

7.     Yüklenici firma iş sağlığı ve güvenliği kapsamında her türlü tedbiri almakla mükellef olup, işletmemiz gemileri, iskeleleri, çalışan personeli ve diğer 3.şahıslara verilecek her türlü zarar/ziyandan bizzat sorumludur.

8.     Yüklenici firma işin yapımı sırasında, işletmemiz yetkililerinin kararlarına kesinlikle uyacaktır.

Yüklenici firmanın işe başlamadan önce, gerekli/ilgili evrak, ..v.b belgeleri işletmemiz Bostanlı iskelesi Malzeme ve İkmal Müdürlüğüme teslim etmesi ve ise başlama belgesi alması gerekmektedir. İşlerin tamamlanması sonrası yine İş bitirme belgesi düzenlenecektir.

İşin yapımı öncesinde/sırasında seferlerin aksatılmaması/deniz suyu seviyesi değişimleri, hava şartları/gemi ve yolcu emniyeti..v.b. sebeplerden dolayı işletmemiz yetkilileri işi geçici olarak tutanak tutarak durdurma yetkisine sahiptir.

5.     NAKLİYE, TAŞIMA VE TESLİMATA İLİŞKİN ESASLAR

Alıma konu işin yapılacağı yer teknik şartnamenin ilgili maddesinde belirtilen yerdir. Belirtilen bu yerde yapılması gereken çalışmalar yüklenici tarafından mesai saatleri içerisinde yapılacaktır.

(Pazartesi - Cuma günleri arasında saat 08:00 ile 17:00 saatleri arasında ve Cumartesi günleri Saat 08:00 ile 12:00 saatleri arası) Yüklenicinin mesai saatleri dışında çalışma yapabilmesi idarenin iznine bağlıdır.

6.     KABUL KRİTERLERİ

Siparişe konu işin teknik şartnamede belirtilen yerde teknik şartnamede belirtilen hususlarının yerine getirildiğinin yüklenici tarafından idareye bildirilmesi durumunda işin bitirildiği tarih belirlenmiş olur. Bitirildiği yüklenici tarafından beyan edilen işin, teknik şartname ve dokümanlarına uygun olarak bitirildiğinin belirlenmesi durumunda kabul komisyonu kabul sürecine başlar.

 

İZDENJZ

■sP

İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAKL. VE TUR. TİC. A.Ş.

7.     GARANTİ ŞARTLARI VE ESASLARI

Bitirilen ve teslim edilen işler her türlü imalat hatalarına karşı en az 6 (ALTI) AY garantili olacaktır. Yapılacak inceleme sonucu işinn imalattan kaynaklanan bir nedenden dolayı hatalı olduğunun belirlenmesi durumunda firma tarafından ücretsiz olarak 5 (beş) iş günü içerisinde hatalı kısımlar düzeltilecektir. Bu konuları içeren garanti taahhütnamesi şirket başlıklı kâğıdına yazılıp, firma yetkilileri tarafından imzalanmış olarak teslim esnasında fatura ile birlikte şirketimiz Bostanlı ambarı yetkililerine teslim edilecektir.

8.     ÖDEME YERİ VE ŞARTLARIYLA AVANS VERİLİP VERİLMEYECEĞİ

(VERİLECEKSE ŞARTLARI VE MİKTARI İLE SÖZLEŞME KONUSU İŞLER İÇİN ÖDENECEKSE FİYAT FARKININ NE ŞEKİLDE ÖDENECEĞİ)

Bu iş için avans verilmeyecektir. İZDENİZ A.Ş. tarafından alıma ait ödemeler, İZDENİZ A.Ş. Muhasebe ve Mali İşler Müdürlüğü tarafından yapılacaktır. Alım konusu işin teknik şartname ve alım dokümanlarına uygun şekilde teslim edilmesi koşuluyla, muayene ve kabul komisyonunca kabul raporu düzenlenmesinden itibaren en geç 30 Gün içinde ödeme yapılacaktır.

9.        İŞİN YERİNE GETİRİLECEĞİ ADRES

İşinin yapılacağı yer HAŞAN ALİ YÜCEL BULVARI NO:35 BOSTANLI Vapur İskelesi KARŞIYAKA / İZMİR adresinde bulunan iskele dir.

10.      İŞİN SÜRESİ

Siparişin verilmesini müteakip Yüklenici Hasarlı Usturmaçaları yerinden sökecek olup, İdarenin elindeki Yeni usturmaçanın montajına başlayacaktır. Ayrıca Yüklenicinin tercihine göre yerinden sökülen veya demonte halde bulunan hasarlı usturmaçanın tamir edilmesi için işlemler de başlatılacaktır. Tüm usturmaçaların demonte edilmesi, tamiri ve montajı için geçecek süreler toplam 12 (ONİKİ) iş günü (Cumartesi günü iş günüdür) içerisinde tamamlanacaktır.

Sipariş konusu islerin belirtilen sürede teslim edilememesi durumunda. 7 (YEDİ) güne kadar toplam sipariş bedelinin % 1 (YÜZDEBİR) oranında günlük gecikme cezası uygulanarak teslim alınabilir.

11.          İş bu teknik şartname, bu madde dâhilll ana madde olmak üzere 5 sayfadan ibaret olup tarafımızca hazırlanıp 23 /08 / 2016 Tarihinde imza altına alınmıştır.


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)