İhale No | 2481041 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 21 Haziran 2022 |
İhale Tarihi | 23 Haziran 2022 12:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
|
» |
|
|
Tarih : 21/06/2022 |
* S1*! V* * |
teklif isteme formu |
Teklif No : |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Metin AKYÜZ (Satmalına Memuru ) |
Telefon |
|
0224 294 42 67 |
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Sayın...........................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
ANESTEZİ CİHAZI ANESTEZİK GAZ KARIŞIM KONTROL KARTI ALIMI |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal atımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 23/06/2022 tarihî, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Metin ^(VüZ Sat ı nalmaMfeın u ru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalına Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
|
Doküman Kodu: |
F.23.028.00 |
/ w * ; j Sı '==> <r |
|
ilk Yayın Tarihi: |
03.11.2011 |
* W '^Cv' 'ij) ı *'» ^ |
İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞ! |
Revizyon Tarihi: |
- |
Revizyon No: |
0 |
||
|
|
Sayfa No: |
1 |
07.06.2022 |)juAm
Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli'nde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ivedi bir şekilde alımına ihtiyaç vardır.
Gerekli yedek parçanın temini için gerekli satın alma işlemlerinin yapılmasını arz ederiz.
S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yoğun Anestezi Biriminde kullanılmakta olan GE marka, Aisys CS2 model, APWX01172 seri nolu (Künye No: 1014555782) anestezi cihazı arızası üzerine Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine bildirilmiştir. Bakım anlaşmalı yetkili firma tarafından yapılan teknik incelemede aşağıdaki tabloda belirtilen yedek parçaların değişmesi gerektiği tespit edilmiştir.
Cihazlar ilgili birimde sıklıkla kullanılmakta olup hizmette aksamalara meydan vermemek için parça temininin ivedi olarak yapılması hususunda;
Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.
SIRA NO |
KODU |
ADI |
ÖLÇÜ BİRİMİ |
İSTENİLEN MİKTAR |
1 |
150-13-02- 01- 240021269 |
ANESTEZİ CİHAZI ANESTEZİK GAZ KARIŞIM KONTROL KARTI |
ADET |
1 |
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa Î1 Sağlık Müdürlüğü Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
ANESTEZİ CİHAZI ANESTEZİK GAZ KARIŞIM KONTROL KARTI
-"-w~l. Yedek parça GE marka, Avance CS2 model anestezi cihazına uyumlu olmalıdır.
2. Parça orijinal olmalıdır.
3. Üretim hatalarına karşı 1 (bir) yıl garantili olmalıdır.
4. Parçanın uygunluğu Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi tarafından verilecektir.
5. Parçanın faturası Klinik Mühendislik Birimimize gönderilmemelidir ilgili birim olan Muayene Kabul Birimine yollanmalıdır. Aksi durumda fatura teslim alınmayacak; yüklenici firmaya geri yollanacaktır.
6. Yüklenici firma GE marka anestezi cihazlarına satış ve teknik servis hizmeti verebilmek için üretici firmadan alacağı yetki belgesini teklifle birlikte sunmalıdır.
|
enüojpstesı
|
Sağ'k B’rtj1 Bursa Vüksej' qvçırnf |
|
■* 's, |
|
jr -j* 1-t« |
T.C. |
f* |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
’N *--£•* _--r_ |
S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
A) Üretim Tarihi/Miadı/Gara ntisi |
1. Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
B) Diğer Hususlar |
1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete” de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında Ü TS barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği "nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ürün Takip Sistemi (ÜTS) kaydı bulunmalıdır. ÜTS kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK’dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3. Faturalarda ÜTS bilgisi mevcut olmalıdır. 4. ÜTS kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. 5. Malzemenin yüklenici firmadan hastaneye gelmesi esnasında kargolamada oluşabilecek hasarlardan yüklenici firma sorumludur. Kargolama ücretleri yükleniciye aittir. |
|
||||||
|
||||||
![]() |


/ * * 's. |
|
Tarih : 21/06/2022 |
? jj) */ |
TEKLİF İSTEME FORMU |
|
. t * |
|
Teklif No : |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Metin AKYUZ (Satmalına Memuru ) |
Telefon |
|
0224 294 42 67 |
Faks |
|
0(224) 294 44 76-366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin(2>gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Sayın...........................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
CPAP CİHAZI OKSİJEN SENSÖRÜ |
2 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal atımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Malı. Emniyet Cad. Yıidırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 23/06/2022 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
|
J, Metin AIOJİ5 Satınalma M^eıjiıî V |
u |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
SIPAP CİHAZI KIN OKSİJEN SENSOR TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Sensör SİFAP Ventilatör cihazında kullanımına uygun olmalıdır.
2- Sensör bir yıl miadiı olmalıdır.
3- Oksijen sensörü alınan firma tarafından yerinde takılarak teslim edilmelidir.
