İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2012/74535 - Bitkilendirme Ve Park , Yeşil Alan Bakım Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2012/74535
Sektör Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
İdare NİLÜFER BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 24 Ağustos 2015
İhale Tarihi 11 Temmuz 2012 09:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


BİTKİLENDİRME VE PARK , YEŞİL ALAN BAKIM HİZMETİ ALINACAKTIR
Nilüfe r B elediy e B a şka nl ığ ı
İzmir Yolu Güneyindeki Park ve Yeşil Alanların 01/01/2013-30/09/2014 tarihleri arası 21 aylık Bitkilendirilmesi ve Bakımı İşi, hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile
ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/74535
1-İda re nin
a) Adresi : Karaman Mah.Kültür Cad. No:2 Nilpark AVM K:2-3 Nilüfer/Bursa
b) Telefon ve faks numarası : 2244441603 - 2242475488
c) Elektronik Posta Adresi : nilufer@nilufer.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Nilüfer Belediyesi İzmir Yolu Güneyindeki Park ve Yeşil Alanlar
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2013, işin bitiş tarihi 30.09.2014
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Karaman Mah.Kültür Cad.No:2 Nilpark AVM K:3 Nilüfer/Bursa (İhale
Komisyon Odası)
b) Tarihi ve saati : 11.07.2012 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak
sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç
kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın
parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
İhale konusu işin yapılabilmesi için; 2 Adet Arazöz en az 16 tonluk kendi malı olacaktır.
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesi ve ISO 14001 Çevre Yönetim Sistem Belgesi
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen
ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Park ve Yeşil Alanların Bitkilendirilmesi ve Bakımı işi yapmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 120 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karaman Mah.Kültür
Cad.No:2 Nilpark AVM K:3 Nilüfer/Bursa (Destek Hizmetleri Müdürlüğü) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karaman Mah.Kültür Cad.No:2 Nilpark AVM K:3 Nilüfer/Bursa (Destek Hizmetleri Müdürlüğü) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Miktar Birim
Hortumlasulama 257.407,500 ar
Arazözleçim sulama 151.200,000 tn
Arazözlesu nakli 288.225,000 tn
Arazözlefidan ve çalıların sulanması 137.025,000 tn
Makinaile çim veya çayır biçme 9.148,790 da
tırpanlaçim veya çayır biçme 7.393,610 da
fidandipleninin 30 cm çapalanması 1.583.312,500 ad
fidandiplerinin 80 cm çapalanması 361.277,000 ad
toprağınçapalanması 4.375,000 ar
refüjlerdetoprağın çapalanması ve satıhların düzeltilmesi 3.500,000 m2
toprağıntırmıklanması 4.375,000 ar
çimve çiçeklik sahalarda yabani ot temizlenmesi 98.022,750 ar
toprağıngübrelenmesi 7.431,640 tn
Çimve çiçeklik sahaların tanzimi (işlenmiş topraklarda) 1.750,000 ar
işlenmiştoprakta çim alan tanzimi 2.625,000 ar
Yapraklıağaçların yan dallarının budanması ve tepe tacınınyapılması 51.612,750 ad
ağaçlarda0 ile 2 m yeksekliğe kadar yan dalların budanması 154,840 1000ad
çitbitkilerine form verilmesi 372.720,000 m
stablize, mıcır vb. yollarda yabancı ot temizliği 175,000 ar
yeşilalana dökülen yaprakların temizlenmesi 24.209,330 ar
ortarefüjlerde çevre temizliği 10.967,040 da
parklardaçevre temizliği 125.149,920 da
mezarlıklardaçevre temizliği 9.646,880 ar
yollarınelle süpürülmesi 14.851,200 ar
gücü80 Hp olan lastik tekerlekli traktör skreyperin çalıştırılması(toprak tesviyesi için) 1.568,000 sa
lastiktekerlekli yükleyici çalıştırılması 1.568,000 sa
traktörletoprağın 20-25 cm derinlikte sürülmesi 951,090 da
traktörlesürülmüş toprağın üzerinden disk harrow çekilmesi 951,090 da
toprakve moloz nakli 17.500,000 tn
tekliherek bağlama 54.250,000 ad
mevsimlikçiçek dikimi 7.000,000 100ad
yumşaktopraklarda 30x30 cm el ile fidan çukuru açılması 35.000,000 ad
yumşaktopraklarda 30x40 cm le ile fidan çukuru açılması 35,000 1000ad
yumşaktopraklarda 60x80 cm el ile fidan çukuru açılması 8.750,000 ad
80cm çapında 110 cm derinliğinde el ile fidan çukuru açılması 3.500,000 ad
serttopraklarda 40 cm çapında 50 cm derinliğinde el ile fidançukuru açılması 3,500 1000ad
serttopraklarda 40x80 cm derinliğinde el ile fidan çukuru açılması 3.500,000 ad
30cm çapında ve 30 cm derinlikte çukurlara sarılıcı ve örtücüfidanların dikimi 35.000,000 ad
30cm çapında ve 40 derinlikte çukurlara fidanların dikimi 35,000 1000ad
60cm çapında ve 80 cm derinlikteki çukurlara ibreli ve yapraklıfidanların dikimi 8.750,000 ad
80cm çapında ve 110 cm derinlikteki çukurlara ibreli büyükfidanlara yapraklı fidanların dikimi 3.500,000 ad
bitkiseltoprak serilmesi 4.462,500 m3
sepetlihidrolik platform ile budama yapılması 840,000 sa
açıkkasa kamyon çalışması 2.688,000 sa
düzişçi çalışması 8.064,000 sa
marangozustası çalışması 294,000 sa
soğukdemir ustası çalışması 294,000 sa
tesisatustası çalışması 294,000 sa
boyaustası çalışması 294,000 sa
inşaatustası çalışması 294,000 sa
elektrikçiustası çalışması 294,000 sa
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)