İhale No | 2012/144970 |
Sektör | İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat |
İdare | Denizli Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Denizli |
İşin İli | Denizli |
Yayın Tarihi | 10 Ekim 2012 |
İhale Tarihi | 19 Ekim 2012 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
BİYOLOJİK PAKET ATIK SU ARITMA SİSTEMİ VE EKİPMANLARI ALIMI İHALESİ
Devlet Hastanesi -denizli
Biyolojik Paket Atik Su Aritma Sistemi Ve Ekipmanlari Alimi Ihalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/144970
1-İda re nin
a) Adresi : Muratdede Mahallesi Sehit Albay Karaoglanoglu Caddesi 1 20100
Denizli Merkez/Denizli
b) Telefon ve faks numarası : 0258 263 93 11/1508 - 0258 261 92 06-2412853
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@denizlidh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Denizli Devlet Hastanesi Ilğili Birimi
c) Teslim tarihi : Yüklenici Firma Aritma Tesisinin Imali,Nakli Ve Montaji, Idarenin Yer Tesliminden Itibaren En Fazla 40gün, Tesisin Devriye Alinmasi,Denizli Belediyesinden Kanalizasyon Kalite Ve Bağlanti Izin Belgelerinin Alinmasi Ve Tesisin Tam Çalişir Halde Teslim Edilmesi Için 20 Gün Olmak Üzere Toplam 60 Günde Tamamlanacaktir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Denizli Devlet Hastanesi Baştabipliği
b) Tarihi ve saati : 19.10.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiyede serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
A) Aday Veya İstekli Adina Düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi Veya,
B) Aday Veya İsteklinin Üyesi Olduğu Meslek Odasi Tarafindan Aday Veya İstekli Adina Düzenlenen
Kapasite Raporu Veya,
C) Aday Veya İsteklinin Kayitli Olduğu Meslek Odasi Tarafindan Aday Ve İstekli Adina Düzenlenen İmalat
Yeterlik Belgesi,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1. Yüklenici firmalar garanti sonrası yıllık bakım fiyatı olarak arıtma tesisinin ve tesisteki tüm parçaların kdv hariç tutarı üzerinden; parça dahil %6sı, parça hariç %3ünü geçmeyecek şekilde ayrı ayrı belge olarak teklif vereceklerdir. Bu belgelerin dosyasında bulunmaması durumunda değerlendirme dışı bırakılacaktır.
2. Sağlık bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 2012/30 sayılı genelgeleri doğrultusunda Arıtma tesisinin ve tesisteki tüm parçaların tüm yedek parçalarının fiyatları ihale dosyasına konacak ve bu yedek parça fiyatlarının toplamı ihale bedelinin % 150 sini geçmeyecektir. (örnek Arıtma tesisinin ve tesisteki tüm parçaların 1.000,00 tl ise tüm parçaları 1.500,00 TL yi geçmeyecek). İstekli tarafından bu listede kasten veya sehven belirtilmeyen yedek ve ömürlü parçalar ücretsiz değiştirilecektir. Ücretsiz değişim yapacağına dair belgeyi ihale dosyasına koyacaktır. Bu yedek parça listesini koymayanlar ihale dışı bırakılacaktır.
3.Arıtma tesisinin ve tesisteki tüm parçalara ait tüm Yedek parçaların yer aldığı listenin en sonunda KDV hariç toplam fiyat yazılacaktır. KDV hariç Toplam fiyatın teklif edilen Arıtma tesisinin ve tesisteki tüm parçaların kdv hariç %150 fiyatını geçmesi durumunda teklif değerlendirme dışı bırakılacaktır.
4. Yedek parça fiyat listesinin döviz olarak verilmesi durumunda ihale tarihinden bir önceki günün döviz kuru baz alınarak Türk lirasına çevrilecektir. Hiçbir durumda tüm yedek parçaların yer aldığı fiyatlar cihazın %150 fiyatını geçmeyecektir.
5.teklif edilen Arıtma tesisinin ve tesisteki tüm parçaların üretici firma tarafından türkiye distribütörüne verilen distribütörlük belgesi ve distribütör firma tarafından satıcıya verilen yetki belgesi olacaktır.
7.5.4. satış Sonrası hizmetleri yeterlilik belgesi kapsamındaki ürünler için satış sonrası hizmetleri yeterlilik
belgesi teklifleri ile birlikte sunulacaktır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen Arıtma tesisinin ve tesisteki tüm parçalara ait, tanıtıcı broşür, kullanma kılavuzu, bakım onarım kitapçıkları, katalogları orijinal olarak ihale dosyasına konacaktır. Kullanma kılavuzu Türkçe olacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Denizli Devlet Hastanesi
Satin Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Denizli Devlet Hastanesi Baştabipliği adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)