4- Oksijen sensörü Hastaya giden havadaki oksijen konsantrasyonunu ölçüp cihaz monitöründe görülebilmesine olanak sağlamalıdır.
5- Firmalar ISO 9001 Kalite Standartlarına sahip olmalı ve bunu teklifte beîgelemelidir.
6- Teklif verecek firmaların VYAIRE (Carefusion) firmasından alınmış Teknik yetki beigesi bulunmalıdır.
/¥/// 0 '&* HcvTri |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 21/06/2022 Teklif No : |
||
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|||
Yetkili Adı Soyadı |
|
Metin AKYUZ (Satmalına Memuru ) |
||
Telefon |
|
0224 294 42 67 |
||
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
||
Tedarikçi Firma |
|
|
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
||
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
||
Sayın...........................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
HİDROJEN PEROKSİT CİHAZI NEM SENSÖRÜ |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alıntılarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Malı. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 23/06/2022 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen Görevli Cisim,imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Metin AKX-jjz Satınahrâ^jBemuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalına Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
|
|
T.C. |
|
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü |
TC Seçbk Bakanlığ: T K*mu |
Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
Kurvmu |
|
HİDROJEN PEROKSİT CİHAZI NEM SENSÖRÜ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Hidrojen Peroksit Cihazı Goldberg marka GP 120 model cihazına harici nem sensörü takılması, sisteme entegrasyonu, cihaza tanıtılması işini^apsamaktadır.
2. Parça hidrojen peroksit cihazına uyumlu ve cihazın mevcut basıncı altında çalışmaya uygun olmalıdır.
3. Takılacak olan malzemenin kuruma kargo ile teslim edilmesi durumunda kargodan kaynaklanabilecek sorunlar yüklenici firmaya aittir.
4. Malzeme orijinal ve kapalı kutusunda olmalıdır.
5. Parça temini yapacak firma malzemenin cihaza tanıtılması için gerekli yazılımı ücretsiz sağlayacaktır.
6. Bîyomedikal birime parça ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak geri yollanacaktır.
7. Malzeme üretim hatalarına karşı 1 yıl garantili olmalıdır.
8. Malzemeler tedarikçi firma tarafından takılıp, denenecek onay verildikten sonra uygunluğu verilecektir.
y/l #■
|
|
Doküman Kodu: |
F.23.028.00 |
/ »a |
|
İlk Yayın Tarihi: |
03.11.2011 |
|
İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI V, |
Revizyon Tarihi: |
- |
TC. Sağlık Balîısnltğı TıırHtyö |
Revizyon No: |
0 |
|
l<w<Amu |
|
Sayfa No: |
1 |
06.06.2022/BMN30
Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli’nde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.
Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.
GEREKÇE:
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Nilüfer Ek Bina Sterilizasyon biriminde kullanılan Goldberg marka, GP-120 model, GP-2015/002 Seri numaralı ve 1010757205 Künye numaralı Hidrojen Peroksit cihazının üretim yılı(2015) hem de çalışma prensibi olarak ıslak ürün verilmesine rağmen cihazı çalıştırmaya ve steril etmeye devam etmektedir. Bahsi geçen olayın düzeltilmesi ve önlenmesi amacıyla ar-ge çalışması olarak cihaza harici nem sensörii parçasının alınması gerekmektedir.
Cihaz servisinde sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL malzemenin alınması hususunda;
Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.
Gereken malzeme |
BİRİM |
MİKTAR |
Nem sensörü |
ADET |
1 |
|
|
|
Tarih : 21/06/2022 |
-'öMv 'V * * |
TEKLİF İSTEME FORMU |
|
|
Teklif No : |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Metin AKYÜZ (Satmalına Memuru ) |
Telefon |
|
0224 294 42 67 |
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmaiI.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Sayın........................................................................................................................................................... Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
I |
|
OPTİK ONARIMI VE BAKIMI İŞİ |
7 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet atımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Malı. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 23/06/2022 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARIMI |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli. (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Metin AKÜYÜZ Sat ı na 1 iTf^jlyljem uru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalına Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
* |
|
Doküman Kodu: |
F.23.028.00 |
/ |
|
İlk Yayın Tarihi: |
03.11.2011 |
|
İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI |
Revizyon Tarihi: |
- |
~C. Sağlık Bokonıığı |
Revizyon No: |
0 |
|
HonL3r>oCfi Kurumu |
|
Sayfa No: |
1 |
07.06.2022
TUTANAK
Birimimizin, ekte îhtiyaç Tespit Cetveli’nde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.
Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.
GEREKÇE:
S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ameliyathanelerinde kullanılmakta olan 7 (YEDİ) adet Optiklerin arızalı olduğu Klinik mühendislik birimimize bildirilmiştir. Onarımı klinik mühendislik birimimizce yapılamamaktadır.
Aletler biriminde sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL servisine yaptırılması hususunda;
Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.
ONARIM YAPILACAK CİHAZ |
BİRİM |
MİKTAR |
Optik Onarım ve Bakım İşi |
Adet |
7 |
|
|
/ |
T.C. |
|
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
Bursa II Sağlık Müdürlüğü |
Turklv*'* K.-*r>u |
S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
KuriirH.> |
|
OPTİK ONARIM VE BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Onarım yapacak firma aletin arızasım bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.
2. Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birmine teslim edilmelidir.
3. Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodları parça üzerine etiketlenmelidir.
4. Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.
5. Servis raporunuzda arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.
6. Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.
7. Arıza onarımı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.
8. Onarım sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.
9. Onarımı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaraları belirtilerek yazılacaktır.
10. Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onarımı yapan firma aynı üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.
11. Onarım teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir.
|
TC Soylık B jk<)n!rğt
Tu/kly« K.«mu K«M.yH>KWİ KoH*fTy.
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
|
|
|
|
Tarih : 21/06/2022 |
?; Jti.t |
TEKLİF İSTEME FORMU |
|
V * + * S |
|
Teklif No : |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Metin AKYUZ (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
: 0224 294 42 67 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin(2>gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Sayın........................................................................................................................................................... Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
Soğuk İşık Kaynağı Onarım İşi (Stryker/L900ö) |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Malı. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 23/06/2022 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Göreyli (tı |
sim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
1,1 " "T Metin ÂjyY SatınalmaflMdj |
ÎZ uıru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Sat’ınfflrna Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
|
Dokuman Kodu: |
F.23.028.00 |
|
ilk Yayın Tarihi: |
03.11.2011 |
|
w)* *% Ş /*/*/ |
İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI |
Revizyon Tarihi: |
- |
Revizyon No: |
0 |
||
* * * |
|
Sayfa No: |
1 |
Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli'nde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyaç vardır.
Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.
GEREKÇE:
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina Ameliyathanesinde kullanılan Stryker marka, L9000 model, 15L025494 seri nolu (Künye No: 1010944254) soğuk ışık kaynağı cihazı arızalıdır. Tarafımızca yapılan teknik incelemede cihazın yeşil görüntü verdiği tespit edilmiştir. İlgili cihazın arıza tespiti ve onanırımın yaptırılarak aktif hale getirilmesi gerekmektedir.
Cihazlar ilgili serviste sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ivedi olarak bakım onarım hizmet alımı satın alma işlemlerinin başlatılması hususunda;
Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.
Onarımı Yapılacak Cihaz |
BİRİM |
MİKTAR |
Soğuk Işık Kaynağı Onarım İşi(Stryker/L9000) ssfe-------------------------------------------- ——■—--------------------------------------------------------------------- |
Adet |
1 |
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||


T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
SOĞUK IŞIK KAYNAĞI ONARIM İŞİ TEKNİK ŞARTNAMESİ Konu: SBÜ Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina
Ameliyathanesinde kullanılan Strykeı* marka, L9000 model (SN: 15L025494) soğuk ışık
kaynağı cihazı onarım işi teknik şartnamesidir.
1. Cihazın arıza tespiti yüklenici tarafından yapılacaktır.
2. Cihaz tüm fonksiyonları ile eksiksiz çalışır vaziyette hastaneye teslim edilecektir.
3. Garanti süresi içerisinde arızalanan ve yüklenici firmaya teslim edilen cihaz onarım süreleri garanti süresine eklenir.
4. Cihazın onarımı ve bakımı yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.
^ 5. Cihazı üzerinde bulunan marka model ve seri numarası gibi yazıların yapılan işlemler sonucu silinmemesi gerekmektedir.
6. Fatura Klinik Mühendislik Hizmetlerine gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene komisyonuna gönderilmelidir. Cihaz ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak yüklenici firmaya geri iade edilecektir.
7. Onarımı yapılan cihazın, kullanılan birimin ve Klinik Mühendislik onayı alındıktan
sonra uygunluğu verilecektir.
8. Bakım onarım işi sonucu çıkacak olan arızalı parçalar kurumumuz bünyesine teslim
edilecektir.
|
|
____ -K S, Cİv ^ *i |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
• A) Üretim ~*»w Tarihi/Miadı/Gara ntisi |
1. Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
B) Diğer Hususlar |
1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında ÜTS barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ürün Takip Sistemi (ÜTS) kaydı bulunmalıdır. ÜTS kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazm/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3. Faturalarda ÜTS bilgisi mevcut olmalıdır. 4. ÜTS kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. 5. Malzemenin yüklenici firmadan hastaneye gelmesi esnasında kargolamada oluşabilecek hasarlardan yüklenici firma sorumludur. Kargolama ücretleri yükleniciye aittir. |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)